Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Je hoeft geen import kosten of btw te betalen omdat duitsland in de EU zitOp dinsdag 26 maart 2002 07:08 schreef Henkus het volgende:
Ik heb zelf intresse in de Ti440 700xp ultra van Gainward
vanwege de goede overclockbaarheid en de vivo functies.
Deze is volgens pricewatch echter het goedkoopst in duitsland bij mindfactory. Het scheelt zo'n 80 euro.
Heeft iemand ervaringen met het kopen van componenten in het buitenland via internet.
Ik heb begrepen dat je eerst het geld over moet maken, is dit wel veilig.
Hoe zit het met invoer en eventuele btw in nederland??
Turn it off and on again.
offtopic:
Smokey, waar woon jij eigenlijk?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
1) ja1) Heeft iemand ervaringen met het kopen van componenten in het buitenland via internet.
2) Ik heb begrepen dat je eerst het geld over moet maken, is dit wel veilig.
3) Hoe zit het met invoer en eventuele btw in nederland??
2) ja
3) al beantwoord
e-bug en mindfactory werken met Vorkasse.
Je vult je besteling in en krijgt een mailtje van ze.
In dat mailtje staat (in het Duits) beschreven hoe je moet betalen met Vorkasse.
Makelijkste is het zooitje uitdraaien en naar je bank lopen. (Brutto = netto! in Duitsland)
Bij e-bug en Mindfactory betaal je gewoon wat er in dat mailtje staat nix extra.
Andere oplossing, je bestelt bij je bank (online of telefonisch) internationale overschrijvingskaarten en enveloppen!
Hoe je die moet invullen staat op zo'n kaart en het mailtje van e-bug/mindfactory.
De postbank rekent voor 1 zo'n transactie 5 euro btw.
Na 3-5 dagen is het geld bij hun bank. Je krijgt dan een mailtje dat je spul wordt verzonden. Als dan je spullen al compleet zijn (das het voordeel van die 3-5 dagen kunnen ze zelf bestellen) sturen ze het op.
Dan duurt het nog 3-8 dagen voordat het bij jou is (vraag me niet waarom)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Bedankt! Had ik enkele dagen geleden al een topic over geopend, maar daar gaf niemand zo duidelijk antwoordOp dinsdag 26 maart 2002 16:47 schreef Spice het volgende:
[..]
1) ja
2) ja
3) al beantwoord
e-bug en mindfactory werken met Vorkasse.
Je vult je besteling in en krijgt een mailtje van ze.
In dat mailtje staat (in het Duits) beschreven hoe je moet betalen met Vorkasse.
Makelijkste is het zooitje uitdraaien en naar je bank lopen. (Brutto = netto! in Duitsland)
Bij e-bug en Mindfactory betaal je gewoon wat er in dat mailtje staat nix extra.
Andere oplossing, je bestelt bij je bank (online of telefonisch) internationale overschrijvingskaarten en enveloppen!
Hoe je die moet invullen staat op zo'n kaart en het mailtje van e-bug/mindfactory.
De postbank rekent voor 1 zo'n transactie 5 euro btw.
Na 3-5 dagen is het geld bij hun bank. Je krijgt dan een mailtje dat je spul wordt verzonden. Als dan je spullen al compleet zijn (das het voordeel van die 3-5 dagen kunnen ze zelf bestellen) sturen ze het op.
Dan duurt het nog 3-8 dagen voordat het bij jou is (vraag me niet waarom)
mijn topic
Dus iets bestellen kan eigenlijk niets kwaad, ze nemen pas je bestelling op als je betaald??
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik woon in Bovenkarspel in NH ( bij Enkhuizen )Op dinsdag 26 maart 2002 15:53 schreef toastingnow het volgende:
offtopic:
Kijk eens naar me sig... hehe
Turn it off and on again.
Uitgaande van bovenstaande reacties ga ik binnenkort mijn bestelling plaatsen bij mindfactory.
Toch wel makkelijk die euro, om de prijzen te verglijken.
Toch wel makkelijk die euro, om de prijzen te verglijken.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Pagina: 1