Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
lage prijs? ik pik er 1 ding uit => athlon XP 1800 = 279 €Op zaterdag 23 maart 2002 00:10 schreef inquestos het volgende:
Ik zou graag op deze site een aantal computercomponenten willen aanschaffen, vanwege de lage prijs, maar hoe werkt precies de levering. Het wordt me niet echt duidelijk, mijn Duits is niet echt fantastisch. Ook in de shopsurvey kon ik niet echt informatie over deze site vinden.
Dus werkt deze site bijvoorbeeld onder rembours, moet ik het geld eerst overmaken, of hoe werkt het precies. Zijn de kosten, bij welke levering ook 20 euro, of kan deze oplopen??
Ik hoop dat dit topic hier goed is geplaatst
dat vind ik nou nie echt goedkoop
edit: sorry blijkt missing te zijn, NEGEER deze post
pssst..... ik noem zoiets een athlon MPOp zaterdag 23 maart 2002 00:13 schreef Ligone het volgende:
[..]
lage prijs? ik pik er 1 ding uit => athlon XP 1800 = 279 €
dat vind ik nou nie echt goedkoop
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
yep hij is inderdaad goedkoop!
ik heb niks gezegd
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Zou heel mooi zijn geweest, en was ik zelf natuurlijk ook al 8er gekomen, was 't niet zo dat er in de engelse versie nog steeds veelal duitse uitleg is.Op zaterdag 23 maart 2002 00:37 schreef Spice het volgende:
http://www.mindfactory.de/cgi-bin/MindStore.storefront/EN
Dus bijvoorbeeld 8er de link: General Terms of trade, bevindt zich gewoon een lap duitse tekst waar ik niet veel wijs uit kan maken.....
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Vertaald in zeer gebrekkig engels.Op zaterdag 23 maart 2002 11:39 schreef Spice het volgende:
http://babelfish.altavista.com/
ik zou gewoon graag willen weten hoe iemand anders het bij deze winkel heeft gedaan:
- gewoon rembours; 20 euro; kan dan blijkbaar wel
- vooruitbetalen
- iets anders nl.
btw. Ik heb er niks gekocht hoor, moet eerst sparen. Maar ik moet zeggen dat mijn ogen ook op Mindfactory waren gevallen (idd lekker goedkoop) dus ik zou graag willen horen hoe het nu afloopt (rembours of anders e.d.).
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ik wacht ook nog even met bestellen, kan misschien aan wat xtra onderdelen komen, hoeft dan niet via mindfactoryOp zaterdag 23 maart 2002 15:44 schreef Chimera2k2 het volgende:
Probeer eens een diskdrive of wat anders lichts in je winkelmandje te doen en dan een kast of ander zwaar artikel, en dan kijken of de 20 Euro ook is gestegen (na fd en na kast). Zoniet kunnen ze ook niet zomaar bij de daadwerkelijke bestelling die 20 Euro omhoog gooien lijkt me.
btw. Ik heb er niks gekocht hoor, moet eerst sparen. Maar ik moet zeggen dat mijn ogen ook op Mindfactory waren gevallen (idd lekker goedkoop) dus ik zou graag willen horen hoe het nu afloopt (rembours of anders e.d.).
Ik heb me al wel op hun site aangemeld, en al alles uitgezocht wat ik zou willen hebben. Als iemand ervaring met mindfactory.de heeft, graag melden
Nu nog ff opzoeken wat Vorkasse is.
Vorkasse betekent vooruitbetaling
kan je lezen hoe je het kan doen. "Vorkasse"
Ik ben bij de postbank en daar kan het ook anders. Je bestelt via hun site of via de telefoon internationale overschrijvingskaarten en bijbehorende enveloppen (apart erbij zetten of vragen)
Wanneer je dan bestelt bij zo'n duitse shop krijg je een mailtje met info hoe je moet betalen, mbv die gegevens vul je zo'n kaart in, 3-6 dagen later is het geld bij hun binnen en melden ze dat en sturen ze je bestelling op (wanneer die compleet is). De looptijd is wel handig omdat ze dat vaak de tijd geeft om producten die ze niet in vooraad hebben zelf te bestellen.
nb: de postbank rekent 5 euro voor 1 zo'n transactie.