Toon posts:

Vraagje over monitorvraag

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK veranderaar, be a man en vertel me waar ik mijn zeeeer interessante en nuttige vraag dan WEL mag stellen (LITE-ON LCD 15"). Het forum is om mensen te helpen, en geholpen te worden. Niet om je zielige macht te vertonen! ( [topic=450394/1/25] ) :(

TRZONNE
TRZONNE@planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit [topic=235012/1/50]
Wat is jullie ervaring met ...
Je bent waarschijnlijk al wezen zoeken naar een nieuwe monitor of videokaart, anders was je niet bij dit product terechtegekomen. Het is eigenlijk een beetje vreemd dat je dan iemands ervaringen ermee wilt weten als je al zoveel hebt uitgezocht dat je precies bij 1 iets terecht bent gekomen, het is meer een bevestiging of het toch niet iets heel slechts is. Als er weinig probleemtopics over een bekend product zijn dan kun je er wel vanuit gaan dat het goed zit.
Een ervaring is iets heels persoonlijks. Een gamer heeft bijvoorbeeld weinig baat bij een ultrascherpe CRT, games zien er zelfs beter uit met een monitor die wat waziger is, een soort gratis anti-aliasing noem ik het ook wel . Veel mensen zijn tevreden met een 19" die 1280x1024 redelijk scherp kan weergeven, anderen vinden per se dat 1600x1200 op 100Hz ultrascherp moet zijn.

Voor monitoren en TFT's raad ik je sowieso sterk aan het eens met je eigen ogen te bekijken, smaken verschillen enorm en je smaak is moeilijk online uit te drukken. Vaak is het ook zo dat mensen niet beter weten, ik heb het kortgeleden zelf meegemaakt. De Tv-out van mijn Asus v7100 Pro vond ik er heel goed uitzien, toen had ik opeens een Matrox G550 in mijn systeem en vergeleken met die tv-out was de tv-out van de v7100 Pro opeens een stuk minder geweldig. (Dit wil trouwens niet meteen zeggen dat de Tv-out van de G550 beter is, ik vind het mooier, iemand anders misschien niet)

Als je de ervaringen wilt weten van iets moet je duidelijk laten zien welke ervaringen je wilt weten en waarom. "Ik zoek een 19" die in staat is 1600x1200 ultrascherp weer te geven omdat ik veel webdesign en photoshop doe" bijvoorbeeld. Wat is jullie ervaring met dit en dat gaat direct op slot met een link naar dit topic. "Ja, maar dat is toch lullig!" hoor ik jullie denken. Tsja, het is niet anders. De meeste topics waar niet duidelijk is uitgelegd wat er moet gebeuren eindigt vaak in off topic geblaat en de topicstarter die op zoek was naar een goedkope 17" zit opeens met een ultraplatte EIZO 21" in zijn maag.
Dus : nergens of beter specificeren in V&B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 11:34 schreef trzonne het volgende:
OK veranderaar, be a man en vertel me waar ik mijn zeeeer interessante en nuttige vraag dan WEL mag stellen (LITE-ON LCD 15"). Het forum is om mensen te helpen, en geholpen te worden. Niet om je zielige macht te vertonen! ( [topic=450394/1/25] ) :(

TRZONNE
TRZONNE@planet.nl
Het forum is om mensen te helpen, maar als je je zo opstelt wordt je niet geholpen. Als je in het verkeerde forum post krijg je waarschijnlijk ook minder reacties.

Verder zou een keer de FAQ doorlezen ook geen overbodige moeite zijn. Duidelijk topictitel en geen geflame wordt hier ook op prijs gesteld. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
V&B was ik dus, en de specificatie vond ik ok. De reacties gaven nuttige info dus vraag ik me af wat er dan weer eens niet goed aan is. Word er gewoon uitgegooid. Bij mij in de buurt heb ik geen winkels waar ze die lite on verkopen, en een proefexemplaar is ook niet aan de orde. Dan maar een vraag stellen op het forum he. Lijkt me logisch. En die aanbieding loopt ook niet 10 jaar, dus veel tijd is er niet, als je ook nog allerlei goedkeuringen van bovenaf wil krijgen....

Enfin, de reacties van de mensen waren voor mij duidelijk.

En trouwens, die qoute had ik ook allang gelezen, maar echt duidelijk is ie niet. Misschien een idee om een E & D forum te starten (ervaringen en desillusies) :)

ok, genoeg schwatz. Ik ga weer doen alsof ik werk... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 11:44 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

Het forum is om mensen te helpen, maar als je je zo opstelt wordt je niet geholpen. Als je in het verkeerde forum post krijg je waarschijnlijk ook minder reacties.

Verder zou een keer de FAQ doorlezen ook geen overbodige moeite zijn. Duidelijk topictitel en geen geflame wordt hier ook op prijs gesteld. Succes.
Daar ben ik me ook wel van bewust hoor, maar je moet je emoties ook af en toe kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-10 09:14
Move > [forum=15]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Je emoties hoef je hier niet te uiten, tenminste... als je nog een beetje vriendelijk geholpen wilt worden. Het is duidelijk dat dat topic niet voldeed aan wat er in de faq stond en daarom ging hij dicht, sim-pel.

Dus dit is afgehandeld en deze kan dus ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.