Toon posts:

[WC] welke pomp t.b.v Bong setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een beetje aan het uitzoeken watvoor pomp ik nodig heb voor een nog te maken bong setup *D.

ik had het volgende in ged8te; een in serie geschakelde pomp á 600 L/U of iets dergelijks. Gezien er een aanzienlijke hoogte overwonnen moet overwonnen en omdat het dus geen gesloten systeem is lijkt het mij dat een enkele pomp dit niet gaat redden (correct me if I'm wrong :Y))

2x Sicce nova zou voldoende moeten zijn?

of misschien zoiets?; http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0203081091016883945&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=14456&TK_PAR[MEDIUM]=

Verwijderd

Ik heb een Eheim 1250. Die haalt max 1200liter/uur, en dat is ook nodig. Ik heb enkele anderen geprobeert, maar die hadden te weinig kracht. Ik moet t water 1,5M omhoog pompen, en 3 meter opzij.Ik haal nu redelijk veel litertjes per uur. Het zijn goede pompen, die zeer geschikt zijn voor continu gebruik. Dat zal je wel niet doen aangezien je water verdampt.

Verwijderd

Topicstarter
mwa, moet k nog ff kijken, een groot resevoir bied ook uitkomst, maar... zo'n eiheim is duuhuuuur! is er geen beter alternatief? 2 goedkope inline o.i.d?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53
Sicce pompen zijn goed te betalen :)

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Op zaterdag 23 maart 2002 14:45 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Ik heb een Eheim 1250. Die haalt max 1200liter/uur, en dat is ook nodig. Ik heb enkele anderen geprobeert, maar die hadden te weinig kracht. Ik moet t water 1,5M omhoog pompen, en 3 meter opzij.Ik haal nu redelijk veel litertjes per uur. Het zijn goede pompen, die zeer geschikt zijn voor continu gebruik. Dat zal je wel niet doen aangezien je water verdampt.
ik heb hier ook een bong van bijna 1,5m hoog, en met een 600l/u pomp red je dat niet... ik kan het weten, maar ik heb mijn pomp geruild voor een Eheim 1250 en die doet het wel relax, maar maakt wel een beetje geluid :(

en echt je hebt die 1200l/u nodig! zeker als je meerdere waterblokjes in serie hebt.

en owja: 2 pompen achter elkaar word sterk afgeraden (don't ask me why :S )

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 17:19 schreef Mark_Oostdam het volgende:
*knip
en owja: 2 pompen achter elkaar word sterk afgeraden (don't ask me why :S )
waarom heeft een Koolance kast dat dan wel :? :?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:21

Wimo.

Shake and Bake!

Op zaterdag 23 maart 2002 17:23 schreef SH007 het volgende:

[..]

waarom heeft een Koolance kast dat dan wel :? :?
Koolance kast presteerd trouwens ook niet zo heel fantastisch
Pagina: 1