Het Grote KaZaA/Grokster Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Er zijn de laatste tijd zo veel topics over KaZaA en Grokster geweest, dat ik dit topic maar open.
Voorbeelden:
[topic=447713]
[topic=447424]
Het lijkt mij persoonlijk veel handiger om alle problemen in 1 topic te houden. Dat scheelt weer ruimte in de Topiclist.
Hier kunnen dus alle problemen, complimenten omtrend KaZaA en Grokster worden gepost.

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 10:24
Waarom heb je de titel niet meteen

-= Het Ontzettend Mega Grote KaZaA/Grokster Topic =-

gemaakt? >:)

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 14:16 schreef michiel100 het volgende:
Waarom heb je de titel niet meteen

-= Het Ontzettend Mega Grote KaZaA/Grokster Topic =-

gemaakt? >:)
Het mega grote P2P troep topic

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 14:14 schreef 2nd_RJD het volgende:
...
Love your logo!! Opera DOES rule!! :7

Kazaa zuigt zwaar de laatste tijd. Ik gebruik nu alleen nog Audiogalaxy.

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:19

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op zaterdag 23 maart 2002 18:23 schreef dJorXZ het volgende:

[..]

Love your logo!! Opera DOES rule!! :7

Kazaa zuigt zwaar de laatste tijd. Ik gebruik nu alleen nog Audiogalaxy.
Je moet ook geen mp3z downen met Kazaa. Dat zuigt idd. Ik gebruik Kazaa (lite) voor Divx en dat gaat prima, maar er staan alleen de standaard top 100 liedjes in kazaa. Voor echte audio moet je toch audiogalaxy en/of winmx hebben...

Lekker hoor :P

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hoe zit het nu eigenlijk met spyware in die clients?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Kazaa Lite heeft geen spyware. Ik heb mijn systeem toevallig een half uur geleden gescant met adaware 5.62 en ik had alleen de dummy dll file gevonden. *D

Verwijderd

Het is jammer dat sinds de laatste versie KaZaa zo onderuit is gegaan, gelukkig is KaZaa Lite een goede vervanging.

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 19:08 schreef DJTimo het volgende:
Kazaa Lite heeft geen spyware. Ik heb mijn systeem toevallig een half uur geleden gescant met adaware 5.62 en ik had alleen de dummy dll file gevonden. *D

Moet je eigenlijk eerst Kazaa uninstallen voordat je Kazaa lite installeert?

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op zaterdag 23 maart 2002 19:28 schreef dJorXZ het volgende:

[..]

Moet je eigenlijk eerst Kazaa uninstallen voordat je Kazaa lite installeert?
D8 het wel ja. Je kan iig wel je bestaande halve downloads laten staan. Kijk ff op die url want daar staat het stap voor stap uitgelegd.

Verwijderd

Blijkt ook dat KaZaa gevoelig is voor DoS aanvallen.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zondag 24 maart 2002 01:30 schreef Sabbie het volgende:
ICQ ook :P

Je vist IP op en je gaat DoSSen :)

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het grote voordeel van Grokster tov. Kazaa vind ik dat grokster de optie heeft om op 160 kbps of groter te zoeken. Kan kazaa lite dit ook?

Always outnumbered, never outgunned!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 12:20
Op zondag 24 maart 2002 11:26 schreef Keizer het volgende:
Kan kazaa lite dit ook?
ja

Verwijderd

is de oude kazaa om zeep of zo ?

Verwijderd

hoe kan ik onderzoeken of er spyware (al dan niet van kazaa) op mijn pc zit ?

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 11:49 schreef -barbara- het volgende:
hoe kan ik onderzoeken of er spyware (al dan niet van kazaa) op mijn pc zit ?
http://tomcoyote.com/lsindex.html

Verwijderd

ik gebruik direct connect is veel beter.

Verwijderd

hoe komt het dat kazaa lite zo ontzettend traaaaaaaaaaaaaaaaaag is? Bestaat er een truc om het wat sneller te doen gaan?

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op zondag 24 maart 2002 12:10 schreef pentium het volgende:
ik gebruik direct connect is veel beter.
Ik geloof dat dat het proggie was waarbij je tig GB's moest sharen voor je verbinding krijgt!? Dat gaat helaas niet voor iedereen op. Ik heb bv maar een HD van 4GB...
Op zondag 24 maart 2002 12:19 schreef -barbara- het volgende:
hoe komt het dat kazaa lite zo ontzettend traaaaaaaaaaaaaaaaaag is? Bestaat er een truc om het wat sneller te doen gaan?
Wat is er dan precies traag aan Kazaa Lite? Het zoeken of connecten ofzo? Ik heb er geen problemen mee hoor namelijk...

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:14

Snow_King

Konijn is stoer!

Op zondag 24 maart 2002 12:36 schreef DJTimo het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat het proggie was waarbij je tig GB's moest sharen voor je verbinding krijgt!? Dat gaat helaas niet voor iedereen op. Ik heb bv maar een HD van 4GB...
[..]

Wat is er dan precies traag aan Kazaa Lite? Het zoeken of connecten ofzo? Ik heb er geen problemen mee hoor namelijk...
ik heb hier een ADSL Basic lijn en haal meestal maar 0.20kb/sec ofzow echt supertraaaaaaaaaaag.

Wordt er echt ziek van.

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op zondag 24 maart 2002 12:44 schreef Snow_King het volgende:

[..]

ik heb hier een ADSL Basic lijn en haal meestal maar 0.20kb/sec ofzow echt supertraaaaaaaaaaag.

Wordt er echt ziek van.
Klinkt misschien een beetje stom wat ik nu ga zeggen en anders doe je maar net of je het niet ziet, maare.... af en toe ook ff op 'Find more sources for download' rammen.

Verwijderd

wat er traag is aan kazaa lite ? het DOWNLOAEN natuurlijk! wat dacht je anders ? en dit terwijl ik kabel heb! en als ik klik op 'find more resources...', gaat het ook al niet veel beter hoor!

• ntsx
  • Laatst online: 07-02-2024
/redelijk offtopic/ Waarom probeer je niet eens een p2p medium waarbij iedereen moet sharen, het probleem met kazaa is dat je gewoon kan uitvinken dat mensen van je pc downloaden.

Een aanrader is Direct connect waarbij dat wat je shared bepaald wat je binnenkrijgt.

zoek maar met google.

too fly for a white guy

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:06

Xof

Dat heeft toch geen nut. Als ze dat zouden doen verhuis je alle files die je steeds download naar een andere folder (dus uit de my shared folder).

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:52

Nibbz

Postmaster General

Ik had wat problemen met XP, dus draai ik 98 weer (en 98 zuigt, maarja, geen XP CD). Maar ik dus fijn KaZaA downloaden, en ik download wat spul. En als ik op Find more resources klik, zoek hij naar andere mensen, probeerd te connecten, en dan was het. Verder doet hij niks. Hij kan dus maar 1 verbinding met een user hebben per bestand.

Heeft iemand dit al eerder gehad, en heeft hij dit gefixed? Want ik word hier gek van, weetje hoe lang het duurt om grij te downloaden met +/- 1 Kb/s?

edit:
Ik moet er wel bij zeggen, dat als ik zoek hij wel meer dan 1 persoon vind

13:37

• Nibbz
  • Laatst online: 08:52

Nibbz

Postmaster General

Op zondag 24 maart 2002 14:15 schreef ntsx het volgende:
/redelijk offtopic/ Waarom probeer je niet eens een p2p medium waarbij iedereen moet sharen, het probleem met kazaa is dat je gewoon kan uitvinken dat mensen van je pc downloaden.

Een aanrader is Direct connect waarbij dat wat je shared bepaald wat je binnenkrijgt.

zoek maar met google.
DC, hmmz... ik heb het geprobeerd, maar ik vind het zo jammer, dat je maar van 1 user kunt downloaden. Dat is zo makkelijk van kazaa (wat bij mij dus niet werkt met die more resources maarja). En je moet meestal meer dan 20 GIG sharen om op een server te komen. en ik heb maar 20

13:37

• _MB_
  • Laatst online: 25-10-2024
is dat Kazaa Lite alleen voor mp3 of gewoon hetzelfde als de gewone kazaa?

Canon Digital Ixus V2

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op zondag 24 maart 2002 16:02 schreef _MB_ het volgende:
is dat Kazaa Lite alleen voor mp3 of gewoon hetzelfde als de gewone kazaa?
Net als de gewone kazaa. Lite wil zeggen dat de spyware eruit gesloopt is, niet dat je alleen nog maar mp3z kan sharen.

• _MB_
ok bedankt

Canon Digital Ixus V2

• _MB_
die lite versie is echt wel veel relaxter. werkt wel beter.

Canon Digital Ixus V2

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 19:11

radial

Watch out

Sinds gisteren Grokster ==>> spyware vrij

zie hier

20xSF170s - ozo

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Ik heb met kazaa lite vaak dat als ik een grote file download > 20mb met grote snelheid >50kb/s download dat hij dan als ie hem binnen heeft op failed gaat staan en dan kan ik hem niet meer openenen.

Iemand ook?

Vandaag is het feest en morgen ook.

• HeadBeateR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05-2023
Op zondag 24 maart 2002 14:15 schreef ntsx het volgende:

zoek maar met google.
Direct Connect zuigt...iedereen gebruikt progje zodat het lijkt of je bv 10 GB shared. Terwijl ze eigelijk een lege map sharen.

• Diddle
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 10:55 schreef HeadBeateR het volgende:
Direct Connect zuigt...iedereen gebruikt progje zodat het lijkt of je bv 10 GB shared. Terwijl ze eigelijk een lege map sharen.
Bovendien moet je zelf ook nog gemiddeld 15 GB sharen. Nou dat kunnen ze vergeten. Bij KaZaA kun je tenminste dat uitzetten. Dat scheelt weer upload. :)

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op maandag 25 maart 2002 09:06 schreef GeJe het volgende:
Ik heb met kazaa lite vaak dat als ik een grote file download > 20mb met grote snelheid >50kb/s download dat hij dan als ie hem binnen heeft op failed gaat staan en dan kan ik hem niet meer openenen.

Iemand ook?
Dan heb jij je Lite versie waarschijnlijk voor 22 maart gedownload. Die bug is gefixed als ik deze website moet geloven.
Friday March 22nd 2002 - 23:55 CET

- Fixed a small issue regarding the download folder, which sometimes resulted in a download failed message

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op maandag 25 maart 2002 11:48 schreef 2nd_RJD het volgende:

[..]

Bovendien moet je zelf ook nog gemiddeld 15 GB sharen. Nou dat kunnen ze vergeten. Bij KaZaA kun je tenminste dat uitzetten. Dat scheelt weer upload. :)
Hee, das een goed idee joh. Bedankt voor de tip!!! Laten we gewoon allemaal het sharen disablen, dat scheelt iedereen tenminste upsteam. |:(

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Op maandag 25 maart 2002 12:11 schreef DJTimo het volgende:

[..]

Dan heb jij je Lite versie waarschijnlijk voor 22 maart gedownload. Die bug is gefixed als ik deze website moet geloven.
[..]

Thanx!!! dat was het dus!

Vandaag is het feest en morgen ook.

• XoiN
  • Laatst online: 11-09 13:08
Ik heb geen geluid in kazaa, geen preview en ook niet bij flimpjes. weet iemand hier wat op?? alvast bedankt

• Diddle
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 14:48 schreef S_trAngeR het volgende:
Ik heb geen geluid in kazaa, geen preview en ook niet bij flimpjes. weet iemand hier wat op?? alvast bedankt
Als je nou die 'flimpjes' uit de tempmap van KaZaA kopiëert en ze de echte extensie geeft, dus .avi/.mpg ed. Heb je dan wel geluid?

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 18:57 schreef DJTimo het volgende:

[..]

Je moet ook geen mp3z downen met Kazaa. Dat zuigt idd. Ik gebruik Kazaa (lite) voor Divx en dat gaat prima, maar er staan alleen de standaard top 100 liedjes in kazaa. Voor echte audio moet je toch audiogalaxy en/of winmx hebben...

Zeur niet, kazaa is snel en uitgebreid. Vooral ook voor liedjes! Kazaa-lite ruleert!!!!!!!!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 01:30 schreef Sabbie het volgende:
elk uitwisselprogramma

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 12:19 schreef -barbara- het volgende:
Dan moet je helemaal geen kazaa proberen!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 12:44 schreef Snow_King het volgende:

[..]

Wordt er echt ziek van.
Dan ligt het aan je verbinding! Niet aan kazaa!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 07:00 schreef radial2000 het volgende:
Sinds gisteren Grokster ==>> spyware vrij

zie hier
Grokster en geen spyware gaan niet samen!

Verwijderd

Sorry voor de vele posts! Had ik zin in!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Ik kan de speler niet gebruiken in Kazaa lite. Krijg een player error te zien.

dikzak

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op maandag 25 maart 2002 17:33 schreef ariebanaan het volgende:
Sorry voor de vele posts! Had ik zin in!
Maar gelukkig wel nuttige posts... |:(

BTW: Met winMX en Audiogalaxy vindt ik nog steeds nummers die absoluut niet of weinig in kazaa staan. Kazaa kan je leuk gebruiken als je top 40 nummers zoekt en de wat gangbaardere nummers, maar een echte speurder naar bepaalde muziek zal er gauw uitgekeken zijn!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 19:11

radial

Watch out

Op maandag 25 maart 2002 17:32 schreef ariebanaan het volgende:

[..]

Grokster en geen spyware gaan niet samen!
Tsja als dat jou mening is probeer het maar ik heb geen spyware meer als je dat bedoeld.

20xSF170s - ozo

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:03 schreef radial2000 het volgende:

[..]

Tsja als dat jou mening is probeer het maar ik heb geen spyware meer als je dat bedoeld.
Nou heel vaak geeft het problemen. En er zit natuurkijk ook spyware in grokster

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 07:27
ik gebruik tegenwoordig direct connect en kazaa naast elkaar

direct connect voor de divx (is gewoon veel sneller en je kan er veel meer vinden)

kazaa voor kleine bestanden en mp3's

het nadeel van direct connect is wel dat je veel moet sharen om in een goede hub te komen, is bij mij geen probleem ik share +/- 40 gb

• FMS
  • Niet online

FMS

vraagje, is er een soort Shareractor site voor kazaa? want e-donkey loopt weer es vaag te doen bij mij.

Verwijderd

[quote]Op vrijdag 05 april 2002 14:06 schreef kleefding het volgende:
ik gebruik tegenwoordig direct connect en kazaa naast elkaar

direct connect voor de divx (is gewoon veel sneller en je kan er veel meer vinden)

kazaa voor kleine bestanden en mp3's

het nadeel van direct connect is wel dat je veel moet sharen om in een goede hub te komen, is bij mij geen probleem [/qoute]

precies hetzelde liedje hierzo, werkt veel beter zo bovendien is KazAA spywhere en heb ik al een brief van de (fake) MPAA op me dak gehad dus nu deze combinatie maar.

en natuurlijk de ftpz maar daar gaat deze draad niet over ;)

en bij sharen zet k altijd maar 1 upload aan dat ik veel gb moet sharen boeit me nie, alleen het lijtk wel of de hubs steeds groter worden van 20 naar 40 naar nu al 60 gieg!! sharen echt te wazig. :D

Verwijderd

<font color=blue> http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam

Wat is hier niet duidelijk aan? </font>

Verwijderd

Hallo mensen

Kan het kloppen dat zo de laatste 2 versies van Kazaalite (ik download altijd engelse versie) harstikke onstabiel zijn??

Ik zal hieronder enkele bugs geven die ik altijd krijg, kben benieuwd of er meer mensen zijn

* de DEL-knop werkt niet meer :? eerst kon je altijd files weer verwijderen nu moet dat ingewikkeld via rechtermuisknop en delete

* je kan video's die bezig zijn met downloaden niet meer previewen? pc ratelt soms wat maar beeld blijft zwart

* beetje als voortborduursel op vorige punt: als ik een video heb geopend voor preview- en er gebeurt dan dus niks- en ik open daarna een mp3 dan is er vaak niks aan de hand, open ik echter een ander video dan krijg ik (reageert niet) en crasht kazaa

ik snap er niks van! de oudere versies (ook van Lite) lijken gewoon beter!
Nu gebruik ik eng versie 2.02 built 5
en als OS win XP

Nou ik hoop dat jullie sommige dingen herkennen en weten wat er eventueel tegen te doen is
groetjes

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 01:48:
Hallo mensen

Kan het kloppen dat zo de laatste 2 versies van Kazaalite (ik download altijd engelse versie) harstikke onstabiel zijn??Geen last van, zeer stabiel hier. Natuurlijk, ik weet niet welke versie je bedoelt, aangezien je geen versienummer opgeeft. Overigens, beste versie op dit ogenblik is K++ 2.0.2.

Ik zal hieronder enkele bugs geven die ik altijd krijg, kben benieuwd of er meer mensen zijn

* de DEL-knop werkt niet meer :? eerst kon je altijd files weer verwijderen nu moet dat ingewikkeld via rechtermuisknop en deleteja, doe ik altijd zo

* je kan video's die bezig zijn met downloaden niet meer previewen? pc ratelt soms wat maar beeld blijft zwartK++, bevat avipreview

* beetje als voortborduursel op vorige punt: als ik een video heb geopend voor preview- en er gebeurt dan dus niks- en ik open daarna een mp3 dan is er vaak niks aan de hand, open ik echter een ander video dan krijg ik (reageert niet) en crasht kazaa

ik snap er niks van! de oudere versies (ook van Lite) lijken gewoon beter!
Nu gebruik ik eng versie 2.02 built 5
en als OS win XP

Nou ik hoop dat jullie sommige dingen herkennen en weten wat er eventueel tegen te doen isK++ eens proberen
groetjes

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 22:57
zinvol om dit bijna 1 jaar oude topic voor zo'n vraag omhoog te trappen..

chaozz.nl | RetroGameCouch

Verwijderd

voor het sneller downloaden met kazaa en om de spyware tegen te gaan kun je het beste dietkazaa downloaden.
http://www.dietk.com

Verwijderd

Mijn probleem: Als ik kaZaa lite 2.0.2. opstart, dan trekt hij alle CPU-kracht naar zich toe. Mijn muis gaat nog maar met stapjes over het beeldscherm etc. Als ik Kazaa weer uit zet gaat alles weer normaal. Iemand een oplossing?

Specs:
Win 98 met alle updates
AMD K6-3 400
384 MB ram
Quicknet Power abo

Verwijderd

Ik krijg Kaza-lite niet opnieuw geinstalleerd. Systeem wat opgeschoond en wilde Kazaa-lite opnieuw installeren. Leek eerst te lukken... toen echter weer verwijderd (vanwege Zone Alarm), echter, ... nu wil ik opnieuw kazaalite installeren, maar dit werkt totaal niet. Doet wel een setup, maar draait gewoonweg niet (start niet op).
Heb register gecleaned (... en hopenlijk alles verwijderd...), maar wat kan er nog meer aan schelen ? Of wat moet ik doen om het weer te laten draaien ?

• greatgonzo
  • Laatst online: 13-09 09:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb nu de K++ versie, waarbij vermeld wordt dat je nu bij meer dan 8 users kan downloaden.

Nu heb ik een film gezocht, k++ zegt 11 users te hebben gevonden maar hij download er nu maar bij eentje?

Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

iemand?

Verwijderd

... dit is de "veilige" versie (zonder spy- en andere -ware...) ?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:56
mja..

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Op www.k-lite.tk kan je de laatste versie downloaden.
en op testbuilds.htm kan je de nieuwste test-versie downloaden
en omdat het Kazaa Lite heet, heeft het natuurlijk 0% spyware/adware.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 09:46 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dat weet ik wel, maar hoe kan het dat ie maar bij 1 bron dowload terwijl hij er 11 vind?

en ja, ik heb de nieuwste versie

• Jerry
  • Laatst online: 24-03 16:08

Jerry

Who?

Kazaa lite heeft ook een handig proggie waarmee je automatisch "Find more sources..." kan doen :).
Ik haal meestal wel een goeie snelheid met kazaa (mede door dat proggie). Ben alleen effe de naam kwijt, maar hij staat gewoon in je kazaa directory.

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 18 April 2003 @ 11:22:
Kazaa lite heeft ook een handig proggie waarmee je automatisch "Find more sources..." kan doen :).
Ik haal meestal wel een goeie snelheid met kazaa (mede door dat proggie). Ben alleen effe de naam kwijt, maar hij staat gewoon in je kazaa directory.
Speed Up.exe 8)7

:)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dat doet ie wel auto ja, maar ondanks dat ik dat aan heb staan blijft tie vaak langzaam.

K++ blijft niet van maximaal 8 users downen, hij kan veel meer tegelijk. Maar toch blijft het very slow...

Verwijderd

greatgonzo schreef op 18 april 2003 @ 13:12:
dat doet ie wel auto ja, maar ondanks dat ik dat aan heb staan blijft tie vaak langzaam.

K++ blijft niet van maximaal 8 users downen, hij kan veel meer tegelijk. Maar toch blijft het very slow...
tjah ik deel wel wat, maar dan wel gecapped op snelheid anders is er een potje CS niet meer bij :)

• ilyc
  • Laatst online: 13-11-2025
Even een vraagje: Kazaa Lite blokkeert bij mij de plaatjes op bepaalde websites.
Ik heb met de search gezocht maar kon het zo snel niet vinden, en aangezien dit wat haast heeft vraag ik het maar even hier.

Ik heb Kazaa Lite reeds gedeinstalleerd edoch de plaatjes op die websites worden nog steeds geblokkeerd. Wel bestandje moet ik verwijderen om dit ongedaan te maken?

Bij voorbaat zéér veel dank!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zoek eens naar je hosts-file (gewoon via je Windows-search). Staat echt meerdere keren in de search trouwens hoor ;).

offtopic:
Paar streepjes uit topictitel verwijderd :X

[ Voor 10% gewijzigd door Compubiter op 13-05-2003 11:31 ]

• ilyc
Sorry voor de kick, mijn oprechte excuses.
En om me nog maar even nog stommer te profileren: Host files? Wat zijn dat precies?
/me schaamt zich

[ Voor 52% gewijzigd door ilyc op 13-05-2003 11:31 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

ilyc schreef op 13 mei 2003 @ 11:30:
Sorry voor de kick, mijn oprechte excuses.
En om me nog maar even nog stommer te profileren: Host files? Wat zijn dat precies?
/me schaamt zich
Voor stomme vragen is er de search ;)

[search=kazaa hosts] --> Banner internet explorer weg.

Afhankelijk van je OS staat het dus in \windows\system32\drivers\etc

Overigens stond het als het goed is duidelijk in beeld tijdens installatie van Kazaa Lite :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Gewoon even via Start -> Uitvoeren zoeken naar 'hosts', staat als het goed is in je Windows\system32\drivers\etc. Moet als het goed is alleen dit regeltje in staat:
127.0.0.1 localhost
En nog wat tekst daar bovenaan.
Alle andere regels kun je even nakijken of je ze wellicht kunt verwijderen, deze regels zijn de regels die je plaatjes blokkeren.

Je kunt het bestand gewoon openen met Kladblok.
edit:
En wat die gozer hier boven me zegt natuurlijk :P

[ Voor 7% gewijzigd door Compubiter op 13-05-2003 11:35 ]

• ilyc
Heh, bedankt, ik had het inderdaad reeds gevonden :)
Ik lees overigens nooit die dingen tijdens de installatie, erg dom wellicht, misschien moet ik 't toch maar eens gaan doen :)

In ieder geval: Beiden bedankt!
Pagina: 1