processor koeler, welke?

Pagina: 1
Acties:

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:14
Ok ik heb een andere processor koeler nodig, nou heb ik geen idee wat ik nu moet gaan kopen. Hij moet gewoon een celeron 500 niet overgeclocked lekker fris houden, de standaard koeler schijnt dit niet zo goed te doen (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/44564)
Iemand suggesties? hoeveel kost zo'n ding?

Thx

Verwijderd

Wat heb je nu voor een koeler dan en hoe warmt wordt het ? Ik heb hier een Celly II 566@893 met een standaard koeler Coolermaster DP5-5G11 en hij wordt niet warmer dan 38 C. Heb wel net een nieuwe koeler besteld bij www.3dfxcool.com omdat ik verder wil overclocken.

Verwijderd

BigEasy hij heb nog een celeron I en die 500 of hoger zijn nogal heethoofden. En Matrix ik weet niet of je wilt overklokken, maar de G-Orb is wel een goede en stille koeler voor zo'n 65 piek.

Suc6 Ultra2k 8-)

Verwijderd

yups, neem een golden orb, maar dan een van Trust of PowerCool... lekker goedkoop (30 piek) en ze doen het zelfde als de dure (van Majesty)

Verder is ie lekker stil, en koelt ie de boel goed af :)

Verwijderd

Als je niet van stil houdt, neem dan een Alpha/Delta combo. Het is net of je een heleicopter hoort opstijgen maar hij kewlt echt goed.

Verwijderd

ik heb met Golden Orb mijn celly 633 op 903 onder de 30 celcius :P

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:14
--> yups, neem een golden orb, maar dan een van Trust of PowerCool... lekker goedkoop (30 piek) en ze doen het zelfde als de dure (van Majesty)

Die dingen van Trust is dat wat? en waar kan je ze kopen?

Verwijderd

trust komt bij mij de deur niet meer in

maarja een koeler hep ik er nooit van gehad :)
Pagina: 1