processor te warm?

Pagina: 1
Acties:

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 22:37
Mijn pc loopt vast zo gauw ik zware applicaties draai bv. photoshop plus nog meer zooi, of quake3 of UT
Ik heb dit probleem al eerder gepost maar nu ik alles ben langs gelopen denk ik dat het aan de processor ligt, kan het zo zijn dat deze te warm wordt en dat daardoor het beeld blijft staan en het geluid zich steeds blijft herhalen?
het is een celeron 500 met standaard intel cooler. hij si niet overgeclocked

• Azz-Kicker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-03 17:18
Het lijkt wel of hij te warm wordt. Als ik mijn proc te ver overklok blijft het beeld ook staan en het geluid blijft dan hangen. Maar het is een beetje raar dat je proc te heet wordt als je hem niet hebt overgeklokt!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb ook een celeron 500

die dingen worden inderdaad NOGAL warm, ook als ze niet overclocked zijn

dus dat zou het kunnen zijn

koop een betere koeler

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Huh? Nogal warm?
Die van m'n pa heb ik op 562 geklokt en had 'm liever hoger gezet omdat 'ie juist helemaal niet warm werd!
Nou ja zal wel aan mij liggen ofzow :P.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb ook een celly 500@566 en vind dat ie niet echt zo warm word, als ik gewoon bezig ben onder windows 2000 wordt 32C, als ik hem op 608Mhz laat lopen loopt ie ook goed alleen loopt UT dan vast

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb een celeron 533 (PPGA) en die word niet echt heet, hij staat de hele dag koetje te draaien. En nergens last van.

Verwijderd

Hallo??? nog wakker??? we kunnen wel gaan lopen zweren over hoe wij onze proccesor hebben overclocked maar daar gaat het nu niet om het gaat er om dat de cooler van (???) het niet goed kan bolwerken tegenover de processor dat betekent dus dat hij een andere cooler moet kopen... of neem een x-tra coolertje wil maybe ook wel helpen

Verwijderd

toevallig een LX chipset op je moederbord?

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
euhm.. ik heb zoiets ook ooit gehad.. dat kwam omdat ik er een voodoo(1) kaart en een geluidskaart in had zitten die flink veel warmte produceerde... wat bleek nou, mijn proc werd gwoon 65 graden... heb nu dus een kast die een cm of 6 breder is, flinke fan op de cpu, en nu gaat t stukke beter... heb geen vastlopers meer... maar had ook precies hetzelfde probleem (alleen dan met een 300mhz k6-2)

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 22:37
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>toevallig een LX chipset op je moederbord?[/quote]Ja hoezo ??
Pagina: 1