[MOD] CCFL in je keyboard?

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik wil een rode CCFL (30cm) in m'n toetsenbord stoppen, zodat er een rode gloed onder al mijn toetsen zit, is dit mogelijk, en waar kan ik hem dan het beste stoppen? ik dacht zelf tussen de cijfers en f-toetsen, daar heb ik ongeveer 1cm ruimte
ik heb de Logitech Itouch met draad

heeft iemand dat gedaan of is het wel te doen? en kan ik van het keyboard ergens 12 volt aftappen? ik weet niet hoeveel usb leverd? of anders ps2?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Als dr geen opstaande randjes zitten tussen je toetsen dan kan het wel jah.

En wat voltages: Meten is Weten.
Ik d8 dat USB / PS/2 5V gaven, maar ik weet het niet zeker :/

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25

Cheezus

Luiaard

USB en PS/2 zijn allebij 5V. En ik weet ook neit of ze wel genoeg vermogen leveren voor een ccfl. Waar je hem wilt plaatsen ligt aan je keyboard, als je denkt dat ie tussen je cijfers en F toetsen mooi eronder schijnt zal het wel zo zijn :)

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:08
dat kun je beter met zo'n neon-string doen, is een soort van flexibele CCFL, die kun je dan mooi in je tbord stoppen

Verwijderd

kan je niet beter een Neonstring gebruiken kan je zo onder de toetsen door leggen.

edit:
damm net te laat

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
voor de voeding zou ik gewoon een los draadje gebruiken en dat mooi wegwerken. Als je te veel stroom van je ps2/usb vraagt(vooral ps2) dan crashed je hele computer.

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:08
Op vrijdag 11 januari 2002 21:15 schreef ThaBadBoy het volgende:
kan je niet beter een Neonstring gebruiken kan je zo onder de toetsen door leggen.

edit:
damm net te laat
:P

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
nee, ik vind die dingen niet mooi licht geven, en deze heb ik toch nog over :?

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25

Cheezus

Luiaard

Op vrijdag 11 januari 2002 21:25 schreef CU2morO het volgende:
nee, ik vind die dingen niet mooi licht geven, en deze heb ik toch nog over :?
Je mag hem ook aan mij doneren hoor ;)

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:07

mymind*

A Beautiful Mind

Door dit topic kwam ik op het idee om mijn ccfl ONDER mijn keboard te maken.
Hij heeft twee van die pootjes waarmee hij een beetje omhoog komt te staan, en in de ontstane ruimte is precies plaats genoeg voor een lampje en het printje.
Het is een Blacklight dus als het nu donker is komt er een mooie blauwe gloed onder mijn toestenbord vandaan. Het ziet er best wreed uit.

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Op vrijdag 11 januari 2002 21:55 schreef mymind het volgende:
Hij heeft twee van die pootjes waarmee hij een beetje omhoog komt te staan, en in de ontstane ruimte is precies plaats genoeg voor een lampje en het printje.
Het is een Blacklight dus als het nu donker is komt er een mooie blauwe gloed onder mijn toestenbord vandaan. Het ziet er best wreed uit.
vanwaar haal je je stroom dan vandaan?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 21:55 schreef mymind het volgende:
heb je er ook pics van?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Kan je niet beter zo'n hotwirez gevalletje in je keyboard bouwen? Is denk ik wat makkelijker te realiseren... 't heeft een keer op de frontpage gestaan, zoek maar ff, daar heb ik nu geen zin in :P

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.
Pagina: 1