Suggestie voor Sinterklaas

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59
Op maandag 25 maart 2002 10:56 schreef justmental het volgende:
Ik geef toe: het is gericht op de noobs, maar IMHO kun je ze beter opleiden dan wegpesten.
Ik ben het hier mee eens, voor alles wat wij weten wordt die n00b de nieuwe Bill Gates.
moet je eigenlijk toch niet aan denken, nog een Bill Gates op deze planeet.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 09:36
ik vind dat voordat je zo'n vraag stelt je wel eerst zelf hebt gezocht..
en je keus hebt beperkt tot enkele kaarten.
ik twijfel zelf ook nog steeds.. maar dergelijke topics worden meteen op slot gegooid..

ik ben dus voor een algemeen "welke kaart-topic" op deze voorwaarden:
- degene heeft zelf merkbaar gezocht..
- keuze is beperkt tot enkele kaarten.
- degene geeft aan wat met de kaart te doen.
- budget

denk dat dit wel voldoende is.. en vragen die niet aan deze criteria voldoen worden gewoon genegeerd..
tenslotte:
je HOEFT helemaal niet het topic te lezen... en als je er voor kiest dan moet je niet gaan zeuren (let op criteria natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 23:25 schreef Freakertje het volgende:

[..]

Gedver, wat zijn we weer klef bezig. Trouwens, MDW, ik weet niet of jij nog wakker bent, maar dat je het woord lief gebruikt suggereerd bepaalde gevoelens richting Sinterklaas, wat ik me best kan voorstellen met die foto erbij (Tell me, I'm curious Santa, who's da chicka?) maar dan moet ik er even op wijzen dat Sinterklaas A.K.A Jeroen waarschijnlijk niet in jouw doelgroep zit. Das schrikken he! :o Och, geeft niet voor een newbee met maar liefst 22 23 posts op zijn eerste lidmaatschapdag. Hoezo ijverig? :Y)
By the way, Sinterklaas, ik vind je dan wel niet lief, maar ik mag je wel. Hier op het forum dan, want ik weet niet hoe jij in het echt bent.
Als je een beutje oplet weet je dat je er 960Posts bij moet tellen ik had een beetje veel waarschu...... |:(
Maar hehe ik wist wel dat sint ook wel jeroen heet voor datsoort zaken heb ik me vriendin ;)
Op maandag 25 maart 2002 09:23 schreef obsidian het volgende:
Ik denk dat ze beter 25% van de users kunnen bannen. Dat lijkt me makkelijker, en een snellere oplossing.
Misschien heb ik wel 24 posts maar ik ken iemand die heeft er 3 en is al geregistreed sinds 3 jaar dus dat zegt niks

Ik was gewoon ban.. |:( Maja ik wist niet dat ik al 3 OW's had Maar ik kijk wel uit :) ISDN rulet toch nog
Hopelijk zien niet alle modjes dit ;)

En SINT Keep up the good work ! "Slijm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Zijn het enkel tweakers die deze sites bezoeken? Denk het niet namelijk! Ik heb al een aantal malen aan collega's www.tweakers.net en gathering.tweakers.net doorgegeven als ze bij mij kwamen met de vraag of er een betrouwbare site is waar mensen, die weten waar ze het over hebben, hun advies kan geven.
Dat zijn meestal mensen die voor een aanschaf staan ofzo, en dan merken dat ze in een gemiddelde computerzaak een jochie van 15 met pukkels voor zich krijgen die ooit ergens een klok heeft horen luiden, maar nog steeds op zoek is naar de klepel.
Ik vind het dus onjuist om ervan uit te gaan dat eenieder die deze sites bezoekt, een tweaker is. Misschien zou het een goed idee zijn om naast de bestaande categorieën in de index een aparte categorie voor aanschaf van hardware te maken, waar mensen hun vragen kunnen stellen. Op die manier hou je het een beetje gescheiden van de "er is iets fout, weet iemand waar het door zou kunnen komen"-vragen.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 12:13 schreef Nitroglycerine het volgende:
Zijn het enkel tweakers die deze sites bezoeken? Denk het niet namelijk! Ik heb al een aantal malen aan collega's www.tweakers.net en gathering.tweakers.net doorgegeven als ze bij mij kwamen met de vraag of er een betrouwbare site is waar mensen, die weten waar ze het over hebben, hun advies kan geven.
Dat zijn meestal mensen die voor een aanschaf staan ofzo, en dan merken dat ze in een gemiddelde computerzaak een jochie van 15 met pukkels voor zich krijgen die ooit ergens een klok heeft horen luiden, maar nog steeds op zoek is naar de klepel.
Ik vind het dus onjuist om ervan uit te gaan dat eenieder die deze sites bezoekt, een tweaker is. Misschien zou het een goed idee zijn om naast de bestaande categorieën in de index een aparte categorie voor aanschaf van hardware te maken, waar mensen hun vragen kunnen stellen. Op die manier hou je het een beetje gescheiden van de "er is iets fout, weet iemand waar het door zou kunnen komen"-vragen.
KIJK! daar ben ik het dus helemaal mee eens.
je moet niet denken dat hier alleen maar tweakers komen,
en waar hebben veel van jullie de info vandaan wat je nu weet? juist van site's zoals GOT. voor een leek is dit heel belangrijk om wat meer inzicht te krijgen in producten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan, ik ben een levend bewijs. Heb bijna alles geleerd door hier te lezen, 2-3 maanden lang. Na tijdje heb ik mee aangemeld en af en toe ook wat gevraagd (en zelfs al eens zelf wat advies kunnen geven :) )

Ik heb 7 maanden geleden een pc gekocht, wist toen weinig, maar heb veel kennis in die tijd ingehaald. Achteraf krijg je dan wel van "had ik dat maar anders gedaan" maar vooruit.

Maar volgens mij ben ik ondanks onervarenheid niet echt irritant geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik denk dat , als je een nieuwe videokaart wil als tweaker zijnde, deels je ervaring aanspreken. Voorbeeld:
Wat is beter? een G-force 2 met 32 mb SdRam of 64 mb DDr? Dat is dus ervaring.
Deels eigen onderzoek Voorbeeld:
Ik ga naar google en zoek naar reviews van de kaarten en ga ook naar Tom's Hardware en zow.
Deels ervaringen van anderen (geen domme meningen dus) Voorbeeld:
Geforce is beter als je meer om..... geeft.
Waarom dan?
Bla bla bla etc etc.
Duidelijk?

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook 14 Heb net een tijdje een nieuwe BAK kom ik erachter dat ik perongeluk een DX had gekocht
Vroeger ben ik veel fouten begaan met systemen....Maar nu heb ik eindelijk een nieuwe BAK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 12:38 schreef JeeDee het volgende:
Kijk eens aan, ik ben een levend bewijs. Heb bijna alles geleerd door hier te lezen, 2-3 maanden lang. Na tijdje heb ik mee aangemeld en af en toe ook wat gevraagd (en zelfs al eens zelf wat advies kunnen geven :) )

Ik heb 7 maanden geleden een pc gekocht, wist toen weinig, maar heb veel kennis in die tijd ingehaald. Achteraf krijg je dan wel van "had ik dat maar anders gedaan" maar vooruit.

Maar volgens mij ben ik ondanks onervarenheid niet echt irritant geweest.
* J0YR1D3R is precies dezelfde user :) en geeft JeeDee een hand :P
nog succes met je acties bij Teleplan btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:22

KneoK

Not in a million lightyears

Is het niet handig om gewoon een stuk te schrijven over de voor- en nadelen van elke moderne videokaart met daarbij de links naar desbetreffende reviews/testen ?

Gewoon heel onpartijdig.

Misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:16 schreef BioWEB het volgende:
Is het niet handig om gewoon een stuk te schrijven over de voor- en nadelen van elke moderne videokaart met daarbij de links naar desbetreffende reviews/testen ?

Gewoon heel onpartijdig.

Misschien ?
Ja leuk en zeker elke dag een update |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Op zondag 24 maart 2002 21:10 schreef Sinterklaas het volgende:
Ik vind dat je van een tweaker toch wel mag verwachten dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken. In de FAQ staat ook duidelijk wat ik ervan vind.
Wat een vreselijk domme opmerking :r

Dus je moet tweaker zijn wil je antwoord krijgen op dit forum? En de wannabee tweaker/newbie dan? Moet die maar eindeloos in die KLOTE SEARCH-ENGINE van jullie gaan rondploeteren zonder fatsoelijke up-to-date info te vinden?

=> een tip voor alle mensen die zich storen aan vragen die vaak gesteld worden: ANTWOORD NIET.

=> een tip voor zielige moderators -als snotterklaas-: het is jullie taak dit forum in goede banen te leiden, niet om als een machtsgeile computernerd constant alles te willen overrulen. Stel je es wat passiever op man!

greetz,

zwarte piet :Z

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:26 schreef Symphony-X het volgende:

[..]

Wat een vreselijk domme opmerking :r

Dus je moet tweaker zijn wil je antwoord krijgen op dit forum? En de wannabee tweaker/newbie dan? Moet die maar eindeloos in die KLOTE SEARCH-ENGINE van jullie gaan rondploeteren zonder fatsoelijke up-to-date info te vinden?

=> een tip voor alle mensen die zich storen aan vragen die vaak gesteld worden: ANTWOORD NIET.

=> een tip voor zielige moderators -als snotterklaas-: het is jullie taak dit forum in goede banen te leiden, niet om als een machtsgeile computernerd constant alles te willen overrulen. Stel je es wat passiever op man!

greetz,

zwarte piet :Z
Misschien moet je eens wat vaker op beginnersweb kijken
(Ik weet de url niet eens :D )

Dussss jij scheld jeroen uit |:(
Jouw uitspraak slaatnergens op man!
En ja ik vind jouw ook aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 17:51 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

* J0YR1D3R is precies dezelfde user :) en geeft JeeDee een hand :P
nog succes met je acties bij Teleplan btw :)
Ja jij ook al een autodidact? Heb je aan GoT wel genoeg leerstof he, in het begin mischien wat simpele vraagjes.

Wat teleplan betreft, daar had ik een gemiste oproep van, kennelijk willen ze dit niet per mail afhandelen want ze hebben geen mail gestuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[topic=449797/1/50]

Typisch gevalletje van te weinig info....

Enne, JeeDee, van het lezen van wat anderen doen/gedaan hebben kun je inderdaad veel leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:59 schreef J0YR1D3R het volgende:
[topic=449797/1/50]

Typisch gevalletje van te weinig info....

Enne, JeeDee, van het lezen van wat anderen doen/gedaan hebben kun je inderdaad veel leren.
Weer typisch zo'n gevalletje van hoe is dit systeem ofzo |:(
Beetje zoeken dan weet je ut zo :)

[Vaagmode]Sint slaap je al :D[/vaagmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sint moet wel vertrokken zijn, geen replies meer en geen sterk verkorte topics meer in VB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
Op maandag 25 maart 2002 19:45 schreef MDW het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat vaker op beginnersweb kijken
(Ik weet de url niet eens :D )

Dussss jij scheld jeroen uit |:(
Jouw uitspraak slaatnergens op man!
En ja ik vind jouw ook aardig :D
Damn, wat een goede onderbouwing zeg. Luister es ff; ik heb het niet over mezelf. Ik hoef niet te kijken op beginnerweb, het gaat mij om de onervaren computer-gebruiker die een vraag stelt en daar genadeloos en volkomen ONTERECHT voor wordt gestraft.

Ik snap gewoon niet waarom men zich zo druk maakt om vragen die vaak langs komen. Als er nou mensen zijn die ergens mee zitten, wat maakt het dan uit daar ff op te antwoorden? Heb je moeite mee, moeilijke jeugd gehad ofzo, hou dan gewoon het hoofd. Simpel toch?

Sinterklaas, maak je es wat drukker om de belangerijke dingen des levens en laat het forum gewoon wat meer zun gangetje gaan. De meeste slotjes leiden de laatste tijd enkel tot frustratie, dus voor wie doe je het nou eigenlijk man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 20:13 schreef Symphony-X het volgende:

.........voor wie doe je het nou eigenlijk man?
De hard-rock-tweakers! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinterklaas, ik sluit me volledig bij Symphony X aan. Je moet gewoon niet zo zeiken. Iedereen begint met weinig kennis van zaken, zelfs jij. En dan moet je niet zo onsympathiek gaan doen. Dan geef je alleen maar TOE dat je een geeko ten top bent, terwijl het internet DE gelegenheid is je anders voor te doen dan je bent, m.a.w. net doen alsof je cool bent... waarom maak je er dan geen gebruik van??? (met je lange sik)

Dus, iedereen: gewoon antwoorden, zelfs al is het zo'n n00b vraag. Je doet die persoon in kwestie er een groot plezier mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 25 maart 2002 20:21 schreef TheJoker het volgende:
Sinterklaas, ik sluit me volledig bij Symphony X aan. Je moet gewoon niet zo zeiken. Iedereen begint met weinig kennis van zaken, zelfs jij. En dan moet je niet zo onsympathiek gaan doen. Dan geef je alleen maar TOE dat je een geeko ten top bent, terwijl het internet DE gelegenheid is je anders voor te doen dan je bent, m.a.w. net doen alsof je cool bent... waarom maak je er dan geen gebruik van??? (met je lange sik)

Dus, iedereen: gewoon antwoorden, zelfs al is het zo'n n00b vraag. Je doet die persoon in kwestie er een groot plezier mee :)
Hey! Don't shoot the messenger.
Het beleid van dit forum is op deze manier ingestoken en de sint is slechts uitvoerend hierin.

Tevens kan ik je vast verklappen dat je een stuk serieuzer genomen wordt als je wat correcter leert te communiceren.
Dat geldt trouwens voor meer mensen hier.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 20:25 schreef justmental het volgende:

[..]

Hey! Don't shoot the messenger.
Het beleid van dit forum is op deze manier ingestoken en de sint is slechts uitvoerend hierin.

Tevens kan ik je vast verklappen dat je een stuk serieuzer genomen wordt als je wat correcter leert te communiceren.
Dat geldt trouwens voor meer mensen hier.
Ja, wa's dat nou voor een flapdrol-onzin... Beter leert communiceren... Ik val midden in het gesprek in en ik zeg wat ik ervan vind... Geen gelul dus aub.

Enneh, volgens mij bedoel je formuleren, niet communiceren.
DAT is hetgene dat je bedoelt, dus daarmee ben JIJ degene die slecht formuleert en DAARMEE slecht COMMUNICEERT.

Dus als je volgende keer iets te melden hebt dat ook nog eens enigszins verantwoord is... daarmee doe je mij EN de rest van GoT een groot plezier.

Thank u and goodnight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
Op maandag 25 maart 2002 20:32 schreef TheJoker het volgende:

[..]

Ja, wa's dat nou voor een flapdrol-onzin... Beter leert communiceren... Ik val midden in het gesprek in en ik zeg wat ik ervan vind... Geen gelul dus aub.

Enneh, volgens mij bedoel je formuleren, niet communiceren.
DAT is hetgene dat je bedoelt, dus daarmee ben JIJ degene die slecht formuleert en DAARMEE slecht COMMUNICEERT.

Dus als je volgende keer iets te melden hebt dat ook nog eens enigszins verantwoord is... daarmee doe je mij EN de rest van GoT een groot plezier.

Thank u and goodnight!
HEEEHAAAAA !!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

justifire

Shut up and squat !!

Toen ik hier voor het eerst kwam ben ik enorm geholpen door het lezen van andermans problemen en tips, dus door zoeken en vergelijken kan je ver komen, heb er geen probleem mee als een topic word gesloten als sinterklaas dat bepaald, ben het er soms niet mee eens maar ja, hij moet het zooitje regelen en toch ergens de grens leggen, zolang er maar een beetje uitleg bijstaat waarom de topic is gesloten vind ik dat het goed geregeld is, en anders geef je toch lekker antwoord op die domme vragen voordat het niet meer kan??Voorlopig zijn we allemaal nog uit de problemen gekomen toch??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heet hier nog altijd Gathering of Tweakers.

Heb je geen verstand van computers? Heel jammer, maar dan is GoT niet de plaats om te beginnen, kan je beter naar beginnersweb op computertotaal gaan.

Er is een heel groot verschil tussen mensen die niets zelf uitzoeken en mensen die er weinig verstand van hebben. Als jij weinig verstand ergens van hebt en je kan duidelijk vertellen wat je hebt uitgezocht dan blijft je topic gewoon open.

En als er teveel beginnerstopics lopen dan vallen de topics met 'echte' vragen ook niet meer op.

En dat gescheld richting mijn kant schiet je niets mee op trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 25 maart 2002 20:34 schreef Symphony-X het volgende:
HEEEHAAAAA !!!! >:)
Jij was inderdaad degene waar ik naar refereerde met 'meer mensen'.

Met flamen en trollen zorg je alleen maar dat je op zoveel mogelijk ignore-lists komt te staan.

Als je iets constructief aan te merken hebt op het beleid hier dan kun je dat hier onderbouwd ventileren en wellicht dat er dan wat mee gedaan kan worden.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moved V&B >> LA

toch maar ff naar LA toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik zie het al weer.

In dit topic zitten weer een zwik mensen die willen dat dit een soort forum.computeridee2.nl wordt.

Dat is dus niet de bedoeling. De nadruk ligt hier nog steeds op Gathering of _Tweakers_.

Ben je geen Tweaker, dan werk je jezelf op door te lezen, of door te beginnen op een forum wat gericht is op de beginnende computeraar, niet op een forum wat gericht is op de gevorderde computeraar.

Natuurlijk is het voor nieuwe mensen interessant om zich op GoT te registreren omdat we zo'n beetje de grootste zijn, echter betekend dat niet dat wij niets van onze users verwachten, dat doen we namelijk wel.

Gelijk een tip voor de mensen die denken dat ze hier maar lekker ongenuanceerd verder kunnen flamen, doe het niet.

Verwoord jezelf normaal, onderbouw met argumenten.

Kun je dat niet, reageer niet. Doe je dat wel, verwacht waarschuwingen.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1 2 Laatste