als ik hem op start dan doet hij niets hij boot niet .Maar als ik dan reset dan slaat hij defould hij zegt dat de cpu niet goed staat en das waar .maar als ik hem op een 1900xp zet boot hij niet op ik denk dat hij seting van de cmos niet laat . hebben jij daar een oplossing voor
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
geef effe wat meer info sinds wanneer wat je allemaal verandert hebt enz
lees dit eerst : http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Verwijderd
Leer eerst eens nederlands !!!Op zondag 24 maart 2002 19:37 schreef moaneute het volgende:
als ik hem op start dan doet hij niets hij boot niet .Maar als ik dan reset dan slaat hij defould hij zegt dat de cpu niet goed staat en das waar .maar als ik hem op een 1900xp zet boot hij niet op ik denk dat hij seting van de cmos niet laat . hebben jij daar een oplossing voor
Begrijp er geen ene f**k van.
Verwijderd
laten we nou niet die vent ordinaire gaan afkraken heb ik zo'n hekel aan, gebeurt al veel te veel op tweakers, geef gewoon "profesioneel" antwoord op zijn vraag!
hoeso profesioneel laat hem eerst maar een profesionele vraagstelling maken zo kunnen wij hem ook niet helpenOp zondag 24 maart 2002 19:45 schreef ericjanssen het volgende:
laten we nou niet die vent ordinaire gaan afkraken heb ik zo'n hekel aan, gebeurt al veel te veel op tweakers, geef gewoon "profesioneel" antwoord op zijn vraag!
Verwijderd
ok daar heb je gelijk in maar zo te zien is hij nog behoorlijk n00b!, dus duidelijke vraag stelling!
Verwijderd
1-0 voor Firoz.Op zondag 24 maart 2002 19:46 schreef firoz het volgende:
[..]
hoeso profesioneel laat hem eerst maar een profesionele vraagstelling maken zo kunnen wij hem ook niet helpen
laat hem eerst dan het faq doorlezen : http://gathering.tweakers.net/forum/faqOp zondag 24 maart 2002 19:47 schreef ericjanssen het volgende:
ok daar heb je gelijk in maar zo te zien is hij nog behoorlijk n00b!, dus duidelijke vraag stelling!
klinkt allemaal als een cmos checksum error... battery leeg toevallig? test die eens.
too fly for a white guy
Verwijderd
- Bios geprobeerd autosetting CPU al?
- misschien probeer Bios reset van jumper mobo
- overgeklokt ja en nee?
- misschien probeer Bios reset van jumper mobo
- overgeklokt ja en nee?
Volgens mij iemand die zich verveelt, zich onder een nieuwe username registreert een meteen een paar vage vragen stelt.Op zondag 24 maart 2002 19:45 schreef ericjanssen het volgende:
Zonde van mijn tijd, en van anderen die toch even kijken of ze kunnen helpen.
denk niet dat de batterij leeg is lijkt me best nieuw systeem reset je bios en verander daarna tot het werkt en dan nooit meer kutten.Op zondag 24 maart 2002 19:50 schreef ntsx het volgende:
klinkt allemaal als een cmos checksum error... battery leeg toevallig? test die eens.
Idd, ik haak na een paar woorden al af.Op zondag 24 maart 2002 19:51 schreef riffey#4 het volgende:
[..]
.....
Zonde van mijn tijd, en van anderen die toch even kijken of ze kunnen helpen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ok, slaap eens een nachtje, en probeer het dan eens opnieuw
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()