Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
Volgens mij heb je met zo'n dipool een meer difuus achtergeluid, maar heb het nog nooit gehoord
.
Je bent niet verplicht rearspeakers te nemen die ook daadwerkelijk bestempeld zijn als rearspeaker. Een tweeweg boekenplank model uit dezelfde lijn kun je er ook gewoon neerzetten. Naar mijn mening zijn rearspeakers die ook echt als rearspeakers zijn bedoeld veelal veel te klein, maar da's mijn mening (in mijn situatie)
M72 gaan goed als rears.Op woensdag 27 maart 2002 09:45 schreef Interstice het volgende:
Ik ga binnenkort de m73 van mission halen met de bijbehorende center speaker. Dit zal gekoppeld worden aan een denon 1802 versterker.
Nou wil ik aleen nog de surround speakers. Mission verkoopt zelf een diopole geval als rear speaker. Is dit nou beter dan gewoon een set m71 als rear speakers
Help.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Hmm budget probs
--------//\-------
-------//-\\------
------//---\\-----
-----//-|||-\\----
--------|||-------
--------|||-------
-------SCHOP------
-------//-\\------
------//---\\-----
-----//-|||-\\----
--------|||-------
--------|||-------
-------SCHOP------
Ik heb de 774 van Mission als front en de 77DS (ook dipool) als rear: perfect klinkt dat. Als je deze dipool als gewone luidspreker hoort denk wat een waardeloze speaker: maar als rear speaker zijn ze perfect.
Koop die M7DS gewoon.
Koop die M7DS gewoon.
Pagina: 1