Toon posts:

DD/ DTS receiver zelf maken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bestaan er onderdelen zodat je een pure DD of DTS decoder kan maken??

Ik wil namelijk een aluminium kast gaan maken met daarin de apparatuur...

is dit mogelijk??

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:52
Ik denk dat in zo'n geval de losse onderdelen duurder zijn dan wanneer je een all-in receiver koopt. Dit wegens licentiekosten van de processor e.d. welke vaak los al even duur zijn als de hele set zelf (disclaimer: heb ik mij laten vertellen ooit toen ik ook nog zulke plannen had)

Wellicht dat je voor pro-logic zelf nog een makkelijke schakeling kunt maken, maar in het maken van electronica ben ik niet echt een ster, eerder in het gebruiken :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Vergeet het maken van een DD/DTS decoder maar rustig. Je komt de benodigde software of hardware gewoon niet aan. De enige mogelijkheid is het rippen van zo'n decoder uit een of ander 5.1 setje.

Een andere mogelijkheid is het kopen van een losse decoder, en het zelf bouwen van 5 eindtrappen.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 15:00
Op maandag 25 maart 2002 14:11 schreef DaBit het volgende:
Vergeet het maken van een DD/DTS decoder maar rustig. Je komt de benodigde software of hardware gewoon niet aan. De enige mogelijkheid is het rippen van zo'n decoder uit een of ander 5.1 setje.

Een andere mogelijkheid is het kopen van een losse decoder, en het zelf bouwen van 5 eindtrappen.
yep en dat laaste ben ik van plan.

Reality beats fiction by far!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
kijk dan naar de jazz-decoder op www.jazzspeakers.com
Ik raad je dit project alleen aan als je het heel heel leuk vind, anders zijn er veel audiomerken die het goedkoper en beter kunnen dan jouw