Toon posts:

2000 server of advanced server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is voor een klein netwerkje op te zetten en ik heb alleen advanced server liggen? of moet ik dan toch even de gewone server versie regelen of maakt dat niks uit?

Verwijderd

hmm... server .. serveert data .. hmm netwerk en server.. *valt het dubbeltje al*

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 13:42 schreef Gordijnstok het volgende:
hmm... server .. serveert data .. hmm netwerk en server.. *valt het dubbeltje al*
nee hij valt nog niet. maar bedoel je soms dat het niet uitmaakt of ik nu advanced server of gewoon server gebruik voor een klein kantoor ??

Verwijderd

gordijn, ik weet niet waar dat op slaat, maar goed.

Als je eens kijkt op de site van MS kan je vast de verschillen zelf wel vinden tussen de twee.
Ennuh, regelen is er niet bij. KOPEN heet dat..

Verwijderd

Wat zou het verschil zijn tussen server en advanced server. Dat advanced server meer kan. Dus waarom zou je een versie pakken die minder kan. Dat bedoel ik ermee.

Dat is toch koek en ei :?

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 21:36
inderdaad maakt verder niks uit, je kan alleen meer

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 13:46 schreef Deleon het volgende:
gordijn, ik weet niet waar dat op slaat, maar goed.

Als je eens kijkt op de site van MS kan je vast de verschillen zelf wel vinden tussen de twee.
Ennuh, regelen is er niet bij. KOPEN heet dat..
ja whatever... ik hoef eigenlijk niet zozeer de exacte verschillen te weten. ik heb in principe aan w2k server genoeg zover ben ik al, maar ben alleen in het bezit van advanced server. kan ik met advanced server gewoon dezelfde dingen doen die ik met w2k server ook kan doen of is het een totaal ander o.s. als adv. server.

als adv server hetzelfde is als server alleen met extra opties dan weet ik genoeg.

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 13:50 schreef riesje het volgende:

[..]

ja whatever... ik hoef eigenlijk niet zozeer de exacte verschillen te weten. ik heb in principe aan w2k server genoeg zover ben ik al, maar ben alleen in het bezit van advanced server. kan ik met advanced server gewoon dezelfde dingen doen die ik met w2k server ook kan doen of is het een totaal ander o.s. als adv. server.

als adv server hetzelfde is als server alleen met extra opties dan weet ik genoeg.
Je had daar zelf ook achter kunnen komen door simpelweg de microsoft site te openen.

Verwijderd

Met advanced server kun je meer dingen dan gewoon server.
Geloof dat advanced server clustering ondersteund en server niet.

Kijk hier even voor een mooi lijstje met de echte verschillen: http://www.microsoft.com/windows2000/default.asp

Ik heb zelf hier thuis ook AS draaien en gaat prima hoor. Afgezien van het AD & IIS gezeik wat ik heb. :{

Verwijderd

zet op een rij wat je behoeftes zijn, ga op basis daarvan inkopen.
Pagina: 1