Anoniem: 47964
Kost met elke keer te veel geld om hem te reviven.
There is no art to find the minds construction in the face
Anoniem: 12048
merc is gewoon lolOp dinsdag 26 maart 2002 09:38 schreef Muppet het volgende:
Ik gebruik nooit merc, mercs is voor mietjes
Kost met elke keer te veel geld om hem te reviven.
en handig als mule in game
en act 2 nm merc zijn leuk vanwegen de aura
Anoniem: 36087
Eigenlijk wil ik haar niet meer kwijt, maar is dat wel zo slim?
Ik bedoel ik kan wel voor een holy freeze merc gaan, maar ik kom toch bijna nooit(ben trouwens een trapper)in close combat.
Zou het mogelijk zijn mijn geliefde merc te houden totdat ik sterf(of onsterfelijk ben
PS: ze schiet ook rete snel
Als ik alleen ga koeien slooptie de hele boel bijna net zo snel als ik.
Maarja, hij heeft ook een ranzig wapen
Cruel Giant Thresher met 2 Amn's.
700-1600 dmg per hit waarvan 14% terug geleeched word.
Als ik weer lvlup ga, hoef ik maar 1x een cow in me eentje in te gaan, en hij is weer vol.
En dat afgezien van het feit dat ze ook meeleechen van wat ik KILL.
Maar me nieuwe sorc hebbik toevallig van Aheara gekregen, toen ik gidbinn vond in me search voor WP's ...
Begon met lvl 9, en nu isie al 20.
Alleen ervoor zorgen datie niet tussen da koeien staat he.
Anoniem: 35989
Uhm, ik nie....vroeg je het alleen af....of zoek je echt zo'n ding?Op dinsdag 26 maart 2002 12:19 schreef Jive het volgende:
* Jive vraagt zich af of iemand ooit wel es een zwaard tegen gekomen is met +cold skills ???
Anoniem: 10074
(me hoopt zeer op iets wat met het weer te maken heeft)
neh, helaas.
Maar toch een grappig schild
Tis een tiamat rebuke.....Op dinsdag 26 maart 2002 12:23 schreef tva_goku het volgende:
Uhm wat is een Dragon Shield????
(me hoopt zeer op iets wat met het weer te maken heeft)
Monarch is een "weer" schild
Mja, heb een cold act3 merc ...Op dinsdag 26 maart 2002 12:23 schreef Makadon187 het volgende:
[..]
Uhm, ik nie....vroeg je het alleen af....of zoek je echt zo'n ding?
Maar het enige wat ik kan doen is een culwens point, met +1 all skills, of een wapen met als cold-suffix, voor extra cold-dmg, alhoewel ik denk dat dat niet gaat werken omdat hij magic schiet.
+cold skills is een magic-skill, en werkt alleen op staves & amuleten denkik, en die sukkel kan alleen met een zwaardje lopen.
* Jive heeft zat +skills amu's, maar daar heb je nix aan op een merc
Als het alleen puur om cold dmg gaat, dan ken je net zo goed een zwaard kiezen met veel sox erin en dat voldouwen met cold dmg jewels/runes/gems.Op dinsdag 26 maart 2002 12:33 schreef Jive het volgende:
[..]
Mja, heb een cold act3 merc ...
Maar het enige wat ik kan doen is een culwens point, met +1 all skills, of een wapen met als cold-suffix, voor extra cold-dmg, alhoewel ik denk dat dat niet gaat werken omdat hij magic schiet.
+cold skills is een magic-skill, en werkt alleen op staves & amuleten denkik, en die sukkel kan alleen met een zwaardje lopen.
* Jive heeft zat +skills amu's, maar daar heb je nix aan op een merc
Die Bing Sz Wang zwaard geeft ook wat cold dmg trouwens. Optie?
Dan werkt cold-dmg toch niet op een wapen....
Of loop ik nu te bazelen ??
Dat Bing zwaard is trouwes 2-handed ... snapt een merc nie.
Probeer een cold dmg zwaard eens op een FO sorceress...en kijk eens of FO dmg omhoog gaat?? Misschien gaat dat op....Op dinsdag 26 maart 2002 12:53 schreef Jive het volgende:
Maar hij schiet met magic.
Dan werkt cold-dmg toch niet op een wapen....
Of loop ik nu te bazelen ??
Heel ver weg op een mule denkik, nou nog een culwens vinden om +1 zwaard, en een schildje met +1 en hij kan teminste wat harder tegen koeien aanschieten.
* Jive weet trouwens wel dat l30 hydra met l30 firemast flink pijn doet bij koetjes
Nu nog effe met orb & cold mastery vol krijgen.
Oh, en voor diegenen met een act3 fire-merc ... een Hexfire Shamshir 0wned.
Laag is goed genoeg....
Dus magic reduce 9 & +20 all resist is al meer dan zat... (tis voor een mercje, dussuh....)Skin of the Vipermagi
Serpentskin Armor
246-279 Defense
24 Durability
43 Str Required
Light Armor
Item Level: 37
Clvl req: 29
+120% Enhanced Defense
+20-35% Resistance To All
30% Faster Cast Rate
Magical Damage Taken Reduced by 9-13
+1 to All Skills
Wat nou als je als lvl 1 char een merc meeneemt tot je lvl 90 bent, zou ie dan ook lvl 90 zijn? ik heb nu een merc die is lvl 57 terwijl ik 91 ben, maar die heb ik niet vanaf het begin gehad.
en lvlt een merc nou ook als ie dood is? dan is het helemaal makkelijk, je neemt een merc op lvl 1 en laat hem doodgaan, vervolgens revive je hem als je lvl 90 bent en klaar?
Ik heb geen verstand van mercies dus don't flame me plz
ennuh .. alles over MErc's (nuja, eel iig)
vind je hier op DiabloII.net
Wil zo 1tje halen, maar niemand komt ermee op trade channel vaag
gul 3sojs
eth krijg je erdan gratis bij
3socket balrog blade vragen ze soms ook een soj voor
Gem. fury blade kost 14-16sojs
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Doe dat maar ff morgen ik weet niet of ik er vanavond ben want ik moet dartenOp dinsdag 26 maart 2002 13:21 schreef Jive het volgende:
* Jive gaat vanavond Muppet effe msg'n ....
ennuh .. alles over MErc's (nuja, eel iig)
vind je hier op DiabloII.net
Thnx!! Dan weet ik ongeveer wat de onderhandelingsruimte is. Kmis alleen de jah runeOp dinsdag 26 maart 2002 13:27 schreef Canon23 het volgende:
jah is 9sojs waard ofzo
gul 3sojs
eth krijg je erdan gratis bij
3socket balrog blade vragen ze soms ook een soj voor
Gem. fury blade kost 14-16sojs
Iemand hier die hem heeft en wil verkopen?
Het heb niet zo onwijze prio ...Op dinsdag 26 maart 2002 13:30 schreef Muppet het volgende:
[..]
Doe dat maar ff morgen ik weet niet of ik er vanavond ben want ik moet darten
Moet hem toch nog lvl'n.
Iemand/Niemand?Op dinsdag 26 maart 2002 13:32 schreef Makadon187 het volgende:
[..]
Thnx!! Dan weet ik ongeveer wat de onderhandelingsruimte is. Kmis alleen de jah rune![]()
Iemand hier die hem heeft en wil verkopen?
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Bedankt voor je snelle reactieOp dinsdag 26 maart 2002 14:11 schreef bachus het volgende:
Nee, ik heb hem niet maar mocht ie vanavond voor mijn poten pleuren zal ik aan je denken.
HeadstrikerOp dinsdag 26 maart 2002 15:09 schreef whiteflare het volgende:
Heb net een headstriker gevondenwat is dat zwaardje tegenwoordig waard??
Battle Sword
42- (87 + 1*clvl) Damage
32 Durability
92 Str Required
43 Dex Required
Item Level: 47
Clvl Req: 39 +150% Enhanced Damage
+1 Max damage per clvl
+1.5% Chance of Deadly Strike per clvl
Prevents Monster Healing
+15 to Strength
Mja .. tis een leuke voor een beginnende barb .... maar verder nix waard....
* Jive thinks it's a "give away & make someone else happy" item.
Ik ga misschien op softcore nog eens overnieuw beginnen en dan alles zelf doen, nieuwe stuff traden met wat ik vind(dus niet mulen) en een merc. Dat is ten minste een uitdaging.
(ps hc idee dus alleen zonder steeds dood te gaan, dat zuigt met al die bugs/pkers)
Why is that ?Op dinsdag 26 maart 2002 15:29 schreef tva_goku het volgende:
unkie, grappige clan heb je hoor
(en tis niet mijn clan, ik ben maar 1 van de members
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Anoniem: 39251
Laat maar, ik heb de search gebruikt
Javelin & wat andere ondefineerbare items op haar rug ...Op dinsdag 26 maart 2002 16:45 schreef miessie het volgende:
[..]
leuk plaatje..en dan
En een stad in puin erges in de toekomst ....
* Jive vindt het wel een leuke setting voor een Fallout/Diablo cross-over.
mercs zijn gruwelijk gevoelig voor lvl verschillenOp dinsdag 26 maart 2002 15:38 schreef miessie het volgende:
ja ik heb dat dus, lvl 91 en lvl 57 merc, ik ben pas op laat lvl merc gaan huren, als ik hem nu nog op hoog lvl wil hebben moet ik zeker terug naar nightmare ofzo? daar voel ik niet zoveel voor.
dus als ie pas lvl 57 is moet je ongeveer lvl 60 beesten hebben (laaten nm-koeien nou mooi precies lvl 60 zijn
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Anyway merc's zuigen toch, alleen might merc's zijn handig voor wat extra dmg (l33t ama's spelen niet zonder)
Anoniem: 18161
mijn mercie:
lvl 86
act II might merc
Crown of Thieves
Gladiators Bane 'Um'
Cryptic Axe 'HONOR'
5K dmg, met jab ong 15000 elke seconde... 15-20% lifeleech (d8 ik)
en ik was op zoek naar een Ethereal Superiour Giant Tresher (snelheid hoger, dmg ong gelijk)...
deze merc kon gemmakelijk alle actbosses in z'n eentje aan in een 8 player game... Bijv Diablo heeft de gare eigenschap om eerst op je merc te gaan hakken, en als die nou net een dikke 2500 life per sec leeched, dan kan de rest vrij lekker hakken zonder al te veel schade te krijgen (ja van die vuurring ja...)
mercs zijn liev
Sweet memoriesOp dinsdag 26 maart 2002 18:08 schreef K-Mile het volgende:
* Anoniem: 18161 vindt vond mercs toch verrekte handig...
mijn mercie:
lvl 86
act II might merc
Crown of Thieves
Gladiators Bane 'Um'
Cryptic Axe 'HONOR'
5K dmg, met jab ong 15000 elke seconde... 15-20% lifeleech (d8 ik)
en ik was op zoek naar een Ethereal Superiour Giant Tresher (snelheid hoger, dmg ong gelijk)...
deze merc kon gemmakelijk alle actbosses in z'n eentje aan in een 8 player game... Bijv Diablo heeft de gare eigenschap om eerst op je merc te gaan hakken, en als die nou net een dikke 2500 life per sec leeched, dan kan de rest vrij lekker hakken zonder al te veel schade te krijgen (ja van die vuurring ja...)
mercs zijn liev
Je kan lod nog steeds niet loslaten, you feel an urge to play the game and that need gets bigger and bigger till ya cant fight it anymore, PLAY PLAY PLAY!!!!!
M'n Amazone en Paladin lvl'de wel lekker.
Doet dan strakkies effe "/f a jivey" als je SC speelt, dan gaat ik jou es effes naar helpen.Op dinsdag 26 maart 2002 18:41 schreef RedHat het volgende:
Kep nu een Sorceres maar ze wilt maar niet levelenblijft maar lvl 8 argh, echt uiterst irritant
M'n Amazone en Paladin lvl'de wel lekker.
why ... do you ppl ... keep ... TORTURING ME?!?!?!Op dinsdag 26 maart 2002 18:29 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Sweet memories
Je kan lod nog steeds niet loslaten, you feel an urge to play the game and that need gets bigger and bigger till ya cant fight it anymore, PLAY PLAY PLAY!!!!!
naah, nu je broertje me LoD CDkey heeft kan ik toch nie meer spelen, duss... ookal zou ik het willen, 't kan nie
k je staat erinOp dinsdag 26 maart 2002 18:46 schreef Jive het volgende:
[..]
Doet dan strakkies effe "/f a jivey" als je SC speelt, dan gaat ik jou es effes naar helpen.
m'n sorceres is eigenlijks te slap om in m'n eentje Act 2 te spelen, kan ook al wel bloodrunnen maar toch, helpt ook niet veel he
mils 3x raden wat mijn mercje heeft atmOp dinsdag 26 maart 2002 19:58 schreef K-Mile het volgende:
[..]
why ... do you ppl ... keep ... TORTURING ME?!?!?!
naah, nu je broertje me LoD CDkey heeft kan ik toch nie meer spelen, duss... ookal zou ik het willen, 't kan nie
hijs nu lvl 97
Anoniem: 50963
Waar heb je de meeste kans op vinden van een soj. Ik heb nou al heel veel levels uitgemoord en al tientalen keren

Heb ook
Ik wil namelijk een Buri, Maar ik heb daar soj's voor nodig !
Op dinsdag 26 maart 2002 20:09 schreef SaURoN het volgende:
[..]
mils 3x raden wat mijn mercje heeft atmETHEREAL CRYPTIC HONOR AXE
600 base dmg
![]()
hijs nu lvl 97reken de dmg maar uit

AARGH
ok THAT does it ik ga NU installeren...
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Anoniem: 16462
Er is geen plek waar je meer kans op SOJ hebt. Ikzelf heb nog nooit een SOJ gevonden maar toch heb ik SOJ..rara hoe kan dat? Juist, ga er maar vanuit dat iedereen die SOJ heeft ze heeft dankzij traden. Je moet dus gewoon ervoor zorgen dat je wat coole itams vindt en die vervolgens verhandelt met iemand die je er een SOJ (of meerdere) voor biedt. Niemand die veel SOJ heeft vindt ze zelf hoor! Allemaal getraded dus.Op dinsdag 26 maart 2002 20:16 schreef Nydro het volgende:
eej, vraag:
Waar heb je de meeste kans op vinden van een soj. Ik heb nou al heel veel levels uitgemoord en al tientalen keren
Heb ooklvl al vaak zat gehad.
Ik wil namelijk een Buri, Maar ik heb daar soj's voor nodig !
Vraag je je misschien af waar ze dan oorspronkelijk vandaan komen? Ja, ooit hebben mensen wel die SOJ gevonden toen een monster em dropte (puur geluk dus, zoals alle andere itams die droppen). Als dus 1 op de 10000 itams een SOJ is dan zijn er een hoop in omloop
Wat een klotewoord is dat SOJ toch he
ohja, don't ask about the itams ipv items
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Me broertje heeft die key voor een vriend gevraagd, maar ze spelen niet dus als jij nu snel bent is it al yoursOp dinsdag 26 maart 2002 20:27 schreef K-Mile het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
AARGH
ok THAT does it ik ga NU installeren...
SEE YOU ON B>NET
Anoniem: 16462
Klopt ja, those were the daysOp dinsdag 26 maart 2002 20:39 schreef PringleMaster het volgende:
volgens mij zijn er nog zeeeer veel sojs in omloop vanuit d2 classic....was toen super makkelijk op sojs te gamblen
Ik heb toen wel een paar unique items gegambled, maar helaas nooit een Stone
mooi, moet ie ff 1 dag w88 want dan krijgt ie wel een andere van me...Op dinsdag 26 maart 2002 20:47 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Me broertje heeft die key voor een vriend gevraagd, maar ze spelen niet dus als jij nu snel bent is it al yours![]()
SEE YOU ON B>NET
AARGH kan de CD van LoD niet vinden, hoesje wel, D2 staat er al op, maar LoD NIET

Anoniem: 24259
gotkoe01//got
wil ff 82 worden met mijn nova sorc
want ik kom er echt niet uit
(ik zag dit topic niet staan dus ik heb al een gemaakt
maarja)
ok het zit zo:
ik instaleer diablo 2 en probeer te spelen,
alleen om er achter te komen dat het spel constant crasht
als ik in het laadscherm zit...
ik maak dus een char, wil gaan spelen, ik zie dat laad geval dat je die deur open ziet gaan, en op het moment dat
de deur helemaal open is en je dus al dat vuur ziet...
loopt ie vast, constant en ik kom er maar niet achter wat het kan zijn, ik dacht eerst dat het aan me windows lag
maar dat heb ik al 3 keer opnieuw geinstaleerd...
ik gebruik dus win98SE - geforce2mx - 700mhz - 384mbram.
iemand ?
is dat sp of multiplayerOp dinsdag 26 maart 2002 22:39 schreef klomp het volgende:
nou dan post ik het hier ook maar,
want ik kom er echt niet uit
ik maak dus een char, wil gaan spelen, ik zie dat laad geval dat je die deur open ziet gaan, en op het moment dat
de deur helemaal open is en je dus al dat vuur ziet...
ik gebruik dus win98SE - geforce2mx - 700mhz - 384mbram.
iemand ?
dat heb ik af en toe als battle net weer fucked up is(lees van maandag tot zondag) dat krijg je als ie de game niet kan joinen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
nee bij allebeiOp dinsdag 26 maart 2002 22:46 schreef heuveltje het volgende:
[..]
is dat sp of multiplayer
dat heb ik af en toe als battle net weer fucked up is(lees van maandag tot zondag) dat krijg je als ie de game niet kan joinen
krijg eerst een of andere codec fout ofzo
en dan nog es een acces violation erop
heel erg gaar dit
Me broertjes zijn pc liep vast en laat dat nou net de comp zijn waar internet binnen komt / gedeeld wordt en casema vind als je abrupt de connectie beeindigt dat je dan meteen 15min niet online mag komen.
Dus Mile ik boost je morgen wel tot zover nodig en anders dump ik morgen wel wat items voor je
Anoniem: 10074
dump je storm maar voor mijOp dinsdag 26 maart 2002 22:56 schreef Canon23 het volgende:
GVD GVD
Me broertjes zijn pc liep vast en laat dat nou net de comp zijn waar internet binnen komt / gedeeld wordt en casema vind als je abrupt de connectie beeindigt dat je dan meteen 15min niet online mag komen.
Dus Mile ik boost je morgen wel tot zover nodig en anders dump ik morgen wel wat items voor je
Anoniem: 4743
heb ik ook gehad...Op dinsdag 26 maart 2002 22:51 schreef klomp het volgende:
[..]
nee bij allebei
krijg eerst een of andere codec fout ofzo
en dan nog es een acces violation erop
heel erg gaar dit
kan aan je d2 cd liggen.. bij mij was het na reinstall weer over nl..
Anoniem: 12048
het kan ook aan je driver van je gf2 liggen.Op woensdag 27 maart 2002 01:25 schreef Pjemco het volgende:
[..]
heb ik ook gehad...
kan aan je d2 cd liggen.. bij mij was het na reinstall weer over nl..
is namelijk erg gevoelig voor diablo
vraag niet waarom, maar er zijn gewoon snel problemen met een gf2 en diablo.
en nu ga ik slapen

Anoniem: 35309
Ik heb een act V merc (vraag me ook niet waarom) van lvl 80 op het moment. Hij draagt nu een Shaftstop, Honor Collossus en een 8/8/19 gaze. Nu is mijn vraag; kan ik hem makkelijk meenemen in cowgames, of is het dan zo gebeurd met hem?
Ik heb nl een idee dat die actV mercs nl niet al te lang leven.
Oh, en welke mercs kunnen met een axe vechten?
hehe heerlijk, ik had dat probleem ook, als mijn broertje begon te vloeken was dat het teken dat de pc vastzat en daarmee mijn internetverbinding vastliep. Ik heb nu een kleine draytekvigor 2200 router gekocht en zodra mijn broertje begint te vloeken, kan ik netjes doorspelen. (en mijn broertje heel hard uitlachen) Bovendien is t veel minder traag zo.Op dinsdag 26 maart 2002 22:56 schreef Canon23 het volgende:
GVD GVD
Weet je dat zeker met die Axe, want Sauron had het over dat zijn mercje een honor cryptic axe hadOp woensdag 27 maart 2002 09:01 schreef reddevil het volgende:
Die merc houdt het wel. Geen merc kan met een axe hakken, jammers
Ik zal wel weer iets missen
misschien leuk voor een pvp player vs. orb sorc ofzo..Op woensdag 27 maart 2002 12:34 schreef Makadon187 het volgende:
Kheb een Luna gevonden >>> Blackoak. Is dat nog wat waard, jongens? Voor welk char. is dit schild het meest geschikt?
voor de rest zou ik het niet weten
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Ey Jive, hebbie nog een vipermage nodig?? Kheb er nog 1 liggen, diep in de mules.Op dinsdag 26 maart 2002 13:16 schreef Jive het volgende:
* Jive is nog steeds op zoek naar een skin of the vipermagi...
Laag is goed genoeg....
[..]
Dus magic reduce 9 & +20 all resist is al meer dan zat... (tis voor een mercje, dussuh....)
Thnx Pringle.....blackoak ga ik maar behouden...hebben ding wordt het dan
a2 mercs wel. crypric axe, ogre axeOp woensdag 27 maart 2002 09:01 schreef reddevil het volgende:
Die merc houdt het wel. Geen merc kan met een axe hakken, jammers
sau heb je die skulders nog, zoja wanneer kom je online ?
icq schiet niet op, heb je nog niet 1 keer online gezien
cryptic axe, ogre axe en noog een zooitje axen zijn elite polearmsOp woensdag 27 maart 2002 12:10 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Weet je dat zeker met die Axe, want Sauron had het over dat zijn mercje een honor cryptic axe had
cool wat kost zo'n cryptic axe? ik heb ook een act2 merc, die heeft nog geen goed wapen (blauw ding van 130 dam ofzoOp woensdag 27 maart 2002 12:47 schreef heuveltje het volgende:
[..]
cryptic axe, ogre axe en noog een zooitje axen zijn elite polearms

Wat koste dat routertje wat jij hebt gekocht dan?Op woensdag 27 maart 2002 13:24 schreef miessie het volgende:
[..]
cool wat kost zo'n cryptic axe? ik heb ook een act2 merc, die heeft nog geen goed wapen (blauw ding van 130 dam ofzo)
]Op woensdag 27 maart 2002 12:46 schreef heuveltje het volgende:
[..]
a2 mercs wel. crypric axe, ogre axe
sau heb je die skulders nog, zoja wanneer kom je online ?
icq schiet niet op, heb je nog niet 1 keer online gezien
heb hem nog wel, en over icq, ik ben 24/7 online er mee hoor
das een elite polearmOp woensdag 27 maart 2002 12:10 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Weet je dat zeker met die Axe, want Sauron had het over dat zijn mercje een honor cryptic axe had
ik heb um op me javazon zitten werkt wel goed, heb leiver storm thoughOp woensdag 27 maart 2002 12:34 schreef Makadon187 het volgende:
Kheb een Luna gevonden >>> Blackoak. Is dat nog wat waard, jongens? Voor welk char. is dit schild het meest geschikt?
iets bij de 200 euro kost zon 2200e gevalletje, is het imho niet waard, zet er dan een p133 neer voor 50 euro ben je dan klaar internet installen monitor er weer af kast aan laten en ergens neer pleuren en routertje klaarOp woensdag 27 maart 2002 13:30 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Wat koste dat routertje wat jij hebt gekocht dan?
is mijn persoonlijk niet zoveel waard
uni? buriza, wf, eagleOp woensdag 27 maart 2002 13:40 schreef RedHat het volgende:
klopt het dat bogen met 2handdmg boven de 200 héél zeldzaam zijn??'k kan er nergens 1 vinden
maar dat wist jij vast ook al
spire of honor is ook een leuk dingOp woensdag 27 maart 2002 13:24 schreef miessie het volgende:
[..]
cool wat kost zo'n cryptic axe? ik heb ook een act2 merc, die heeft nog geen goed wapen (blauw ding van 130 dam ofzo)
Zoals ik al zei; ik zal wel iets missenOp woensdag 27 maart 2002 12:47 schreef heuveltje het volgende:
[..]
cryptic axe, ogre axe en noog een zooitje axen zijn elite polearms
Ik had geloof ik een ethereal spire of honor. Die zijn wel geinig voor een act2 merc. Maar die heb ik getrade voor soj geloof ik. Tja, niet heel mijn equip komt natuurlijk uit de lucht (lees: mephisto/baal) vallen
Vanavond maar es kijken of ik die merc van me kan levelen.
15% life leech
49% damage reduce.. het zal mij benieuwen...
Anoniem: 39251
Als je toevallig Mxstream met een Speedtouch Home modem van Alcatel hebt kan ik je wel helpen met een gratis oplossingOp woensdag 27 maart 2002 13:30 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Wat koste dat routertje wat jij hebt gekocht dan?
tweaken zeker? Dat is idd heel leuk voor als je een ethernet modem hebt, wanneer je een usbmodem hebt zoals ik dan gaat dat niet. Voor tweaken van een ethernetmodem is een site te vinden. Dan kun je je modem gewoon aansluiten op een hub en werkt hij zelf als router. Vrij eenvoudig om te doen.Op woensdag 27 maart 2002 15:31 schreef Liquid_Lizard het volgende:
[..]
Als je toevallig Mxstream met een Speedtouch Home modem van Alcatel hebt kan ik je wel helpen met een gratis oplossing
Ik heb er een nodig en heb nou niet bepaald veel om te ruilen, iemand?
Ehm, welke shields hebben dan 4 sockets?Op woensdag 27 maart 2002 16:02 schreef Muppet het volgende:
pavise hebben max 3 sockets dus 4 word een beetje moeilijk.
Als die er al zijn?
/w *KMile_ als je me wilt helpen boosten door Hell...
Unknown/Canon23 wilt ook wel helpen... dus...
PLZ
nee, jij mag niet spelen meer van de dokterOp woensdag 27 maart 2002 16:10 schreef K-Mile het volgende:
als er iemand zin heeft:
/w *KMile_ als je me wilt helpen boosten door Hell...
Unknown/Canon23 wilt ook wel helpen... dus...
PLZ![]()
![]()
Monarch, Trollsnest etc elite dingenOp woensdag 27 maart 2002 16:04 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Ehm, welke shields hebben dan 4 sockets?
Als die er al zijn?
Ik heb amazone lvl 71, alleen Mephisto op hell is best wel pittig
Mephisto op Hell ook niet...Op woensdag 27 maart 2002 16:27 schreef RedHat het volgende:
Zijn er nog mensen die samen met mij willen Mephisto runnen?
Ik heb amazone lvl 71, alleen Mephisto op hell is best wel pittigEn Mephisto op nightmare dropt geen drol
Dit topic is gesloten.