hallo ik ben nieuw hier! ik zoek wat info over een probleem met mijn dvd speler en een vriend van mij zij dat ik hier heen moest vanwege de zeer deskundige experts! dus heb ik mij aangemeld en brand ik metteen los!
mijn probleem:
merk: samsung
type: sd-608
probleem: hij begint niet met afspelen (te draaien) bij alle type's cd (cd-rom, dvd etc.)
nou ik ben even aan het rond vragen geweest(vooral google.com
), maar het blijkt dat dit type dvd speler gewoon wordt gevonden door windows en dat er geen specifieke drivers geinstaleerd hoefden te worden. (correct me if i'm wrong!)
Je kunt hooguit de firmware updaten maar ook zonder zo'n update moet hij het gewoon doen! (toch?)
ik heb hem op 3 verschillende windows versie's getest ( 98, ME, XP) en alleen bij ME begon hij te draaien hij vond bestanden maar dit ging allemaal zeer traag totdat zelfs de computer vast liep, op de andere versies hoorde je alleen het tikkende geluid van een zoekende lens.
dit heb ik met verschillende cd's getest.
de dvd speler zit in serie met een 4x4x32 cd-brander
met de master en slave functies ben ik al bezig geweest maar dit haalde ook niets uit!
is hij kappot of doe ik iets verkeerd/zie ik iets over het hoofd?
ik hoop dat ik hier uitsluitsel kan vinden!
gr
Ligger
mijn probleem:
merk: samsung
type: sd-608
probleem: hij begint niet met afspelen (te draaien) bij alle type's cd (cd-rom, dvd etc.)
nou ik ben even aan het rond vragen geweest(vooral google.com
Je kunt hooguit de firmware updaten maar ook zonder zo'n update moet hij het gewoon doen! (toch?)
ik heb hem op 3 verschillende windows versie's getest ( 98, ME, XP) en alleen bij ME begon hij te draaien hij vond bestanden maar dit ging allemaal zeer traag totdat zelfs de computer vast liep, op de andere versies hoorde je alleen het tikkende geluid van een zoekende lens.
dit heb ik met verschillende cd's getest.
de dvd speler zit in serie met een 4x4x32 cd-brander
met de master en slave functies ben ik al bezig geweest maar dit haalde ook niets uit!
is hij kappot of doe ik iets verkeerd/zie ik iets over het hoofd?
ik hoop dat ik hier uitsluitsel kan vinden!
gr
Ligger