Total annihilation 2 In de maak!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:55
Tja, wat iedereen al zegt: gaaf, kan niet wachten, etc. etc. ;)

Wat units betreft hoop ik wel dat ze beter gebalanceerd zijn dan in TA. Er waren hele stapels units die je nooit bouwde en een aantal die supergoed waren (denk: fido's, brawlers, hawks). Sowieso vond ik de vehicles en kbots in TA nogal underpowered, door hun traagheid en het lastige landschap. Verder waren boten te duur doordat ze veel metal kosten, wat erg zeldzaam was; echte coole sea battles bleven daardoor uit; je kon een vloot makkelijk en goedkoop slopen met gunships of (torpedo) bombers.

Wat altijd wel cool was dat de strijd altijd om het veroveren van land ging en niet zozeer om het vernietigen van een leger (wat in WC3 bijvoorbeeld het hoofddoel is). Daardoor krijgen gevechten veel meer strategische diepgang: je kunt gevechten winnen maar de oorlog verliezen!

Er is wat mij betreft dus wel het een en ander te verbeteren, maar het lijkt me sterk dat de makers dat zelf niet bedacht hebben. En als het nu een geweldig spel blijkt te zijn, laten we het dan voor de verandering ook eens kopen, dan worden innovatieve gamesstudios tenminste de beloond voor hun werk en dan hoeven we in het vervolg ons niet jarenlang te vervelen met allerlei EA-games-movie-spinoffs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

vanwegen

-:|:-

Soultaker schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:07:
Tja, wat iedereen al zegt: gaaf, kan niet wachten, etc. etc. ;)

Wat units betreft hoop ik wel dat ze beter gebalanceerd zijn dan in TA. Er waren hele stapels units die je nooit bouwde en een aantal die supergoed waren (denk: fido's, brawlers, hawks). Sowieso vond ik de vehicles en kbots in TA nogal underpowered, door hun traagheid en het lastige landschap. Verder waren boten te duur doordat ze veel metal kosten, wat erg zeldzaam was; echte coole sea battles bleven daardoor uit; je kon een vloot makkelijk en goedkoop slopen met gunships of (torpedo) bombers.

Wat altijd wel cool was dat de strijd altijd om het veroveren van land ging en niet zozeer om het vernietigen van een leger (wat in WC3 bijvoorbeeld het hoofddoel is). Daardoor krijgen gevechten veel meer strategische diepgang: je kunt gevechten winnen maar de oorlog verliezen!

Er is wat mij betreft dus wel het een en ander te verbeteren, maar het lijkt me sterk dat de makers dat zelf niet bedacht hebben. En als het nu een geweldig spel blijkt te zijn, laten we het dan voor de verandering ook eens kopen, dan worden innovatieve gamesstudios tenminste de beloond voor hun werk en dan hoeven we in het vervolg ons niet jarenlang te vervelen met allerlei EA-games-movie-spinoffs. ;)
JA precies!

In een van mijn vorige posts linkde ik naar de Absolute Annihilation MOD. (momenteel versie 5.2)
Als je met die mod speelt zal je zien dat daarin de balans in het spel echt _volledig_ is veranderd.

Kbots, hovers, en eigelijk alle ground units zijn daarin onder de schop genomen. Zo heeft het nu ineens zin om mijnenvelden aan te leggen, gecombineerd met fortification walls om een krogoth te vellen.... Het botenarsenaal is enorm uitgebreid (met name tactisch)

Dus hopelijk bouwt supreme commander verder op wat er in de afgelopen jaren in de mods is bijbedacht. Op de TA fora hoopt met onder andere op de mogelijk om bruggen te gebruiken en zelf landschap aan kunnen passen

En toen was m'n signature weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dit topic inmiddels outdated is en er nu echt iets bekend is over de opvolger, wil ik jullie graag doorverwijzen naar [rml][ RTS] Supreme Commander (opvolger van Total Annihilation)[/rml] :)

Supreme Commander is misschien niet de officiele opvolger, dus als er in de toekomst echt een TA2 gemaakt wordt kan daar wel weer een nieuw topic voor worden gemaakt.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.