Suggestie voor Sinterklaas

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:32 schreef thedolf het volgende:

[..]

Dat mag sinterklaas zelf wel vertellen.

Maar om ff een antwoord op je probleem te geven.

Radeon 7500 valt af.
En een GF4 MX 440 is niks anders dan een opgevoerde GF2 ti

Conclusie: Koop de Geforce 4MX440
Voor de mensen die niet het hele topic hadden gelezen --> ik had een budget van 140 € en moest kiezen tussen GF2Ti, Radeon 7500, GF4MX440 .... ik game op 800x600x32 (net als desktop op mijn 15 inchje) Als iemand hier nog iets over wil zeggen, graag.

(Damn, deze dicussie komt wel op gang zeg !! )

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 21:35 schreef marzzman het volgende:

[..]

Voor de mensen die niet het hele topic hadden gelezen --> ik had een budget van 140 € en moest kiezen tussen GF2Ti, Radeon 7500, GF4MX440 .... ik game op 800x600x32 (net als desktop op mijn 15 inchje) Als iemand hier nog iets over wil zeggen, graag.

Nee, hier ga ik een stokje voor steken. Dit is niet de bedoeling van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:35 schreef marzzman het volgende:

[..]

Nu geef ik je antwoord en nu wil je het niet eens aannemen. Wat wil je nou eigenlijk?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:53
Op zondag 24 maart 2002 21:31 schreef Vlabakje90 het volgende:

[..]

Ik moet hier wel gelijk geven ja.
Ik ook :)

Misschien dan iets van:
- budget 100-200
- budget 200-300
- budget 300-450
- budget 450+

..........

Nee, slecht id, |:( zo heb je nog niet alle doelgroepen (gamers, internetters, photoshoppers, enz.) en het zijn teveel topics....

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:34 schreef narotic het volgende:
KNIP !!!
En bedankt voor je opmerking :'( .... Ik had KEIVEEL gezocht en vond reviews op Tomshardware en veel results op google. Maar soms was de Ti sneller, dan de Mx en dan de radeon... Geloof me die keuze is echt retemoeilijk !!! en ik heb zeker geen zin in een miskoop dus kom ik hier daar mee aanzetten voor ervaringen en tips.

>:)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk al die ideeen, misschien werkt er ook wel 1 idee. Maar ik vind gewoon dat dit niet op GoT hoort. Een tweaker hoor iemand te zijn die zelf kan uitzoeken wat hij wil, anders is het het computertotaalforum of www.beginnersweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:35 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Damn, daar heb je dus gelijk in. Mensen hier niet meer op reageren graag. Ik moet zelf een onderbouwd topic openen ... klaar.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:37 schreef marzzman het volgende:

[..]

En bedankt voor je opmerking :'( .... Ik had KEIVEEL gezocht en vond reviews op Tomshardware en veel results op google. Maar soms was de Ti sneller, dan de Mx en dan de radeon... Geloof me die keuze is echt retemoeilijk !!! en ik heb zeker geen zin in een miskoop dus kom ik hier daar mee aanzetten voor ervaringen en tips.

>:)
Zoeken kan je dus ook al niet. Bij tomshardware etc. wordt de GF 3 vergeleken met de GF4MX. En de reden waarom de ene soms wint van de andere komt omdat de GF3 directX 8 ondersteund en de GF4 MX de technologie van een GF2 bezit.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind ook nog dat een topicstarter die vraagt naar meningen van anderen ook niet altijd even slim bezig is. Iemand die bijvoorbeeld helemaal happy is met een VGA-kaart en zijn medetweaker, die veel strengere eisen stelt niet, zorgt ook voor verwarring. Dit in combinatie met de (vaak, niet altijd) even heldere vraagstelling en het idee dat je hebt dat de topicstarter niet gezocht heeft leid ertoe dat dit soort topics ook kansloos (kunnen) worden. Nogmaals, ik ben het helemaal eens met Sint op de volgende punten:

* Duidelijke omschrijving van wat je wilt, niet iets van welke is beter in 3d ofzo. Maar duidelijke eisen wat betreft budget en wat je er nou mee wilt zijn al een stuk beter.

* Als je aan komt zakken met verschillende kaarten, laat het dan niet overkomen alsof je deze gewoon willekeurig uit de PW geplukt hebt.

* Lees voordat je een topic opent reviews, ga kijken in winkels, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:35 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

De bedoeling van dit topic was een suggestie richting jou. Hij is in zijn opzet geslaagd en jij hebt het afgewezen. Probleem opgelost >:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:40 schreef thedolf het volgende:

[..]
hohohohoho, nou niet vijandelijk worden !!!
Ik heb nooit gezegd dat ik je advies in de wind sloeg dus niet zo op mij zeiken ;). Ik zoek die review ff na en post een link. In een ander venster ben ik een goed en onderbouwd topic aan het creeren, dus hier houden we erover op. Dank je wel in ieder geval, gemeend.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:42 schreef marzzman het volgende:

[..]

hohohohoho, nou niet vijandelijk worden !!!
Was eigenlijk niet de bedoeling
Ik zoek die review ff na en post een link. In een ander venster ben ik een goed en onderbouwd topic aan het creeren, dus hier houden we erover op. Dank je wel in ieder geval, gemeend.
Geef dan zo ff dat topicnr door via meel/icq aub

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:42 schreef thedolf het volgende:

[..]

De bedoeling van dit topic was een suggestie richting jou. Hij is in zijn opzet geslaagd en jij hebt het afgewezen. Probleem opgelost >:)
Dit klopt. Sinterklaas heeft er geen zin in volgens mij en daar heeft hij zijn argumenten voor ;)
Bedankt voor de reply's.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort dit niet in lieve adjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:46 schreef MDW het volgende:
Hoort dit niet in lieve adjes :?
En toch snap ik deze niet :? ... zal wel aan mij liggen :D

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Laatst online: 30-09 14:33
Ach, eigenlijk moeten die gewoon met hun account overgezet worden naar forum.coputertotaal.nl ofzo.

Maar we zijn allemaal zo geweest dus ben ik altijd aardig enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Eigenlijk moet je een soort van keuzeding in mekaar draaien. Alleen is het wel k*t want de prijzen veranderen vet snel. Ik doel dus op zoiets als: budget?=> kaarten binnen bedrag laten zien, 2d=> matrox, radeon, als dat binnen het budget valt. Het grote nadeel is dat er zoveel werk qua onderhoud aan zit :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 21:49 schreef marzzman het volgende:

[..]

En toch snap ik deze niet :? ... zal wel aan mij liggen :D
Nou jij hebt een vraag voor Sint en dit forum is alleen voor V&B Dus niet een opemerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 21:55 schreef roedie het volgende:
Ach, eigenlijk moeten die gewoon met hun account overgezet worden naar forum.coputertotaal.nl ofzo.

Hey man ik ben geen n00b
Ik had al 1000posts maar...... :+
Op zondag 24 maart 2002 21:55 schreef J0YR1D3R het volgende:
Eigenlijk moet je een soort van keuzeding in mekaar draaien. Alleen is het wel k*t want de prijzen veranderen vet snel. Ik doel dus op zoiets als: budget?=> kaarten binnen bedrag laten zien, 2d=> matrox, radeon, als dat binnen het budget valt. Het grote nadeel is dat er zoveel werk qua onderhoud aan zit :{
In het FAQ staat toch zo'n opsomming van snelheden daar kun je toch ook mooi uit kiezen als je nou die eens vergroot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:55 schreef roedie het volgende:

Hahahahaha, jij voelt jezelf wel boven ons 'beginners' verheven... !!! :P met je 600 posts ben je natuurlijk enorm ervaren ( ;) ) , maar zeur niet op ons als wij iets willen vragen :D

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Op zondag 24 maart 2002 21:11 schreef marzzman het volgende:
AU !

ok dat is duidelijk :P

Misschien dat wat medetweakers nog argumenten hebben om Sinterklaas te overtuigen ??? (moeten ze wel HEEL sterk zijn :D)

*zucht* het was te proberen ... >:)
Over videokaarten valt simpel objectief in cijfertjes te praten. Bovendien is 1 topic niet leuk, als je daar een nieuwe post in plaatst zul je merken dat hij 10x (ik noem maar wat) minder aand8 geniet dan dat je er een nieuwe topic voor maakt. Maar ach, waarom 1 topic? ZOveel aparte topics puur daarover worden nou ook niet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 21:58 schreef marzzman het volgende:

[..]

Hahahahaha, jij voelt jezelf wel boven ons 'beginners' verheven... !!! :P met je 600 posts ben je natuurlijk enorm ervaren ( ;) ) , maar zeur niet op ons als wij iets willen vragen :D
offtopic:
Jij hebt er ook maar 339 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 21:58 schreef marzzman het volgende:

[..]

Het aantal posts zegt niet alles........ Je kunt heel snel zien aan iemand zijn reply wat voor soort posts hij maakt. Niet iedereen die kort geregd is is een newB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 21:10 schreef Sinterklaas het volgende:
Ik vind het 3 keer niets. Ik vind dat je van een tweaker toch wel mag verwachten dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken. In de FAQ staat ook duidelijk wat ik ervan vind.
Ik vind jou 4x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 22:04 schreef canalplus het volgende:

[..]

Ik vind jou 4x niks.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sint Nog ffe en je hebt 15000 posts ;)
Kunnen we weer ontopic verder gaan het begint een beutje slowchat teworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Ik vind jou 4x niks.
Ik vind jou ook lief hoor :*

Maar aub weer on-topic als het even kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Ik vind jou 4x niks.
heb je ook de rest van het topic gelezen?? of alleen de eerste 2 posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online

[..]

Ik vind jou 4x niks.
Als je voortaan zoiets roept onderbouw je argument dan eens!

Je bent nl wel heel erg kinderachtig bezig

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Wie het meeste techposts heb? Over offtopic gesproken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Concluderend:

* een groot topic is ook niet alles (maybe een sticky topic :?) Het word een zooitje meestal

* Uitbreiding van de tabel met snelheden in de FAQ? (link naar PW en reviews?) Staan ook al bovenin FAQ, niet echt nodig dus.

* verder iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Kom op mensen blijf ff serieus en ontopic. Ik open zo mijn nieuwe topic (1 minuutje ) en geef me daar aub wat adviezen...

Sinterklaas, heb jij je besluit genomen ... ?
Ik denk dat het een no-go wordt. Bedankt voor de replies en je aandacht.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:10 schreef marzzman het volgende:
Kom op mensen blijf ff serieus en ontopic. Ik open zo mijn nieuwe topic (1 minuutje ) en geef me daar aub wat adviezen...

Sinterklaas, heb jij je besluit genomen ... ?
Ik denk dat het een no-go wordt. Bedankt voor de replies en je aandacht.
Je moet echt extreem duidelijk zijn, de kans dat het topic open blijft is errug klein (zie ook de rest van dit topic waarom).

Ik ben niet echt van plan mijn standpunt hierover te veranderen en er meer over in de FAQ te zetten. Als je niet zelf je videokaart kan uitzoeken kan je beter op een ander forum een zoekactie starten. Van een tweaker verwacht ik dat die zelf zijn videokaart kan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik voel me vandaag wel een doorzetter... de topic is er en kijk maar wat je er van vindt :D

In ieder geval bedankt, het zal wel niet persoonlijk zijn ;)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He sint er zit een fout in je tabel ik heb het al een paar keer gezegt maar hier nogmaals :
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3142979861
Het moet Geforce 2 MX 200 zijn en niet Geforce MX 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:14 schreef marzzman het volgende:
Ik voel me vandaag wel een doorzetter... de topic is er en kijk maar wat je er van vindt :D

In ieder geval bedankt, het zal wel niet persoonlijk zijn ;)
Nou vooruit ;)

Nee, persoonlijk doe ik hier niet aan. Da's nl. niet echt consequent en kan er in de toekomst keihard op afgerekend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:14 schreef MDW het volgende:
He sint er zit een fout in je tabel ik heb het al een paar keer gezegt maar hier nogmaals :
[afbeelding]
Hmmm, da's klote, moet ik dat hele ding opnieuw maken :P

Ik verbeter hem in de excelsheet die ik ervand heb en ooit update ik dat plaatje wel ff.

Dit is trouwens de 1e keer dat ik dit hoor, dus is er iets mis met de communicatie tussen ons (bij mij of jou :)). Wanneer heb je het eerder gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 22:14 schreef MDW het volgende:
[afbeelding]
He, niet teveel mierenneuken hoor .... dat snappen wij ook wel.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:16 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Ik verbeter hem in de excelsheet die ik ervand heb en ooit update ik dat plaatje wel ff.

Dit is trouwens de 1e keer dat ik dit hoor, dus is er iets mis met de communicatie tussen ons (bij mij of jou :)). Wanneer heb je het eerder gezegd?
Een keer waar jij ook aan het replyen was.......Toen heette ik nog MasterDisaster maar aangezien jah hehe...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 22:16 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Damn, waarom heb ik die gemist bij de grote FAQ fouten opruiming :P Je moet nog steeds een dingetje nakijken Sint, zie LA-draadje :)
[topic=444320/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:18 schreef MDW het volgende:

[..]

Een keer waar jij ook aan het replyen was.......Toen heette ik nog MasterDisaster maar aangezien jah hehe...... :(
Dat foutje is ook een disaster.NOT
Kan toch gebeuren en wie weet nou niet waar het om gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:21 schreef era.b het volgende:

[..]

Dat foutje is ook een disaster.NOT
Kan toch gebeuren en wie weet nou niet waar het om gaat?
Are.b Waar slaat deze reply op
Ik d8 dat het meer ontopic moest

Dus bij deze!

Als sint nou een tabel met aan klik mogelijkhezen maakt me alle Videokaarten die op het moment redelijk in de verkoop liggen En waar je ook drivers kan downloaden Het is een heel gezooi met veel updates maar wel handig :)

Maja echt tweakers kijken ffe goed rond en halen drivers uit de meuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

ok, de sint is er. Kan ik iets kwijt. De markt van videokaarten staat niet stil. Je kunt die info ook makelijk hier kwijt (fp loopt vaak 8ter) en die draadjes gaan niet op slot merk ik. (vaak sterven die een vroege dood door gebrek aan belangstelling). Wat wel overeind blijft en dat geldt ook voor koelers, moboos, geheugen en zeker voor videokaarten dat er elke week nieuwe producten op de markt komen.
Suggesties mbt tot welke videokaart moet ik kopen kunnen de best nog wel nieuwe en bruikbare informatie opleveren. Elke week zijn er weer nieuwe reviews met andere conclusies die niet op de FP komen. Iedere week zijn er weer andere mensen met hun eigen ervaringen met videokaarten en evt. comb. met moederbord, geheugen etc.
Bovendien is de FAQ niet of nooit compleet wanneer je steeds nieuwe producten krijgt, concreet vb.: multi-mon en tv-kaarten zijn nog niet compleet bijv.
Het verkrijgen van informatie is toch een uitgangspunt van GoT?
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen opeenzelfde manier zich kennis eigen maakt. Een FAQ is een goed product en tegelijkertijd een nieuw product wat nog niet uitontwikkeld is. Veel mensen zijn bijv. gebaat door een ervaringsdeskundige. Andere personen zitten vast doordat er iets* ontbreekt in hun kennis.
*omdat iets dan te 8erhgalen uit een FAQ kan vtv zo'n drempel opwerpen om er helemaal niet aan te beginnen omdat je vtv weet dat je met 1 aanwijzing er zelf uitkomt.
Dit heeft nix met luiheid te maken maar met didactiek en verschillende leerstijlen.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:25 schreef MDW het volgende:

[..]

Are.b Waar slaat deze reply op
Ik d8 dat het meer ontopic moest

Dus bij deze!

Als sint nou een tabel met aan klik mogelijkhezen maakt me alle Videokaarten die op het moment redelijk in de verkoop liggen En waar je ook drivers kan downloaden Het is een heel gezooi met veel updates maar wel handig :)

Maja echt tweakers kijken ffe goed rond en halen drivers uit de meuk :)
Ik vindt het gewoon vervelend als mensen iemand zijn werk gaan lopen afzijken, wees blij dat er iemand de boel in de gaten houd.
Ik vind ook dat sommige snel op slot gegooid worden, maar er moeten regels en grenzen zijn anders word het een zooitje.
Ben blij dat het sinterklaas is, ik krijg tenminste nog elk jaar wat in mijn schoen ook al ben ik 31 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sint is best lief hoor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 22:34 schreef MDW het volgende:
Sint is best lief hoor O+
Slijmbal >:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:00 schreef thedolf het volgende:

[..]

Slijmbal >:)
:9~ Slijm Slijm :9~
Hmm sint ligt zeker al teslape......... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:03 schreef MDW het volgende:

[..]

:9~ Slijm Slijm :9~
Hmm sint ligt zeker al teslape......... :D
Nee hoor, ben er alleen niet meer helemaal bij :P

Dat geslijm van je staat genoteerd, NIEMAND vind mij aardig, dus jij ook niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:40
Jullie vergeten allemaal 1 ding, namelijk dat het forum er is voor communicatie tussen gebruikers, en als je overal slotjes op gooit heeft dat naar mijn mening geen zin, en kun je gelijk met het forum stoppen :(

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:11 schreef MGSNK het volgende:
Jullie vergeten allemaal 1 ding, namelijk dat het forum er is voor communicatie tussen gebruikers, en als je overal slotjes op gooit heeft dat naar mijn mening geen zin, en kun je gelijk met het forum stoppen :(
Heb jij ooit wel eens een forum gezien hier waar een modje 2 dagen niet is geweest?

De helft van de topics is kansloos en er komen er steeds meer bij omdat 'het mag'

het wordt een enorme chaos en het niveau keldert echt keihard en GoT wordt dan nog meer als een helpdesk gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:09 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Dat geslijm van je staat genoteerd, NIEMAND vind mij aardig, dus jij ook niet >:)
Snik krijg ik nu een waarschuwing van een liefe mod :? |:(

Zie ik het nou verkeert of word het gewoon een topic over sint :?
Niemand reargeert meer ontopic |:(
Zelfs ik niet :+
Jammer dat het niveau snel daald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Laatst online: 12:16

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Op zondag 24 maart 2002 23:09 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Gedver, wat zijn we weer klef bezig. Trouwens, MDW, ik weet niet of jij nog wakker bent, maar dat je het woord lief gebruikt suggereerd bepaalde gevoelens richting Sinterklaas, wat ik me best kan voorstellen met die foto erbij (Tell me, I'm curious Santa, who's da chicka?) maar dan moet ik er even op wijzen dat Sinterklaas A.K.A Jeroen waarschijnlijk niet in jouw doelgroep zit. Das schrikken he! :o Och, geeft niet voor een newbee met maar liefst 22 23 posts op zijn eerste lidmaatschapdag. Hoezo ijverig? :Y)
By the way, Sinterklaas, ik vind je dan wel niet lief, maar ik mag je wel. Hier op het forum dan, want ik weet niet hoe jij in het echt bent.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Je kunt maar op 1 dag wat aan sinterklaas vragen en dat is 5 december. Ik zou zeggen, denk er nog maar eens goed over na en maak er wat moois van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 22:07 schreef thedolf het volgende:

[..]

Als je voortaan zoiets roept onderbouw je argument dan eens!

Je bent nl wel heel erg kinderachtig bezig
Ik vind dat er te snel slotjes op een topic gezet worden. En nog erger forumgebruikers die gelijk om een slotje vragen. Kijk je hebt inderdaad de search, en daar kun je veel vinden, maar vaak net ff anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 07:55 schreef canalplus het volgende:

[..]

Ik vind dat er te snel slotjes op een topic gezet worden. En nog erger forumgebruikers die gelijk om een slotje vragen. Kijk je hebt inderdaad de search, en daar kun je veel vinden, maar vaak net ff anders.
Voorbeelden graag, dat loze geblaat koop ik niets voor. Dit word wel vaker gezegd, ik zet veel sloten ja, maar onterecht betwijfel ik. Zodra iemand komt klagen en ik twijfel een beetje of het wel terecht is dan gaat het topic direct weer open en anders valt er altijd over te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 17:31
Goedemorgen Sinterklaas.
moet dit topic eigenlijk niet in [LA] geplaatst worden? 't gaat meer over U *kuch*(slijm)*kuch* dan over videokaarten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 08:21 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Goedemorgen Sinterklaas.
moet dit topic eigenlijk niet in [LA] geplaatst worden? 't gaat meer over U *kuch*(slijm)*kuch* dan over videokaarten.
Eigenlijk wel, maar ik denk dat hier meer V&B bezoekers komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 15-10 09:20

mvds

Totally awesome!

Mm, het is toch altijd hetzelfde wat je moet doen? Hoeveel geld heb je, wat wil je ermee doen, en wat moet er op zitten. Nou, dan kom je meestal maar op een klein aantal kaarten uit. Als ze dat al niet een willen doen, tja.

Waar ik niet tegen kan is dat mensen gaan zeuren. "Ik heb net een kaart gekocht die jullie me aan hebben geraden en ik haal geen 150 fps."

Tja, als de eerste zinnen van zijn vraag waren, "Welke kaart moet ik kopen? Mag niet meer dan 150 euro kosten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 16:23
Ik denk dat dat als er echt gelet wordt op wat voor vragen er gepost worden, dat 50% van de vragen wel gesloten kan worden.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 15-10 09:20

mvds

Totally awesome!

Ik denk dat ze beter 25% van de users kunnen bannen. Dat lijkt me makkelijker, en een snellere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op maandag 25 maart 2002 08:46 schreef obsidian het volgende:
Waar ik niet tegen kan is dat mensen gaan zeuren. "Ik heb net een kaart gekocht die jullie me aan hebben geraden en ik haal geen 150 fps."
ff offtopic maar wat wel in dit forum hoort:
Ik meen ergens een keer te hebben gelezen dat het menselijk oog maar 88 beelden per seconde kan zien. Dus waarom zou je uberhaupt meer als 100 beelden per seconde willen?

Trouwens, het menselijk oog wordt al gefopt bij 20 beelden per seconde.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 09:24 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

[..]

ff offtopic maar wat wel in dit forum hoort:
Ik meen ergens een keer te hebben gelezen dat het menselijk oog maar 88 beelden per seconde kan zien. Dus waarom zou je uberhaupt meer als 100 beelden per seconde willen?

Trouwens, het menselijk oog wordt al gefopt bij 20 beelden per seconde.
Ja, maar het gaat er even om dat iedereen hier de beste kaart voor zo min mogelijk geld wil hebben en dat kan gewoon niet :)

Ik ben zelf van mening dat je aan 45 fps zat hebt, dan iets meer als reserve (drukke scene's, veel objecten enzo) en dan zit je op 60 fps gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op maandag 25 maart 2002 09:30 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er even om dat iedereen hier de beste kaart voor zo min mogelijk geld wil hebben en dat kan gewoon niet :)
Ja, daar ben ik het mee eens maar je moet er rekening mee houden dat wat nu top is (G4Ti4600 etc.) is over 2 jaar alweer (een beetje) prut. Kijk maar naar mijn V5 5500.
Tja om nou €600 uit te geven voor een kaart die je waarschijnlijk over 4 jaar gaat upgraden dan kan ik inkomen in het feit dat iedereen "het beste voor het minste" wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Laatst online: 13-10 16:23

[..]

Ik ben zelf van mening dat je aan 45 fps zat hebt, dan iets meer als reserve (drukke scene's, veel objecten enzo) en dan zit je op 60 fps gemiddeld.
Om normaal te spelen, heb je inderdaad gelijk. Maar ja, Q3-freaks bv zweren bij een fps van >125. Om zo verder te kunnen jumpen etc.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online

[..]

offtopic:
Mijn TNT2 is dus nog steeds :9~ in CS en UT, ik haal daar gewoon 50 FPS gemiddeld! Waarom een nieuwe kopen dan :P

En weer even ontopic:
Ik geef Sint groot gelijk: het liefst zou iedereen voor de prijs van een GF2 MX een GF 4 ti4200 willen hebben. Maar dat is nou eenmaal niet zou.
Om ook nog effe te slijmen :P, ik vind de meeste (bijna alle) slotjes die Sint erop gooit terecht, in bijna 80% van de gevallen hoefden deze topics niet geopend te worden. Omdat ik nu al wat langer op GoT zit (voor me gevoel dan :)) en als toch wel frequent bezoeker van VB zie je steeds dezelfde topics terugkomen. Ik geef hem dus groot gelijk dat hij met slotjes gooit :) , moeten ze eerst maar wat beter zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Daar ben ik weer ! Net uit mijn nest en alweer op school :'(

Dus de 'welke videoplank zal ik aanschaffen' topic zal er niet komen, jammer..... maar jou eindwoord is HET eindwoord he :D

offtopic:
Sinterklaas, krijg je hiervoor betaald ??? En wat doe je naast het managen van dit forum ???

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 10:22 schreef marzzman het volgende:

Dus de 'welke videoplank zal ik aanschaffen' topic zal er niet komen, jammer..... maar jou eindwoord is HET eindwoord he :D

offtopic:
Sinterklaas, krijg je hiervoor betaald ??? En wat doe je naast het managen van dit forum ???
lastiglastig, hebben ze ook profielen voor ;):

Beroep:
Aankomend Technicus bij Infra Engineering

Studierichting:
Hogere Informatica te Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 10:22 schreef marzzman het volgende:

Dat topic is er al, maar dat is compleet kansloos :)
offtopic:
offtopic:
Krijg hier niets voor betaald, alleen een kerstpakket :)

Daarnaast doe ik HIO op de HvA en werk bij www.infra-engineering.nl

Dat aankomend technicus heb ik trouwens neergezet omdat ik het zo'n lompe naam vind :)

Ik ben er meer aan het prusten met computers en invoerwerk aan het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op maandag 25 maart 2002 10:26 schreef Sinterklaas het volgende:
[bla]
Nieuw icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 10:30 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

[..]

Nieuw icoontje?
Over 3 dagen een maand ja :)

Maarem als jullie willen chatten heb ik ook icq hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op maandag 25 maart 2002 10:32 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Over 3 dagen een maand ja :)

Maarem als jullie willen chatten heb ik ook icq hoor ;)
Ja maar we kunnen moeilijk contact opnemen als we je ICQ nummer niet weten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Andere suggestie:
Schrijf een howto over het kiezen van een videokaart en faq die.
Dus in de trant van:
-Wat wil je gaan doen met de videokaart?
3d gamen, foto/videobewerking, tv, twin etc.
<hier een stukje over welke eigenschappen waar belangrijk voor zijn>
-Rangschik je prioriteiten.
-Stel je budget vast.
-Kijk op http://blabla, http://enzenz, http://etcetc voor reviews.
-Kijk op pricewatch, vraag/aanbod

Ik geef toe: het is gericht op de noobs, maar IMHO kun je ze beter opleiden dan wegpesten.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op maandag 25 maart 2002 10:56 schreef justmental het volgende:
Ik geef toe: het is gericht op de noobs, maar IMHO kun je ze beter opleiden dan wegpesten.
Ik ben het hier mee eens, voor alles wat wij weten wordt die n00b de nieuwe Bill Gates.
moet je eigenlijk toch niet aan denken, nog een Bill Gates op deze planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Laatst online: 15-10 09:36
ik vind dat voordat je zo'n vraag stelt je wel eerst zelf hebt gezocht..
en je keus hebt beperkt tot enkele kaarten.
ik twijfel zelf ook nog steeds.. maar dergelijke topics worden meteen op slot gegooid..

ik ben dus voor een algemeen "welke kaart-topic" op deze voorwaarden:
- degene heeft zelf merkbaar gezocht..
- keuze is beperkt tot enkele kaarten.
- degene geeft aan wat met de kaart te doen.
- budget

denk dat dit wel voldoende is.. en vragen die niet aan deze criteria voldoen worden gewoon genegeerd..
tenslotte:
je HOEFT helemaal niet het topic te lezen... en als je er voor kiest dan moet je niet gaan zeuren (let op criteria natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:25 schreef Freakertje het volgende:

[..]

Gedver, wat zijn we weer klef bezig. Trouwens, MDW, ik weet niet of jij nog wakker bent, maar dat je het woord lief gebruikt suggereerd bepaalde gevoelens richting Sinterklaas, wat ik me best kan voorstellen met die foto erbij (Tell me, I'm curious Santa, who's da chicka?) maar dan moet ik er even op wijzen dat Sinterklaas A.K.A Jeroen waarschijnlijk niet in jouw doelgroep zit. Das schrikken he! :o Och, geeft niet voor een newbee met maar liefst 22 23 posts op zijn eerste lidmaatschapdag. Hoezo ijverig? :Y)
By the way, Sinterklaas, ik vind je dan wel niet lief, maar ik mag je wel. Hier op het forum dan, want ik weet niet hoe jij in het echt bent.
Als je een beutje oplet weet je dat je er 960Posts bij moet tellen ik had een beetje veel waarschu...... |:(
Maar hehe ik wist wel dat sint ook wel jeroen heet voor datsoort zaken heb ik me vriendin ;)
Op maandag 25 maart 2002 09:23 schreef obsidian het volgende:
Ik denk dat ze beter 25% van de users kunnen bannen. Dat lijkt me makkelijker, en een snellere oplossing.
Misschien heb ik wel 24 posts maar ik ken iemand die heeft er 3 en is al geregistreed sinds 3 jaar dus dat zegt niks

Ik was gewoon ban.. |:( Maja ik wist niet dat ik al 3 OW's had Maar ik kijk wel uit :) ISDN rulet toch nog
Hopelijk zien niet alle modjes dit ;)

En SINT Keep up the good work ! "Slijm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 14:28

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Zijn het enkel tweakers die deze sites bezoeken? Denk het niet namelijk! Ik heb al een aantal malen aan collega's www.tweakers.net en gathering.tweakers.net doorgegeven als ze bij mij kwamen met de vraag of er een betrouwbare site is waar mensen, die weten waar ze het over hebben, hun advies kan geven.
Dat zijn meestal mensen die voor een aanschaf staan ofzo, en dan merken dat ze in een gemiddelde computerzaak een jochie van 15 met pukkels voor zich krijgen die ooit ergens een klok heeft horen luiden, maar nog steeds op zoek is naar de klepel.
Ik vind het dus onjuist om ervan uit te gaan dat eenieder die deze sites bezoekt, een tweaker is. Misschien zou het een goed idee zijn om naast de bestaande categorieën in de index een aparte categorie voor aanschaf van hardware te maken, waar mensen hun vragen kunnen stellen. Op die manier hou je het een beetje gescheiden van de "er is iets fout, weet iemand waar het door zou kunnen komen"-vragen.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 12:13 schreef Nitroglycerine het volgende:
Zijn het enkel tweakers die deze sites bezoeken? Denk het niet namelijk! Ik heb al een aantal malen aan collega's www.tweakers.net en gathering.tweakers.net doorgegeven als ze bij mij kwamen met de vraag of er een betrouwbare site is waar mensen, die weten waar ze het over hebben, hun advies kan geven.
Dat zijn meestal mensen die voor een aanschaf staan ofzo, en dan merken dat ze in een gemiddelde computerzaak een jochie van 15 met pukkels voor zich krijgen die ooit ergens een klok heeft horen luiden, maar nog steeds op zoek is naar de klepel.
Ik vind het dus onjuist om ervan uit te gaan dat eenieder die deze sites bezoekt, een tweaker is. Misschien zou het een goed idee zijn om naast de bestaande categorieën in de index een aparte categorie voor aanschaf van hardware te maken, waar mensen hun vragen kunnen stellen. Op die manier hou je het een beetje gescheiden van de "er is iets fout, weet iemand waar het door zou kunnen komen"-vragen.
KIJK! daar ben ik het dus helemaal mee eens.
je moet niet denken dat hier alleen maar tweakers komen,
en waar hebben veel van jullie de info vandaan wat je nu weet? juist van site's zoals GOT. voor een leek is dit heel belangrijk om wat meer inzicht te krijgen in producten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan, ik ben een levend bewijs. Heb bijna alles geleerd door hier te lezen, 2-3 maanden lang. Na tijdje heb ik mee aangemeld en af en toe ook wat gevraagd (en zelfs al eens zelf wat advies kunnen geven :) )

Ik heb 7 maanden geleden een pc gekocht, wist toen weinig, maar heb veel kennis in die tijd ingehaald. Achteraf krijg je dan wel van "had ik dat maar anders gedaan" maar vooruit.

Maar volgens mij ben ik ondanks onervarenheid niet echt irritant geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik denk dat , als je een nieuwe videokaart wil als tweaker zijnde, deels je ervaring aanspreken. Voorbeeld:
Wat is beter? een G-force 2 met 32 mb SdRam of 64 mb DDr? Dat is dus ervaring.
Deels eigen onderzoek Voorbeeld:
Ik ga naar google en zoek naar reviews van de kaarten en ga ook naar Tom's Hardware en zow.
Deels ervaringen van anderen (geen domme meningen dus) Voorbeeld:
Geforce is beter als je meer om..... geeft.
Waarom dan?
Bla bla bla etc etc.
Duidelijk?

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook 14 Heb net een tijdje een nieuwe BAK kom ik erachter dat ik perongeluk een DX had gekocht
Vroeger ben ik veel fouten begaan met systemen....Maar nu heb ik eindelijk een nieuwe BAK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 12:38 schreef JeeDee het volgende:
Kijk eens aan, ik ben een levend bewijs. Heb bijna alles geleerd door hier te lezen, 2-3 maanden lang. Na tijdje heb ik mee aangemeld en af en toe ook wat gevraagd (en zelfs al eens zelf wat advies kunnen geven :) )

Ik heb 7 maanden geleden een pc gekocht, wist toen weinig, maar heb veel kennis in die tijd ingehaald. Achteraf krijg je dan wel van "had ik dat maar anders gedaan" maar vooruit.

Maar volgens mij ben ik ondanks onervarenheid niet echt irritant geweest.
* J0YR1D3R is precies dezelfde user :) en geeft JeeDee een hand :P
nog succes met je acties bij Teleplan btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 16:43

KneoK

Not in a million lightyears

Is het niet handig om gewoon een stuk te schrijven over de voor- en nadelen van elke moderne videokaart met daarbij de links naar desbetreffende reviews/testen ?

Gewoon heel onpartijdig.

Misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:16 schreef BioWEB het volgende:
Is het niet handig om gewoon een stuk te schrijven over de voor- en nadelen van elke moderne videokaart met daarbij de links naar desbetreffende reviews/testen ?

Gewoon heel onpartijdig.

Misschien ?
Ja leuk en zeker elke dag een update |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Laatst online: 07-09 10:26
Op zondag 24 maart 2002 21:10 schreef Sinterklaas het volgende:
Ik vind dat je van een tweaker toch wel mag verwachten dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken. In de FAQ staat ook duidelijk wat ik ervan vind.
Wat een vreselijk domme opmerking :r

Dus je moet tweaker zijn wil je antwoord krijgen op dit forum? En de wannabee tweaker/newbie dan? Moet die maar eindeloos in die KLOTE SEARCH-ENGINE van jullie gaan rondploeteren zonder fatsoelijke up-to-date info te vinden?

=> een tip voor alle mensen die zich storen aan vragen die vaak gesteld worden: ANTWOORD NIET.

=> een tip voor zielige moderators -als snotterklaas-: het is jullie taak dit forum in goede banen te leiden, niet om als een machtsgeile computernerd constant alles te willen overrulen. Stel je es wat passiever op man!

greetz,

zwarte piet :Z

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:26 schreef Symphony-X het volgende:

[..]

Wat een vreselijk domme opmerking :r

Dus je moet tweaker zijn wil je antwoord krijgen op dit forum? En de wannabee tweaker/newbie dan? Moet die maar eindeloos in die KLOTE SEARCH-ENGINE van jullie gaan rondploeteren zonder fatsoelijke up-to-date info te vinden?

=> een tip voor alle mensen die zich storen aan vragen die vaak gesteld worden: ANTWOORD NIET.

=> een tip voor zielige moderators -als snotterklaas-: het is jullie taak dit forum in goede banen te leiden, niet om als een machtsgeile computernerd constant alles te willen overrulen. Stel je es wat passiever op man!

greetz,

zwarte piet :Z
Misschien moet je eens wat vaker op beginnersweb kijken
(Ik weet de url niet eens :D )

Dussss jij scheld jeroen uit |:(
Jouw uitspraak slaatnergens op man!
En ja ik vind jouw ook aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 17:51 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

* J0YR1D3R is precies dezelfde user :) en geeft JeeDee een hand :P
nog succes met je acties bij Teleplan btw :)
Ja jij ook al een autodidact? Heb je aan GoT wel genoeg leerstof he, in het begin mischien wat simpele vraagjes.

Wat teleplan betreft, daar had ik een gemiste oproep van, kennelijk willen ze dit niet per mail afhandelen want ze hebben geen mail gestuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
[topic=449797/1/50]

Typisch gevalletje van te weinig info....

Enne, JeeDee, van het lezen van wat anderen doen/gedaan hebben kun je inderdaad veel leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:59 schreef J0YR1D3R het volgende:
[topic=449797/1/50]

Typisch gevalletje van te weinig info....

Enne, JeeDee, van het lezen van wat anderen doen/gedaan hebben kun je inderdaad veel leren.
Weer typisch zo'n gevalletje van hoe is dit systeem ofzo |:(
Beetje zoeken dan weet je ut zo :)

[Vaagmode]Sint slaap je al :D[/vaagmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sint moet wel vertrokken zijn, geen replies meer en geen sterk verkorte topics meer in VB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
Op maandag 25 maart 2002 19:45 schreef MDW het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat vaker op beginnersweb kijken
(Ik weet de url niet eens :D )

Dussss jij scheld jeroen uit |:(
Jouw uitspraak slaatnergens op man!
En ja ik vind jouw ook aardig :D
Damn, wat een goede onderbouwing zeg. Luister es ff; ik heb het niet over mezelf. Ik hoef niet te kijken op beginnerweb, het gaat mij om de onervaren computer-gebruiker die een vraag stelt en daar genadeloos en volkomen ONTERECHT voor wordt gestraft.

Ik snap gewoon niet waarom men zich zo druk maakt om vragen die vaak langs komen. Als er nou mensen zijn die ergens mee zitten, wat maakt het dan uit daar ff op te antwoorden? Heb je moeite mee, moeilijke jeugd gehad ofzo, hou dan gewoon het hoofd. Simpel toch?

Sinterklaas, maak je es wat drukker om de belangerijke dingen des levens en laat het forum gewoon wat meer zun gangetje gaan. De meeste slotjes leiden de laatste tijd enkel tot frustratie, dus voor wie doe je het nou eigenlijk man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 20:13 schreef Symphony-X het volgende:

.........voor wie doe je het nou eigenlijk man?
De hard-rock-tweakers! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinterklaas, ik sluit me volledig bij Symphony X aan. Je moet gewoon niet zo zeiken. Iedereen begint met weinig kennis van zaken, zelfs jij. En dan moet je niet zo onsympathiek gaan doen. Dan geef je alleen maar TOE dat je een geeko ten top bent, terwijl het internet DE gelegenheid is je anders voor te doen dan je bent, m.a.w. net doen alsof je cool bent... waarom maak je er dan geen gebruik van??? (met je lange sik)

Dus, iedereen: gewoon antwoorden, zelfs al is het zo'n n00b vraag. Je doet die persoon in kwestie er een groot plezier mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 25 maart 2002 20:21 schreef TheJoker het volgende:
Sinterklaas, ik sluit me volledig bij Symphony X aan. Je moet gewoon niet zo zeiken. Iedereen begint met weinig kennis van zaken, zelfs jij. En dan moet je niet zo onsympathiek gaan doen. Dan geef je alleen maar TOE dat je een geeko ten top bent, terwijl het internet DE gelegenheid is je anders voor te doen dan je bent, m.a.w. net doen alsof je cool bent... waarom maak je er dan geen gebruik van??? (met je lange sik)

Dus, iedereen: gewoon antwoorden, zelfs al is het zo'n n00b vraag. Je doet die persoon in kwestie er een groot plezier mee :)
Hey! Don't shoot the messenger.
Het beleid van dit forum is op deze manier ingestoken en de sint is slechts uitvoerend hierin.

Tevens kan ik je vast verklappen dat je een stuk serieuzer genomen wordt als je wat correcter leert te communiceren.
Dat geldt trouwens voor meer mensen hier.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 20:25 schreef justmental het volgende:

[..]

Hey! Don't shoot the messenger.
Het beleid van dit forum is op deze manier ingestoken en de sint is slechts uitvoerend hierin.

Tevens kan ik je vast verklappen dat je een stuk serieuzer genomen wordt als je wat correcter leert te communiceren.
Dat geldt trouwens voor meer mensen hier.
Ja, wa's dat nou voor een flapdrol-onzin... Beter leert communiceren... Ik val midden in het gesprek in en ik zeg wat ik ervan vind... Geen gelul dus aub.

Enneh, volgens mij bedoel je formuleren, niet communiceren.
DAT is hetgene dat je bedoelt, dus daarmee ben JIJ degene die slecht formuleert en DAARMEE slecht COMMUNICEERT.

Dus als je volgende keer iets te melden hebt dat ook nog eens enigszins verantwoord is... daarmee doe je mij EN de rest van GoT een groot plezier.

Thank u and goodnight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
Op maandag 25 maart 2002 20:32 schreef TheJoker het volgende:

[..]

Ja, wa's dat nou voor een flapdrol-onzin... Beter leert communiceren... Ik val midden in het gesprek in en ik zeg wat ik ervan vind... Geen gelul dus aub.

Enneh, volgens mij bedoel je formuleren, niet communiceren.
DAT is hetgene dat je bedoelt, dus daarmee ben JIJ degene die slecht formuleert en DAARMEE slecht COMMUNICEERT.

Dus als je volgende keer iets te melden hebt dat ook nog eens enigszins verantwoord is... daarmee doe je mij EN de rest van GoT een groot plezier.

Thank u and goodnight!
HEEEHAAAAA !!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23

justifire

Shut up and squat !!

Toen ik hier voor het eerst kwam ben ik enorm geholpen door het lezen van andermans problemen en tips, dus door zoeken en vergelijken kan je ver komen, heb er geen probleem mee als een topic word gesloten als sinterklaas dat bepaald, ben het er soms niet mee eens maar ja, hij moet het zooitje regelen en toch ergens de grens leggen, zolang er maar een beetje uitleg bijstaat waarom de topic is gesloten vind ik dat het goed geregeld is, en anders geef je toch lekker antwoord op die domme vragen voordat het niet meer kan??Voorlopig zijn we allemaal nog uit de problemen gekomen toch??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heet hier nog altijd Gathering of Tweakers.

Heb je geen verstand van computers? Heel jammer, maar dan is GoT niet de plaats om te beginnen, kan je beter naar beginnersweb op computertotaal gaan.

Er is een heel groot verschil tussen mensen die niets zelf uitzoeken en mensen die er weinig verstand van hebben. Als jij weinig verstand ergens van hebt en je kan duidelijk vertellen wat je hebt uitgezocht dan blijft je topic gewoon open.

En als er teveel beginnerstopics lopen dan vallen de topics met 'echte' vragen ook niet meer op.

En dat gescheld richting mijn kant schiet je niets mee op trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 25 maart 2002 20:34 schreef Symphony-X het volgende:
HEEEHAAAAA !!!! >:)
Jij was inderdaad degene waar ik naar refereerde met 'meer mensen'.

Met flamen en trollen zorg je alleen maar dat je op zoveel mogelijk ignore-lists komt te staan.

Als je iets constructief aan te merken hebt op het beleid hier dan kun je dat hier onderbouwd ventileren en wellicht dat er dan wat mee gedaan kan worden.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moved V&B >> LA

toch maar ff naar LA toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:06

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik zie het al weer.

In dit topic zitten weer een zwik mensen die willen dat dit een soort forum.computeridee2.nl wordt.

Dat is dus niet de bedoeling. De nadruk ligt hier nog steeds op Gathering of _Tweakers_.

Ben je geen Tweaker, dan werk je jezelf op door te lezen, of door te beginnen op een forum wat gericht is op de beginnende computeraar, niet op een forum wat gericht is op de gevorderde computeraar.

Natuurlijk is het voor nieuwe mensen interessant om zich op GoT te registreren omdat we zo'n beetje de grootste zijn, echter betekend dat niet dat wij niets van onze users verwachten, dat doen we namelijk wel.

Gelijk een tip voor de mensen die denken dat ze hier maar lekker ongenuanceerd verder kunnen flamen, doe het niet.

Verwoord jezelf normaal, onderbouw met argumenten.

Kun je dat niet, reageer niet. Doe je dat wel, verwacht waarschuwingen.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1 2 Laatste