Dit mag naar het onzin forum

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Weet niet jij bent de onzinforum deskundige ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
niet huilen frank.. het komt allemaal wel goed..

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Frank is wannabe Admin.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 23:40 schreef Pjotrik het volgende:
Frank is wannabe Admin.[/quote]NOPE, let gewoon goed op :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Frank je bent gewoon een domme eikelbijter en een nietsnut.

Dit is nou al de tweede keer in 1 week dat je me zoiets flikt, je antwoorden zijn bovendien _altijd_ negatief!

Dikke zeikerd ben je IMHO:(

Kom zelf eens met iets origineels ofzo...

-----------------------------------
Zo, onder deze lijn doe ik weer normaal.
Ik ben best wel boos op je hoor, maarja, Tweakers net is geen Bosnie, dus bij deze mijn excuses alweer.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 00:37 schreef ELANAZ het volgende:
Frank je bent gewoon een domme eikelbijter en een nietsnut.

Dit is nou al de tweede keer in 1 week dat je me zoiets flikt, je antwoorden zijn bovendien _altijd_ negatief!

Dikke zeikerd ben je IMHO:(

Kom zelf eens met iets origineels ofzo...

-----------------------------------
Zo, onder deze lijn doe ik weer normaal.
Ik ben best wel boos op je hoor, maarja, Tweakers net is geen Bosnie, dus bij deze mijn excuses alweer.[/quote]UUHHM, ik ben een zeikerd, en jij bent een schele m*ng**l, want er zijn toch regels, je moet toch posten in het juiste forum, of ben ik nou gek???

En dat ik nou toevallig dat gezegd heb maakt me geen zeikerd, want de topic is verplaats, dus heb ik gelijk.

Zou wel een zooitje worden als iedereen zomaar ergens gaat posten.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

tsssk

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
[/flamewar]

gebruik es argumenten jongens!

DIT IS MIJN WEBSITE

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, laten we eens kijken naar die threads, en dan pas miepen over wel of niet het goede forum...

/edit
Ja, ik ben het wel met Frank eens. Als ik ze had gezien, had ik ze ook gemoved.

Verwijderd

Hoera! Hoera! Hoera!

Een tien voor Frank!!!!

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

LOL! :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 11:17 schreef Kaj. het volgende:
Ok, laten we eens kijken naar die threads, en dan pas miepen over wel of niet het goede forum...

/edit
Ja, ik ben het wel met Frank eens. Als ik ze had gezien, had ik ze ook gemoved.[/quote]HEHE, dank je<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 08:51 schreef havana het volgende:
[/flamewar]

gebruik es argumenten jongens![/quote]Spreekt toch voor zich, daar zijn toch geen argumenten voor nodig, die thread horen gewoon in het onzin forum, en dfaar zijn ze nu ook :):):):):):)

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Gezellig stel: Elanaz en FranGuthrie.

Wat zou er gebeuren als je die twee in het BB huis stopt? >:)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 18:11 schreef Pjotrik het volgende:
Gezellig stel: Elanaz en FranGuthrie.

Wat zou er gebeuren als je die twee in het BB huis stopt? >:)[/quote]Misschien ga ik dan wel BB kijken ;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik heb in principe niets tegen (of met) Frank, maar ik heb gewoon een hekel aan kinderen die iedere keer als ze het ergens niet mee eens zijn naar hun pappie en mammie lopen...

That's all...

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 19:24 schreef ELANAZ het volgende:
Ik heb in principe niets tegen (of met) Frank, maar ik heb gewoon een hekel aan kinderen die iedere keer als ze het ergens niet mee eens zijn naar hun pappie en mammie lopen...

That's all...[/quote]Maar wat doe ik dan fout, vertel me dat eens?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Nou, da's toch duidelijk lijkt me...

Ik pleur ergens een topic neer en jij vliegt meteen naar de adjes om te zeggen dattie er verkeerd staat...

Dat was _jouw_ mening, en later ook die van Kaj. maar er waren/zijn ook mensen die het niet met jou eens waren en hem daar wel degelijk goed vonden staan.
Onzin vindt ik meer iets in de trent van "Welke tweakers lusten geen frikandellen" of "wie heeft er allemaal een ziekte op dit moment?" of "Ik ben niet gek ik ben Belg, wat ben jij?"....en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ik ben het met je eens als je hier links naar warez oid gaat posten, omdat6 dit nu eenmaal tegen de regels is, maar zoals ik al zei, ik vind de actie waar we het nu over hebben een beetje ver gaan. Komt heel erg wannabe-Admin over...

Laten we er nu maar over ophouden. Ik wil/hoef geen flamewars/ruzie met je, daar ben ik ook niet op uit, dus...

Het is al goed, mijn zegen heb je.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 19:39 schreef ELANAZ het volgende:

Het is al goed, mijn zegen heb je.[/quote]HEHE, Dank je :P:7>:)

Russian Blue Neji
Kate Bush

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

En dit bedoelde ik dus met mijn Topic!!!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 september 2000 02:35 schreef bakkiepleur het volgende:
En dit bedoelde ik dus met mijn Topic!!![/quote]Sorry, kan aan mij liggen, maar ik snap het verband met de NSB (nog?) niet helemaal.

De draad over onweer.. tja, achteraf gezien was de verhuizing net wel of net niet zinloos.
Moeten we hier nog over doorgaan?

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
en alweer een grijs gebied gevonden :)
dus naar eigen inzicht reageren dan.. denk ik..

Verwijderd

Ik zie het verband wel, maar met een beetje Gaffertape los je het wel op :)
Pagina: 1