Total annihilation 2 In de maak!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren zorgde een artikel op een Koreaanse site voor een aardbeving in RTS land. Het vervolg op Total Annihilation, een van de beste RTS games allertijden, zou in de maak zijn. En onze Koreaanse vrienden hebben goud gevonden, want volgens Adam Lancman, het hoofd van Infogrames/Melbourne House, is Total Annihilation 2 inderdaad in ontwikkeling. Het is geen vervolg op Kingdoms, maar op de eerste TA. Het is dan ook een kwestie van dagen voordat het persbericht zal verschijnen.

Phantagram, the Korean game developer that created Kingdom Under Fire, has confirmed that it is working on a sequel to Total Annihilation, the award-winning 3D real-time strategy game created by Chris Taylor and Cavedog Entertainment. The new game is scheduled for release in the fourth quarter of 2004.

Het spel staat al gepland voor het vierde kwartaal van 2004. Dat is slechts 2 jaar wachten en in de tussentijd kan je het originele Total Annihilation helemaal grijs spelen, als je dat nog niet had gedaan.

bron: gamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
btw ik speel ta deel 1 soms nog! echt een topper :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal er niet teveel van verwachten
andere designers..bijna geheel nieuwe team.....
met andere spellen had je precies hetzelfde
myth1&2---> myth3 flopper

maar natuurlijk ook waar het wel goed is gegaan
thief1 ---thief 2 perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op Infrogames en Phantragame staat helemaal niets over Total Annihilation 2.... :{

Total Annihilation rules... zou vet zijn als deel 2 ontwikkeld zou worden.

Edit: scheduled for 4th quarter of 2004 :'(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 11:05
YIHAA
ga gelijk de ouwe (TA) ff van zolder halen om me voor te bereiden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
TA is the Daddy

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Op vrijdag 22 maart 2002 11:01 schreef Marv het volgende:
Op Infrogames en Phantragame staat helemaal niets over Total Annihilation 2.... :{

Total Annihilation rules... zou vet zijn als deel 2 ontwikkeld zou worden.

Edit: scheduled for 4th quarter of 2004 :'(
:'( ;( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm....kom ik mijn eigen link tegen terwijl ik aan het browseren ben hier :D

Anyway...
Het is nog niet officieel dat ze met TA2 bezig zijn, maar het schijnt dat een Phantagram employee zich heeft "versproken" (Read: heeft geadverteerd) tegen een gamejournalist een tijdje terug

P.S.

Todays headline op GLCOTI: Neverwinter Nights gedeeltelijke Intro te downloaden!!!

Verwijderd

Ik ben nog steeds een TA speler op zone.Ben ooit begonnen op Mplayer naam misschien kennen jullie me wel MIB-ETERNAL.

Maar wat ik begrepen heb van de maker van deel 1 is dat deel 2 door een koreaans bedrijf gemaakt word en dat er veel mappen en units gebruikt gaan worden die gemaakt zijn door verwoed TA spelers.

Misschien ook nog wat units van hunzelf en mappen.
De demo recorder zouden zo ook gaan gebruiken zodat je je game kan bekijken nadat je gespeeld hebt. :)

Ik hoop dat ze een map van mij gebruiken hahaha.

Maar we wachtten in spanning af ben heeel benieuwd.

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:59

jOzh

Sweet dude!

EINDELIJK!!! Nu maar hopen dat ze er iets van bakken. Bij dit soort projecten ben ik altijd een beetje huiverig, 't is erg makkelijk om de verwachtingen te hoog op te laten lopen...

Weet iemand overigens wat Chris Taylor ondertussen doet? Maakt hij nog games of is ie aan het rentenieren ofzo?

Grab shell dude!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:50

IceStorm

This place is GoT-like!!!

jOzh schreef op 26 februari 2004 @ 08:59:
EINDELIJK!!! Nu maar hopen dat ze er iets van bakken. Bij dit soort projecten ben ik altijd een beetje huiverig, 't is erg makkelijk om de verwachtingen te hoog op te laten lopen...

Weet iemand overigens wat Chris Taylor ondertussen doet? Maakt hij nog games of is ie aan het rentenieren ofzo?
LET OP!!

Ondertussen zijn we dus al bijna 2 jaar verder ;)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Heeft iemand verder er ook ooit maar iets over gehoord dan?

specs

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-10 21:18

Upke dupke

Oompa Loompa

Chris si toch ook aan een eigen next gen RTS bezig. Wat het word weet ik niet. Maar het zal wel goed worden. (Zie TA, DS)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-10 13:30
jOzh schreef op 26 februari 2004 @ 08:59:
Na TA is Chris Taylor weggegaan bij Cavedog en heeft hij Gas Powered Games opgericht, dat als eerste game DungeonSiege heeft uitgebracht. Inmiddels is GPG hard bezig aan DS2 dat later dit jaar uit moet komen. En ik heb ergens gelezen dat Chris Taylor als volgend project weer een RTS game wil maken, maar dat zal niet Total Annihilation 2 heten, omdat Chris Taylor het recht voor die naam niet meer heeft.

Ok, ff gezocht... Hier is een recente post dat Chris Taylor bezig is met een opvolger voor TA. Misschien niet in naam, maar wel in geest een echte opvolger!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ja, daarover doen wat geruchten de rondte, maar van gerucht naar keihard feit is nog altijd een lange weg, zeker na dat Phantagram debacle.

Hoi Haay :D

[ Voor 33% gewijzigd door DroogKloot op 26-02-2004 20:56 ]

Verwijderd

Gallememagies adriaan...
Kijk ik ff naar mijn hits voor vandaag, krijg ik opeens tig hits van tweakers..
Wist nie dat iemand hem gelinkt had hier :D

Anyway, of TA.
Niks meer gehoord ervan..
Zal wel met een sisser aflopen ;)

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

TA met kop en schouders de beste RTS game voor mij.. (2e plek voor is RA1 natuurlijk) maar khoop dat het wat word :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Zou wel vet zijn, TA staat nog altijd in me lijstje met beste strategie games.

1. Starcraft
2. Total Annihilation
3. Dungeon Keeper

Dit zijn bijna de enige oude spellen die zo af en toe nog wel eens speel op een lan :).

Verwijderd

Die geruchten over TA2 zijn er al heeeeeeel lang maar toen de rechten van dat spel verkocht werden aan een koreaans bedrijf.
Maar tegelijkertijd kwamen er ook steeds meer berichten van dat TA2 er zou komen.
Zelfs Chris T melde dat een aantal keer en vond het ook wel gaaf dat er een vervolg op zijn spel zou komen.

Boneyards bestaat helaas niet meer maar GBL heeft dat overgenomen dus met hetzelfde concept is dat nog steeds te spelen.

www.gamingbattleleague.com _/-\o_

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 10:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik hoop zoooo dat het er ook daadwerkelijk komt!
de speculaties er om zijn al ZO lang, en zo hevig aanwezig...

Chris taylor doet niets meer met TA.
tis nu een of ander bedrijf dat niet echt bekend is, maar men heeft goeie hoop afaik...

misschein TA 1 maar weeres gaan doen met zen allen?
hee kloot, een orange, heee haaayy!!

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Hey hey tepeltje :)

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Verrek, 't 's hier net 'n topicreunie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

* StarLite heeft het #TA irc kanaal nog in zijn perform staan, dus als jullie nog een potje willen... ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

IceStorm schreef op 26 februari 2004 @ 09:57:
Ondertussen zijn we dus al bijna 2 jaar verder ;)
Oeps :o

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent het irc kanaal niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik speelde ook lange tijd TA, maar er zijn al zoveel berichten geweest dat met deel 2 begonnen was, dat ik het nu ook niet meer geloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Misschien een leuk iets om in de gaten te houden: Unreal Annihilation.
Het is een TA mod voor Unreal / UT2K3/4, de interface is af en werkt al voor 95% en alle Arm level 1 units zijn af :)
http://ua.tauniverse.com/

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Damn... die gasten hebben vast een cursus "hoe verkracht ik een legendarische top-down RTS met de engine van een 3D shooter in tien simpele stappen" gevolgd, wat een enorme spelontering. :X

Zal de soepelheid en sfeer van TA ook bepaald niet ten goede komen, lijkt me.

[ Voor 87% gewijzigd door DroogKloot op 28-02-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21:51
nou toch best goed gelukt al. Ok het zal denk ik nooit de originele sfeer uitademen (een spel dat ademt? :P) maar het zal vast wel in de buurt komen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wat is er mis mee? Gameplay blijft hetzelfde alleen met beter graphics. Het is niet omdat UT2003 slecht was/is, dat de engine dat ook is :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ach, ik verwacht er niet al te vele van, maar het lijkt me wel leuk om eens te spelen als de mod uit is ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
lekker goed nieuws dit ! :) ik heb de eerste TA ook echt veels te veel gespeelt dus dit zou wel weer leuk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
>>> SCHOP <<<

Chris Taylor is een bekend en geprezen man in de games-industrie. Deze faam heeft hij vooral vergaard door de creatie van Total Annihilation, een RTS die eind jaren '90 de harten van velen wist te veroveren. Onlangs kwam Taylor in het nieuws toen hij met IGN praatte over een mogelijk vervolg op Total Annihilation. Vandaag brengt EA ons het nieuws dat men een deal met Taylor's bedrijf Gas Powered Games gesloten heeft over de ontwikkeling van een nieuwe RTS.

Deze feiten aan elkaar koppelend komen we al snel tot de conclusie: Total Annihilation 2 is een feit en komt in 2006 naar ons toe, zo verteld het persbericht ons. Specifiek wordt er echter nog niet de titel gesproken, men heeft het enkel over de bundeling van de krachten van EA en Gas Powered Games, om in 2006 een RTS voor de PC op de markt te brengen.

REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)--March 22, 2004--Electronic Arts (Nasdaq:ERTS - News), the world's leading interactive entertainment software company today announced a worldwide publishing agreement with celebrated game designer Chris Taylor of Gas Powered Games. The two companies have partnered to create a Real-Time Strategy (RTS) game for the PC. The new title is slated for release in 2006. Financial terms of the agreement were not disclosed.

Momenteel werkt Gas Powered Games nog met man en macht aan de sequel op de hack and slash RPG Dungeon Siege, die dit jaar onder de vlag van Microsoft op de markt moet komen. Zodra er meer informatie is, laten we je meer weten over deze uiterst interessante ontwikkeling.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/21299

Dus er komt wel degelijk een 2e deel. :)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 01:30

Jag

Cool, ik vind TA nog steeds beste RTA ooit. Wat dat betreft ben ik eigenlijk ook wel een beetje bang voor de sequel, kan me nauwlijks voorstellen dat die net zo goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Hmm... een vervolg op een legendarisch spel als TA kan natuurlijk nooit de impact van het origineel hebben, en met EA als uitgever cq. logge geldzuchtige bemoeial (wat ergens wel te verwachten was, maar vrolijk of hoopvol stemt het bepaald niet) ben ik hoe dan ook huiverig voor het resultaat, maar ik heb nog net genoeg vertrouwen in de mensheid om te denken dat zelfs de stropdassen die daar de toko draaien over genoeg inzicht en wijsheid beschikken om hun grijpgrage vingertjes een keer thuis te houden en Taylor gewoon in z'n eigen tempo met z'n eigen team z'n eigen gang te laten gaan.

En hoi Jag :D

[ Voor 12% gewijzigd door DroogKloot op 23-03-2004 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar jaar geleden zag ik een interview van paradox met chris tayler,waar chris toch aangaf dat een deel 2 net zo goed en mooi zou zijn als deel 1.
Grootste verschil de mappen en de single player levels en wat meer units.En ook de graphics zouden wat beter worden ,maar verder niet veel verschil met deel 1.

Wie weet ik hoop dat dat goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik moet het nog zien maar het klinkt heel goed :P

Orange, jij wilde zeggen dat TA niet genoeg units had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

IceStorm schreef op 23 maart 2004 @ 08:17:
Orange, jij wilde zeggen dat TA niet genoeg units had 8)7
Pas na het installeren van TAUIP (3rd party unit pack) begon het ergens op te lijken ;)

Maar een TA 1 met TA 2 graphics en grotere en mooiere maps klinkt mij als muziek in de oren! Meer van hetzelfde graag!!!

[edit]
Hoe is het trouwens afgelopen met die Koreaanse Total Annihilation 2? Daar is nu helemaal geen sprake meer van?
Of heeft dat Koreaanse bedrijf nog steeds de rechten op de naam TA 2 en gaat de RTS van Taylor gewoon anders heten?

[ Voor 25% gewijzigd door jOzh op 23-03-2004 11:32 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs
  • Laatst online: 24-10 10:49

fcs

jOzh schreef op 23 maart 2004 @ 11:06:
[...]

Pas na het installeren van TAUIP (3rd party unit pack) begon het ergens op te lijken ;)

Maar een TA 1 met TA 2 graphics en grotere en mooiere maps klinkt mij als muziek in de oren! Meer van hetzelfde graag!!!

[edit]
Hoe is het trouwens afgelopen met die Koreaanse Total Annihilation 2? Daar is nu helemaal geen sprake meer van?
Of heeft dat Koreaanse bedrijf nog steeds de rechten op de naam TA 2 en gaat de RTS van Taylor gewoon anders heten?
Zit eigelijk al jaren te wachten op ta2 :)
eindelijk is ie bevestigd....... :9
Al helemaal beter als het een verbetering ten opzichte van ta1 is... en niet een gehele remake (en dus invloeden van andere spelen).

ta2 van koreanse makelij???? Nooit van gehoort... zo misschien ff googlen.

Dit is en blijft een van de betere spellen ooit gemaakt (speel hem nu nog wel eens op p4, toen speelde ik hem op een p 1 200 mhz met een 36k modempje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

fcs schreef op 23 maart 2004 @ 15:16:
ta2 van koreanse makelij???? Nooit van gehoort... zo misschien ff googlen.
Genghis Khan in "Total annihilation 2 In de maak!" ;)
Dit is en blijft een van de betere spellen ooit gemaakt (speel hem nu nog wel eens op p4, toen speelde ik hem op een p 1 200 mhz met een 36k modempje :) )
Ik ben de laatste weken weer helemaal hooked, speel het nu constant met m'n broertje over LAN. En m'n AMD 2200+ wil toch nog wel eens haperen als het hele scherm vol met units staat :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Hopelijk is dit bericht een keer echt.. Deel 1 is natuurlijk een super spel, echt een spel waar zo veel in kan en kan gebeuren en niet snel verveeld.
Na aanschaf van deel 1 had ik nooit verwacht dat ik het veel ging spelen.

Voor mij een tijd geleden dat ik deel1 gespeeld heb maar wel super herrineringen eraan, hopelijk word deel2 nog beter :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

jOzh schreef op 23 maart 2004 @ 15:22:
[...]

Genghis Khan in "Total annihilation 2 In de maak!" ;)

[...]

Ik ben de laatste weken weer helemaal hooked, speel het nu constant met m'n broertje over LAN. En m'n AMD 2200+ wil toch nog wel eens haperen als het hele scherm vol met units staat :P
thx voor link. zal zo ff lezen (had nog niet gevonden).

Zal zo eens kijken of ik het geinstalleerd krijg...

Een happerende cpu wil ik ook nog wel eens hebben (p4 2.8 +ht).
Ach ja, dan zweet dat ding nog eens flink... (wat is je max units dat je gebruikt? heb het zover gekregen dat ie max 2500 trekt... over dat getal fliptie terug op de desktop... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

_MaLa_ schreef op 23 maart 2004 @ 15:30:
Hopelijk is dit bericht een keer echt.. Deel 1 is natuurlijk een super spel, echt een spel waar zo veel in kan en kan gebeuren en niet snel verveeld.
Na aanschaf van deel 1 had ik nooit verwacht dat ik het veel ging spelen.

Voor mij een tijd geleden dat ik deel1 gespeeld heb maar wel super herrineringen eraan, hopelijk word deel2 nog beter :>
bericht lijk mij wel echt... zou zeer stom zijn van de makers om z'n spel er tussen uit te laten... :/

ze kunnen makkelijk alle rts's 3 a 4 jaar voor blijven... (was ook het geval met ta)

[ Voor 3% gewijzigd door fcs op 23-03-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

fcs schreef op 23 maart 2004 @ 16:13:
Een happerende cpu wil ik ook nog wel eens hebben (p4 2.8 +ht).
Ach ja, dan zweet dat ding nog eens flink... (wat is je max units dat je gebruikt? heb het zover gekregen dat ie max 2500 trekt... over dat getal fliptie terug op de desktop... )
Wow, 2500 per team? 8)7 Hoe lang ben je dan wel niet aan het builden? Ik heb nu 500 units per team wat je als max kunt maken (en das wel genoeg voor mij).

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

jOzh schreef op 23 maart 2004 @ 16:17:
[...]

Wow, 2500 per team? 8)7 Hoe lang ben je dan wel niet aan het builden? Ik heb nu 500 units per team wat je als max kunt maken (en das wel genoeg voor mij).
meestal is 500 ook genoeg...
als je skirmisch speelt, kun je een 5000 patch downloaden (stond ergens in een oude ta topic). Denk dat het 5000 per speler is..

Zal dit eens op een lan proberen, kijken wanneer ie gaat flippen ;)

vraag vergeten: je bent lang aan het builden... zet alles op max snelheid. Spellen duren bij mij wel eens halve dagen..... :9 (echt meesterlijk...) dit heb ik ook als ik met 500 speel, zorg er dan gewoon voor dat de helft van je units verdwijnen, dan kun je weer ff door bouwen (gebouwen laat je natuurlijk met rust).

[ Voor 25% gewijzigd door fcs op 23-03-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

fcs schreef op 23 maart 2004 @ 16:20:
vraag vergeten: je bent lang aan het builden... zet alles op max snelheid. Spellen duren bij mij wel eens halve dagen..... :9 (echt meesterlijk...) dit heb ik ook als ik met 500 speel, zorg er dan gewoon voor dat de helft van je units verdwijnen, dan kun je weer ff door bouwen (gebouwen laat je natuurlijk met rust).
Die lange potjes ken ik ook inderdaad :) Meestal ben ik het na 3 uur wel redelijk zat (dan is de defense van de tegenstander ook zo goed dat het nogal ontmoedigend werkt ;) )

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

jOzh schreef op 23 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Die lange potjes ken ik ook inderdaad :) Meestal ben ik het na 3 uur wel redelijk zat (dan is de defense van de tegenstander ook zo goed dat het nogal ontmoedigend werkt ;) )
hier is eigelijk alleen 1 ding tegen te zegen....

:P :9~ :9~ :9~ :9~ :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 16:48

Hakker

a.k.a The Dude

Haay schreef op 26 februari 2004 @ 12:04:
[...]

Na TA is Chris Taylor weggegaan bij Cavedog en heeft hij Gas Powered Games opgericht, dat als eerste game DungeonSiege heeft uitgebracht. Inmiddels is GPG hard bezig aan DS2 dat later dit jaar uit moet komen. En ik heb ergens gelezen dat Chris Taylor als volgend project weer een RTS game wil maken, maar dat zal niet Total Annihilation 2 heten, omdat Chris Taylor het recht voor die naam niet meer heeft.

Ok, ff gezocht... Hier is een recente post dat Chris Taylor bezig is met een opvolger voor TA. Misschien niet in naam, maar wel in geest een echte opvolger!
Even duidelijkheid scheppen hoor. Chris Taylor is nooit weggegaan bij Cavedog, maar Cavedog is opgedoekt door GT Interactive destijds omdat de verkopen van TA en TA:K destijds tegenvielen. Het spel is pas na de dood van Cavedog echt bekendheid gaan werven, maarja Chris Taylor en een groot deel van Cavedog had al Gas Powered Games opgericht en waren al begonnen met Dungeon Siege. Ik heb hem destijds in een interview (2000 geloof ik) al gevraagd of er een vervolg op TA zou komen en zelfs toen al sloot hij het niet uit.

Het probleem is alleen dat Cavedog nooit de rechten van TA in zijn bezit heeft gehad maar GT Interactive. Ondertussen is GT Interactive opgekocht door Infogrames welke ondertussen werkt onder de naam Atari. Infrogrames (ja toen heette het nog zo) heeft in 2002 een persbericht de deur uit gedaan dat Phantagram aan het werk gezet is om er een vervolg op te maken, maar tot op de dag van vandaag is daar dus helemaal niets meer bekend over dan dat persbericht. Grote kans is dus dat het gewoon een hoax was.

Nu Chris Taylor met EA van plan is om een vervolg te maken kan erop duiden dat EA ondertussen de rechten van Total Annihilation heeft gekocht wat opzich niet eens zo'n slechte zet van EA zou zijn aangezien het geen RTS heeft was echt kan concurren met de gameplay die je zie in Starcraft, Homeworld. C&C is daar te simpel van opzet voor waar de andere spellen binnen EA de impact missen om het tot een triple A titel te maken. Hopelijk is EA wel zo slim om Chris Taylor en GPG de tijd te geven om het tot een waardige opvolger te maken, maar 1 voordeel hebben ze al... een actieve community die al een hele vloot van voorstellen hebben gedaan voor een vervolg.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

jOzh schreef op 23 maart 2004 @ 16:24:
[...]

hmm dan zal ik maar niet zeggen dat mijn langste potje ruim 72 uur gametime was :D was destijds op GreenHaven TA 2.1 (beste AI die standard werd geleverd imo) met 3x Hard tegenstander.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hakker schreef op 23 maart 2004 @ 16:58:
hmm dan zal ik maar niet zeggen dat mijn langste potje ruim 72 uur gametime was :D was destijds op GreenHaven TA 2.1 (beste AI die standard werd geleverd imo) met 3x Hard tegenstander.
Ik speel vaak 2 tegen 2 (ik samen met m'n broertje tegen 2 AI's). We gebruiken de TAUIP 2.1 3rd party unit pack (is volgens mij dezelfde die jij ook gebruikt, zitten verschillende AI's in die unit pack).

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 01:30

Jag

Ik speelde vroeger nog wel eens met een vriend of twee in een LAN tegen de AI (banzai) op een volledig vlakke metal map (mega groot ook) en met de TAUIP 2.1 unit pack. Was toch wel ernstig pittig, elk potje dat wel 1 iemand zo ver beschadigd was dat ie wilde opgeven. En vaak werden we ook compleet overrompeld.
Maar als we het eerste half uur overleefden ging het wel. En dan de lange strijd om ook nog daadwerkelijk te winnen. Hele dikke rijen Bertha's en Vulcan's om de Krogoths tegen te houden, echt lachen 8) !

En alles geautomatiseerd. Alle units automatisch een nummer en meteen patrollen op bepaalde plekken. En altijd dikke build queue's met de construction vehicles. Geweldige interface, geweldig spel!

We hebben ook nog een tijdje behoorlijk fanatiek met GoTers TA gespeeld. Droogkloot, mm, tepelstreeltje, Lord Daemon, Orange en nog wel meer. Was erg leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ja, dat zouden we toch nog eens moeten doen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door DroogKloot op 23-03-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

jOzh schreef op 23 maart 2004 @ 17:30:
[...]

Ik speel vaak 2 tegen 2 (ik samen met m'n broertje tegen 2 AI's). We gebruiken de TAUIP 2.1 3rd party unit pack (is volgens mij dezelfde die jij ook gebruikt, zitten verschillende AI's in die unit pack).
nee de standard AI die bij Patch versie 2.1 zat. In tegenstelling tot 3.1 vind ik persoonlijk de AI in 2.1 een stukkie beter. En ja TAUIP heerst wel zeker. Vooral 2.1 is heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom 8)7 toen ik zei dat er een paar units bij zouden kunnen snap ik niet maar ja.

Ik speel nog steeds veel online en het bevalt nog steeds,ik gebruik geen third party zoals tauip of wat dan ook,trouwens zijn maar weinig mensen online die dat gebruiken.

Op www.zone.com/ta zitten elke dag zowiezo een behoorlijk aantal te spelen en in het weekend zo rond de 100 mensen per avond.

Als je daar eens komt en je ziet mijn naam Loc_Anti dan vraag maar eens om een potje.

Zorg wel dat je de units hebt Zoals de Fark-immolator-necro-hedgehog-scaraben de flea.

En natuurlijk de demorecorder zodat je je game kan opnemen en weer kunt bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, ga ik het toch maar hier vragen :P Ik wil TA eigenlijk weer een keertje spelen maar wat is nou een goede manier om te spelen om het zo maar te zeggen? Ik heb TA + 2 add-ons.
Ik wil niet verzuipen in de units maar gewoon weer een keer spelen om het zo maar te zeggen. Ik heb het spel ooit een keer met 1 kant 'bijna' uitgespeeld en voor de rest werd ik op LAN's voornamelijk geslacht omdat ik te traag was met het bouwen van de verkeerde units ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

IceStorm schreef op 24 maart 2004 @ 09:14:
Hmm, ga ik het toch maar hier vragen :P Ik wil TA eigenlijk weer een keertje spelen maar wat is nou een goede manier om te spelen om het zo maar te zeggen? Ik heb TA + 2 add-ons.
Ik wil niet verzuipen in de units maar gewoon weer een keer spelen om het zo maar te zeggen. Ik heb het spel ooit een keer met 1 kant 'bijna' uitgespeeld en voor de rest werd ik op LAN's voornamelijk geslacht omdat ik te traag was met het bouwen van de verkeerde units ;)
Installleer dan geen add-ons. De game heeft zelf al ruim 150 units :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
IceStorm schreef op 24 maart 2004 @ 09:14:
Die 2 add-ons geven je wel wat units (Core contingency) en veel maps (battle tactics). Helaat voor jou, zijn dat nog niet eens alle Units >:) . Namelijk een offieciele "boneyards" patch die nog even wat meer toevoegd.

Boneyards was zeg maar de Battle.net van TA. Heel erg gaaf gemaakt! Die patch zou ik wel even installeren want je krijgt de Fark erbij. De Fark is naar mijn mening een van de beste units. Niet omdat het dikke damage doet ofzo, want hij kan niet eens aanvallen. Hij kan ook nie eens iets bouwen 8)7 . Wat hij wel kan: F.A.R.K. staat voor Fast Assist and Repair Kbot. Helpt bij het bouwen van voertuigen, repareren van voertuigen etc.

Voor de rest, welke units je moet maken... Hmm das iets persoonlijks zou ik zeggen. Op Lans/online word vaak gerushed met de Flash tank of wat stumpy's. Om vervolgens te techen naar Mavericks (Gun-slinging-Kbots) of Fido's.

Ik heb het nu ff over the Arm want core is verboden terrein voor mij (Pact gesloten).

Sommige mensen houden van defence. Als je dat wilt tegengaan, maak je wat Merls, bombers en artillerij.
Vragen?

Patch!

[ Voor 4% gewijzigd door DeX op 24-03-2004 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

DeX schreef op 24 maart 2004 @ 09:25:
[...]

Die 2 add-ons geven je wel wat units (Core contingency) en veel maps (battle tactics). Helaat voor jou, zijn dat nog niet eens alle Units >:) . Namelijk een offieciele "boneyards" patch die nog even wat meer toevoegd.

Boneyards was zeg maar de Battle.net van TA. Heel erg gaaf gemaakt! Die patch zou ik wel even installeren want je krijgt de Fark erbij. De Fark is naar mijn mening een van de beste units. Niet omdat het dikke damage doet ofzo, want hij kan niet eens aanvallen. Hij kan ook nie eens iets bouwen 8)7 . Wat hij wel kan: F.A.R.K. staat voor Fast Assist and Repair Kbot. Helpt bij het bouwen van voertuigen, repareren van voertuigen etc.
als ik met niet vergis, kon je toch ook de Fark appart downloaden?
Je had dan wel de 3.1 patch nodig... (????, www.cavedog.com wordt geredirect???)

je kon dacht ik op cavedog.com een paar losse units en maps downloaden + 3.1 patch... stom dat ze de site geredirect hebben... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
fcs schreef op 24 maart 2004 @ 11:42:
[...]

als ik met niet vergis, kon je toch ook de Fark appart downloaden?
Je had dan wel de 3.1 patch nodig... (????, www.cavedog.com wordt geredirect???)

je kon dacht ik op cavedog.com een paar losse units en maps downloaden + 3.1 patch... stom dat ze de site geredirect hebben... :'(
Je kon ze inderdaad los downloaden. Zal nu nog vast wel kunnen maar ik zou niet weten waarvandaan. Mogelijk www.planetannihilation.com .
Ik zou die patch gewoon downloaden. Helaas zit er de "abuse" Sniper erin.. Maak 6 snipers. zet ze op cloak, loop enemy base in. assainate teh commander.

Daarom heb ik de sniper default op uit staan. Oh ja. wat je ook krijgt met die patch, is de Flea (vlooi). supergrappige kbotjes die echt overal kunnen komen.

Link naar alle Official units:
http://www.planetannihilation.com/files/category.asp?id=1

[ Voor 7% gewijzigd door DeX op 24-03-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nog steeds deze link moet het doen

http://www.totalannihilation.com/totala/dwnlds_frame.html

of gewoon www.totalannihilation.com

dan totalannihilation en je komt weer op de ouwe cavedog download site.

Doe geen boneyards spul downloaden.

http://www.gamingbattleleague.com/ is bijna net zo als boneyards

www.tadrs.net is een site met games die gerecord zijn en die kun je bekijken en misschien wat leren van de beste spelers nu online!!

ftp://ftp.cavedog.com/cavedog/ta1x-31c.exe
ftp://ftp.cavedog.com/cavedog/totala.ini 500 unit patch

http://www.clan-sy.com/ hier is de demorecorder.
Hier de link rechtstreeks http://www.clan-sy.com/download/tademo/tademo99b2.exe

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

De Boneyards patch was een beta die je NEVER NOOIT moet downloaden nee. :) Een complete, online-proof TA installatie bestaat bij mij uit:

1.) Total Annihilation. :D
2.) Core Contingency.
3.) De 3.1 patch.
4.) De zes post-patch units (Fark, Necro, Scarab, Hedgehog, Immolator, Flea).
5.) De bonus Cavedog maps (Starfish Isle t/m Mounds of Mars).
6.) De maps uit Battle Tactics (de missies boeien niet en de units worden toch al bij de patch geleverd dus het is overbodig om BT volledig te installeren).
7.) De 2004 tileset van TAMEC (nodig voor bepaalde third-party maps).
8.) De 500-unit .ini fix (de hacks voor 2500 en 5000 units vereisen een aanpassing in totala.exe waar TA nogal crash-happy van wordt).
9.) De demo recorder.

Zelf heb ik al die zut inclusief de standaard multiplayer maps in 1 opgeschoonde .hpi gedumpt zodat ik niet iedere keer na een format of whatever met tig losse bestanden in de weer hoef en m'n TA folder mooi overzichtelijk blijft, maar dat is verder aan jou. :P Hiermee zul je het voorlopig wel uitzingen iig. :P

Ter aanvulling op sinaasappel en DeX nog: 3, 4, en 5 kun je hier vandaan plukken, 7 hier of hier, 9 hier, en voor de rest is Google je vriend. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
DroogKloot schreef op 24 maart 2004 @ 13:21:
De Boneyards patch was een beta die je NEVER NOOIT moet downloaden nee. :) Een complete, online-proof TA installatie bestaat bij mij uit:

1.) Total Annihilation. :D
2.) Core Contingency.
3.) De 3.1 patch.
4.) De zes post-patch units (Fark, Necro, Scarab, Hedgehog, Immolator, Flea).
5.) De bonus Cavedog maps (Starfish Isle t/m Mounds of Mars).
6.) De maps uit Battle Tactics (de missies boeien niet en de units worden toch al bij de patch geleverd dus het is overbodig om BT volledig te installeren).
7.) De 2004 tileset van TAMEC (nodig voor bepaalde third-party maps).
8.) De 500-unit .ini fix (de hacks voor 2500 en 5000 units vereisen een aanpassing in totala.exe waar TA nogal crash-happy van wordt).
9.) De demo recorder.

Zelf heb ik al die zut inclusief de standaard multiplayer maps in 1 opgeschoonde .hpi gedumpt zodat ik niet iedere keer na een format of whatever met tig losse bestanden in de weer hoef en m'n TA folder mooi overzichtelijk blijft, maar dat is verder aan jou. :P Hiermee zul je het voorlopig wel uitzingen iig. :P

Ter aanvulling op sinaasappel en DeX nog: 3, 4, en 5 kun je hier vandaan plukken, 7 hier of hier, 9 hier, en voor de rest is Google je vriend. :D
3.1 patch = boneyards patch toch?
Die Tamec.hpi is inderdaad best cool! Je kan dan vele nieuwe maps gebruiken. De Tamec.hpi + een hele zooi maps staan nog hier:
http://www.planetannihilation.com/tamec/

(helaas wel gamespy...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

DeX schreef:
[...]

3.1 patch = boneyards patch toch?
Nee, er zijn twee verschillende: 3.1 (de goede) en een BY/3.1 combo patch waar je nu niets meer aan hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fcs

fcs

DroogKloot schreef op 24 maart 2004 @ 13:44:
[...]

Nee, er zijn twee verschillende: 3.1 (de goede) en een BY/3.1 combo patch waar je nu niets meer aan hebt. :)
klopt. heb nog een tijdje (toen by nog werkte) met by meegedaan...
Je moet idd alleen de 3.1 (dus geen combo) hebben.

Thx voor de linkies (site kende ik wel, is echter een beetje een rommeltje..)

zal eens kijken of ik die units los kan downen...

ene, die 5000 patch, wordt hier alleen gebruikt in offline mode...
zodra ik online ga, gebruik ik de 500 .ini file.. (bijna niemand gebruikt die 5000 patch)

[ Voor 16% gewijzigd door fcs op 24-03-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Als echte hardcore gamer moet je elke dag www.bluesnews.com lezen en dan had je dit geweten:

GPG RTS = Supreme Commander? [March 22, 2004, 1:41 pm EST] - 40 Comments
A search of the United States Patent and Trademark Office Website offers a clue about the possible title of the unnamed RTS game in the works at Gas Powered Games referenced in the story about the developer's new publishing deal with Electronic Arts (story). The site shows three trademarks belonging to GPG: The obvious pair of Gas Powered Games and Dungeon Siege, as well as the previously unreferenced "Supreme Commander." The trademark was registered November 7, 2003.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50
Het zou echt super zijn als er een deel 2 zou komen zo vet. Ik hjeb het echt zovaak gespeeld. Ik heb ook 2 aanvulling maar ik heb een probeer. Ik zag net de 4 cd's nog liggen. Maar ik kan hem niet meer installeren, ik krijg namelijk een lees fout. Zo kut, weet iemand misschien waar ik hem nog kan bestellen? Deel 1 dus.

Wat ik trouwens ook echt vond, was zo bot die echt super groot was,. Hij schoot lasers en raketten. Je moest er speciaal 1 gebouw voor maken en dat gebouw maakte alleen maar deze units. Echt super super sterk, als je die had dan had je vaak al gewonnen. Volgens mij zat die unit ook alleen bij de aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Laatst online: 24-09 11:47
ehm, versteegrob, ik denk dat je best pech hebt dan, want hij was 2 jaar geleden al nergens meer te vinden, en denk dat hij nu helemaal extinct is.

kweet nog wel de UREN die ik met DeX op BY gespeeld had... toendertijd nog op een ISDN lijntje :P
wat was dat vreselijk gaaf zeg... kmoet zeggen dat het toen qua verslaving nog erger was als WarCraft nu, omdat het online gewoon NOG beter geregeld was als B.net nu...

wat al helemaal tof was, was dat het helpen van n00bs gestimmuleerd was, dmv ranks die je alleen maar omhoog kon komen dmv uren training

* pr0mpt luvs TA, en is blij dat hij alle 4 de CD's nog origineel in goede staat hier heeft liggen :)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Laatst online: 24-09 11:47
kan het niet laten, effe een shameless plug naar een heerlijke map die DeX toendertijd nog gemaakt had, en voor urenlange lol zorgde:

linkje naar review

linkje naar download (GameSpy again required)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm waren dat slechte cd's ofzo? Van mijn TA cd is er ook 1 niet meer bruikbaar (zit een klein scheurtje in het centrum en het lijkt me niet geslaagd om die nog heel snel rond te laten draaien).

Je kunt TA op eBay nog redelijk goed krijgen als je hem origineel wil alleen zul je er wel grof geld voor over moeten hebben (als ik even kijk gaan pakketjes TA + CC + BT voor 50+ euro weg :P)
edit:
Oh, valt mee, hij is voor een euro of wat wel te koop, alleen niet in NL, maar mailen met de verkoper kom je meestal wel tot een oplossing

[ Voor 18% gewijzigd door IceStorm op 25-03-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

"Supreme Commander"? :D Wat voor een ont-zet-tend foute naam is dat nou weer? :P Om over de associaties die het oproept met een zekere lichtelijk over het paard getilde Battlecruiser programmeur nog niet eens te spreken. :X Sorry, maar ik weiger dit als definitieve titel te accepteren. :+
Versteegrob schreef:
Wat ik trouwens ook echt vond, was zo bot die echt super groot was,. Hij schoot lasers en raketten. Je moest er speciaal 1 gebouw voor maken en dat gebouw maakte alleen maar deze units. Echt super super sterk, als je die had dan had je vaak al gewonnen. Volgens mij zat die unit ook alleen bij de aanvulling.
Krogoths. ERG vermakelijk om mee te rellen. >:)

[ Voor 43% gewijzigd door DroogKloot op 26-03-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.planetannihila...mec/ta_archive_search.asp

Zoek op naam ALEX of Duke_ETERNAL.

op www.tamec.org zoek in de mappen op author name Alex map heet Loc'sRevenge is een slate map gameplay a 9 lol

totaal heb ik iets van 15 mappen gemaakt in het verleden.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topic dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik ben te druk met TA 1 om me al met TA 2 bezig te houden ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Er valt momenteel ook nog weinig over TA2/SC (:X) te discussiëren he. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DroogKloot op 29-03-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die TA nog spelen moeten voor de lol eens de unit karganeth downloaden met bijbehorende fabriek (Core). Echt lachen, daarbij stelt een Krogoth echt niets voor. Ook een species ship (Core) is super handig. Die dingen gaan gewoon niet kapot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:03:
voor degene die TA nog spelen moeten voor de lol eens de unit karganeth downloaden met bijbehorende fabriek (Core). Echt lachen, daarbij stelt een Krogoth echt niets voor. Ook een species ship (Core) is super handig. Die dingen gaan gewoon niet kapot :D
Hmm, denk dat ik die Karganeth dan maar laat schieten aangezien je met 5 Krogoth's al een halve basis met de grond gelijk maakt (als het geen hele is). Moet wel leuk blijven he ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krogoths zuigen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Check je mail *

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nog wel te verkrijgen hoor. kijk bv een hier op ebay.
En naar warez vragen wordt hier niet zo gewaardeerd. NIET DOEN DUS. :X

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

lees topic voor je wat vraagt...

staat al in dat je de 3 benodigde files kan downloaden...
der staat ook een link naar een topic waar ALLES over ta in staat...

als je die kraganeths koel vond, moet je es TAUCP downloaden.
dan heeft arm ook paar leuke mechs ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk dat alleen de CC upgrade leuk is. (moho metal maker) etc.

Sommige vliegtuigjes, tans, etc zijn zo totaal overdone dat het spel er niet beter op wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

En daar ben ik het roerend mee eens. :D Ik mis in TA + CC eigenlijk alleen nog dingen als underwater moho mines/makers, floating guardians, en wat ander klein grut. Offline speel ik dan ook standaard met een handvol extra third-party units om die gaatjes op te vullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik speel sinds een tijdje XTA. Dit is een mod van de swedish yankspankers. Deze voegt veel grotere ranges(nanolathe, los, schiet) toe en verandert het spel zonder het te verkrachten. OTA is leuk maar irritant omdat het vrij langzaam gaat allemaal. Guarden, vechten. Units zijn vrij traag. In OTA is dit allemaal opgelost. En verbeterd.

De geïnteresseerden kunnen op www.sy-clan.com hun hart ophalen. En voor games kun je me mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Er is btw ook een nieuwe release date voor Unreal Annihilation [een TA mod voor Unreal 2K3/4]
30 Mei word ie gereleased :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update op www.chipsbits.com is the release vastgesteld op maand 8 2004 voor us en uk.

preorder $39,95!!

Totall annihilation 2.

Bij de dixons kon de verkoper mij die release datum vertellen en hij zegt dat maand 10 die in de verkoop gaat in holland herkomst een koreaans bedrijf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 20:53:
Update op www.chipsbits.com is the release vastgesteld op maand 8 2004 voor us en uk.

preorder $39,95!!

Totall annihilation 2.

Bij de dixons kon de verkoper mij die release datum vertellen en hij zegt dat maand 10 die in de verkoop gaat in holland herkomst een koreaans bedrijf!!
dat is nogges goed nieuws!!

is er al een officile webbie te vinden over TA 2 toevallig?? met nieuws en units en stuff??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee helaas nog niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ooh shitt!!!!!!1

8)7

nog maar afwachten dan of het wat wordt he. Ik bedoel, zo maar ineens uit het niets? heb nog niets er van gezien of wat dan ook. Het komt zooo vaak voor dat deeltje 1 ontzettend goed en deel 2 bar slecht is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Dat je een spel ergens kunt pre-orderen zegt in 99% van de gevallen niets maar dan ook echt NIETS over de release datum. Die verkoper van je lulde zowiezo uit z'n nek omdat "dat Koreaanse bedrijf" (Phantagram) niets meer met de ontwikkeling van TA2 te maken heeft en er zeer waarschijnlijk ook nooit iets mee te maken heeft GEHAD. Helaas. Tot er bericht van Taylor/EA zelf verschijnt zou ik dus niets voor waar aannemen, en dat soort vage derde-hands info al helemaal niet. :D

[ Voor 17% gewijzigd door DroogKloot op 05-06-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm sorry maar dat koreaans bedrijf heeft alle rechten van chris taylor afgekocht,deel 2 komt is hier en daar al eens verteld en bevestigd zelfs in 1 of ander forum waar chris is geinterviewd heeft hij dit zelf ook al eens bevestigd!!

Maar ach je weet het maar nooit!!

Oh die dixon knakker haalde de info van een of ander gamesite hier in nederland en niet uit hun database!! :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ik zeg ook niet dat deel 2 NIET komt. Ik zeg alleen dat Phantagram er niet aan werkt en ook nooit aan heeft gewerkt (zie post van Hakker op vorige pagina), ook al hebben ze de rechten.

En de woorden van een jong onschuldig Dixons-pikkie zou ik altijd met een kruiwagen zout nemen. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door DroogKloot op 07-06-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hakker schreef op 23 maart 2004 @ 16:55:
[...]

Even duidelijkheid scheppen hoor. Chris Taylor is nooit weggegaan bij Cavedog, maar Cavedog is opgedoekt door GT Interactive destijds omdat de verkopen van TA en TA:K destijds tegenvielen. Het spel is pas na de dood van Cavedog echt bekendheid gaan werven, maarja Chris Taylor en een groot deel van Cavedog had al Gas Powered Games opgericht en waren al begonnen met Dungeon Siege. Ik heb hem destijds in een interview (2000 geloof ik) al gevraagd of er een vervolg op TA zou komen en zelfs toen al sloot hij het niet uit.

Het probleem is alleen dat Cavedog nooit de rechten van TA in zijn bezit heeft gehad maar GT Interactive. Ondertussen is GT Interactive opgekocht door Infogrames welke ondertussen werkt onder de naam Atari. Infrogrames (ja toen heette het nog zo) heeft in 2002 een persbericht de deur uit gedaan dat Phantagram aan het werk gezet is om er een vervolg op te maken, maar tot op de dag van vandaag is daar dus helemaal niets meer bekend over dan dat persbericht. Grote kans is dus dat het gewoon een hoax was.

Nu Chris Taylor met EA van plan is om een vervolg te maken kan erop duiden dat EA ondertussen de rechten van Total Annihilation heeft gekocht wat opzich niet eens zo'n slechte zet van EA zou zijn aangezien het geen RTS heeft was echt kan concurren met de gameplay die je zie in Starcraft, Homeworld. C&C is daar te simpel van opzet voor waar de andere spellen binnen EA de impact missen om het tot een triple A titel te maken. Hopelijk is EA wel zo slim om Chris Taylor en GPG de tijd te geven om het tot een waardige opvolger te maken, maar 1 voordeel hebben ze al... een actieve community die al een hele vloot van voorstellen hebben gedaan voor een vervolg.
Heb vernomen van een aantal americanen die het spel nog steeds spelen dat chris taylor dus wel bezig is met een vervolg.
1 van die americanen is Paradox dat is de man die Boneyards ook runde.Hij zou van chris te horen hebben gehad dat het vervolg Supreme commander genoemd word en de release is in 2006.

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

vanwegen

-:|:-

Dit had niet veel me TA2 te maken. Voor TA is er weer een apart topic.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 00:25 ]

En toen was m'n signature weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwegen

vanwegen

Modbreak::{

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 16-06-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwegen

vanwegen

Modbreak:De message hierboven is duidelijk genoeg lijkt me?

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 16-06-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwegen

vanwegen

Hij komt er blijkbaar nu toch echt aan:

http://www.gamer.nl/nieuws/26675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als ik die plaatjes bekijk uit dat artikel waar naar gelinkt wordt Afbeeldingslocatie: http://www.factornews.com/images/3/30474.jpg dan ziet het er naar uit dat het toch zeker weer een spel van wereldklasse wordt. Op lanparties spelen we TA nog wel eens en dat is gewoon zo gaaf.

Ik hoop dat het in TA2 (of hoe het dan ook gaat heten) weer de gigantische diversiteit aan units gaat hebben als deel 1. Waarbij ze vari"eren van eeh klein tot gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:55
Tja, wat iedereen al zegt: gaaf, kan niet wachten, etc. etc. ;)

Wat units betreft hoop ik wel dat ze beter gebalanceerd zijn dan in TA. Er waren hele stapels units die je nooit bouwde en een aantal die supergoed waren (denk: fido's, brawlers, hawks). Sowieso vond ik de vehicles en kbots in TA nogal underpowered, door hun traagheid en het lastige landschap. Verder waren boten te duur doordat ze veel metal kosten, wat erg zeldzaam was; echte coole sea battles bleven daardoor uit; je kon een vloot makkelijk en goedkoop slopen met gunships of (torpedo) bombers.

Wat altijd wel cool was dat de strijd altijd om het veroveren van land ging en niet zozeer om het vernietigen van een leger (wat in WC3 bijvoorbeeld het hoofddoel is). Daardoor krijgen gevechten veel meer strategische diepgang: je kunt gevechten winnen maar de oorlog verliezen!

Er is wat mij betreft dus wel het een en ander te verbeteren, maar het lijkt me sterk dat de makers dat zelf niet bedacht hebben. En als het nu een geweldig spel blijkt te zijn, laten we het dan voor de verandering ook eens kopen, dan worden innovatieve gamesstudios tenminste de beloond voor hun werk en dan hoeven we in het vervolg ons niet jarenlang te vervelen met allerlei EA-games-movie-spinoffs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwegen

vanwegen

Soultaker schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:07:
Tja, wat iedereen al zegt: gaaf, kan niet wachten, etc. etc. ;)

Wat units betreft hoop ik wel dat ze beter gebalanceerd zijn dan in TA. Er waren hele stapels units die je nooit bouwde en een aantal die supergoed waren (denk: fido's, brawlers, hawks). Sowieso vond ik de vehicles en kbots in TA nogal underpowered, door hun traagheid en het lastige landschap. Verder waren boten te duur doordat ze veel metal kosten, wat erg zeldzaam was; echte coole sea battles bleven daardoor uit; je kon een vloot makkelijk en goedkoop slopen met gunships of (torpedo) bombers.

Wat altijd wel cool was dat de strijd altijd om het veroveren van land ging en niet zozeer om het vernietigen van een leger (wat in WC3 bijvoorbeeld het hoofddoel is). Daardoor krijgen gevechten veel meer strategische diepgang: je kunt gevechten winnen maar de oorlog verliezen!

Er is wat mij betreft dus wel het een en ander te verbeteren, maar het lijkt me sterk dat de makers dat zelf niet bedacht hebben. En als het nu een geweldig spel blijkt te zijn, laten we het dan voor de verandering ook eens kopen, dan worden innovatieve gamesstudios tenminste de beloond voor hun werk en dan hoeven we in het vervolg ons niet jarenlang te vervelen met allerlei EA-games-movie-spinoffs. ;)
JA precies!

In een van mijn vorige posts linkde ik naar de Absolute Annihilation MOD. (momenteel versie 5.2)
Als je met die mod speelt zal je zien dat daarin de balans in het spel echt _volledig_ is veranderd.

Kbots, hovers, en eigelijk alle ground units zijn daarin onder de schop genomen. Zo heeft het nu ineens zin om mijnenvelden aan te leggen, gecombineerd met fortification walls om een krogoth te vellen.... Het botenarsenaal is enorm uitgebreid (met name tactisch)

Dus hopelijk bouwt supreme commander verder op wat er in de afgelopen jaren in de mods is bijbedacht. Op de TA fora hoopt met onder andere op de mogelijk om bruggen te gebruiken en zelf landschap aan kunnen passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dit topic inmiddels outdated is en er nu echt iets bekend is over de opvolger, wil ik jullie graag doorverwijzen naar [rml][ RTS] Supreme Commander (opvolger van Total Annihilation)[/rml] :)

Supreme Commander is misschien niet de officiele opvolger, dus als er in de toekomst echt een TA2 gemaakt wordt kan daar wel weer een nieuw topic voor worden gemaakt.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.