Zijn er eigenlijk videorecorders met IEEE1394?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik heb hier namelijk een brakke video staan die ik wil vervangen door een wat betere, maar wat ik me afvroeg, zijn er ook videorecorders met een FireWire aansluiting.

Dat zou makkelijk zijn zodat ik mijn PC/Notebook/DVcam/VCR allemaal aan elkaar kan hangen om lekker makkelijk videootjes in elkaar te zetten.

Maar ik ben zo'n ding nog nooit tegengekomen eigenlijk

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:52
De VR20D van philips heeft dat (folder). Kost wel rond de 1000 euro overigens.
Een gewone videorecorder zal het niet gauw hebben, net zoals dat een tapedeck een digital out heeft :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
Ik heb laatst wel eentje gezien met een firewire aansluiting en een hdd ingebouwd.
't was een SVHS deck, maar de prijs was geloof ik > 1000 euro (hier in Groningen bij de Megamax en de Mediamarkt)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op zaterdag 23 maart 2002 16:26 schreef Terw_Dan het volgende:
Ik heb hier namelijk een brakke video staan die ik wil vervangen door een wat betere, maar wat ik me afvroeg, zijn er ook videorecorders met een FireWire aansluiting.

Dat zou makkelijk zijn zodat ik mijn PC/Notebook/DVcam/VCR allemaal aan elkaar kan hangen om lekker makkelijk videootjes in elkaar te zetten.

Maar ik ben zo'n ding nog nooit tegengekomen eigenlijk
He dat is nie eens zo'n slecht idee. Ik heb zelf ook de IEEE1394 heb er nu regelmatig een digi cam aan hangen waar ik leuke filmpjes mee maak, er zitten drie aansluitingen op die firewire kaart dus ik heb nog ruimte voor twee aparaten :) Maar zoals reeds al sgezegd is zijn die krengen verekte duur

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Pioneer heeft ook een paar modellen met vuurdraad..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Nog even doorsparen dus.
Pagina: 1