Waar: Utrecht, Amsterdam, kan ook autorijden en treinen, maar liever niet (geen o.v.)
Wat ik zoek:
- Laptop, eisen: ~8MB RAM (minimaal), enigzins werkende accu, werkende voeding, werkende HD van minimaal 100MB ofzo, werkende floppydrive (of cdrom).
- Fans, zo'n beetje alles groter dan 6cm, als het maar woei doet, mag herrie maken, mag ook gekke voltages (24V, 220V, anything)
- ATX voeding die m'n XP leven in kan blazen
- LX/ZX/BX bordje, om m'n kleine broertjes(7 en 10 jaar

) blij te maken. Slot 1 Pentium II bordjes zijn dat, andere slot 1 chipsets mag natuurlijk ook, als m'n celly 400+v3'tje maar draait.
- Harddiskje van een paar GB, liefst >4GB (ook voor m'n broertjes)
- ATX kastje, dan hoef ik geen AT kast te verbouwen (ditto)
- cd-rom spelertjes, betrouwbaar, moet cd-r's lezen, snelheid niet zo belangrijk.
- 15" monitortje, die 1024x768@75Hz kan (als ie in de buurt komt is ook goed)
Wat ik in de aanbieding heb: (dit ga ik nog aanvullen als ik m'n kamer ff doorzoek, en de zolder)
- Compaq Deskpro 2000 (dacht ik) is desktop kastje, onboard video (en sound dacht ik), zit geloof ik p133 in, kan eventueel snellere cpu in (heb nog 166MMX-en, weet neit zeker of ze het doen). Kan eventueel ook nog wat geheugen in denk ik, maar zit er nu niet in, HD mist ook, maar ook die heb ik nog wel (<1gb ofzo)
- Tulip desktop kastje, beetje groenig, 'design', ongeveer zelfde id als compaqje hierboven, ingebouwde platte cdromspeler (weggemoffeld door 'design'), sound&video onboard
- 3com 10Mbit ISA kaartjes
- AT desktop kast (als ik een atx kastje vind voor m'n broertjes)
- 21" Kleuren Monitor, vaag: Sync on Green, dat wil zeggen dat je of een convertertje moet knutselen (niet zo heel moeilijk dacht ik), of een speciale videokaart moet hebben die zo'n signaal kan uitspugen (dacht dat Matrox kaartjes het konden). Kan enkel en alleen 1152x864@75Hz(zeer waarschijnlijk, misschien andere resoluties als je de refreshrate zo aanpast dat de sync klopt) en geeft dus geen beeld op andere resoluties. Wel van hoge kwaliteit in principe (Apple proffesioneel scherm).
- 17" Apple Kleuren Monitor, met vaag defect: soms als je hem aanzet geeft ie paars-achtig beeld. De rest van de tijd doet ie het perfect. Is ook hoge kwaliteit, kan 1280x1024@75Hz aan dacht ik, en 1600x1200 op 60Hz (uit m'n hoofd).
- Mac Classic II (misschien, misschien dat ik hem wil bewaren, is lief dingetje) Je kent ze wel, van die kleine macjes, de archaïsche voorloper van de iMac, met een floppydrive als mond en een 12" zwart-wit schermpje als oog. Lijkt me ultiem koel als je hier een mp3-player-pc'tje in mod, maar dan moet je wel een *klein* bordje hebben. Inclusief originele eenknops muis en toetsenbord.
(hier komt nog meer als ik meer bedacht heb)
Ik ben bereid om (bij) te betalen voor de dingen die ik zoek, maar niet zo veel, een aangezien het allemaal kleine dingetjes zijn is verzenden niet zo handig (hendig, voor de brabo's

).
Mailen: Milo@icatt.nl lees ik vaker.