Op woensdag 03 april 2002 19:51 schreef K-Mile het volgende:
vind ik eindelijk een ethereal cryptic axe met 5 sockets (ik weet tresher=beter maar toch)
heb wel op me merc een 147 def rhyme schild en een 189 def stealth armor, fast cast, fast hit recov, fast run, MF, etc, nu nog lekker wapen (cruel normal one handed zwaard is ook niet alles

) en een leuke helm en klaar issie...
krijgt een ethereal item net zoveel gaten als een gewone ?
zoja dan kan ik wel een keer gaten in een ethereal schieten dan heb je er ook 5
en wat voor wapen zoek je,of bedoel je nu die polearme

Op woensdag 03 april 2002 11:09 schreef Canon23 het volgende:
Ik heb die shako en je mag hem hebben voor 2 sojs

huh this is taking on weird forms
maar allah zoiets had ik dus idd gezegd, dus ok youre on.
Op woensdag 03 april 2002 11:34 schreef miessie het volgende:
[..]
een smitter is een paladin met een bepaalde bouw..smit ofzoiets is dan de skill die gebruikt word. Net zoals een fohadin, die gebruikt foh als main skill
smithe. das meppen met je schild, eigenlijk alleen maar nuttig in pvp(unblockable magic damge). alleen waarom je zwaard daar ook al weer mee boeit ?
Op woensdag 03 april 2002 14:57 schreef Bosmonster het volgende:
Ff vraagje over de singleplayer..
Ik heb nu al 4 set items gevonden.. en allemaal van verschillende sets.. hoe verwacht blizzard dat je die dingen bewaard met een stash van 3 bij 3 pixels?? En bovendien.. de kans dat je een set compleet krijgt in singleplayer is echt nihil
OF zijn set items helemaal niet de moeite om te bewaren? Is er ergens een site waar de sets uitgelegd staan??
in vergelijking met een volle uitrusting super uniques, niet echt de moeite. maar bepaalde combi's zijn best wel cool en ik zelf heb een ama met de disciple set. dies ook best wel tof.......
op single player kun je ook mulen (hint

) mij wel ooit gelukt de hele cathan set te krijgen, maar das stom toeval

Op woensdag 03 april 2002 18:04 schreef barrel het volgende:
[..]
Shako is alleen leuk voor de mf, meestal zijn rare circlets/coronets/tiara's beter vanwege de res, reg life, reg mana enz enz.
Voor de mf sorc onmisbaar, maar erg duur als je hem niet voor een mf char gebruikt. Dan kan je beter wat tiara's imbuen op hell

en zien wat daar uitkomt
heb ik ook een stuk of 6 gedaan, (op lvl 50) maar dat viel zwaar tegen........
verder heeft ie mf.2+skills. 10% dr en nog es 100 +life& mana of te wel een sorc dream lijkt me......
Op woensdag 03 april 2002 19:07 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Zal voortaan hele topic wel ff doorlezen
Ik wist niet dat ie voor iemand was die em niet op kon halen omdat ie naar de bios moest (als ik het verhaal goed begrepen heb)
jep goed begrepen
btw als je een redelijk spannende thriller met nog enige inteligentie wil dan is "panic room" best een toppertje

alleen dat suiker slaat nerges op..........
Op woensdag 03 april 2002 22:52 schreef K-Mile het volgende:
tsjah...
iets verkopen wat je hebt gekregen en wat je niet nodig hebt maar wat dus iemand anders had moeten krijgen, gratis, is niet echt aardig nee...
maar doe mij een plezier, een geef die 2 sojs aan mij ipv dat je de shako koopt...

mwah vind het ergens ook wazig. maar goed, als het zo geregeld kan worden is het beter dan helemaal niks.
enne als ik jou nou die sojs geef, dan begint dit verhaal met paladin die shot weggeeft, en eindigt het met ikke die 2 soj armer is. als je dat logisch uitgelegd kunt krijgen zijn ze voor jou
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d