Hier vond ik de enige informatie betreffende mijn onderwerp, en wel dit:

Te koop @ OC-Shop vor € 40,-. Ze zijn er ook in het rood en roze (jeeuj!
). Anyway, ik las op t.net een keer een artikel over een gast die zijn MS Natural Keyboard met zo'n neonwire had gemod. En in tegenstelling tot de persoon die ik hierboven quote-te, kan ik me herinneren dat ik het resultaat erg mooi vond. De pics ervan dan.
Ik heb hier een doodgewoon Samsung keyboardje en zoek meer info, past die wire wel onder de knoppen, dus hoe dik is die wire (staat er niet bij @ OC-Shop), hoe mooi is het, etc.
Wie heeft dit ook gedaan? Ik kon in de zoek wel mensen vinden die er LEDjes onder hadden gefriemeld, maar niet met zo'n wire!
endat kun je beter met zo'n neon-string doen, is een soort van flexibele CCFL, die kun je dan mooi in je tbord stoppen
Voor de duidelijkheid, het gaat om zo'n sucker:nee, ik vind die dingen niet mooi licht geven

Te koop @ OC-Shop vor € 40,-. Ze zijn er ook in het rood en roze (jeeuj!
Ik heb hier een doodgewoon Samsung keyboardje en zoek meer info, past die wire wel onder de knoppen, dus hoe dik is die wire (staat er niet bij @ OC-Shop), hoe mooi is het, etc.
Wie heeft dit ook gedaan? Ik kon in de zoek wel mensen vinden die er LEDjes onder hadden gefriemeld, maar niet met zo'n wire!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.