Toon posts:

Wat vindt je belangrijker: always on/bandbreedte?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb kabel (@home). Zoals velen hier.

Wat is voor jou de belangrijkste reden geweest om kabel te nemen?

- Always on
- Bandbreedte

En zou je bandbreedte willen inleveren voor een betrouwbaardere vebinding?

Ikzelf heb het echt voor het Always on aspect. Ja, DivXjes binnenzuigen is leuk, maar ik vind het feit dat ik zonder extra kosten online kan het belangrijkst.

Hoe denken jullie er over?

Verwijderd

Ik ben het met je eens... Always on is toch wel een prettig idee... Hoef je je ook niet te haasten... :)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
't gaat vooral om de tikken... vandaar dat ik nu KCMA heb. (wel constant 10kb/s hier). Bandbreedte is niet echt vereist maar zou wel lekker zijn.

met 100kb/s gebruik je het toch maar 5% van de tijd volledig... peetje plannen en zuigen als je er niet bent :):)

gaat prima.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Het zou mij om de bandbreedte gaan. Ik ben toch niet altijd onlijn.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
't gaat mij om always online... eindelijk van dat gezeur van m'n ouders over die telefoonrekening af >:)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik meb kabel genomen voor de 24h online, al dat inbellen was ook niet veel. bandbreedte, da's leuk meegenomen als die hoog is. Grote downloads gewoon uitvoeren in slaaptijd :)

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ja leuk, grote downloads in slaaptijd, maar Hlpdsk slaapt nooit, dus die zou dan toch wel blij moeten zijn met bandbreedte ;(
Zelf heb ik casema, ik dacht omdat ik vooral always on wilde. Maar nu heb ik dus geen van beide: geen bandbreedte EN de verbinding is zeer regelmatig ver te zoeken.
Oftewel: wachten op ADSL

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Always on is toch wel het belangrijkste, zeker als het gewoon een standaard bedrag per maand is.

En die bandbreedte, tsja, je kan eigenlijk nooit genoeg hebben, alles went namelijk. >:)

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Pagina: 1