Heb wel interesse, niet voor mezelf maar voor een kennis.
Als je nog een P75 hebt(met monitor evt)dan zou je haar er een groot plezier mee doen (komt ie toch nog goed terecht).
Ik kan hem komen halen, en mochten er mensen uit de buurt van Amersfoort zijn die niet over een auto beschikken wil ik voor hun wel de spullen langs brengen.
Ik hoor het hopelijk wel.
Mijn email: hobbybob@xs4all.nl
Als je nog een P75 hebt(met monitor evt)dan zou je haar er een groot plezier mee doen (komt ie toch nog goed terecht).
Ik kan hem komen halen, en mochten er mensen uit de buurt van Amersfoort zijn die niet over een auto beschikken wil ik voor hun wel de spullen langs brengen.
Ik hoor het hopelijk wel.
Mijn email: hobbybob@xs4all.nl
Dit draadje is echt te zielig voor woorden.
Als er 50 piek voor gevraagd zou worden stonden hier ZERO replies, zodra het gratis is staan ze met 1000 man te springen voor hun oma of kind of andere o zo zielig geef hem asjeblieft aan mij verhalen

Die er idd iets nuttigs mee, en kom nou niet aanzetten met doe het zelf, ik heb al 2 pc-tjes gedoneerd.
Als er 50 piek voor gevraagd zou worden stonden hier ZERO replies, zodra het gratis is staan ze met 1000 man te springen voor hun oma of kind of andere o zo zielig geef hem asjeblieft aan mij verhalen
Die er idd iets nuttigs mee, en kom nou niet aanzetten met doe het zelf, ik heb al 2 pc-tjes gedoneerd.
ik heb interesse overb12@xs4all.nl,het liefst p75's
Scooby Doo, I totally agree with you. Wij zijn gewoon een zielig volkje als het om geld gaat. Plak ergens het woord gratis op en ja hoor, als vliegen op de stront.
Damn, kan iedereen niet ff lezen???
- Topicstarter post dattie 30 kassies heeft, en ze in 1 keer kwijt wil/moet
- Reacties: ikke ikke ikke, of goed doel.
- Topicstarter benaderd een of andere school (dunno waar), geen belangstelling, te sloom
- Topicstarter gaat t toch maar onder de GOTters verdelen, via 1 distributiepunt. Weg = weg, baas blij, gotters blij
- Ondertussen wordt topic getrashed wegens teveel off-topic geblaat
- Topicstarter maakt een NIEUW topic, iom modjes, met verzoek ONTOPIC te blijven.
- Wat gebeurt er?? Iedereen begint weer te blaten over gratis gratis, oma's en andere smoesjes / gelul
Topicstarter vraagt nu duidelijk om : JA, ik wil, + mailadres.
That's it, en geen off-topic shit.
Straks gaat hier ook weer een slotje op / wordt ie getrashed omdat jullie gewoon niet normaal kunnen reageren??
Als je een goed doel weet, dat OOK DAADWERKELIJK die kassies wil, benader topicstarter dan rechtstreeks, concreet, met info...
En niet roepen: Goed doel geven, maar geen enkele hint waarin.
Ja, afrika.. prima, breng jij ze?? 't idee is goed, maar het moet ook UITVOERBAAR zijn.
En ja, ik wil er ook wel een, gewoon omdat ik ook een nederlander ben (Gratis!!)
Maar als er een goed doel is -> Dan daarheen natuurlijk. Hier issut puur voor onderdelen / routertje (experimenteel) dus ik kan wel zonder
- Topicstarter post dattie 30 kassies heeft, en ze in 1 keer kwijt wil/moet
- Reacties: ikke ikke ikke, of goed doel.
- Topicstarter benaderd een of andere school (dunno waar), geen belangstelling, te sloom
- Topicstarter gaat t toch maar onder de GOTters verdelen, via 1 distributiepunt. Weg = weg, baas blij, gotters blij
- Ondertussen wordt topic getrashed wegens teveel off-topic geblaat
- Topicstarter maakt een NIEUW topic, iom modjes, met verzoek ONTOPIC te blijven.
- Wat gebeurt er?? Iedereen begint weer te blaten over gratis gratis, oma's en andere smoesjes / gelul
Topicstarter vraagt nu duidelijk om : JA, ik wil, + mailadres.
That's it, en geen off-topic shit.
Straks gaat hier ook weer een slotje op / wordt ie getrashed omdat jullie gewoon niet normaal kunnen reageren??
Als je een goed doel weet, dat OOK DAADWERKELIJK die kassies wil, benader topicstarter dan rechtstreeks, concreet, met info...
En niet roepen: Goed doel geven, maar geen enkele hint waarin.
Ja, afrika.. prima, breng jij ze?? 't idee is goed, maar het moet ook UITVOERBAAR zijn.
En ja, ik wil er ook wel een, gewoon omdat ik ook een nederlander ben (Gratis!!)
Maar als er een goed doel is -> Dan daarheen natuurlijk. Hier issut puur voor onderdelen / routertje (experimenteel) dus ik kan wel zonder
Je bent imo toch wel dom als je daar als topicstarter zelf geen idee voor kan verzinnen.
Lagere scholen genoeg
Bejaardenhuizen genoeg
Tweakers met goeie systemen genoeg
Hulp aan buitenlandse instanties genoeg
Wees blij met wat je heb niet met wat je mist
i rest my case, zoek het verder maar uit
Lagere scholen genoeg
Bejaardenhuizen genoeg
Tweakers met goeie systemen genoeg
Hulp aan buitenlandse instanties genoeg
Wees blij met wat je heb niet met wat je mist
i rest my case, zoek het verder maar uit
kzal eerst maar s vragen of je nog een p75 hebt staan..anders blijven we maar posten!
dus als je r nog 1 hebt staan..let me know
water-escape@home.nl
Water-Escape
Verwijderd
Waar slaat deze reply op. Ik stel toch een normale vraag?Op dinsdag 26 maart 2002 17:56 schreef Masta-T het volgende:
[..]
is moeilijk he, lezen.
Nee, ik hoef er geen. Maar bedankt voor je aanbod.
Tja
Ik wil er dan ook wel 1 weggeven...
Voor wie het is en waarom is niet interessant...
maar wat ik wel wil zeggen is dat degene niet veel geld heeft
en wel graag een brief je wil typen
, een P75 is dan echt het minimum.
alvast bedankt.
RoBBeR_W_M@hotmail.com
98184873 --> wel even in req. zeggen dat het om de PC gaat
Ps. Maar ik denk dat scholen der ook erg blij mee zouden zijn, heb je het al bij een basisschool geprobeert in de buurt?
Ik wil er dan ook wel 1 weggeven...
Voor wie het is en waarom is niet interessant...
maar wat ik wel wil zeggen is dat degene niet veel geld heeft
alvast bedankt.
RoBBeR_W_M@hotmail.com
98184873 --> wel even in req. zeggen dat het om de PC gaat
Ps. Maar ik denk dat scholen der ook erg blij mee zouden zijn, heb je het al bij een basisschool geprobeert in de buurt?
McLaren \o/
Mijn email adres is cj.dijk@hccnet.nl
Ophalen geen probleem.
Model/type maakt niet uit, wat je nog over hebt.
In ieder geval wel inclusief monitor.
Ophalen geen probleem.
Model/type maakt niet uit, wat je nog over hebt.
In ieder geval wel inclusief monitor.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Beste allemaal,
Heb zojuist de tweede e-mail gekregen van een aan lager wal geraakte iemand die beweerd dat ik er zeer verkeerd aan doe, om tweakers te verblijden met een service waarmee ze voor weinig een goed inzetbare freesco router bijvoorbeeld kunnen bouwen.
Feit dat je je mening deelt hier op het forum dat je het er niet mee eens bent, tot daar toe. Maar als je vervolgens ook nog mij gaat lastig vallen met allerlei fijne e-mails waarin ik uitgemaakt voor alles wat god verboden heeft vind ik enigszins stijlloos en dom. Helemaal als je et allemaal zo anoniem mogelijk probeert te houden met 12Move email adressen en dergelijke.
Daarbij heb ik gister contact gehad met mijn mogelijke contact die mij de loodsruimte kan aanbieden, en de komende twee weken was het moeilijk inplannen, ivm ladingen die zouden binnenkomen. Betekend dus dat ik niet binnen een korte tijd zou kunnen verlossen van deze machines.
Daarnaast schijnt iedereen enkel en alleen geinteresseerd te zijn in P75 ipv de overige machines 486 etc.
Deze opsomming van situaties hebben mij er eigelijk toe gezet deze massale conputer beurs cq tweaker meeting op micro niveau niet te kunnen laten doorgaan.
Ik heb begrepen dat meneer 2p zo ie zo al een andere kandidaat had die ook in grote getale een afname wilde bewerkstelligen.
Het is jammer, maar door moralistisch gejammer van bepaalde iemanden, en tevens overige omstandigheden. Heb ik van deze, van oorsprong prima actie imho, moeten afzien.
Sorry guys
Heb zojuist de tweede e-mail gekregen van een aan lager wal geraakte iemand die beweerd dat ik er zeer verkeerd aan doe, om tweakers te verblijden met een service waarmee ze voor weinig een goed inzetbare freesco router bijvoorbeeld kunnen bouwen.
Feit dat je je mening deelt hier op het forum dat je het er niet mee eens bent, tot daar toe. Maar als je vervolgens ook nog mij gaat lastig vallen met allerlei fijne e-mails waarin ik uitgemaakt voor alles wat god verboden heeft vind ik enigszins stijlloos en dom. Helemaal als je et allemaal zo anoniem mogelijk probeert te houden met 12Move email adressen en dergelijke.
Daarbij heb ik gister contact gehad met mijn mogelijke contact die mij de loodsruimte kan aanbieden, en de komende twee weken was het moeilijk inplannen, ivm ladingen die zouden binnenkomen. Betekend dus dat ik niet binnen een korte tijd zou kunnen verlossen van deze machines.
Daarnaast schijnt iedereen enkel en alleen geinteresseerd te zijn in P75 ipv de overige machines 486 etc.
Deze opsomming van situaties hebben mij er eigelijk toe gezet deze massale conputer beurs cq tweaker meeting op micro niveau niet te kunnen laten doorgaan.
Ik heb begrepen dat meneer 2p zo ie zo al een andere kandidaat had die ook in grote getale een afname wilde bewerkstelligen.
Het is jammer, maar door moralistisch gejammer van bepaalde iemanden, en tevens overige omstandigheden. Heb ik van deze, van oorsprong prima actie imho, moeten afzien.
Sorry guys
Dan kan dit topic dus ook wel dicht.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Laatste reactie van i2paq:
Ik en de medeorganisator vinden het erg jammer dat het zo gelopen is.
Iedere geïnteresseerde zal een mailtje krijgen.
Maar zoals de zaken er nu voorstaan zullen alle IBM's in 1x worden opgehaald, daar mijn manager geen gezeur aan huis wil van allerlei mensen,
hoe goed bedoelt en hoe welwillend ook.
Bedankt, i2Paq.
Ik en de medeorganisator vinden het erg jammer dat het zo gelopen is.
Iedere geïnteresseerde zal een mailtje krijgen.
Maar zoals de zaken er nu voorstaan zullen alle IBM's in 1x worden opgehaald, daar mijn manager geen gezeur aan huis wil van allerlei mensen,
hoe goed bedoelt en hoe welwillend ook.
Bedankt, i2Paq.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()