Gok dat ze dit niet zullen lezenOp woensdag 27 maart 2002 21:46 schreef GeniusDex het volgende:
Wie is er zo liev om z'n plaatsje af te staan?![]()
![]()
Verwijderd
`boehoehoehoe 
waren net kei vet potje aant spelen, op CTF-face, gib
blijft UT hangen met een of andere schrale error
welke idioot zet er gib opOp woensdag 27 maart 2002 21:54 schreef Assmael het volgende:
`boehoehoehoe
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
damn, server plat ofzo? 
en ik kan geen lijst met server commando's en maps vinden

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Mja vandaar dat ik er ook uit benOp woensdag 27 maart 2002 22:19 schreef KoMpAk het volgende:
nu ligt ie plat
Op woensdag 27 maart 2002 21:20 schreef DR het volgende:
[..]
Vandaag toch weer zat chatkills gehad

Als ik aan het "raggen" ben dan schiet ik alles neer wat ik zie, en meestal heb ik dan al geschoten als ik besef dat je wel heel stil stond. Ik was het 1 keer vandaag
Jups, idd plat....... ik was toch net vanplan om te stoppen dusssssss.. 
Was vanavond bij DM meer in vorm dan bij CTF, eerste potje meteen 1e plaats met spread +10 ofzo..
Ben jammergenoeg vergeten een screenie te maken 
Daarna ging het bergafwaards, maar toch nog 1x net eerste geworden met CTF instagib:

Stelt verder niezo veel voor maja, 't fleurt deze thread weer een beetje op
Was vanavond bij DM meer in vorm dan bij CTF, eerste potje meteen 1e plaats met spread +10 ofzo..
Daarna ging het bergafwaards, maar toch nog 1x net eerste geworden met CTF instagib:

#
Verwijderd
!!!Ik zat ook in die game!!!Op woensdag 27 maart 2002 22:30 schreef Zap het volgende:
Was vanavond bij DM meer in vorm dan bij CTF, eerste potje meteen 1e plaats met spread +10 ofzo..Ben jammergenoeg vergeten een screenie te maken
[afbeelding]
ik had al 70 kills, toen flipte ik eruit
Server is idd ff down. Als 't goed is komt 'ie zo wel weer up. Ik probeer 't dan te posten
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Jaaa das irritant..Op woensdag 27 maart 2002 22:31 schreef Assmael het volgende:
[..]
!!!Ik zat ook in die game!!!
ik had al 70 kills, toen flipte ik eruit
Ik ben ook ff eruit geweest in die map die daarna kwam.. m'n toetsenbord kapte er ineens mee, reboot en 't was opgelost
#
Server draait nu (hopelijk) weer
happy fragging en good luck 
unreal://unreal.gdries.com/ werkt ook[22:39] <Gerco> ok, mapvote en noredeemer staan nu ook standaard aan.
[22:39] <Gerco> en de server naam is nu: Gdries.com UT server
[22:37:04] <@Gerco> keej, ik zet 'em weer aan...Op woensdag 27 maart 2002 22:32 schreef ICBM het volgende:
Komt de server weer online?ik was net zo leuk aan het mollen!
staat weer aan
[laat]
Het ding leeft weer
[/laat]
Het ding leeft weer
[/laat]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
OK, nog veel plezier mensen........ ik ga ff tosti's bakken, TV kijken en naar bed 
Ben morgen ofzo wel weer van de partij
Ben morgen ofzo wel weer van de partij
#
Verwijderd
Hee geniusdex ik post over 5 minuten wel ff zo'n soort lijstje.Op woensdag 27 maart 2002 22:19 schreef GeniusDex het volgende:
Ik ben spuit 11 wie ben jijOp woensdag 27 maart 2002 22:39 schreef Traag het volgende:
[laat]
Het ding leeft weer
[/laat]
Verwijderd
Lieve schat !!Op woensdag 27 maart 2002 22:30 schreef Zap het volgende:
Was vanavond bij DM meer in vorm dan bij CTF, eerste potje meteen 1e plaats met spread +10 ofzo..Ben jammergenoeg vergeten een screenie te maken
[afbeelding]
Waar je aan mee hebt gedaan is CTF TEAM game.
Dan ben je 1 TEAM !! dan ben je een winnaar als team of een verliezer.
maar toch nog 1x net eerste geworden met CTF instagib !

Verwijderd
Ik wilde net posten hij leeft weer. Ik had UT draaien in klein venster.
Wil op submit drukken... boel hangt
Ik heb vanmiddag m'n videokaart opnieuw geinstallt, d8 dat probleem over was
Naja, ik kom weer ff spelen, kijken hoelang ie t volhoudt. Wees dus neit verbaast als ik ineens verdwijn
Wil op submit drukken... boel hangt
Ik heb vanmiddag m'n videokaart opnieuw geinstallt, d8 dat probleem over was
Naja, ik kom weer ff spelen, kijken hoelang ie t volhoudt. Wees dus neit verbaast als ik ineens verdwijn
Jij weet dat, ik weet dat, maar ngWorldstats denkt daar anders overOp woensdag 27 maart 2002 22:44 schreef stanley het volgende:
[..]
Lieve schat !!
Misschien ten overvloede: De server loopt weer
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
oh, ik was blijkbaar nog ingelogdOp woensdag 27 maart 2002 17:31 schreef Assmael het volgende:
DR doe maar nie ofda je ruig bent
[afbeelding]
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Ik wil de hele layout niet verneuken dus zal mijn .doc niet posten maar dit is ook een goede site
http://w1.581.telia.com/~u58105746/e_admincommands12.htm
0.5 minutjes googlen
[edit]
lijstje met maps uit me hoofd:
ctf-face.unr
ctf-command.unr
ctf-coret.unr
ctf-dreary.unr
ctf-eternalcave.unr
ctf-face][.unr
ctf-gauntlet.unr
ctf-hallofgiants.unr
ctf-hydro.unr
ctf-lavagiant.unr
ctf-mobios.unr
ctf-november.unr
ctf-Nucleus.unr
ctf-orbital.unr
[uit me hoofd zijn dit de standaart ctf-mappen]
dm-agony.unr
dm-arcanetemple.unr
dm-barricade.unr
dm-codex.unr
dm-convenyor.unr
dm-crane.unr
dm-curse][.unr
dm-cybrosis.unr
dm-deck16.unr
dm-fetid.unr
dm-fractal.unr
dm-gothic.unr
dm-grinder.unr
dm-healpod][.unr
dm-hyperblas.unr
dm-kgalleon.unr
dm-liandri.unr
dm-morbias][.unr
dm-oblivia.unr
dm-peak.unr
dm-phobos.unr
dm-pressure.unr
dm-piramid.unr
dm-zeto.unr
dm-tempest.unr
dm-turbine.unr
[As lms mag je zelf uit zoeken]
0.5 minutjes googlen
[edit]
lijstje met maps uit me hoofd:
ctf-face.unr
ctf-command.unr
ctf-coret.unr
ctf-dreary.unr
ctf-eternalcave.unr
ctf-face][.unr
ctf-gauntlet.unr
ctf-hallofgiants.unr
ctf-hydro.unr
ctf-lavagiant.unr
ctf-mobios.unr
ctf-november.unr
ctf-Nucleus.unr
ctf-orbital.unr
[uit me hoofd zijn dit de standaart ctf-mappen]
dm-agony.unr
dm-arcanetemple.unr
dm-barricade.unr
dm-codex.unr
dm-convenyor.unr
dm-crane.unr
dm-curse][.unr
dm-cybrosis.unr
dm-deck16.unr
dm-fetid.unr
dm-fractal.unr
dm-gothic.unr
dm-grinder.unr
dm-healpod][.unr
dm-hyperblas.unr
dm-kgalleon.unr
dm-liandri.unr
dm-morbias][.unr
dm-oblivia.unr
dm-peak.unr
dm-phobos.unr
dm-pressure.unr
dm-piramid.unr
dm-zeto.unr
dm-tempest.unr
dm-turbine.unr
[As lms mag je zelf uit zoeken]
die URL gebruikte ik ookOp woensdag 27 maart 2002 22:54 schreef happyman112 het volgende:
Ik wil de hele layout niet verneuken dus zal mijn .doc niet posten maar dit is ook een goede site
0.5 minutjes googlen
alleen de versie met een kleiner lettertype
^^^^^^
Mirror op: http://unreal.gdries.com
Mirror op: http://unreal.gdries.com
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Vreemd dat het zo over komt op jou. Ik kan mij weinig momenten herinneren dat ik kloot bij het leven. Ik gebruik trouwens ook geen say-binds. Die zijn net zo irritant als vervelende lame-spelers. Ik doe juist zo normaal mogelijk op internet. Niet als ik dik heb gewonnen irritant gaan doen of als ik juist niet win vervelend gaan doen. Ik speel UT omdat ik dat leuk vind. Niet omdat ik me wil bewijzen ofzo.Op woensdag 27 maart 2002 15:47 schreef DR het volgende:
[..]
Dat soort namen zijn echt zo verschrikkelijk irritant.
Komt op mij eigenlijk zo over:
"hee ik neem een lekker irritante nick zodat ik kan kloten bij het leven, en via console kan ik amper gekickt worden"
Net als die mensen met hun "leuke" Say binds, denk ff na, als iets op 1 regel staat ziet iedereen et ook wel
Op ut.tweakers.net is het echt gezellig. Weinig gezeik en gewoon lekker spelen. Ook die VOTE-mutator is een gouden greep. Zo kan je tenminste een democratisch potje UT-en. Ook met lamers en n00bs (geen mensen die nieuw zijn in UT, maar meer nieuw op internet lijken te zijn).
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
hoi lieverd!Op woensdag 27 maart 2002 22:44 schreef stanley het volgende:
[..]
Lieve schat !!
Natuurlijk weet ik dat ook wel hoor, maar daar doelde ik niet op. Ik vertel erbij dat ik met CTF minder in vorm was vandaag, maar toch nog een kleine comeback had gemaakt. Dit probeer ik inderdaad te illustreren met een plaatje.
Uiteraard gaat het om het TEAM, dat hoef je mij niet te vertellen.. maar die scores geven toch een mooi beeld van jouw inbreng in het team?
Ik ben echt niet zo iemand die bij CTF constant voor zichzelf aan het fraggen is ed. (stats heb ik trouwens sowieso uitstaan). Ik loop met de vlaggendrager mee om hem bij te staan, Ik verdedig etc.
Dus blijkbaar heb je mijn verhaal gewoon verkeerd opgevat.
Okay, ik begin m'n tosti's te ruiken dus ik ben weer weg.
#
Nee, niet dus. Je krijgt een hoop punten voor een capture en voor een return, maar voor het verdedigen van de basis tegen tientallen attackers krijg je bijna niets. Ook niet voor het afschieten van alles wat de capturer bedreigt.Op woensdag 27 maart 2002 23:01 schreef Zap het volgende:
maar die scores geven toch een mooi beeld van jouw inbreng in het team?
Bij AS is het helemaal erg. Ik had 3 van de 4 terminals geschoten bij AS-Oceanfloor, DR pakt de vierde en heeft een vette 140 punten. Ik kwam er met een stuk of 50 vanaf.
Ergens klopt die puntentelling in teamgames voor geen meter.
Ben ik niet helemaal mee eens. Op public ga je uiteraard voor de punten (ik in ieder geval wel, zal wel komen omdat ik DM'er ben), maar in clanwars doe je alles in naam van je team.Op woensdag 27 maart 2002 22:44 schreef stanley het volgende:
[..]
Lieve schat !!
Mjah, ligt ook niet aan jou ofzo, maar dat is meestal et eerste waar ik dan aan denk. Jou heb ik vandaag ook zien spelen jij bent zo absoluut niet (gelukkig)Op woensdag 27 maart 2002 23:01 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
Vreemd dat het zo over komt op jou. Ik kan mij weinig momenten herinneren dat ik kloot bij het leven.
Ik heb een paar say binds, vaak gebruik ik ze niet, maar dat zijn niet van die dingen over 4 regels met een halve ASCII kleurplaat erinIk gebruik trouwens ook geen say-binds. Die zijn net zo irritant als vervelende lame-spelers.
En zo hoort et ook imoIk doe juist zo normaal mogelijk op internet. Niet als ik dik heb gewonnen irritant gaan doen of als ik juist niet win vervelend gaan doen. Ik speel UT omdat ik dat leuk vind. Niet omdat ik me wil bewijzen ofzo.
Jup, alleen bij Igib/NW change zul je een admin moeten roepeOp ut.tweakers.net is het echt gezellig. Weinig gezeik en gewoon lekker spelen. Ook die VOTE-mutator is een gouden greep. Zo kan je tenminste een democratisch potje UT-en. Ook met lamers en n00bs (geen mensen die nieuw zijn in UT, maar meer nieuw op internet lijken te zijn).
Verwijderd
[edit dubble post layout verneukend lijstje]
moest een edit zijn check hierboven
moest een edit zijn check hierboven
heb me tekengrote al op het kleinste standje staanOp woensdag 27 maart 2002 22:58 schreef DR het volgende:
alleen de versie met een kleiner lettertype
En dat wil ik graag zo houden. Met instagib kan ik niet goed winnenOp woensdag 27 maart 2002 23:07 schreef DR het volgende:
jup, alleen bij Igib/NW change zul je een admin moeten roepe
Ja, grotendeels ben ik het wel met je verhaal eens hoor..Op woensdag 27 maart 2002 23:06 schreef Gerco het volgende:
[..]
Nee, niet dus. Je krijgt een hoop punten voor een capture en voor een return, maar voor het verdedigen van de basis tegen tientallen attackers krijg je bijna niets. Ook niet voor het afschieten van alles wat de capturer bedreigt.
Bij AS is het helemaal erg. Ik had 3 van de 4 terminals geschoten bij AS-Oceanfloor, DR pakt de vierde en heeft een vette 140 punten. Ik kwam er met een stuk of 50 vanaf.
Ergens klopt die puntentelling in teamgames voor geen meter.
Maar bijvoorbeeld een capture of return draagt wel degelijk bij aan het team, en zoals je zelf al aangeeft krijg je daar de meeste punten voor.. das opzich heel logisch. Het is inderdaad minder 'eerlijk' dat je evenveel punten krijgt voor een simpele nutteloze kill en een frag van een potentiële bedreiging voor de vlaggendrager of een goede verdedigings-kill..
Maar feit blijft dat die scores niet geheel zonder betekenis zijn; je zult nooit een goede score halen als je niets uitvoert...
#
Verwijderd
Jah oaky.. heheh uiteraard moet iedereen dat voor zich zelf weten !Op woensdag 27 maart 2002 23:01 schreef Zap het volgende:
[..]
hoi lieverd!
Natuurlijk weet ik dat ook wel hoor, maar daar doelde ik niet op. Ik vertel erbij dat ik met CTF minder in vorm was vandaag, maar toch nog een kleine comeback had gemaakt. Dit probeer ik inderdaad te illustreren met een plaatje.
Uiteraard gaat het om het TEAM, dat hoef je mij niet te vertellen.. maar die scores geven toch een mooi beeld van jouw inbreng in het team?
Ik ben echt niet zo iemand die bij CTF constant voor zichzelf aan het fraggen is ed. (stats heb ik trouwens sowieso uitstaan). Ik loop met de vlaggendrager mee om hem bij te staan, Ik verdedig etc.
Dus blijkbaar heb je mijn verhaal gewoon verkeerd opgevat.
Okay, ik begin m'n tosti's te ruiken dus ik ben weer weg.
Maar ik vertelde eff mijn mening.
Sorries dat ikke het verkeer dop het gevat enzo.
PS : brand je bek niet aan die tosties he
Ghehe, ok..peaceOp woensdag 27 maart 2002 23:20 schreef stanley het volgende:
[..]
Jah oaky.. heheh uiteraard moet iedereen dat voor zich zelf weten !
Maar ik vertelde eff mijn mening.
Sorries dat ikke het verkeer dop het gevat enzo.
PS : brand je bek niet aan die tosties he
Tosti's zijn al op, 'k ga nu pitten.. mazzle!
#
Verwijderd
Ik moet toch weer is wat meer oefenen met instagib. 
Ik kan me nog herrineren dat een jaar geleden bijna elk schot raak was met instagib, maar dat was dus voordat ik verslaafd raakte aan Quake3.

Maar goed ik speel liever met de gewone wapens, er gaat niets boven een rocket in iemands reet knallen, of met de flak gun dwars door iemand heen lopen.
Vanaf morgen zal ik regelmatig te vinden zijn op de tweakers server.
Ik kan me nog herrineren dat een jaar geleden bijna elk schot raak was met instagib, maar dat was dus voordat ik verslaafd raakte aan Quake3.
Maar goed ik speel liever met de gewone wapens, er gaat niets boven een rocket in iemands reet knallen, of met de flak gun dwars door iemand heen lopen.
Vanaf morgen zal ik regelmatig te vinden zijn op de tweakers server.
Nog even niet geheel ten overvloedde:
Deze server heeft NIETS, maar dan ook HELEMAAL NIETS te maken met tweakers.net
Ik heb 'em opgezet om lekker UT te spelen, helemaal niet met speciaal tweakers in het achterhoofd. Ik ben wel blij dat er nu veel op gespeeld wordt, dat het veel tweakers zijn is alleen maar leuk.
Als er iets is met de server, ga dan niet de t.net crew oid aanspreken, maar DR, GeniusDex, BOOTZ, Traag of mij. Er is altijd wel 1 van ons te vinden in #ut op irc.tweakers.net
BTW: Deze post is geen ego-trip, maar gewoon een mededeling om misverstanden te voorkomen.
Deze server heeft NIETS, maar dan ook HELEMAAL NIETS te maken met tweakers.net
Ik heb 'em opgezet om lekker UT te spelen, helemaal niet met speciaal tweakers in het achterhoofd. Ik ben wel blij dat er nu veel op gespeeld wordt, dat het veel tweakers zijn is alleen maar leuk.
Als er iets is met de server, ga dan niet de t.net crew oid aanspreken, maar DR, GeniusDex, BOOTZ, Traag of mij. Er is altijd wel 1 van ons te vinden in #ut op irc.tweakers.net
BTW: Deze post is geen ego-trip, maar gewoon een mededeling om misverstanden te voorkomen.
Op woensdag 27 maart 2002 23:44 schreef Gerco het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Zijn icestorm en itsnows al een keer langs geweest dat lijkt me fun. ff de modjes van sp afknallen 
tnx DR, jou naam is tenminste niet moeilijk
tnx DR, jou naam is tenminste niet moeilijk
Tsss, je schrijft de namen niet eens goedOp donderdag 28 maart 2002 00:07 schreef happyman112 het volgende:
Zijn icestor[b]n[/s] en itsnows al een keer langs geweest dat lijkt me fun. ff de modjes van sp afknallen
ik weet niet of die uberhaupt UT spelen, maar ik heb ze ig nog nooit gezien
Op donderdag 28 maart 2002 00:31 schreef Robin Vreuls het volgende:
[afbeelding]
En ja, zoals gewoonlijk
maar wel plezier..yeah
gaan er vanmorgen nog lui rond rossen op de server?
ik kom nu ik ben toch ziek
schoolziek
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
he shit was ik er was er verder helemaal niemand 
Ik kom btw om 9:30 nog ff langs, dus als er nog zieken zijn die willen schieten
Normaal slaap ik idd rond deze tijd. En als ik UT speel heb ik of een n8 over geslagen of iets ander vaagsOp donderdag 28 maart 2002 08:57 schreef PowerCow het volgende:
he shit was ik er was er verder helemaal niemand
maar zal zo wel kijke
Verwijderd
DAMN! ik wil kabel!!! Ik moet altijd wachten tot na 7 uur om de !@#!@# Telrekening niet al te zwaar op te drijven.
Op donderdag 28 maart 2002 13:31 schreef ICBM het volgende:
DAMN! ik wil kabel!!! Ik moet altijd wachten tot na 7 uur om de !@#!@# Telrekening niet al te zwaar op te drijven.
![]()
![]()
Ik kom ook weer ff spelen 
(pm helpt trouwens het beste bij mij als je mij ff @ irc moet hebben
)
(pm helpt trouwens het beste bij mij als je mij ff @ irc moet hebben
aaaaaargh Tcq == lamer
Hoe vaak ik 'm ook vertel bij Deck16 niet constant te blijven snipen, hij gaat gewoon door
Hoe vaak ik 'm ook vertel bij Deck16 niet constant te blijven snipen, hij gaat gewoon door
So? Als ik merk dat er weinig mensen zijn die mij daar weg kunnen krijgen ga ik daar toch echt staan, als je beetje skilz heb heb je daar ook zo iemand weg, pak de boots en in 2 sprongen ben je boven, zeker met rocket laucher tegen rifle moet je het kunnen winnen.Op donderdag 28 maart 2002 17:34 schreef GeniusDex het volgende:
aaaaaargh Tcq == lamer
probleem is dus dat ik daarboven spawm met alleen een ges biorifle, en daarvoor kun je makkelijk uit de weg gaan. En als ik dan naar beneden loop voor een beter wapen knal je me af. Als 't potje niet was afgelopen had ik je van de server gekickt.Op donderdag 28 maart 2002 18:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
So? Als ik merk dat er weinig mensen zijn die mij daar weg kunnen krijgen ga ik daar toch echt staan, als je beetje skilz heb heb je daar ook zo iemand weg, pak de boots en in 2 sprongen ben je boven, zeker met rocket laucher tegen rifle moet je het kunnen winnen.
Iknie, kga vanavond lekker van het weer genieten oid
En vrouwen versieren
En vrouwen versieren
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Fraggen is ook genietenOp donderdag 28 maart 2002 18:20 schreef Basszje het volgende:
Iknie, kga vanavond lekker van het weer genieten oid![]()
En vrouwen versieren
adminlogin ***********Op donderdag 28 maart 2002 17:34 schreef GeniusDex het volgende:
aaaaaargh Tcq == lamer
killall sniperrifle
admin kick Tcq
LoL goede snipers @ deck zijn godlikeOp donderdag 28 maart 2002 17:34 schreef GeniusDex het volgende:
aaaaaargh Tcq == lamer
Jammer genoeg ben ik dat niet echt, maar vanmiddag ging het toch wel weer ff lekker.

RexomniuM met zijn ongeloofelijke goeie skills
Ten eerste ben ik geen hacker en al helemaal niet elite (1337) en ten tweede schrijf je mijn naam fout. Dat nog veel erger is eigenlijk.
[edit]
En ten laatste is het sneu dat jij je posts verandert. En ongelofelijk schrijf je met één O.
[edit]
En ten laatste is het sneu dat jij je posts verandert. En ongelofelijk schrijf je met één O.
zei je wat?Op donderdag 28 maart 2002 18:43 schreef RexomniuM het volgende:
Ten eerste ben ik geen hacker en al helemaal niet elite (1337) en ten tweede schrijf je mijn naam fout. Dat nog veel erger is eigenlijk.
Boe kom ik als UT n00b effe spelen, met instagib en win dan meteen en dan gaat iedereen weg
Verwijderd
Sorry man, maar ik play altijd maar 3 rounds op dezelfde server. (het is een tik ik weet het)Op donderdag 28 maart 2002 20:30 schreef Albinoraptor het volgende:
Boe kom ik als UT n00b effe spelen, met instagib en win dan meteen en dan gaat iedereen weg![]()
Toch 2 rondes gewonnen.
gg -=MaZe=-->[FtH]<- ,jammer van die eerste ronde die je op 1 punt had verloren.
ps. i'm Sometimes
Woei
Ik heb ook een keer gewonnen!

Verwijderd
Winnen op je eige server

staats die irc reporter bot eigenlijk aan want ik kan hem nie vinden
staats die irc reporter bot eigenlijk aan want ik kan hem nie vinden
WOEI, ik heb een lijst met alle maps gevonden
kheb ook al admin commando's
Nu nog de mutators
Wie weet waar ik een lijst kan vinden met alle GOTY mutators?
Dat jij een domme noob bent is mijn probleem niet, als je spawnt bij bio rifle moet je gewoon dodgen richting mini, dat gezeur over snipen, ik kan ook wel gaan roepen dat je niet met flak mag spelen, of niet met shock, je hebt fucking zelfde kans als mij dat je daar spawnt, shit happenz gewoon, en noobs die mensen kicken omdat ze beter zijn, zijn gewoon sneue spelers.Op donderdag 28 maart 2002 18:16 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
probleem is dus dat ik daarboven spawm met alleen een ges biorifle, en daarvoor kun je makkelijk uit de weg gaan. En als ik dan naar beneden loop voor een beter wapen knal je me af. Als 't potje niet was afgelopen had ik je van de server gekickt.
Verwijderd
moeilijk hè? google vind allesOp donderdag 28 maart 2002 21:46 schreef GeniusDex het volgende:
WOEI, ik heb een lijst met alle maps gevondenkheb ook al admin commando's
Nu nog de mutators
Wie weet waar ik een lijst kan vinden met alle GOTY mutators?
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar GeniusDex maakte volgens mij alleen maar een geintje.Op donderdag 28 maart 2002 22:18 schreef raptorix het volgende:
, en noobs die mensen kicken omdat ze beter zijn, zijn gewoon sneue spelers.
Ik ookOp donderdag 28 maart 2002 22:50 schreef happyman112 het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar GeniusDex maakte volgens mij alleen maar een geintje.
Op donderdag 28 maart 2002 18:40 schreef -Billy- heel wat anders dan:
"RexomniuM met zijn ongeloofelijke goeie skills"
Triest om je berichten te editten als ik er een antwoord heb gegeven.Op donderdag 28 maart 2002 18:50 schreef -Billy- het volgende:
[..]
zei je wat?

Haha, die CTF pot was echt meesterlijkOp donderdag 28 maart 2002 20:52 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik play altijd maar 3 rounds op dezelfde server. (het is een tik ik weet het)
Toch 2 rondes gewonnen.
gg -=MaZe=-->[FtH]<- ,jammer van die eerste ronde die je op 1 punt had verloren.
ps. i'm Sometimes
eerst 2x3 spelers daarna 2x2, hebben we goed gedaan, al zeg ik het zelf.
Was net ook nog ff online, jammer dat ie nu op "normaal" staat, met insta ben ik beter...
zullen we vaochtend om half 9 afspreken ik ben namelijk ziek en heb niets te doen
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
Ik heb UT er es in een dwaze bui af gegooid, dus loop ik nu even naar de winkel om het er op nieuw op te zetten 
Heb net berekend dat ik 1:45:22 kwijt ben aan het ophalen van UT
Heb net berekend dat ik 1:45:22 kwijt ben aan het ophalen van UT
Uitdaging aanvaard, maar ik moet wel ff zeggen dat ik niet echt goed ben in 1on1.Op donderdag 28 maart 2002 21:58 schreef Assmael het volgende:
ik zou wellis tegen die rexo willen spelen, ik denk dattik um wel aankan
Je hebt niet gewonnen totdat de tijd over is zou ik maar zeggen..
dat ken ik, dan begin je tot 18-13 ofzo, en dan verlies je nog met 30-22Op vrijdag 29 maart 2002 14:47 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Je hebt niet gewonnen totdat de tijd over is zou ik maar zeggen..
Gistren ging het wel lekker, goede concentratie. Hoop dat ik nu nog genoeg over heb voor een lekker potje fraggen. Net op school flink wat nodig gehad om 1e te worden bij 't volleybaltoenrooiOp vrijdag 29 maart 2002 15:35 schreef happyman112 het volgende:
Ja in dit spel moet je geconcentreerd blijven.
mwa, er was nog wel wat over maar niet genoeg om te winnen 
Je moet trouwens roepen als ik de DOM maps erbij moet zetten in de mapvote
DOM sucks, laat maar lekker uit.Op vrijdag 29 maart 2002 16:52 schreef GeniusDex het volgende:
mwa, er was nog wel wat over maar niet genoeg om te winnen
Kom direct wel eventjes proberen. Eerst UT maar eens uit m'n kast halen
Is alweer een tijdje geleden.
Verwijderd
HEY, Niet zo tegen DOM! DOM roelt met lekker veel luitjes erin, flinke actie om de controll points......Op vrijdag 29 maart 2002 17:01 schreef DR het volgende:
[..]
DOM sucks, laat maar lekker uit.
Verwijderd
GMTAOp vrijdag 29 maart 2002 17:01 schreef DR het volgende:
[..]
DOM sucks, laat maar lekker uit.
AS mag er ook wel uit. Was gisteren 1tje de hele tijd op een AS map maar de rest steeds Dm en ctf, wat had hij daar een hekel aan
AS is leuk om een keer wat levels te spelen, maar niet constant.Op zaterdag 30 maart 2002 00:57 schreef happyman112 het volgende:
[..]
GMTA
AS mag er ook wel uit. Was gisteren 1tje de hele tijd op een AS map maar de rest steeds Dm en ctf, wat had hij daar een hekel aan
Altijd dat gezeur over het snipen.Op donderdag 28 maart 2002 17:34 schreef GeniusDex het volgende:
aaaaaargh Tcq == lamer
Just deal with it.
ik snipe zelden maar vind het soms ook leuk om te doen
Ik kom weer ff fraggen denk ik
RobinVreuls: die 2e screenie wou ik ook al posten 
ennieweez, ik heb weer lekker gefragt
Assault r0x0rz you b0x0rz, vooral Frigate >:):

En CTF-HallOfGiants is ook nog wel 's leuk (toch Jonathan?
):
ennieweez, ik heb weer lekker gefragt
En CTF-HallOfGiants is ook nog wel 's leuk (toch Jonathan?
Van mij mag DOM ook wel ingevoerd worden in dat voting menu'tje, als een soort trial lama zeggenOp zaterdag 30 maart 2002 00:54 schreef ICBM het volgende:
[..]
HEY, Niet zo tegen DOM! DOM roelt met lekker veel luitjes erin, flinke actie om de controll points......
Dom Kicks ass!! voor met InsTa
Dit topic is gesloten.