Aan zo iets zat ik dus ook te denkenOp dinsdag 26 maart 2002 11:16 schreef martkrui het volgende:
de DCW in enschede maakt geen prints meer. Ze zijn daar een half jaar geleden mee gestopt.
Ik heb wel een paar andere bedrijven een email gestuurd en ik wacht nog even op antwoord.
Ik denk inderdaad dat het mooi is om een printje te hebben waar aan de ene kant de kabel van je printerpoort aan hangt en een molex, en aan de andere kant een connector die zo op het lcd kan.
Ik ga weer ff bellen..
Verwijderd
Ik geloof inderdaad wel wat dat zal kosten want dit wordt zeker met de hand gemaakt, of niet? Maar het zou wel perfect zijn zeg! BTW, wat is een Molex?Op dinsdag 26 maart 2002 11:16 schreef martkrui het volgende:
Ik denk inderdaad dat het mooi is om een printje te hebben waar aan de ene kant de kabel van je printerpoort aan hangt en een molex, en aan de andere kant een connector die zo op het lcd kan.
Molex, is de stekker van je HD / CR-ROM e.d.Op dinsdag 26 maart 2002 11:28 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad wel wat dat zal kosten want dit wordt zeker met de hand gemaakt, of niet? Maar het zou wel perfect zijn zeg! BTW, wat is een Molex?
Ze worden met de hand gemaakt idd... maar ik weet nog niet wat het gaat kosten omdat ik de onderdelen nog niet weet, mr Zotty is bezig met een schakeling
Eerste RUWE schatting van kosten laten maken prints
alprint breda
100 stuks
5cm*7cm (wilde schatting board size)
incl boren
€ 260
Dit is dus een absolute wilde gok van aantallen en grootte, dus niet meteen beginnen te bestellen.
alprint breda
100 stuks
incl boren
€ 260
Dit is dus een absolute wilde gok van aantallen en grootte, dus niet meteen beginnen te bestellen.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Een molex is zo'n grote voedingsstekker, die in je HD, cdrom e.d. gaat.
Martkrui: misschien is het wel verstandig om je eerste post even te editen, zodat John Schrijver niet aldoor lastig wordt gevallen.
Martkrui: misschien is het wel verstandig om je eerste post even te editen, zodat John Schrijver niet aldoor lastig wordt gevallen.
I reject your reality, and substitute my own.
Kan ik niet meerOp dinsdag 26 maart 2002 11:33 schreef _sNaRs_ het volgende:
PHREAK !!!... zou je aub even "allemaal op" willen zetten oid in de eerste mail.
Ik vind het een hoop geld hoor...Op dinsdag 26 maart 2002 11:32 schreef martkrui het volgende:
alprint breda
100 stuks
incl boren
€ 260
't was ook maar een idee. Ik heb op school ook printjes zitten maken en boren, en ik zou het niemand durfen vragen om 20 a 30 van die printjes te gaan zitten boren..Op dinsdag 26 maart 2002 11:36 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
Ik vind het een hoop geld hoor...
Is er niet iemand die op school zo'n boor robot heeft staan ? Dan is het een kewstie van plaatje neerleggen en op start drukken.
Ik zei al; ik kan best die printjes maken, maar dan heb ik wat hulp van een iemand nodig, en die iemand moet er dus wel een heel klein beetje wat van af weten.Op dinsdag 26 maart 2002 11:39 schreef martkrui het volgende:
[..]
't was ook maar een idee. Ik heb op school ook printjes zitten maken en boren, en ik zou het niemand durfen vragen om 20 a 30 van die printjes te gaan zitten boren..
Is er niet iemand die op school zo'n boor robot heeft staan ? Dan is het een kewstie van plaatje neerleggen en op start drukken.
Mijn locatie is Beverwijk, dus ik weet niet of er mensen zijn die een printje willen hebben en die in de buurt zitten
Verwijderd
Graag wil ik ook iets rechtzetten. Eerder in dit topic heb ik een poging gedaan duidelijk te maken dat dit geen 'doorgestoken kaart' is. Deze opmerking is bij de verkoper blijkbaar totaal in het verkeerde keelgat geschoten en dat is nooit mijn intentie geweest. Ik wilde slechts duidelijk maken dat als er iets niet klopte, dat hij nooit z'n adres zou geven.
Als je dit leest John; excuses, het was niet m'n bedoeling het vertrouwen in je te schaden.
Als je dit leest John; excuses, het was niet m'n bedoeling het vertrouwen in je te schaden.
Verwijderd
Die €260,- is dat voor 100 stuks?? Dan valt de prijs toch wel mee??Op dinsdag 26 maart 2002 11:32 schreef martkrui het volgende:
alprint breda
100 stuks
incl boren
€ 260
Verwijderd
Jammer,
Maar iedereen bedoelt het goed hier hoor john
dat weet ik zeker.
Vind het erg tof dat we via jou op deze manier eindelijk betaalbare lcd's kunnen krijgen.
Maar iedereen bedoelt het goed hier hoor john
Vind het erg tof dat we via jou op deze manier eindelijk betaalbare lcd's kunnen krijgen.
'k kreeg nog de volgende info :
Dit zou het allemaal stuk gemakkelijker maken.
Ik kan er niet naar kijken, nogal druk op werk....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Waar 't eigenlijk om gaat : Ik zat effe naar dat schemaatje te kijken. Vergeet niet dat dit display ZELF z'n negatieve spanning genereert. Deze is beschikbaar op pin 17 (Vee) Het contrast kun je dan regelen door via een spanningsdeling deze aan te sluiten op V0 (pin 3) dus : * Vee -----| 10k |------Gnd * ^ * | * Vo |
Dit zal inderdaad een stuk makkelijker zijnOp dinsdag 26 maart 2002 12:02 schreef martkrui het volgende:
'k kreeg nog de volgende info :
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Waar 't eigenlijk om gaat : Ik zat effe naar dat schemaatje te kijken. Vergeet niet dat dit display ZELF z'n negatieve spanning genereert. Deze is beschikbaar op pin 17 (Vee) Het contrast kun je dan regelen door via een spanningsdeling deze aan te sluiten op V0 (pin 3) dus : * Vee -----| 10k |------Gnd * ^ * | * Vo
Ik ga wel een printje voor me zelf maken, waar ik dus alles op kan aansluiten
grrrrrraaaaaaaaaagOp dinsdag 26 maart 2002 12:08 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
Dit zal inderdaad een stuk makkelijker zijndus moeten we ff afwachten...
Ik ga wel een printje voor me zelf maken, waar ik dus alles op kan aansluitenlekker makkelijk! en als ik het werkend krijg, dan kan ik natuurlijk ook voor de mede tweakers ff wat printjes maken
best leuk om te zien, dat iedereen er zo in op gaat terwijl niemand die dingen nog heeft ! geweldig
Zo gezegd, zo gedaan.
IddOp dinsdag 26 maart 2002 12:13 schreef reiker het volgende:
[..]
grrrrrraaaaaaaaaag![]()
![]()
best leuk om te zien, dat iedereen er zo in op gaat terwijl niemand die dingen nog heeft ! geweldig
Mijne wordt vrijdag opgehaald
Maar als het display zelf de stroomvoorziening van de LCD verzorgt...is dan ook meteen het powersequencing-probleem opgelost?
Verwijderd
Dan hoef je er alleen maar een bepaalt voltage op te gooien toch?
Dus dat is gewoon een weerstandje tussen de molex en display.
Dus dat is gewoon een weerstandje tussen de molex en display.
Verwijderd
Ik ben een supern00b en ik wil dat iemand ervoor zorgt dat mijn besteld lcd'tje voor mij gemaakt wordt (eventueel tegen een kleine betaling)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 00:24 ]
ik kwam dit plaatje gisteren ook tegen bij het speuren naar Specs. Aangezien ik echte een n00b ben durfde ik er nix over te zeggen.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Je moet wel gewoon je mond open trekken, de meeste hier zijn allemaal begonnen als n00bOp dinsdag 26 maart 2002 12:33 schreef Spice het volgende:
ik kwam dit plaatje gisteren ook tegen bij het speuren naar Specs. Aangezien ik echte een n00b ben durfde ik er nix over te zeggen.
En van je fouten kan je goed leren
Verwijderd
Maar in de specs staat ook nergens dat het zelf de negatieve spanning regelt 
Anyways, ik hoop vandaag nog antwoord te krijgen van de fabrikant.
M_DaRK, 'k heb je mailtje ontvangen. Ben nog ff een reply aan het bedenken
Anyways, ik hoop vandaag nog antwoord te krijgen van de fabrikant.
M_DaRK, 'k heb je mailtje ontvangen. Ben nog ff een reply aan het bedenken
Hhmmmz, ik wordt nu telkens nieuwschierugurOp dinsdag 26 maart 2002 12:37 schreef Zotty het volgende:
Maar in de specs staat ook nergens dat het zelf de negatieve spanning regelt
Ik hoop het ook voor jeAnyways, ik hoop vandaag nog antwoord te krijgen van de fabrikant.
suc6, en ik hoor het wel van jeM_DaRK, 'k heb je mailtje ontvangen. Ben nog ff een reply aan het bedenken
Verwijderd
!!! GOED NIEUWS !!!
Op het display zelf zitten 2 DC DC converters; een 7660 om van de +5V voedingspanning -5V te maken en een 7661 om van de -5V max -20V te maken
Op het display zelf zitten 2 DC DC converters; een 7660 om van de +5V voedingspanning -5V te maken en een 7661 om van de -5V max -20V te maken
dus we hebben alleen +5V nodig? of vergis ik me nu??Op dinsdag 26 maart 2002 12:58 schreef Zotty het volgende:
!!! GOED NIEUWS !!!
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
WOEI !!!!!!
enneh... betekent dit nu dat je dit ding gewoon aan je molex kan hangen, zonder voorgeschakelde relais enzo ?
edit: Oxigun ging me voor.
edit2: tupo
enneh... betekent dit nu dat je dit ding gewoon aan je molex kan hangen, zonder voorgeschakelde relais enzo ?
edit: Oxigun ging me voor.
edit2: tupo
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Weet niet hoe het zit met powersequencing (zit iig niet in beide DC DC converters), maar de voedingspanning kun je uit je molex halen. Sluit GND en 5V aan, voor het contrast alleen een 1K t/m 10K potmeter en klaar is kees
Verwijderd
Dit is echt abracadabra voor mij....Op dinsdag 26 maart 2002 13:16 schreef Zotty het volgende:
Weet niet hoe het zit met powersequencing. Sluit GND en 5V aan, voor het contrast alleen een 1K t/m 10K potmeter en klaar is kees
Heeft master Zotty een schema hiervoorOp dinsdag 26 maart 2002 13:16 schreef Zotty het volgende:
Weet niet hoe het zit met powersequencing (zit iig niet in beide DC DC converters), maar de voedingspanning kun je uit je molex halen. Sluit GND en 5V aan, voor het contrast alleen een 1K t/m 10K potmeter en klaar is kees
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Zotty, heb je een digicam ? Anders ik wel. Een paar foto's van een werkend LCD zou voor een hoop mensen veel duidelijk maken.Op dinsdag 26 maart 2002 13:16 schreef Zotty het volgende:
Heel mooiOp dinsdag 26 maart 2002 12:58 schreef Zotty het volgende:
!!! GOED NIEUWS !!!
Verwijderd
Wederom als ik vanavond thuis ben (anders moet ik het helemaal opnieuw maken namelijk)Op dinsdag 26 maart 2002 13:20 schreef Oxigun het volgende:
Heeft master Zotty een schema hiervoor
Ik heb een digicam, maar vrijdag heb ik pas zelf een display. Dan mag de snelste van ons de foto plaatsenOp dinsdag 26 maart 2002 13:32 schreef martkrui het volgende:
Zotty, heb je een digicam ? Anders ik wel. Een paar foto's van een werkend LCD zou voor een hoop mensen veel duidelijk maken.
Ga jij of iemand 'm ophalen ? Ik woon in Enschede..dusseh..Op dinsdag 26 maart 2002 13:45 schreef Zotty het volgende:
Ik heb een digicam, maar vrijdag heb ik pas zelf een display. Dan mag de snelste van ons de foto plaatsen
Op dinsdag 26 maart 2002 13:16 schreef Zotty het volgende:
Dan ga ik nog steeds een print maken, met een pot metertje een molex en aansluiting voor printerpoort en een aansluiting voor het LCD
Goed, ik zal een poging doen om het uit te leggen:Op dinsdag 26 maart 2002 13:19 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Dit is echt abracadabra voor mij....
Je hebt twee dingen op z'n LCD die prik motten hebben (die stroom moeten hebben dus
Powersequencing houdt in dat bij het aanzetten altijd EERST Vdd (de controller) onder spanning gezet moet worden, en DAN pas het scherm zelf (V0). Als het niet zo gebeurt kan er schade onstaan aan het scherm. Bij het uitzetten moet het andersom btw: eerst het scherm uit en dan de controller.
Zie http://www.hantronix.com/down/neg-invr.pdf en natuurlijk de datasheet van het scherm zelf http://www.sos.sk/news/pdf/dg-24128-5-s1fbly.pdf
correct me if I'm wrong...mijn wijsheid komt ook maar uit een paar datasheets en wat hier en in dit uitstekende topic [topic=329594/1/25] (neem ff de moeite om het door te lezen..) geblaat wordt
hehe, krijg net mail mail van hem
Je hebt echt ongelooflijk geluk
't echt de allerallerlaatste...
Neee! Neeeeee! NEEEEEEEE!Op dinsdag 26 maart 2002 15:55 schreef the12be het volgende:
[..]
![]()
![]()
5 min te laat
NetjesOp dinsdag 26 maart 2002 15:55 schreef the12be het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer voor jeOp dinsdag 26 maart 2002 16:01 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
Neee! Neeeeee! NEEEEEEEE!
5 min te laat![]()
* MaNDaRK is blij dat hij er snel bij was

Ik had hem ook gelukkig op tijd besteld.
Maar mijnes wordt pas vrijdag opgestuurd dus dan heb ik hem hoop in zaterdag en anders maandag.
Niets nuttig te tikkenOp dinsdag 26 maart 2002 16:17 schreef MasterOverdrive het volgende:
BLAAT

[ontopic]
Als ik deze schakeling gebruik, kan ik dan ook nog 4 knopjes er bij aansluiten
b.v. Play / Pause / 1 nummer vooruit / 1 nummer achteruit ?
op zich zijn die inputs vrij dus moet et kunnen lijkt mij[b]Op dinsdag 26 maart 2002 16:35 schreef M_DaRK het
[ontopic]
Als ik deze schakeling gebruik, kan ik dan ook nog 4 knopjes er bij aansluiten
b.v. Play / Pause / 1 nummer vooruit / 1 nummer achteruit ?
hier was ook ergens een topic over dus ffies daar naar kijken zou ik zeggen
Verwijderd
Super... wat een geweldig goed nieuws allemaal.
Is het trouwens nog steeds de planning dat die potmeter printjes en dergelijke allemaal door iemand gemaakt/geregeld gaan worden?
Is het trouwens nog steeds de planning dat die potmeter printjes en dergelijke allemaal door iemand gemaakt/geregeld gaan worden?
Verwijderd
ik zie er dus niet echt het nu van in ... een printje met enkel een pot en en molex connector op ?Op dinsdag 26 maart 2002 16:50 schreef Darkice het volgende:
Verwijderd
Pcies.... potmeter enzo stelt niet zoveel voor natuurlijk.Op dinsdag 26 maart 2002 16:51 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[..]
ik zie er dus niet echt het nu van in ... een printje met enkel een pot en en molex connector op ?
En om hem op je lpt aan te sluiten? das gewoon printerkabel openknippen er ff wat solderen?
Verwijderd
yup maar je kan ook een centronics plug halen (das zo'n plug voor de printerkabel die op de printer zit) en die op de goeie manier vastsolderen, dan kan je gewoon een standaard printerkabel er op aansluiten.Op dinsdag 26 maart 2002 17:08 schreef Darkice het volgende:
[..]
En om hem op je lpt aan te sluiten? das gewoon printerkabel openknippen er ff wat solderen?
Zo heb ik het bij mn 4x20 lcd gedaan en das wel makkelijk als er een 10 meter lange kabel aan zit
Ik heb effe snel het topic doorgelezen, maar al die lcd's zijn dus al verkocht? Of zijn ze allemaal opgekocht?
Plug gehaald? Daar weet ik niks van. van dat 5v trouwens ook niet. Had je dat niet ff eerder kunnen zeggenOp dinsdag 26 maart 2002 17:21 schreef bluh het volgende:
[..]
yup maar je kan ook een centronics plug halen (das zo'n plug voor de printerkabel die op de printer zit) en die op de goeie manier vastsolderen, dan kan je gewoon een standaard printerkabel er op aansluiten.
Zo heb ik het bij mn 4x20 lcd gedaan en das wel makkelijk als er een 10 meter lange kabel aan zit. Ik heb ook de 5v door de printerkabel laten lopen door aan de kan van de computer de printerkabel plug wat te modden zodat er een stekkertje aanzit.
verkocht, opgekocht..wat jij wilOp dinsdag 26 maart 2002 17:23 schreef as4Raven het volgende:
Ik heb effe snel het topic doorgelezen, maar al die lcd's zijn dus al verkocht? Of zijn ze allemaal opgekocht?
Verwijderd
]Op dinsdag 26 maart 2002 17:23 schreef as4Raven het volgende:
Allemaal verkocht
Verwijderd
Het blijkt niet meer nodig, maar het is toch het vermelden waard; de -20V voeding werkt
100% tested !!!
Verwijderd
Ik heb zo'n LCD besteld en het is niet de bedoeling om het te houden 
heb er namelijk al een, een inverted van conrad, zijn net iets mooier
ben van plan om hem te verkopen als hij helemaal gesoldeert is

heb er namelijk al een, een inverted van conrad, zijn net iets mooier
ben van plan om hem te verkopen als hij helemaal gesoldeert is
Verwijderd
En bericht terug van de fabrikant 
"Pin 3 is an input for contrast adjustment. This is refered to as the driving voltage (Denoted by Vo or Vlcd). It is between 13-22 VDC. This is a voltage differential. To obtain a 22VDC differential you will need a negative voltage reference denoted as Vee. Vee should be a negative voltage output. This output will go to a fixed pin on a 10-20k ohm potentiometer. The other fixed pin on this pot. will go to
your postive logic reference 5V. The floating pin on this pot. will go to your Vo input. The relationship is Vo = Vdd-(-Vee). Therefore at 25 degrees C, 19.3 = 5V-(-Vee) so Vee = -14.3VDC. This potentiometer can be adjusted to control your contrast at various temperatures and lighting.
Please let me know if I may be of further assistance."
"Pin 3 is an input for contrast adjustment. This is refered to as the driving voltage (Denoted by Vo or Vlcd). It is between 13-22 VDC. This is a voltage differential. To obtain a 22VDC differential you will need a negative voltage reference denoted as Vee. Vee should be a negative voltage output. This output will go to a fixed pin on a 10-20k ohm potentiometer. The other fixed pin on this pot. will go to
your postive logic reference 5V. The floating pin on this pot. will go to your Vo input. The relationship is Vo = Vdd-(-Vee). Therefore at 25 degrees C, 19.3 = 5V-(-Vee) so Vee = -14.3VDC. This potentiometer can be adjusted to control your contrast at various temperatures and lighting.
Naja, bedoelde met opgekocht dat iemand van GoT ze had gekocht om ze verder te verkopen.Op dinsdag 26 maart 2002 17:26 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
verkocht, opgekocht..wat jij wilNee ze zijn niet meer te krijgen. Niet voor die prijs althans.
Jammer
Vooral omdat ik er na een tweede poging om mijn 4x20 lcd aan te sluiten achter ben gekomen dat dat ding waarschijnlijk kaduuk is (muv de backlight)
Dus: de middelste pin van de pot aan de V0, en de twee buitenste aan de Vee resp. +5v? Enne...wat zeggen ze over powersequencing? Of zal dat wel snor zitten, aangezien het LCD driving voltage van de LCD zelf komt?Op dinsdag 26 maart 2002 17:30 schreef Zotty het volgende:
En bericht terug van de fabrikant
* snars heeft niet zo'n zin om z'n LCD op te blazen
Ik wacht gewoon af tot het schema helemaal goed is. Wij zullen toch waarschijnlijk niet de eerste zijn die hem aansluiten, aangezien er al mensen zijn die hem hebben.Op dinsdag 26 maart 2002 17:35 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Dus: de middelste pin van de pot aan de V0, en de twee buitenste aan de Vee resp. +5v? Enne...wat zeggen ze over powersequencing? Of zal dat wel snor zitten, aangezien het LCD driving voltage van de LCD zelf komt?
* ajampaniki heeft niet zo'n zin om z'n LCD op te blazen
InderdaadOp dinsdag 26 maart 2002 17:37 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot het schema helemaal goed is. Wij zullen toch waarschijnlijk niet de eerste zijn die hem aansluiten, aangezien er al mensen zijn die hem hebben.
Verwijderd
Yep, handig heOp dinsdag 26 maart 2002 20:16 schreef Mr.ChronoM het volgende:
je hebt dus enkel inputs van 5V ??
Lijkt me niet nu blijkt dat die voltage gewoon uit het schermpie kan worden getrokken. Er zullen dus maar een paar onderdeeltje gesoldeerd hoeven te worden. Een 'tutorial' met duidelijke plaatjes lijkt me ook meer op z'n plaats, zodat iedereen het zelf kan doen. Dan heb je ook meer eer van je werk vind ik zelfOp dinsdag 26 maart 2002 16:50 schreef Darkice het volgende:
vtec just kicked in yo!
Verwijderd
Mocht je je eigen voeding nog willen verkleinen, hier is m'n schema. Gebouwd en getest!Op dinsdag 26 maart 2002 20:20 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Damn zeg, wat zit ik hier te klooien met dat conrad ding ...
Zotty, wrom hangt die potmeter aan de GND? In het door jou geposte verhaaltje stond toch dat ie aan de +5v moest?
Ik heb er ook eentje besteld, zeker omdat er gave dingen mee mogelijk zijn
Ik had nog even een vraagje:
Is het mogelijk om van MDF er een behuizing om heen te maken? Want ik weet niet of dat ding warmte produceert(zal vast wel niet, maar ik vraag het even voor de zekerheid), anders zal ik wat anders moeten verzinnen.
(Ik ben echt een n00b in dit soort dingen, dus daarom vraag ik het)
Is het mogelijk om van MDF er een behuizing om heen te maken? Want ik weet niet of dat ding warmte produceert(zal vast wel niet, maar ik vraag het even voor de zekerheid), anders zal ik wat anders moeten verzinnen.
Nee die dingen produceren nauwelijks warmte...paar milliwat.Op dinsdag 26 maart 2002 21:27 schreef grooviee17 het volgende:
Ik heb er ook eentje besteld, zeker omdat er gave dingen mee mogelijk zijn
ok, dan weet ik dat.
Dan kan ik gaan ontwerpen, zodat ik alvast een ontwerpje heb. Ik zal wel pics posten als ie klaar is
Dan kan ik gaan ontwerpen, zodat ik alvast een ontwerpje heb. Ik zal wel pics posten als ie klaar is
Verwijderd
De contrast-spanning komt nooit boven de 0V uit, dus om het aan 5V te hangen zou overbodig zijn. Daarnaast komt over de potmeter een kleiner verschil in spanning te staan wat weer tot gevolg heeft dat de 'nauwkeurigheid' van de contrast regeling beter wordt. En dat is waarom ik het aan GND ipv aan 5V gehangen hebOp dinsdag 26 maart 2002 20:55 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Zotty, wrom hangt die potmeter aan de GND? In het door jou geposte verhaaltje stond toch dat ie aan de +5v moest?
Ik ga vrijdag overigens naar Zwolle om een aantal displays op te halen, dus als ik voor meer mensen wat moet meenemen...
Ik wilde eigenlijk met de auto gaan... kost niks..Op woensdag 27 maart 2002 00:22 schreef Zotty het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag overigens naar Zwolle om een aantal displays op te halen, dus als ik voor meer mensen wat moet meenemen...
Gisteren trouwens pas afgesproken. Anders heb ik het LCD niet voor het weekeinde...
Verwijderd
Mag ik meeOp woensdag 27 maart 2002 09:03 schreef martkrui het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk met de auto gaan... kost niks..
Gisteren trouwens pas afgesproken. Anders heb ik het LCD niet voor het weekeinde...
Tuurlijk... als je mee wilt kan ik je zo ophalen, anders neem ik wel gewoon een stapel LCD's mee en drop er wat in Hengelo. Ik wil ergens tussen 10 en 12 wegrijden uit enschede.Op woensdag 27 maart 2002 09:34 schreef Zotty het volgende:
[..]
Mag ik meeOf wil je ze dan z'n minst voor me meenemen, zodat ik ze in Enschede bij je kan ophalen?
MSN anders vanavond: martijn_kruissen@hotmail.com
Verwijderd
Dan zal ik je maar gauw een mailtje sturenOp woensdag 27 maart 2002 09:45 schreef martkrui het volgende:
Tuurlijk... als je mee wilt kan ik je zo ophalen, anders neem ik wel gewoon een stapel LCD's mee en drop er wat in Hengelo. Ik wil ergens tussen 10 en 12 wegrijden uit enschede.
MSN anders vanavond: martijn_kruissen@hotmail.com
Heheh... 'k gebruik toch ook geen hotmail... da's allen om me op msn te vinden...Op woensdag 27 maart 2002 11:59 schreef Zotty het volgende:
err.... wat heb je allemaal uitgespookt
Error transferring to mx05.HOTMAIL.COM; SMTP Protocol Returned a Permanent Error 550 Requested action not taken:user account inactive
mail op: martijn @ kruissen (dot) com
was ik trouwens duidelijk dat ik VRIJDAG met de auto ga ?
nu dus wel..
Verwijderd
poging 2!Op woensdag 27 maart 2002 12:02 schreef martkrui het volgende:
[..]
Heheh... 'k gebruik toch ook geen hotmail... da's allen om me op msn te vinden...
mail op: martijn @ kruissen (dot) com
was ik trouwens duidelijk dat ik VRIJDAG met de auto ga ?
nu dus wel..
dat van vrijdag wist ik al
Verwijderd
Aan iedereen die bij mij zo'n geweldig goedkoopOp zondag 24 maart 2002 22:09 schreef martkrui het volgende:
Deze tip wilde ik jullie niet onthouden. Zelf zag ik 'm ergens onder aan een topic hier.
Data Vision LCD Displays
Groene achtergrond
LED Backlite
240 x 128 pixels
Toshiba T6963 controller.
€ 20,- per stuk.
http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=elektronica&u=onderdelen&gz=alle&uz=alle&ID=2168&tr=lcd~&tk=alle&pr=alle&bo=e&wp=
'k heb er zelf al een besteld. De beste meneer zou hier zelf nog even wat gaan posten, maar ik kon niet wachten
edit:
ik ben dus NIET degene die ze verkoopt !
display heeft besteld en deze onder Rembours heeft
laten verzenden :
Intussen zijn alle pakketjes onder rembours verzonden.
De kosten voor 't rembours waren 11,11 Euro
meer dan ik had verwacht...Vreemd, ik had toch op de
ptt-site 't bedrag ff gezocht. Weird...
Jammer...Maar ondanks deze (minor ?) tegenvaller blijft
't een goeie deal of niet ?
Volgende keer toch maar vooruit betalen...
John.
Vraagje aan Zotty:
Naar welke zaak ga je in Zwolle??
Woon namelijk zelf in Leeuwarden dus kan t.z.t. er zo heen.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
En de pakketjes van de mensen die vooruit betaald hebben?Intussen zijn alle pakketjes onder rembours verzonden.
vtec just kicked in yo!
Verwijderd
Die hebben geluk gehad, mochten de kosten hoger zijn danOp woensdag 27 maart 2002 14:12 schreef xerix het volgende:
[..]
En de pakketjes van de mensen die vooruit betaald hebben?
ik had gedacht.
Aaaah.. kijk... Welkom John...Op woensdag 27 maart 2002 14:01 schreef Zeikwijf het volgende:
[..]
Niet te vroeg he ? 't is m'n vrije dag !!!!
Ik had nog geen tijd afgesproken met je, maar we vertrekken ongeveer om 12 uur uit hengelo, zijn dus ong. 13:00 bij je
als dat goed is..
Da's toch niet te vroeg dacht ik....
Verwijderd
Ja, 't duurde effe voordat m'n account was geaktiveerd...Op woensdag 27 maart 2002 14:21 schreef martkrui het volgende:
[..]
Aaaah.. kijk... Welkom John...
Ik had nog geen tijd afgesproken met je, maar we vertrekken ongeveer om 12 uur uit hengelo, zijn dus ong. 13:00 bij je
als dat goed is..
Da's toch niet te vroeg dacht ik....
13:00 is Ok
Das dus ff pleuro 31.11 voor een display, wat normaal 102 pleuro kostOp woensdag 27 maart 2002 13:54 schreef Zeikwijf het volgende:
[..]
Jammer...Maar ondanks deze (minor ?) tegenvaller blijft
't een goeie deal of niet ?
Volgende keer toch maar vooruit betalen...
John.
En tot vrijdag; want dan komt me pa um ophalen
Verwijderd
Hoe bedoel je? We/ik ga(an) bij Zeikwijf/John langs om de displays op te halenOp woensdag 27 maart 2002 14:02 schreef NOVA_SuicideCrew het volgende:
Vraagje aan Zotty:
Helemaal mee eens! Eerst lekker uitslapenOp woensdag 27 maart 2002 14:01 schreef Zeikwijf het volgende:
Niet te vroeg he ? 't is m'n vrije dag !!!!
Ik kom ook om 13:00..12:00 gaat niet lukkenOp woensdag 27 maart 2002 14:23 schreef Zeikwijf het volgende:
[..]
Ja, 't duurde effe voordat m'n account was geaktiveerd...
13:00 is Ok
edit: ik = Hielke
Verwijderd
Dat dacht ik ookOp woensdag 27 maart 2002 15:28 schreef M_DaRK het volgende:
[..]
Das dus ff pleuro 31.11 voor een display, wat normaal 102 pleuro kostis toch wel goed
Hey zeikwijf...
Hoe hebbie dat geregeld voor mijn LCD met krasjes???
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Verwijderd
Hoe bedoel je ?Op woensdag 27 maart 2002 16:42 schreef Banzi het volgende:
Hey zeikwijf...
mooi John en bedankt voor het snelle posten en oppsturen,en voor de 2 stuks die ik besteld had, dat is ietsje meer zeker?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Eh..graag gedaan. Heb wel een beetjeOp woensdag 27 maart 2002 16:44 schreef Spice het volgende:
mooi John en bedankt voor het snelle posten en oppsturen,en voor de 2 stuks die ik besteld had, dat is ietsje meer zeker?
moeite die 25 namen uit elkaar te houden.
'k heb zo die lijst niet bij de hand....(ben
eigenlijk aan 't werk...niet verder vertellen)
...
Ik was net te laat voor een LCD, maar je had nog een paar liggen met lichte beschadigingen. Daar hadden we een mooi prijsje voor...Op woensdag 27 maart 2002 16:42 schreef Zeikwijf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ?
Die niet verstuurd???
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Verwijderd
Als 't onder rembours was, zijn ze verstuurd. Ik hebDie niet verstuurd???
m'n vriendin zo gek kunnen krijgen. Ze heeft d'r
zo'n 1,5 uur van d'r vrije dag voor opgeofferd...
vandaar de naam zeikwijf 
ik heb net gemailed dat ik het geld heb overgemaakt, hoe zit dat met die zending? als je het geld hebt doe je ze op de bus?
ik heb net gemailed dat ik het geld heb overgemaakt, hoe zit dat met die zending? als je het geld hebt doe je ze op de bus?