PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Luigi's Mansion rework for PAL gamers
According to cube magazine Luigi's Mansion has been reworked for europeam release! Luigi's Mansion will now feature a hidden mansion mode with added items and extras!
CUBE MAGAZINE: Nintendo has also released the actual box art, which closely resemble the US version. Along with this came the news that Luigi's Mansion will be slightly reworked for Europe.
Miyamoto said in an interview that he didn't feel there was enough incentive for players to go back and play through Luigi's Mansion. Because if this extra items have been added to the Hidden Mansion Mode.
This mode becomes available after you complete the standard section of the game (rescuing mario) and will now include a whole host of extra items and bonuses to find.
So basically once again us European gamers get the best deal! One which we richly deserve as we have been waiting long enough! This couple with the fact that we also get the ebst Gamecube console in the world,
due to the RGB scart facility built in, it means Nintendo really do care about us!
bron
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
jamaar toch hoe vaak zie je niet in die bartsmit boekjes enzo spellen staan met prijs en al en dan ga je naar de winkel en dan blijken ze die over x maanden pas te krijgen.Op zaterdag 13 april 2002 12:57 schreef GolbeZeromus het volgende:
Gisteren ff gevraagd aan een gameshop gozer, en die zei dat SSB ook op 3 mei zou moeten uitkomen. Stond wel zo op zijn releaselist.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

PS2 versie reviews:
IGN
Gamespot
Interview met de makers.
En voor daFubar die nog steeds niet weet of ie nou Crazy Taxi moet kopen of niet is Burnout misschien een goed alternatiefIn the several months you've had since the completion of Burnout on PS2, what steps have you taken to improve the title for GameCube?
Ward: Well, we've spent time to make the best use of the Nintendo hardware as we can. We added anti-aliasing - this means the game looks smoother, sharper and does not flicker. We added tri-linear filtering - this means that the game has smoother textures than the PS2 version. We improved the crash deformation making the crashes look more realistic. We improved all of the lighting in the game, relighting all of the courses and creating new skies to make the game look more real. We've tweaked the handling and tailored it to the GameCube controller, and we also support the new Wavebird controller from Nintendo.
Last but not least, we've added a specially optimised PAL RGB 60hz mode. We read all the main Internet forums and we know how annoying it can be to play PAL games with huge borders. We're PAL gamers too so we've made sure we've done a good job.
Burnout is one part Ridge Racer, one part Tokyo Xtreme Racing, and one part Crazy Taxi. In typical Ridge Racer style, it is quite easy to get sideways and powerslide through sharp turns--controlling these powerslides just right and at the same time avoiding traffic can be challenging and entertaining. Like in Genki's Tokyo Xtreme Racing, you'll find yourself racing against intelligent AI racers through traffic. They will jockey for position and otherwise try to run you into other cars. Finally, as with the so-called crazy throughs in Sega's Crazy Taxi, the game rewards the player for driving into oncoming traffic and for near misses. Burnout has a heart rate meter that increases with every near miss, and once full, it can be used to turbo. Here the screen goes into a blur and the game's speed doubles.
f.k.a D³
Verwijderd
maar dan wil ik t wel eerst live zien en spelen
tekst en plaatjes zijn geduldig...
Verwijderd
en holy shit, dit is wel een game om in de gaten te houden, denk ik
maar tnx d3, je bent een echt vriend dat je aan me denkt
Verwijderd
ik bedoel racen is steeds racen
voetbal is steeds voetbal?
knokken is steeds knokken?
of zie ik dit verkeerd?
Is leuk om met zijn 2-en te spelen, althans dat vind ik. Single player is iid redelijk saai.Op zaterdag 13 april 2002 14:55 schreef ds het volgende:
Ik ben bang dat Burnout snel gaat vervelen.. constant hetzelfde..
Op zaterdag 13 april 2002 14:36 schreef daFubar het volgende:
maar tnx d3, je bent een echt vriend dat je aan me denkt [afbeelding]
f.k.a D³
Verwijderd
Nee, dat zie je goed maar zo moet je het ook niet bekijken. Ik speel nu ongeveer 2.5 jaar Counterstrike maar dat is toch ook alleen maar schieten?Op zaterdag 13 april 2002 16:31 schreef CUBiST het volgende:
is dat niet met elk spel?
ik bedoel racen is steeds racen
voetbal is steeds voetbal?
knokken is steeds knokken?
of zie ik dit verkeerd?
Een game kan ook leuk zijn door constant hetzelfde te doen.. Tetris is nog zo'n voorbeeld.
En nu spreek ik mijzelf gigantisch tegen magoed, moeilijk uit te leggen. Het komt erop neer dat je bij die games meer handelingen moet verrichten dan alleen schieten/racen etc.. Nadenken (Tactisch inzicht) is een belangrijke reden voor mij en volgens mij heeft Burnout dat niet.
Ps zijn daar ook al filmpjes van?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
op gamespot staat daar een filmpje van en je ken m ook ergens downloaden. waar weet ik niet meer, maar het zal nog wel ff duren voordat die uit is...Op zondag 14 april 2002 13:03 schreef bombadil het volgende:
Wanneer is de release datum voor mariokart voor de GC? Dat is het enigste spel waarop ik echt zit te wachten.
Ps zijn daar ook al filmpjes van?
Verwijderd
Hij is cool ,maar het moet geen geloof worden heOp zondag 14 april 2002 13:36 schreef CUBiST het volgende:
almost now.... must ... have ... game...cube...
Een site van n3? Nog niet in ieder geval. Ik heb het nulnummer (testnummer) mogen aanschouwen, en kan stellen dat het iets bijzonders wordt. Niet een standaard blaadje als de PU of GameQuest, maar een blad dat zowel geschikt is voor de nieuwe Nintendo fan door de simpele, doch goede reviews en lay-out, als wel voor de doorgewinterde Nintendo fan als je naar rubrieken als bijvoorbeeld retro-gaming kijkt. Spiffy!
zit er bij dat blad ook demo discjes ofzo? dat zou de extreemste publiekstrekker worden denk ik.Op maandag 15 april 2002 00:08 schreef ilyc het volgende:
Mario Kart komt op zijn vroegst begin 2003 uit.
Een site van n3? Nog niet in ieder geval. Ik heb het nulnummer (testnummer) mogen aanschouwen, en kan stellen dat het iets bijzonders wordt. Niet een standaard blaadje als de PU of GameQuest, maar een blad dat zowel geschikt is voor de nieuwe Nintendo fan door de simpele, doch goede reviews en lay-out, als wel voor de doorgewinterde Nintendo fan als je naar rubrieken als bijvoorbeeld retro-gaming kijkt. Spiffy!
wat jullie, jonges
Verwijderd
Tot nu toe is er nog geen sprake geweest van demo's bij n3. Nintendo moet een goedkeuring geven wat dat betreft en dat is nog niet gebeurd. Daarnaast is n3 niet duur: Een competitieve 2 euro 95.
Verwijderd
Deze demo zat ook bij de PUOp maandag 15 april 2002 08:06 schreef CUBiST het volgende:
ik heb een abo op NGC magazine, en daar zit wel een demodisc bij als je die van 13 mei koopt.
Verwijderd
ik bedoel die ene demodisc heb ik ook al een maand thuisliggen, en die gaan ze heus niet over een maand nog bij een tijdschrift stoppen...
en besides dat N3 ziet er maar goedkoop uit.
NGC is tenminste fatsoenlijk vormgegeven.
Een mogelijkheid zouden normale 8cm CD's zijn, maar ik weet niet of de GC daar data van kan lezen en die krengen zijn maar 120MB.
Ik hoop dat ik geen gelijk heb
f.k.a D³
Verwijderd
en mayb dat ze ooit demo disks uitbrengen denk t haast wel
Ik heb nooit gezegd dat het geen andere is...ik stelde alleen de normale vraag welke het was...en zei dat ik die standaard demo al 5 keer had...Op maandag 15 april 2002 11:08 schreef CUBiST het volgende:
hoe weten jullie nou welke demo het is?
ik bedoel die ene demodisc heb ik ook al een maand thuisliggen, en die gaan ze heus niet over een maand nog bij een tijdschrift stoppen...
en besides dat N3 ziet er maar goedkoop uit.
NGC is tenminste fatsoenlijk vormgegeven.
En waarom je nou weer n3 moet bashen is me ook een raadsel...ik ben echt verzot op NGC Magazine, in mijn ogen het beste Nintendo blad ooit.
Verwijderd
en ik vind dat gewoon cheap uitzien als je zo'n matige illustratie op de cover zet...
Hmmm, ik kan die eigen stijl zeer waarderen...is tenminste weer wat anders dan de eeuwige Nintendo-art op de voorkant. En je mag geen oordeel vellen over het blad als je alleen de cover gezien hebt...Op maandag 15 april 2002 16:28 schreef CUBiST het volgende:
nou dat n3 ziet er in mijn ogen gewoon goedkoop uit. ik ben grafisch vormgever dus ik heb er wel enigszins een heel klein beetje verstand van.
en ik vind dat gewoon cheap uitzien als je zo'n matige illustratie op de cover zet...
Verwijderd
en tja het oog wil ook wat...
althans mijn oog dan wel...
of ogen...
Verwijderd
Verwijderd
FRS verkoopt de controllers voor €34,99 en mem. cards voor €20,99 maar als dit de officiele prijzen zijn...
Over een kleine 3 weken kan je hem kopen en de prijzen zijn nog niet bekend gemaakt..
Dat zijn wel de prijzen naar de algeme richtlijnen jahOp maandag 15 april 2002 17:13 schreef ds het volgende:
Weet iemand de officiele prijzen al voor de controllers en mem. cards?
FRS verkoopt de controllers voor €34,99 en mem. cards voor €20,99 maar als dit de officiele prijzen...![]()
Over een kleine 3 weken kan je hem kopen en de prijzen zijn nog niet bekend gemaakt..
eg te ergOp maandag 15 april 2002 12:00 schreef Kremers het volgende:
MTVE heeft een leuke prijsvraag
Win een gamecube of een reis naar London!
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
jij ook al niet ?Op maandag 15 april 2002 17:33 schreef robertos het volgende:
die 1e vraag... ik kom er niet uit...
owja, is er mischien een site van NGC magazine ?
Verwijderd
of wacht tot 13 mei dan ligt de nieuwe vernieuwde versie in de winkel
f.k.a D³
Dit verhaal vertel ik ff omdat volgens "een bepaalde site" de cube bij de MM 244 zou kosten. Ik heb bij die site dit verhaal ook even geplaatst, om te kijken wat hun ervan zeggen.
Verder heb ik gisteren even gemaild met Nintendo Nederland.
Zo, ik heb weer even wat licht in de duisternis gebracht.Op maandag 15 april 2002 om 11:17 schreef een Game Counceler van Nintendo NL het volgende
Beste Benny,
Super Smash Brothers Melee is helaas niet direct bij de lancering in mei aanwezig, maar wees niet getreurd. 25 Mei van dezelfde maand zal het spel namelijk wel uitkomen en dat is dus maar drie weken later.
Ik hoop dat ik je vraag voldoende beantwoord heb.
Met vriendelijke groet,
Michel van Dijk
Nintendo Game Counselor
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Op maandag 15 april 2002 19:34 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik ben vandaag ff naar de mediamarkt geweest om maar eens een GC te pre-orderen. Ik vroeg eerst maar even naar de prijs. Die knakker zegt: "Volgens mij 244 Euro, maar dat weet ik niet zeker." Okee denk ik, en opeens gaat ie iemand bellen en hoor ik hem een paar keer ja zeggen. Hij legt de hoorn op de haak en zegt: "Hij wordt 269 Euro". En je kan niet preorderen, want we verwachten een ware run omdat we een lagere prijs hebben dan onze concurrenten", zei hij nog voordat ik hem om de prijs vroeg. "Ja ja", dacht ik...
Dit verhaal vertel ik ff omdat volgens "een bepaalde site" de cube bij de MM 244 zou kosten. Ik heb bij die site dit verhaal ook even geplaatst, om te kijken wat hun ervan zeggen.
f.k.a D³
Ik vind het ook een vaag verhaal. Ik w8 wel ff op de reactie van die andere site, je weet wel over welke ik het heb.Op maandag 15 april 2002 20:10 schreef D³ het volgende:
[..]
Hij wordt bij MM dus €269, maar ze verwachten een stormloop omdat hun prijs lager is dan de rest? Duurder dan €269 heb ik hem nog niet gezien dus hoe ze daaraan komen?
Verwijderd
Ja, Tekken 4 komt uit voor de GC, wanneer is nog niet bekendOp maandag 15 april 2002 19:15 schreef B0MBACI het volgende:
Gaat TEKKEN ook voor de Gamecube komen ??
€ 249,=
is dat niet veel goedkoper als in Nederland op de meeste plaatsen?
zoja, leuk voor de achterhoekers e.d.
Verwijderd
Valt wel mee, das de aanbevolen prijs, waar ik em ga halen ligt de prijs op €259Op maandag 15 april 2002 20:57 schreef robertos het volgende:
http://www.pcwelt.de/news/hardware/21540/2.html
€ 249,=
is dat niet veel goedkoper als in Nederland op de meeste plaatsen?
edit:
zoja, leuk voor de achterhoekers e.d.
Verwijderd
Verwijderd
€570 is alleen wel een pittig prijsje vergeleken met €250 voor de gewone versie.Op maandag 15 april 2002 23:37 schreef jikjik het volgende:
op http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=9&products_id=1575&PHPSESSID=cd5ccf6db71e59407c6f08922d72c9c3 kan je die Panasonic Q (met DVD) krijgen die multi-regio is!
Verwijderd
zeker als je er 2 spellen en een controller bijkoopt zou ik m voor 249 eisen...
ik krijg m daar gelukkig wel voor.
Verwijderd
W8 daar maar mee tot 3 meiOp dinsdag 16 april 2002 11:11 schreef Kremers het volgende:
Maak er dan "Het grote GameCube topic" van, nu hij toch al bijna uit is.
Verwijderd
In the recent Dengeki charts Resident Evil, the re-make for the Gamecube, is ranked 9th in games sold for the week ending April 7th (Selling 14,644 units). Bringing the total to 149,088.
Verwijderd
Japanners houden meer van Mario, Final Fantasy en Zelda. Resident Evil is meer iets voor de EuropeanenOp dinsdag 16 april 2002 11:16 schreef Vibromass het volgende:
Resident Evil verkoopt slecht
In the recent Dengeki charts Resident Evil, the re-make for the Gamecube, is ranked 9th in games sold for the week ending April 7th (Selling 14,644 units). Bringing the total to 149,088.
Verwijderd
Dat denk ik ook jaOp dinsdag 16 april 2002 11:24 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Japanners houden meer van Mario, Final Fantasy en Zelda. Resident Evil is meer iets voor de Europeanen
30e komt ie in Amerika uit, ff kijken wat ie daar gaat doen.
Nee joh, dat is helemaal niet waar. Geef dan ff een link of een bron als je zulk soort dingen zegt, want er is 100% nog geen woord gerept over Tekken 4 Cubed.Op maandag 15 april 2002 20:53 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Ja, Tekken 4 komt uit voor de GC, wanneer is nog niet bekend
Verwijderd
OKe het is niet helemaal waar wat ik zei, omdat het gaat om een gerucht. Maar Tekken Advanced voor de GBA is wel een feit en dus kan je verw8en dat Tekken 4 en Ridge Racer ook uitkomen voor de GameCube. En Namco had eerst een samenwerkingsverband met Sega, die nu samen met Nintendo werkt. Dus je kunt er wel vanuit gaan dat Namco ook gaat samenwerken met Nintendo voor de GC. Of Sony moet heel veel geld bieden voor het alleen recht van Namco.Op dinsdag 16 april 2002 12:48 schreef ilyc het volgende:
[..]
Nee joh, dat is helemaal niet waar. Geef dan ff een link of een bron als je zulk soort dingen zegt, want er is 100% nog geen woord gerept over Tekken 4 Cubed.
Over Ridge Racer kan ik kort zijn: Die is enkele maanden geleden al aangekondigd. Daarnaast brengt Namco Smashing Drive naar de GameCube. En niet te vergeten: Een GameCube en GameBoy Advance versie van Soul Calibur, inclusief link up. En zeg nou zelf, Soul Calibur is veel cooler dan Tekken
Verwijderd
Bij de X-Box was dat wel zo, stond tenminste in het cjp boekje dat ik bij mijn pas kreeg
Ik heb toen ik m'n X-Box gekocht heb bij de FRS korting op de spellen gekregen. Als je een coca-cola-card hebt dan krijg je 10% korting op gamez... en dit geldt dus ook voor spellen voor de kubus denk ik danOp dinsdag 16 april 2002 16:26 schreef Nimitz het volgende:
krijg je eigenlijk CJP korting bij aankoop, zo ja waar dan allemaal.
Bij de X-Box was dat wel zo, stond tenminste in het cjp boekje dat ik bij mijn pas kreeg
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
damn dat scheelt weer €6 op een spelleke. ken je weer een hustler kopen... betah
Verwijderd
Ik ga op 3 mei een paarse cube kopen met geheugen kaart en Roque Leader 2 en op 24 mei SSB:M met een 2e controller
Misschien dat ik nog een 2e launch titel koop.
en zo hoort het nou.Op dinsdag 16 april 2002 21:51 schreef Kremers het volgende:
Zo, ik heb net mijn PS/2 verkocht dus de weg voor gamecube is vrij
Ik ga op 3 mei een paarse cube kopen met geheugen kaart en Roque Leader 2 en op 24 mei SSB:M met een 2e controller
Verwijderd
Zonde...Op dinsdag 16 april 2002 21:51 schreef Kremers het volgende:
Verwijderd
Ik moet er ook bij zeggen dat het meer een kwestie van geld was, ik was nl. van plan om de cube naast me ps/2 te zetten, maar dat plan kwam in gevaar door geld problemenOp dinsdag 16 april 2002 22:36 schreef yhtomit het volgende:
[..]
Zonde...
Toen heb ik uiteindelijk besloten dat ik liever een gamecube wil
Dude, ik heb hetzelfde als jij. Alleen had ik geen PS2(lucky me).Op dinsdag 16 april 2002 21:51 schreef Kremers het volgende:
Verwijderd
bij mij komt er wel een dreamcast naast mijn cube (of onder) te staan... die heb ik alweer een hele tijd
Verwijderd
lijkt me wel vet... realistische 3d landscapes die je helemaal kan verkennen
...must...buy...2...games...may...3rd...
Dat klinkt niet best, ik stel voor 3 maal daags deze pillen cocktail:Op woensdag 17 april 2002 14:26 schreef daFubar het volgende:
Ik begin langzaam zweren en gele bulten over mijn gehele lichaam te krijgen.

en voor het slapen gaan deze zalf:
f.k.a D³
Verwijderd
Yup, zag hem zostraks ook al op Yorin.. Dit is de hoofdreclame die later 'uit elkaar wordt gehaald' in ongeveer 5 verschillende commercials van 60 sec.Op woensdag 17 april 2002 19:18 schreef Kremers het volgende:
Zag net de reclame voor het eerst op tv, bij NET5, wel een vage hoor
Die samurai's aan het begin is Super Smash Brothers: Melee
De vrouw met de Ketting is voor Luigi's Mansion
De man in de rolstoel voor Rogue Leader en de rest mag jezelf uitpuzzelen.
Die 60 sec commercials maken dat allemaal duidelijk.
Op woensdag 17 april 2002 16:11 schreef D³ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, ik stel voor 3 maal daags deze pillen cocktail:
[afbeelding]
en voor het slapen gaan deze zalf:
[afbeelding]
Verwijderd
ik wordt echt gek van microsoft, ze doen gewoon alles om de markt kapot te krijgen.
zo doen ze het al jaren...
eerst ff verlies maken tot alle concurrentie kapot is, en dan de monopolie positie innemen.
Uiteindelijk gaat het toch om de gamez, ik snap niet waarom de cubisten het nu opeens benauwd krijgen en bang zijn dat de kubus het onderspit zal delfenOp donderdag 18 april 2002 11:59 schreef CUBiST het volgende:
hopelijk in navolging van xbox ook een prijsverlaging van gamecube...
ik wordt echt gek van microsoft, ze doen gewoon alles om de markt kapot te krijgen.
zo doen ze het al jaren...
eerst ff verlies maken tot alle concurrentie kapot is, en dan de monopolie positie innemen.
Ik blijf nog steeds van mening dat de X-Box best samen met de kubus op de markt kan blijven. Het lijkt mij dat de prijsverlaging vooral voor de PS2 een klap zal zijn, omdat de gamez van de X-Box en de PS2 over het algemeen een beetje op dezelfde doelgroep richten. De kubus imho echt totaal andere gamez (die mij persoonlijk niet aanspreken, maarjah das mijn mening
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Hej, WTF, blij dat ik m'n sign net veranderd heb!Op donderdag 18 april 2002 12:21 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het toch om de gamez, ik snap niet waarom de cubisten het nu opeens benauwd krijgen en bang zijn dat de kubus het onderspit zal delfen
Ik blijf nog steeds van mening dat de X-Box best samen met de kubus op de markt kan blijven. Het lijkt mij dat de prijsverlaging vooral voor de PS2 een klap zal zijn, omdat de gamez van de X-Box en de PS2 over het algemeen een beetje op dezelfde doelgroep richten. De kubus imho echt totaal andere gamez (die mij persoonlijk niet aanspreken, maarjah das mijn mening)
Verder ben ik het wel met je eens hoor
Verwijderd
Die mensen zijn der wel maar dat zijn geen echte gamers
Verwijderd
Een XBOX ga ik zeker NIET voor, omdat hij
A: Lelijk is, en B: Ik al een rappe PC heb (alleen nog een Gforce 4 Ti.. aanschaffen)
De PS2 koop ik niet, omdat de meeste spellen ook allang op de PC uitzijn, en de Cube eigenlijk als enigste echt "eigen" spellen heeft.
Verwijderd
Psssst, het is luigi's mansionOp donderdag 18 april 2002 12:48 schreef CybErvee het volgende:
Ik heb nog steeds een SNES (ik heb daar naar verhouding veeelll meer mee gespeeld dan met de PSX), dus ga ik zeker voor de Cube, de eerste spellen waar ik ga kopen zijn Mario's Mansion, Resident Evil en Sonic.
Een XBOX ga ik zeker NIET voor, omdat hij
A: Lelijk is, en B: Ik al een rappe PC heb (alleen nog een Gforce 4 Ti.. aanschaffen)
Ik zit er ook over na te denken deze titel aan te schaffen tijdens launch, samen met RL
Verwijderd
Over een half jaartje ofzo krijgen we vanzelf een onderzetkastje met CDR lezertje.Op zaterdag 30 maart 2002 01:03 schreef Sfynx het volgende:
[..]
Ik vind het een erg groot nadeel dat het niet te kopiëren is. <knip>maar daar kan je dan nog een backup van geven en t origineel zelf houden
met de GC gaat dat wat lastiger...
Een GameDocter of zoiets heette die ?
f.k.a D³
q: Waarom een gamecube en niets anders? uiterlijk en formaat etc. maakt mij helemaal niets uit. Wat zijn de spelletjes die ervoor komen etc.
(oh ja. mijn ps2 blijft
TMAXTINT
Nou ben ik wel een trouwe Nintendo aanhanger. Ik heb ook een PSX, maar daar vind ik totaal niets aan. de enige spellen die ik hiervoor tof vond (nog steeds vind eigenlijk), zijn castlevania, FF7 en Metal Gear. En ik heb meer dan 60 spellen dus ik heb een redelijk breed assortiment.
Die XBOX... tja. Ondanks dat het denk ik een masterzet is om de prijs te verlagen spreken de spellen mij totaal niet aan. Ik ben gewoon iemand die over het algemeen de wat oosterse spellen speelt als snelle actiegames speelt.
f.k.a D³