Help! Heb een zwaar probleem, ik heb telenet en winxp op de pc staan, nu kan ik niet meer internetten, omdat ik geen geldig ip adres kan krijgen van de dhcp server. Dit is naart schijnt een gekent probleem, als je hier handmatig een ip adres invult, moet hij die daarna normaal herkennen, maar niets! Dan probeer ik het ip nr te vernieuwen, en dan zegt hij elke keer vernieuwe van ip adres mislukt, en iets met dhcp release, dan probeer ik de dhcp service te stoppe, en trug te herstarten, en dan zegt hij "Kan DHCP-client service niet op de locale computer starten, Fout 1053: de service heeft de start- of de stuuropdracht niet op de juiste wijze beantwoord."
Ik heb er al andere netwerkkaarten ingestoken, en niets help, en voor xp terug opnieuw te installeren, is een beetje te veel werk.... Kan er iemand mij helpe, of heeft iemand dit nog eens meegemaakt?
Vriendelijke Groeten
Ik heb er al andere netwerkkaarten ingestoken, en niets help, en voor xp terug opnieuw te installeren, is een beetje te veel werk.... Kan er iemand mij helpe, of heeft iemand dit nog eens meegemaakt?
Vriendelijke Groeten