Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Beetje sneu hoor deze pc's weggeven terwijl een goed doel erom staat te springen. Maar goed wie ben ik
Op dinsdag 26 maart 2002 13:11 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Oiit van een goed doel gehoord en dan met name die Kankerpatientjes in het ziekenhuis in A Dam, daar was toch een actie voor laatst?
Beetje sneu hoor deze pc's weggeven terwijl een goed doel erom staat te springen. Maar goed wie ben ik
Dit is al uitgevochten in het vorige TopicOp dinsdag 26 maart 2002 13:14 schreef voc-er het volgende:
Naar mijn weten zijn er ook erg veel scholen die graag pc's willen hebben?!
Excuseer m'n onwetendheid, ik moet eerst gaan uitzoeken waar 't Gooi ligt.
Gevonden, bij Hilversum dus.
Kun je er eventueel 1 opsturen? Of gaat er iemand vanuit Zeeland al die richting op?
Fun while it lasted: World Community Grid!
Door andere reply-s te geven dan gevraagt is het vorige topic gesloten en benadeel je medeTweakers.
Verwijderd
een p75
Verwijderd
liefst zo'n p 75
mail adres: jaccokwaak@hotmail.com
alvast bedankt
ik woon in baarn dus kom hem wel zelf ophalen zeg, laat maar iets van je horen
http://www.designyourgoogle.com
Verwijderd
(kom hem zelf halen natuurlijk
courage@zonnet.nl
skinkie@xs4all.nl
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Ik woon in Oosterbeek en heb een stationcar (lease), dus als ik moet rijden zeg het maarOp dinsdag 26 maart 2002 13:30 schreef Ruudjah het volgende:
Nog vergeten te melden: Kan eventueel vervoer regelen voor arnhem en oosterbeek, dus wie daar woont, moet het ff zeggen.
-edit- heey Ruud
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Liefst een P75.
e-mail: ciborg@planet.nl
Verwijderd
Liefst P75 ofc maar maakt niet uit
Ik kom hem meteen ophalen.
zixon@euronet.nl
Verwijderd
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
Ik ga vanavond kijken of een busje mogelijk is, zo ja dan post ik dat hier, uitlevering gaat als volgt, iedereen 1 bak... bij teveel animo, bij te weinig krijg je er ms wel een comp bij!
Ik krijg morgen een lijst van de topicstarter hoeveel P75'z en hoeveel 486'jes....
Hou er dus rekening mee dat ik niet iedereen een P75 kan krijgen, hou daar rekening mee....
En ik wil GEEN mailtjes meer ontvangen van bepaalde iemanden dat ik een eikel ben, omdat ik et niet aan weeshuisjes en dergelijke gun...
Dank u ...
Oh ja wil je er nog iets voor terug zoals een krat bier (naar keuze) ofzo
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
saekerhett@home.nl
Alleen IBM servers zijn zwart.
Ow.. Ik heb ook wel eens een zwart IBM desktop gehad hoorOp dinsdag 26 maart 2002 14:41 schreef i2Paq het volgende:
Helaas k*tkip, ze zijn cremekleurig.
Alleen IBM servers zijn zwart.
ja 'k ben wel benieuwd waar ze vandaan komen.Op dinsdag 26 maart 2002 14:35 schreef kutkip het volgende:
Vraagje: Zijn het zwarte pc's
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Verwijderd
WoehahahahahaOp dinsdag 26 maart 2002 14:45 schreef Mr.CeeJay het volgende:
[..]
ja 'k ben wel benieuwd waar ze vandaan komen.
emailadres: johan@game-trix.com
{edit}. op zo'n systeem kan je toch wel als server gebruiken of niet
Verwijderd
Een 486 moet genoeg zijn, iedereen vraagt al om een p75, dus...
e.ruiten1@chello.nl
adres en zo wordt doorgegeven via de meel neem ik aan?!
henrikgoijer@hotmail.com
senater
ja dat kan wel een gewoon webserver (niks specials) kan wel, ftp, dns, irc, noem maar kan wel onder linux.
Verwijderd
liefst 2 of 3, maar 1 =cool hoor
email:::
j.vanderblink@chello.nl
nieckvandenblink@msn.com
blinkyblink@msn.com
ja dat kan wel een gewoon webserver (niks specials) kan wel, ftp, dns, irc, noem maar kan wel onder linux.
[/quote]
ka toch ook wel gewoon een simpele netwerk servertje voor ongeveer 3 computers
Ik ben verandwoordelijk voor 560 werkplekken.
Deze gaan nu, na 5 jaar geen nieuwe gekocht te hebben (niet ik, werk hier pas 7 maanden
Daardoor staan er in mijn magazijn nu zo-n 40-tal Pc-s waar ik vanaf moet om nieuwe Pc-s op te slaan (P4).
Omdat de vuilnisbak in dit geval zonde is maar ze nog best wel te gebruiken zijn plaatste ik een topic waar ik ze het beste kon laten.
Er kwamen veel relpy-s van medeTweakers om een machientje en in samenwerking met drLiter gaan we kijken of we deze via een opslag in 't Gooi kunnen uitdelen (mijn manager wil geen gezeur aan huis).
Vandaar..., alles is dus eerlijk.
Verwijderd
MVG
Verwijderd
reizel@hotmail.com
maar boeit verder niet zo.
Schermpje lijkt me wel handig als vervanging van brakke serverding..
naja, hope dat dit topic behouden blijft, andere is getrahsed... en toen had ik ook al belangstelling
anyway, blijf erbij, MAX 1 systeem PER gotter, keep it real
edit: djsmiley01@hotmail.com
Graag zou ik er een hebben voor oma die ook graag eens het internet op wil.
mte@bart.nl
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
email: top2topper@hotmail.com
bij voorbaat dank
Weet iemand hoe duur het is om vanuit het Gooi een pc te laten brengen via de PTT ofzo naar Zeeland (zierikzee)?
Email: jeroenlukas@zeelandnet.nl
Ik heb in elk geval wel interesse in zo'n P75...eigenlijk gaat het me alleen om de monitor en de HD.
Mijn mail is: timothee@minddigger.com
b_oort@softhome.net
peter
kolder ?wat is dat voor een kolder (na tientallen jaren dood te zijn wordt er nog steeds om ze gelachen ik ben nog springlevend en niemand lacht?!)
Liefst natuurlijk een P75 maar 486 is ook goed.
Zit er ook een monitor bij? Ik zou het liefst twee monitoren
hebben. Als je alleen komplete pc's doet dan 2 pc's als het kan. mloesb@yahoo.com
HP9000 715/50, 192Mb, 3 x 2Gb, HP-UX 10.20, 21" HP A1097C
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Liefst 1 p75 , en indien mogelijk een 2de of 3de pc'tje(486). Graag wel met toetsenbord/muis+monitor.
Karrde_@hotmail.com
Verwijderd
Maar ik heb meer het idee, Zet die computers op de tijd naar Afganistan ofzo daar hebben ze er veel meer aan dan hiero! stuur ze ergens heen waar mensen er nog wat van kunnen leren want die gassies hier slopen ze gewoon ofzo
Verwijderd
jebbe@wanadoo.nl
P75 is leuk, lager is ook geen heel erg probleem... Monitor is altijd leuk
n.nab@chello.nl
Verwijderd
Ik ben op zoek naar ongeveer 6 P75 pc's.
maakt niet uit wat voor
r.kragt@chello.nl
en voor MSN
rkragt@hotmail.com
Er wordt vast gemailt voor details waar en wanneer
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
delphi4cs@hotmail.com
...beter bekend als AMFan
Verwijderd
is moeilijk he, lezen.Op dinsdag 26 maart 2002 16:10 schreef drwho81 het volgende:
Ik ben wel geïnterresseerd. Mijn email-adres: n.buitenhuis@zonnet.nl
Ik ben op zoek naar ongeveer 6 P75 pc's.
Nee, ik hoef er geen. Maar bedankt voor je aanbod.
Verwijderd
ik snap deze reply al helemaal niet....Op dinsdag 26 maart 2002 17:56 schreef Masta-T het volgende:
[..]
is moeilijk he, lezen.
maar ik denk idd, dat afghanistan of zoeits beter is....
soepie@soepie.com
Gewoon spullen
Liefst een P75Op dinsdag 26 maart 2002 12:54 schreef i2Paq het volgende:
Even voor de duidelijkheid!
Graag alleen zinvolle reply-s als we dit topic willen houden (het ander werd getrashed omdat er veel onzin reply-s in stonden).
Goed, dus ik heb ruim 30 IBM Pc's waar ik van af moet.
Type 486sx/sp en Pc 300 486dx en P75.
Allemaal compleet met toetsenbord, muis en 15inch monitor en werkend.
DrLiter regelt vervoer naar het Gooi en wie het eerst komt, het eerst maalt en 1 exemplaar per klant.
Wil je, heb je interesse in, zo-n gratis systeempje plaats dan een reply in de vorm van: Ik heb interesse plus je e-mail adres.
De rest gaat (nu hopelijk wel) van zelf.
En indien drLiter eea. op touw heeft gezet kunnen ze worden gehaald in 't Gooi.
Maar mag ook minder (hoef geen monitor)
maeslant@wanadoo.nl!!
t_fokkema@hotmail.com
*huppel*
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Helemaal mee eenz ,Op dinsdag 26 maart 2002 20:07 schreef Cutebritney het volgende:
geef het aan een goed doel ofzo. de meeste tweakers hier hebben echt geen 486 nodig hoor...
geef die computers aan een goed doel ,daar staan ze te springen.
Zo'n school in Africa is helemaal blij met 1 of 2 486-ers.
De meeste hebben waarschijnlijk nog nooit een pc gezien en staan er helemaal verwonderd naar te kijken.
Ze kunnen ook wat ervaring met word enzo opdoen ,voor een baan later.
Wij hier hebben ze echt niet nodig ,de meesten hebben wel 4 pc's thuis ,zo'n 486 zit je tog maar een beetje mee te kloten enzo.
Op dinsdag 26 maart 2002 20:07 schreef Cutebritney het volgende:
geef het aan een goed doel ofzo. de meeste tweakers hier hebben echt geen 486 nodig hoor...
Ik heb zat adresjes waar kids een moord doen voor een compu hoor. Ik hoef hem zelf niet nee.Op dinsdag 26 maart 2002 20:07 schreef Cutebritney het volgende:
Fun while it lasted: World Community Grid!
maar een 15 inch monitor kan ik goed gebruiken voor me server........ dus als dat ook kan ?
t-lor@chello.nl
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
plz mail me: Fallout@dwaalspoor.com
Als je nog een P75 hebt(met monitor evt)dan zou je haar er een groot plezier mee doen (komt ie toch nog goed terecht).
Ik kan hem komen halen, en mochten er mensen uit de buurt van Amersfoort zijn die niet over een auto beschikken wil ik voor hun wel de spullen langs brengen.
Ik hoor het hopelijk wel.
Mijn email: hobbybob@xs4all.nl
Als er 50 piek voor gevraagd zou worden stonden hier ZERO replies, zodra het gratis is staan ze met 1000 man te springen voor hun oma of kind of andere o zo zielig geef hem asjeblieft aan mij verhalen
Die er idd iets nuttigs mee, en kom nou niet aanzetten met doe het zelf, ik heb al 2 pc-tjes gedoneerd.
- Topicstarter post dattie 30 kassies heeft, en ze in 1 keer kwijt wil/moet
- Reacties: ikke ikke ikke, of goed doel.
- Topicstarter benaderd een of andere school (dunno waar), geen belangstelling, te sloom
- Topicstarter gaat t toch maar onder de GOTters verdelen, via 1 distributiepunt. Weg = weg, baas blij, gotters blij
- Ondertussen wordt topic getrashed wegens teveel off-topic geblaat
- Topicstarter maakt een NIEUW topic, iom modjes, met verzoek ONTOPIC te blijven.
- Wat gebeurt er?? Iedereen begint weer te blaten over gratis gratis, oma's en andere smoesjes / gelul
Topicstarter vraagt nu duidelijk om : JA, ik wil, + mailadres.
That's it, en geen off-topic shit.
Straks gaat hier ook weer een slotje op / wordt ie getrashed omdat jullie gewoon niet normaal kunnen reageren??
Als je een goed doel weet, dat OOK DAADWERKELIJK die kassies wil, benader topicstarter dan rechtstreeks, concreet, met info...
En niet roepen: Goed doel geven, maar geen enkele hint waarin.
Ja, afrika.. prima, breng jij ze?? 't idee is goed, maar het moet ook UITVOERBAAR zijn.
En ja, ik wil er ook wel een, gewoon omdat ik ook een nederlander ben (Gratis!!)
Maar als er een goed doel is -> Dan daarheen natuurlijk. Hier issut puur voor onderdelen / routertje (experimenteel) dus ik kan wel zonder
Lagere scholen genoeg
Bejaardenhuizen genoeg
Tweakers met goeie systemen genoeg
Hulp aan buitenlandse instanties genoeg
Wees blij met wat je heb niet met wat je mist
i rest my case, zoek het verder maar uit
Water-Escape
Verwijderd
Waar slaat deze reply op. Ik stel toch een normale vraag?Op dinsdag 26 maart 2002 17:56 schreef Masta-T het volgende:
[..]
is moeilijk he, lezen.
Ik wil er dan ook wel 1 weggeven...
Voor wie het is en waarom is niet interessant...
maar wat ik wel wil zeggen is dat degene niet veel geld heeft
alvast bedankt.
RoBBeR_W_M@hotmail.com
98184873 --> wel even in req. zeggen dat het om de PC gaat
Ps. Maar ik denk dat scholen der ook erg blij mee zouden zijn, heb je het al bij een basisschool geprobeert in de buurt?
McLaren \o/
Ophalen geen probleem.
Model/type maakt niet uit, wat je nog over hebt.
In ieder geval wel inclusief monitor.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Heb zojuist de tweede e-mail gekregen van een aan lager wal geraakte iemand die beweerd dat ik er zeer verkeerd aan doe, om tweakers te verblijden met een service waarmee ze voor weinig een goed inzetbare freesco router bijvoorbeeld kunnen bouwen.
Feit dat je je mening deelt hier op het forum dat je het er niet mee eens bent, tot daar toe. Maar als je vervolgens ook nog mij gaat lastig vallen met allerlei fijne e-mails waarin ik uitgemaakt voor alles wat god verboden heeft vind ik enigszins stijlloos en dom. Helemaal als je et allemaal zo anoniem mogelijk probeert te houden met 12Move email adressen en dergelijke.
Daarbij heb ik gister contact gehad met mijn mogelijke contact die mij de loodsruimte kan aanbieden, en de komende twee weken was het moeilijk inplannen, ivm ladingen die zouden binnenkomen. Betekend dus dat ik niet binnen een korte tijd zou kunnen verlossen van deze machines.
Daarnaast schijnt iedereen enkel en alleen geinteresseerd te zijn in P75 ipv de overige machines 486 etc.
Deze opsomming van situaties hebben mij er eigelijk toe gezet deze massale conputer beurs cq tweaker meeting op micro niveau niet te kunnen laten doorgaan.
Ik heb begrepen dat meneer 2p zo ie zo al een andere kandidaat had die ook in grote getale een afname wilde bewerkstelligen.
Het is jammer, maar door moralistisch gejammer van bepaalde iemanden, en tevens overige omstandigheden. Heb ik van deze, van oorsprong prima actie imho, moeten afzien.
Sorry guys
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik en de medeorganisator vinden het erg jammer dat het zo gelopen is.
Iedere geïnteresseerde zal een mailtje krijgen.
Maar zoals de zaken er nu voorstaan zullen alle IBM's in 1x worden opgehaald, daar mijn manager geen gezeur aan huis wil van allerlei mensen,
hoe goed bedoelt en hoe welwillend ook.
Bedankt, i2Paq.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()