As finishing touch god created the Dutch
ik heb hier nog liggen een p133 proc en een 100Mhz processor liggen
Waar: omgeving Almere, eventueel A'dam of opsturen
mail maar.... delphi4cs@hotmail.com of r.kragt@chello.nl
check je mail voor CPU 500Mhz en als je geheugen kwijt wilt mag het er ook bij hoor...Op donderdag 28 maart 2002 17:16 schreef KiNgSiZZe het volgende:
pff, geen idee
Ik van het er altijd wel leuk uitzien en ik wil ook wel van mijn spullen af(zolang ik er maar iets mee op schiet). Sommige HW wil ook wel gratis van de hand doen maar daar zit net dat RAM en de Videokaarten niet bij
BTW: iemand bezwaar tegen een ruilactie van nieuwe artikelen ? Een maatje van me heb nog een AMD 2000+ te ruil.......
Verwijderd
Compaq
P1 133mhz 16mb ram
diskdrive
Tasje
Externe PS/2 Muis
Heb ook nog een HP 690c en een HP 600C staan.
Umm heb nog een losse cd speler(niet van de computer maar een losse je weet wel
Een oude scanner van trust iets van 800dpi geloof ik
Ik zal hier wel niet meer kijken dus je zal moeten reageren op jasperbosch@hotmail.com
Schilderen? baybus? je zegt het maarOp donderdag 28 maart 2002 17:16 schreef KiNgSiZZe het volgende:
pff, geen idee
Ik van het er altijd wel leuk uitzien en ik wil ook wel van mijn spullen af(zolang ik er maar iets mee op schiet). Sommige HW wil ook wel gratis van de hand doen maar daar zit net dat RAM en de Videokaarten niet bij
Hebbie niet al iets mooi staan waar je vanaf wil ??
heb je die blorb nog?Op woensdag 27 maart 2002 23:03 schreef Spice het volgende:
nog een keer
socket 4 mobo met pentium 66
nog gevonden 0.5 mb (JAJA) pci-videokaartje
vanaf volgende week 40 mm coolermaster nieuw!
60 mm fan voor cpu
en ja hoor doe maar ruig een blue orb in doosje
at 200 watt voeding
ik stuur nix op
alles Gratis ende voor nix ende voor nop
Voorwaarde: alle zooi in 1x meenemen
* veldmuis interestedOp donderdag 28 maart 2002 17:42 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Mobo : Socket 7, 3 isa, 4 pci 2x 8mb geheugen.
Philips at kastje + voeding.
wat wil je daarvoor hebben
ik heb niet echt veel oude hardware liggen, helaas
Ehmz, Nee, die mod's die ik heb wil ik zelf houden, die apparaten gebruik ik zelf...Op donderdag 28 maart 2002 17:45 schreef KiNgSiZZe het volgende:
Eheh ;-)
Hebbie niet al iets mooi staan waar je vanaf wil ??
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Doe maar een aannemelijk bod
Is da een ATX bordje? En welke socket?Op donderdag 28 maart 2002 18:14 schreef KiNgSiZZe het volgende:
Ik woon in Eindhoven. Ik wil de Amd 333 + moederbord + 64MB ram ruilen tegen iets. Als ik het wil verkopen doe ik het wel op zon commerciële site (die lui weten tenminste niet wat het waard is)
Doe maar een aannemelijk bod
zeg maar
Zowel ATX als AT en een Slot 7 ofzo geloof ik. Weet niet precies. Past een AMD 333 op. Verder geluid en video onboard (8MB AGP). Drivercd en boekje beschikbaar en het zaakie werkt.Op donderdag 28 maart 2002 18:17 schreef Go0s het volgende:
[..]
Is da een ATX bordje? En welke socket?
Verwijderd
Zoek niet verder.... Ik ben geintereseerdOp donderdag 28 maart 2002 18:18 schreef hefaistos het volgende:
uhm, ik heb nog een 1gig IBM scsi-schijf liggen, en nog wat ISA netwerkkaarten etc, powerkabels, wat oude pentium mainboards (ongetest) en een p75 cpu.. nog wat van die afsluitklepjes voor uitbreidingsslots.. kheb nog een Toshiba T1900 486sx33 laptopje liggen incl voeding..
zeg maar
mail me @: l_schulten15@hotmail.com als het kan!!!
Verwijderd
ik woon in zoetermeer
edit/
en eigenlijk nog een slot 1 proccesortje
edit/

kingsize ik heb net een bodje geplaatst
typo's voorbehouden
Verwijderd
grrr waarom wonen er geen tweakers in het noorden met deze aanbiedingen?Op donderdag 28 maart 2002 18:28 schreef hefaistos het volgende:
x_treme jij kwam uit grun en ik uit brabant remember
kingsize ik heb net een bodje geplaatst
edit:
typo's voorbehouden
Hoeveel kost het om 1 mobotje te versturen door het hele land?
Leuke gedachte maar op de afsluitklepjes na heb ik dezelfde troep nog liggen. Wel vreemd dat jouw T1900 een 486 is en mijn T2000:P een 386Op donderdag 28 maart 2002 18:18 schreef hefaistos het volgende:
uhm, ik heb nog een 1gig IBM scsi-schijf liggen, en nog wat ISA netwerkkaarten etc, powerkabels, wat oude pentium mainboards (ongetest) en een p75 cpu.. nog wat van die afsluitklepjes voor uitbreidingsslots.. kheb nog een Toshiba T1900 486sx33 laptopje liggen incl voeding..
zeg maar
x_treme opsturen kost een euro of 5 ongeveer, da's een AVG-zegel via postkantoor.
Verwijderd
he we kunnen toch per ptt versturenOp donderdag 28 maart 2002 18:18 schreef hefaistos het volgende:
zeg maar
hebbie misschien pics van laptop?
Socket 7 denk ikOp donderdag 28 maart 2002 18:25 schreef KiNgSiZZe het volgende:
[..]
Zowel ATX als AT en een Slot 7 ofzo geloof ik. Weet niet precies. Past een AMD 333 op. Verder geluid en video onboard (8MB AGP). Drivercd en boekje beschikbaar en het zaakie werkt.
ik heb een onwijs mooi desktoppie gekocht, moet alleen een micro ATX bordje hebben met processor.. dan kan ik em afbouwen..
x_treme wat heb jij eigenlijk voor mij in de aanbieding?? ik ga nie voor jan met de korte achternaam geld uitgeven voor eeuwige dank.. dat snap je wel
Ik heb nog een microATX bord met P2 233 Mhz proc. + 32MB MicroATX kassie.Op donderdag 28 maart 2002 18:48 schreef hefaistos het volgende:
*snif*
ik heb een onwijs mooi desktoppie gekocht, moet alleen een micro ATX bordje hebben met processor.. dan kan ik em afbouwen..
x_treme wat heb jij eigenlijk voor mij in de aanbieding?? ik ga nie voor jan met de korte achternaam geld uitgeven voor eeuwige dank.. dat snap je wel
ongeteste ECS + Celeron 500 kan je wel in EHV af komen halen als je van te voren belt. Geef er alleen geen garantie op (tenminste niet verder als de deur)Op donderdag 28 maart 2002 18:48 schreef hefaistos het volgende:
*snif*
In VughtOp donderdag 28 maart 2002 18:57 schreef hefaistos het volgende:
Go0s waar is dat setje af te halen?
enne wat nog veel belangrijker is, wat heb jij nodig nog?
Email: go0s@home.nl
Liefst MSN
Wat heb jij in de aanbieding?
Ik ben wel erg geinteresseerd in dat kaartje... heel misschien kan ik nog een laptopje (386 of ouder) voor je regelen...Op donderdag 28 maart 2002 11:20 schreef theplayerr het volgende:
heb nog een savage s3 16 mb met tv out en speciale tft out ding
Ik heb eigenlijk een nog werkende "oud" laptopje nodig!
Mag ik die harde schijf ?(en hoeveel voor de laptop ?)Op donderdag 28 maart 2002 18:18 schreef hefaistos het volgende:
zeg maar
je zou het wel moeten ersturen naar belgie mar ik wil de port wel betalen...
In je 1,6GB HDD en 10x CD-ROM ben ik erg geinteresseerdOp donderdag 28 maart 2002 17:42 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Heb ook nog een p1 boardje + p1/133mhz proc (proc doet het denk ik niet meer maar dat moet je maar ff kijken)
Mobo : Socket 7, 3 isa, 4 pci 2x 8mb geheugen.
Philips at kastje + voeding.
Heb dit ook nog :
1,6 gig disk (caviar 21600)
10x cdrom
edit: appiewappie@hotmail.com
Ik zoek ook nog is een paar edo geheugen reepjes ala 8 mb en 16 mb.
Ik zoek ook een p1 socket 5 of 7 procesor. Liefs een p1 200 of 233 mhz.
Een goeie ouderwetse voeding... (MAG ECHT HEEEEEL oud zijn)
Ik woon in den bosch
IK BETAAL ALS U MIJ IETS KUNT BIEDEN
Samen staan we sterk!
EMAIL ME:dekahj@hotmail.com msn pleasse mail ook goed
Verwijderd
voor een mp3 bakje van te maken
ik woon in belgie, maar ik wil gerust wel port betale
mail mij aub jensie1@hotmail.com
Verwijderd
hmmm he fefaistos hebbie msn?Op donderdag 28 maart 2002 18:48 schreef hefaistos het volgende:
*snif*
gaat wat makkelijker
l_schulten15@hotmail.com
contact mij ff op morgen op ICQ dus de 29ste
m. vr. gr.
Gigabyte 7IXE, AMD K7 700, 512Mb, GeForce MX 200 64Mb, 40X Plextor SCSI CD-ROM, 4X4X20 Plextor Burner, 5X Creative DVD Encore, Iomega Zip 100Mb, Guillemot Fortisimo, Edimax 10/100Mbit NIC, SCSI Controller, 19" IIlyama 901HT
2x no name FASTPAGE simms MB k geloof 4 pstk ???? t.i.a.b.
SPARKLE RIVA TNT 2 M64 TV-OUT t.a.i.b.
Gigabyte 7IXE, AMD K7 700, 512Mb, GeForce MX 200 64Mb, 40X Plextor SCSI CD-ROM, 4X4X20 Plextor Burner, 5X Creative DVD Encore, Iomega Zip 100Mb, Guillemot Fortisimo, Edimax 10/100Mbit NIC, SCSI Controller, 19" IIlyama 901HT
Een duron 700, als je wat leuks te ruilen hebt.
En als je het gewoon nodig bent, nog wat 30 of 72 pins mem.
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
Verwijderd
Mobo 486 met PCI slot(en),
PCI beeldkaart 4 of meer Mb moet onder Win XP werken 1024x768.
wat ik in de aan bieding heb een netwerkkaartje 10/100 realtec
Mail adres : marco@friaco.nl
Een stukke cpu (maakt niet uit welke) heb ik ook nog wel wat aan!
Die kan ik wel gebruikenOp vrijdag 29 maart 2002 00:08 schreef bladebla het volgende:
Groningen:
Een duron 700, als je wat leuks te ruilen hebt.
En als je het gewoon nodig bent, nog wat 30 of 72 pins mem.
Kijk maar eens wat je hiervan wilt hebben
Op woensdag 27 maart 2002 16:35 schreef Go0s het volgende:
Nou, ik heb nog heel veel te koop staan:
1x moederbord socket 7, (4x PCI, 3x ISA, 4x EDORam), AT, prijs: 25 Euro
1x moederbord socket 7 (4x PCI, 3x ISA, 2x Dimm, 2x EDORam, AT) inclusief P100Mhz processor, AT kast + 200watt voeding, 250MB HD + 420MB HD, 10MB Netwerkkaart, VDO kaartje 1mb. prijs: 50 Euro
1x tulip desktop socket 7met P120Mhz, 32MBRam, 850MB Hd, VDO + Nic on Board, geluidskaartje 16 ofzo. prijs: 50 Euro
1x Pentium 2 233MHz, minitower ATX, ATX minivoeding 175 watt ofzo, Micro ATX Mobo, 32MB SDRam 100Mhz, LAN + modem + sound onboard, A drive, 12x CDrom, toetsenbord, muis. GEEN harddisk. prijs: 100 Euro
1x 14'' kleuren monitor prijs: 15 Euro
Ik weet niet precies wat ik er voor moet vragen... dus ik heb maar wat gezegt
Kijk maar wat je wilt
Oh ja, Waar
Nou, ik Vught (Vlak bij 's Hertogenbosch!)
Nu ga ik

Edit
Kijk niet naar de prijzen
1x HIGHSCREEN 17inch (knipperd aan en uit )
1x 2speed brander sony
1x 4speed@6speed gemodde ricoh brander
1x 4.3GB harddiskje
1x iomega zip drive ** zonder kabels, en disks **
1x highscreen kast ** zonder bay afdek plaatjes **
1x logitech wingman extreme joystick ** oud en vies **
1x STAR LC-20 matrix printer
ALLEMAAL GRATIS!!
alleen als het word afgehaald.. serieus? email dan.
U heeft mail!!!!!Op vrijdag 29 maart 2002 02:33 schreef xMvZx het volgende:
ALLEMAAL GRATIS!!
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
JODY@juntos.com gangbangs Getting Nasty Mar 29 4k
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
pleur me maar in je msn lijst ofozw.. bobrijfers@hotmail.com
enne.. dan lullen we wel verder
ik zou wel willen hoor maar een 386 of ouder is me net iets te oud......alst nu nog een pentiumpie wasOp donderdag 28 maart 2002 19:09 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Ik ben wel erg geinteresseerd in dat kaartje... heel misschien kan ik nog een laptopje (386 of ouder) voor je regelen...
hmm sorry, het is leuk spul om mee te klooien, maar ik heb al een paar van die gebakjes draaien als server, router, etc.Op vrijdag 29 maart 2002 00:22 schreef Go0s het volgende:
Kijk maar eens wat je hiervan wilt hebben
[..]
Nu ga ik
Edit
Kijk niet naar de prijzen
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
ophalen regio Cuijk.
iemand nog een broertje hebben?
Verwijderd
waar woon je?Op vrijdag 29 maart 2002 02:33 schreef xMvZx het volgende:
1x 15inch COMPAQ 151FS ( 1024x768x85hz )
1x HIGHSCREEN 17inch (knipperd aan en uit )
1x 2speed brander sony
1x 4speed@6speed gemodde ricoh brander
1x 4.3GB harddiskje
1x highscreen kast ** zonder bay afdek plaatjes **
1x logitech wingman extreme joystick ** oud en vies **
1x STAR LC-20 matrix printer
ALLEMAAL GRATIS!!
Verwijderd
maakt eigelijk zoveel uit wat!!!
ivm met praktische opdracht natuurkunde en wat linuxkennis opdoen / mp3bak maken (als het hele pc is he!...
Verwijderd
16x cdromspelertje, heeft wat moeite met gebrande cd,s, graag ruilen voor een videokaart/soundkaart of zoiets....
verder nog 2x32mb simm
verder nog 2x16mb edo simm
en veel netwerkkaarten van o.a. 3com
ik zou hier graag dimms voor terug willen van 64 of meer mb pc133...........
Verwijderd
iemand?
Verwijderd
gebruik gewoon freesco kan zonder hd, met floppy drive geval ding!!!Op vrijdag 29 maart 2002 21:58 schreef IconOS het volgende:
Iemand toevallig nog een hddtje van minimaal 200, maximaal 1 Gb over, in utrecht,ijsselstein, nieuwegen?? Deze om een p120 weer wat leven in te blazen. mobo kan niet meer dan 1 Gb aan en met linux doet ie goed dienst als firewall...
iemand?

en in dat geval... zoek nog een goedkoop HDtje van 2 á 6 gig... anyone!?
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Keb er nog een van 250MB. Je kunt hem zo krijgen. Verzendkosten voor jou natuurlijkOp vrijdag 29 maart 2002 21:58 schreef IconOS het volgende:
Iemand toevallig nog een hddtje van minimaal 200, maximaal 1 Gb over, in utrecht,ijsselstein, nieuwegen?? Deze om een p120 weer wat leven in te blazen. mobo kan niet meer dan 1 Gb aan en met linux doet ie goed dienst als firewall...
iemand?
Ik heb wel interesse in dat ding wat wil je ervoor hebben
m. vr. gr.
Verwijderd
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Veel te duur... Dacht eerder aan €25,- oid voor die HP, of liever gewoon ruilen voor iets.Op woensdag 27 maart 2002 19:41 schreef Go0s het volgende:
[..]
Mijn pa heeft net een nieuwe laserprinter gekocht! en die oude is dus niet meer in gebruik. Het is een HP laserjet series 2. Die werkt nog perfect!! En dan heeft ie zo'n zelfde alleen van Canon met een papierlade extra, maar die is defect. Mijn pa wil er voor die 2 printers 150 euro hebben.... dus je zegt het maar
You're so fucking special. I wish I was special.
Heb wel intresse, heb alleen niks om te ruilen mail ff wat je er voor wil hebben (het liefst niks natuurlijkOp zondag 31 maart 2002 16:37 schreef MadMarky het volgende:
Ook heb ik nog een riserkaart met 3 ISA slots.
E-mail: bigbart@planet.nl
Heb weer eens te snel gesproken. Die riser met 3 ISA slots moet die ook op een ISA slot geplaatst worden? Zoek er namelijk een die op een special slot moet en dat is geen ISA slot!
Verwijderd
en ook nog wat hdd's(40mbers).
• ik zoek nog een Atari Lynx 2 iemand?
verder heb ik nog een isa hd controller en een conner hd van 42MB (met spinup problemen)
wil er vanaf, maar niet gratis, ruilen tegen iets bruikbaars: graag.
omg. Lelystad
Hoeveel MB, ns en hoeveel vraag je ervoor of doe je ze gratis van de handOp zondag 31 maart 2002 22:02 schreef KingOfDos het volgende:
• ik heb nog een hele zooi 72 pins en 30 pins geheugen hier.
Waar woon je trouwens?
En ik denk dan gewoon aan de normale, standaard case-fans:
Maakt helemaal niks uit welk maat/maten...

En wil je je trouwe case-fannetjes niet voor niks wegdoen,
dan wil ik er uiteraard best wel wat voor betalen!
Waar ik echt heel erg naar op zoek ben is het volgende geheugen:
-----128 MB PC100 SODIMM-----
Daar zou ik wel voor willen betalen!
(Als ik er maar aan eentje kom!)
Als je iets voor me hebt dat hierboven staat,
zou je me dan a.u.b. contact met me op willen nemen!!
[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 28-06-2006 19:27 ]
Als je nog iets leuks hebt liggen, ik heb nog wel 1 of twee casefanes (waar ik niets mee kan omdat mijn kast al vol zit met die krengen).Op zondag 31 maart 2002 23:38 schreef Game-Freak het volgende:
Wie zou er mij misschien erg blij kunnen maken met verscheidene fans die je niet meer gebruikt ofzo?
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 28-06-2006 19:28 ]
Moet deze ook op een ISA slot geplaatst worden of niet? Zoek er namelijk een die op een of ander exotisch slot moet en dit is geen PCI of ISA!Op zondag 31 maart 2002 22:59 schreef Terw_Dan het volgende:
heb nog een ISA riser liggen met 5 sloten. weet niet of het nog werkt, gratis af te halen in Cuijk.
past gewoon op ISA als het goed is. geen eeen of ander wazig slot (zoals compaq dat heeft).Op zondag 31 maart 2002 23:55 schreef BigBart het volgende:
[..]
Moet deze ook op een ISA slot geplaatst worden of niet? Zoek er namelijk een die op een of ander exotisch slot moet en dit is geen PCI of ISA!
komt uit een PB machine.
gratis afhalen!
Wat is dat?Op maandag 01 april 2002 00:13 schreef G1itch het volgende:
Ik heb nog een canon powershot s30 liggen..
gratis afhalen!
Een webcam ofzo?
Verwijderd
Als ik het transport betaal , krijg ik em dan ook ?Op maandag 01 april 2002 00:13 schreef G1itch het volgende:
Ik heb nog een canon powershot s30 liggen..
gratis afhalen!
Indien niet , als pa rijdt kom ik em wel halen
Godver zegOp maandag 01 april 2002 00:21 schreef G1itch het volgende:
1 April!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Op maandag 01 april 2002 00:22 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Rotzak
Sorry!Op maandag 01 april 2002 00:22 schreef thedolf het volgende:
[..]
Godver zeg
np. Ik wist nl nog niet dat het 1 april was.Op maandag 01 april 2002 00:24 schreef G1itch het volgende:
[..]
[..]
Sorry!![]()
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
hehe, was te verwachten!Op maandag 01 april 2002 00:24 schreef G1itch het volgende:
Sorry!![]()
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
En ik maar denken dat het serieus wasOp maandag 01 april 2002 00:24 schreef G1itch het volgende:
[..]
[..]
Sorry!![]()
Op die manier wil ik ook wel mijn watergekoelde Directron SF201 Black Pearl wegschenken
Wie zou er mij misschien erg blij kunnen maken met verscheidene fans die je niet meer gebruikt ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 28-06-2006 19:28 ]
Ik woon in Vught!! En heb nog een minitower, AT socket 7 mobo + P100 processor, AT voeding, en nog wat andere zooi erbij. Op dit moederbord past ook SDRam!! Mail @ go0s@home.nl als je het wil hebben. Of MSN: gijskorthals@hotmail.com.Op donderdag 28 maart 2002 19:29 schreef IkBenAlles het volgende:
IK zoek een socket 7 moederbord die werkt. (liefst dsocket7 met socket5... een groot mameplank met 8 edo sleuven... etc. Je snap het wel)
Ik zoek ook nog is een paar edo geheugen reepjes ala 8 mb en 16 mb.
Ik zoek ook een p1 socket 5 of 7 procesor. Liefs een p1 200 of 233 mhz.
Een goeie ouderwetse voeding... (MAG ECHT HEEEEEL oud zijn)
Ik woon in den bosch![]()
IK BETAAL ALS U MIJ IETS KUNT BIEDEN
wil ruilen tegen:
goede cdbrander
of super socket 7 mobo
of Athlon 900Classic
of PIII 1GHZ SLOT1
desnoods met bijbetaling.
Ik heb nog steeds een socket 7 mobo liggen, maar dat is zeker wat anders als super socket 7Op maandag 01 april 2002 10:53 schreef Terw_Dan het volgende:
Mijn Geforce 2 gaat er binnenkort uit (GF2MX 400 64MB - geen tvout).
wil ruilen tegen:
goede cdbrander
of super socket 7 mobo
of Athlon 900Classic
of PIII 1GHZ SLOT1
desnoods met bijbetaling.
idd, ja. Een supersocket 7 ondersteunt namelijk ook AMD cpu'sOp maandag 01 april 2002 11:21 schreef Go0s het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een socket 7 mobo liggen, maar dat is zeker wat anders als super socket 7
Verwijderd
dit voor mijn servertje, chipset enzo maakt dus niets uit, alstie het maar doet
heb nog een Diamond Speedstar AGP 8MB liggen.Op maandag 01 april 2002 15:26 schreef LAuWe het volgende:
heeft iemand toevallig nog een vidkaartje over?, pci/agp.
dit voor mijn servertje, chipset enzo maakt dus niets uit, alstie het maar doet
Verwijderd
hoeveel zou je er voor moeten hebben?Op maandag 01 april 2002 15:48 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
heb nog een Diamond Speedstar AGP 8MB liggen.
kom even op MSN, dan hebben we het er wel even over, anders wordt GoT een chatbox, en dat wordt niet echt op prijs gesteld denk ik.Op maandag 01 april 2002 15:57 schreef LAuWe het volgende:
[..]
hoeveel zou je er voor moeten hebben?
Verwijderd
(MAAKT NIX UIT WAT!!!)
ook met kapotte CPU of GPU's help je mij goed
(ik zoek nog een amd duron of nieuwer en uiteraard gkracht 1 of hoger)
mijn msn adres: l_schulten15@hotmail.com
heb eventueel misschien nog wel wat te ruil en anders betaal ik er uiteraard voor
Dit topic is gesloten.