JA HALLO!Op donderdag 21 maart 2002 18:39 schreef XippIX het volgende:
ja, das waar of neem gewoon kabel of adsl
ALS DAT ER WAS DAN HAD IK HET ALLANG!
Nu ben ik gekwetst!
En het is trouwens niet Flatf r ee maar: Flatfee
Verwijderd
JA HALLO!Op donderdag 21 maart 2002 18:39 schreef XippIX het volgende:
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
dan vraag ik me echt af hoe lang de rest er op zatOp donderdag 21 maart 2002 18:47 schreef Octopus het volgende:
Ik internet ongeveer zo'n 40 uur per week met Friaco en ben er (gelukkig) nog niet afgegooit!![]()
Khoop maar dat het zo blijft!!!
Verwijderd
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Inderdaad, voor die personen is het terecht, maar je bent nu nog niet wijzer wat betreft de uren, maar ik denk als je gemiddeld zo'n 4 of 5 uur per dag online ben je nergens bang voor hoeft zijn, gewoon als het niet nodig is de verbinding open laten staanOp donderdag 21 maart 2002 19:05 schreef x-boxer het volgende:
Antwoord:
Zo hadden we gebruikers die gewoon de lijn 24 uur open laten staan. (soms zelfs met DUAL ISDN)
En gebruikers die zo'n 1000 (duizend) keer inbellen in een nacht / weekend. Dit zonder enige reden.
De meeste gebruikers hebben begrip voor de maatregel , zeker dat er een keuze was tussen ThuisNet geheel sluiten (dus alleen mininet / zakennet en volnet over. OF de excess gebruikers afsluiten.
TERECHT DAT ZE DIE LIJERS ERAF GOOIEN HEB IK WEER EEN SNELLERE VERBINDING!
Echte HD kijk je op een plasma TV
Hmmm hier hoor ik dus echt NIET bij! En trouwens 24 uur open met dual isdn is nog hardstikke duur in de niet-gratis uren dusOp donderdag 21 maart 2002 19:05 schreef x-boxer het volgende:
IK BEN ERG TEVREDEN OVER FRIACO!
MIJN MAIL: Geachte heer/mevrouw,
Ik had hier het volgende bericht gelezen en heb daar een aantal vragen over:
Bron:
[topic=444974/1/25]
Geachte Thuisnetter,
Mocht U de twee e-mail berichten op Uw Friaco adres hebben gemist hebben dan informeren wij U hierbij volledigheidshalve nomaals dat wij helaas het besluit hebben moeten nemen het internetabonnement Thuisnet voor U af te sluiten. Wij beroepen ons daarbij op artikel 11lid E van de algemene Leveringsvoorwaarden. Het staat U uiteraard vrij wel een andere abonnement: Mininet of Volnet te nemen bij FRIACO. Wij rekenen op Uw begrip. Vorige week stuurden wij U onderstaand bericht.
---------------------------------------------------------
Ik vind het vreemd dat jullie zomaar mensen afsluiten. ik internet gemiddeld zo'n 2 a 3 uurtjes per avond, en heb gelukkig nog geen brief gehad en verwacht dan ook niet zo'n brief te krijgen. Ik begrijp overigens wel dat jullie mensen afsluiten die er meer als 5 uur per dag opzitten.
De mensen met zo'n brief zijn dat de HEAVY USERS?
Ik zou graag meer informatie hier over willen en over de tijdslimieten.
Met vriendelijke groet,
Maarten Karssemeijer
---------------------------------------------
Antwoord:
Zo hadden we gebruikers die gewoon de lijn 24 uur open laten staan. (soms zelfs met DUAL ISDN)
En gebruikers die zo'n 1000 (duizend) keer inbellen in een nacht / weekend. Dit zonder enige reden.
De meeste gebruikers hebben begrip voor de maatregel , zeker dat er een keuze was tussen ThuisNet geheel sluiten (dus alleen mininet / zakennet en volnet over. OF de excess gebruikers afsluiten.
Als ik 1000 keer had ingebeld en 24 uur per dag connected was, zou ik het uitermate terecht vinden dat ik eraf zou worden gegooid, maar extreem veel online via hun was ik niet, alleen in het weekend wel veel, na de mail veel minder vaak, toch de kick.Op donderdag 21 maart 2002 19:05 schreef x-boxer het volgende:
Verwijderd
zucht....Op donderdag 21 maart 2002 18:39 schreef XippIX het volgende:
Verwijderd
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Tis maar dat je het weet, maar met zulke opmerkingen bereik je dus niets.Op donderdag 21 maart 2002 20:08 schreef Warezhelp het volgende:
FRIACO ZUIGT!!!
Niks te maken met excess gebruiken het zijn gewoon
RETE-LIKKERS die zagen te weinig winst te maken en op deze manier gaan oplossen (hopen ze)....
Boel binnen treden daar en iedereen neerknallen of er een vlieguig in laten vliegen is de oplossing!
jezus wat ben jij een klein gefrustreerd mannetje zeg......Op donderdag 21 maart 2002 20:08 schreef Warezhelp het volgende:
FRIACO ZUIGT!!!
RETE-LIKKERS die zagen te weinig winst te maken en op deze manier gaan oplossen (hopen ze)....
Boel binnen treden daar en iedereen neerknallen of er een vlieguig in laten vliegen is de oplossing!
Verwijderd
Tsss, het is een gewoon bedrijf hoor! Een bedrijf hoort winst te maken! Okee, ze gaan wel een beetje op een rare manier met grootverbruikers om (om het zo maar ff te zeggen), maar het is geen liefdadigheidsinstelling ofzo!Op donderdag 21 maart 2002 20:08 schreef Warezhelp het volgende:
FRIACO ZUIGT!!!
Verwijderd
Verwijderd
Wacht maar, tot dat jij een brief in je bus vindt dat je niet meer mag internetten, dat je bent afgesloten!!Op donderdag 21 maart 2002 20:21 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Tis maar dat je het weet, maar met zulke opmerkingen bereik je dus niets.
Als je nou iets zinnigs zij oke, maar dit.
Ben zelf nog een gebruiker, maar vind het wel vreemd hoe friaco met hun klanten omgaat. (als ik dit allemaal lees)
Heb nog steeds het idee dat ze hun nieuwere klanten erafgooien. Om hun zakennet en thuisnet abbo's gelijk te trekken.
Zeg ook niet dat ik er om zit te springen.Op donderdag 21 maart 2002 20:55 schreef gunfire het volgende:
[..]
Wacht maar, tot dat jij een brief in je bus vindt dat je niet meer mag internetten, dat je bent afgesloten!!
Hoeveel je je ???
KLOTEN (ik heb het ook ondervaren)
Verwijderd
Inderdaad, het is terecht om mensen eraf te knikkeren die gebruik maken van een dienst... tsk, wie gaat er nu gebruik maken van iets waar hij/zij voor betaalt?Op donderdag 21 maart 2002 19:05 schreef x-boxer het volgende:
...blabla...
Whatever.
No worries m8
Welke is dat? Daar heb ik wel interesse in (bedrijfsmatig).Op donderdag 21 maart 2002 21:39 schreef WilcoB het volgende:
Naja, gelukkig kan ik nu nog een andere provider nemen die 24/7 aanbiedt voor 55 euro per maand, zonder limiet (isdn, alleen voor bedrijven).
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Volgens mij is dat @work, maar dat is dus niet ongelimiteerd, en het werkt ook niet naar behoren.Op vrijdag 22 maart 2002 11:01 schreef tazzman het volgende:
[..]
Welke is dat? Daar heb ik wel interesse in (bedrijfsmatig).
Eerst zien en dan geloven, denk niet dat ze het voor de prijs van het huidige thuisnet kunnen doen, en hoeveel providers hebben dit al niet beloofd ????Op vrijdag 22 maart 2002 14:51 schreef G4s het volgende:
BIGNEWS
Ik ben erachter gekomen door te mailen dat er geruchten zijn over een nieuwe Friaco abonnement specail voor de Die-Hards![]()
Ik heb gelijk gevraagd naar de kosten en details van het abbo maar dat was nog geheim. Hij zei wel dat de kosten in de buurt van Thuisnet komen te liggen. En hij zei dat je tussen die tijden van dat nieuwe abbo gewoon je lijntje los mag gooien. Dus geen gezeik meer
Ik ga dus nog maar ff wachten op het overstappen naar ander abbo.
Van mijn part maken ze et ipv 35 Euro 60 Euro dan ben ik altijd nog een stuk goedkoper uit als de normaleOp vrijdag 22 maart 2002 15:07 schreef Nietes het volgende:
[..]
Eerst zien en dan geloven, denk niet dat ze het voor de prijs van het huidige thuisnet kunnen doen, en hoeveel providers hebben dit al niet beloofd ????
Zal wel weer gewoon een lokkertje zijn, ik hoop het niet maar denk het wel
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Neh een andere, maar die kan ik beter voor mezelf houden hebben ze me verteldOp vrijdag 22 maart 2002 11:08 schreef SySasZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat @work, maar dat is dus niet ongelimiteerd, en het werkt ook niet naar behoren.
Kzou maar uitkijken wat je zegt want ook Friaco is op de hoogte van GoT en dus ook van dit topicOp vrijdag 22 maart 2002 19:14 schreef -knoxville het volgende:
lol, dik veel lui worden afgesloten, en ik zit hier lekker veel uurtjes online en heb nergens last van. Ik sanp die lui niet![]()
![]()
Verwijderd
Ik bel eigenlijk nooit via Friaco in, overdag. Altijd via WISH. Simpelweg omdat m'n vaders werk de telefoonrekening van KPN betaald, voor zover die redelijk is (daarom heb ik ook FriacoOp vrijdag 22 maart 2002 19:20 schreef Jim het volgende:
Ik bel heel vaak in.. ook overdag.
Maar ik zit der nog op.
Misschien moet je ook wat maar overdag internetten.
Dan compenseer je je uren.
na 6 en internet ik 3 tot 5 uur per dag.
int weekend natuurlijk wat meer.
Bij mij zeiden ze ook dat ik dubbel had ingebeld. Ik weet hoe ik dat moet doen. Maar doe het nooit.Op vrijdag 22 maart 2002 13:32 schreef G4s het volgende:
W00T !!! Kep nu antwoord op me vraag waarom ik eraf ben geschopt. Mijn gemiddelde was 6.88 uur per dag na de mail ! Hier klopt ECHT nix van. Ook zeggen ze dat ik met dual isdn heb ingebeld! Terwijl ik niet eens weet hoe dat moet GVD
Hmz dus als je veel op GOT post dan gaan ze dr vanuit dat je groot verbruiker bent ?? Mjah bij viel dat wel mee dusBeste Tim,
Gezien het feit, dat FRIACO jou regelmatig ziet posten op het forum van
Tweakers, zou je zeggen, dat jij eveneens zo'n grootgebruiker zou zijn
Na een controle van de connectietijden op jouw account, blijkt het
heel erg mee te vallen. Zoveel gebruikers hebben wij overigens niet
afgesloten van het ThuisNet. Maar het valt wel op, dat vrijwel al deze
gebruikers hun frustraties uiten via dit forum. De gebruikers, die
afgesloten zijn, hebben overigens een connectietijd van omstreeks 800
minuten per dag (13 van de 14 beschikbare uren door de weeks) en op een
weekenddag zelfs 1200 à 1300. Hiermee maken ze naar onze mening teveel
gebruik van het netwerk van FRIACO en dat werkt verliesgevend. Uiteraard
verzoeken wij ook jou hier rekening mee te houden en wensen wij je veel
plezier met het verdere gebruik van FRIACO. Voor alle duidelijkheid: Je
behoort niet tot deze groep; ga zo door !!!
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
wat is jou verbruik in uren per dag ongeveer dan?Op zaterdag 23 maart 2002 11:27 schreef IbBeLz het volgende:
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar friaco kreeg dit als antwoord :
[..]
Hmz dus als je veel op GOT post dan gaan ze dr vanuit dat je groot verbruiker bent ?? Mjah bij viel dat wel mee dusBen blij dat ik er nog op zit iig
zie je wel, gemiddeld 13 uur per dag???????? tssssssssss dat vind ik persoonlijk wel erg asosicaal niet dan??Op zaterdag 23 maart 2002 11:27 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Hmz dus als je veel op GOT post dan gaan ze dr vanuit dat je groot verbruiker bent ?? Mjah bij viel dat wel mee dusBen blij dat ik er nog op zit iig
Ik zeg toch niet dat het normaal isOp zaterdag 23 maart 2002 11:58 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
zie je wel, gemiddeld 13 uur per dag???????? tssssssssss dat vind ik persoonlijk wel erg asosicaal niet dan??
mensen kunnen toch niet volhouden dat ze dat normaal vinden?
uh sorry, ik bedoelde jou ook nietOp zaterdag 23 maart 2002 12:32 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het normaal is.. 13 uur is gewoon de verbinding altijd open laten staan van 18:00 tot 8:00 en dat is een beetje onnodig ..
Verwijderd
kijk en hier ga je dus de fout in. Dit hebben ze nooit aangeboden. Dat jij de algemene voorwaarden niet leest, tja. Net als met bv chello heb je gewoon een fair use policy. MAW ze staan in hun recht, en je hebt geen 18.00-8.00 lijn gekocht. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen?Op zaterdag 23 maart 2002 15:15 schreef WilcoB het volgende:
Als je 1800-800 aanbiedt moet je er ook gebruik van kunnen maken.. En dit staat in mijn ogen helemaal los van wat jij normaal vindt of niet xxxMaverick.
Verwijderd
Dus jij wilt beweren dat als ze aanbieden dat je in de daluren mag internetten er daar een fup opstaat m.b.t het aantal uren ONLINE zijn?Op zaterdag 23 maart 2002 16:55 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
kijk en hier ga je dus de fout in. Dit hebben ze nooit aangeboden. Dat jij de algemene voorwaarden niet leest, tja. Net als met bv chello heb je gewoon een fair use policy. MAW ze staan in hun recht, en je hebt geen 18.00-8.00 lijn gekocht. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen?
Ik beweer dat ze het recht hebben mensen af te sluiten als ze overlast veroorzaken voor andere gebruikers. en dat hebben enkelen hier dus gedaan. En ja, dan mogen ze je afsluiten volgens de fair use.Op zaterdag 23 maart 2002 18:05 schreef pinolief het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat als ze aanbieden dat je in de daluren mag internetten er daar een fup opstaat m.b.t het aantal uren ONLINE zijn?
Nou ben ik niet zo slim als jij maar ik haal er dus uit dat er NIET wordt gezegd HOEVEEL uren je online MAG zijn!
En wat Chello betreft daar kun je 24 UUr on-line zijn, dus computer altijd on-line!
Je snapt toch zeker wel dat als iemand een abbo afsluit zoals dit,hij/zij het gaat gebruiken als flatfree?????
Dat het achteraf voor de aanbieder blijkt dat het te duur is en vervolgens in de uren gaat snijden en dus eigenlijk de abonnees belazerd is een ander verhaal.
Hebben ze op jouw een "maverick" afgevuurd ofzo dat je zo reageerd?????
Wat voor mailtje heb je gestuurd?? Want ik zou ook wel willen weten of ik tot die groep behoor of niet.Op zaterdag 23 maart 2002 11:27 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
zeg wat is jou probleem? dat je er door je eigen stomme schuld afgekickt bent????Op zaterdag 23 maart 2002 19:04 schreef Warezhelp het volgende:
Ik vind dit echt de druppel!!!
Zowiezo erg onproffesioneel dat Fiasco zulke postings
afstruint (zijn waarschijnlijk dan stel jongelui die fiasco opgericht hebben met 0,0 verstand) a) alsof veel postings op tweakers.net af te leiden is wat het verbruik bij fiasco is b)hoe kunnen ze nu zien dat je voorheen bij fiasco heb gezet aan de hand van je nick ?!?!!?
Totaal ongeloofgelijk! tijd voor justice! Ik raad iedereen FRIACO AF! ook nieuwe abbbonement is een lokker heb ik uit zeer betrouwbare bron...gewoon iets anders zoeken,(zo lang dit er nog/wel is)
Verwijderd
Verwijderd
Je zegt dat ze in principe niet in de uren snijden, maar dit is dus eigelijk wel zo. De meeste mensen die gemiddeld meer als 4 uur per dag online is/was, wordt/werd gekicked. Dit betekent eigelijk gewoon dat er nu een limiet is van zo'n 120 uur per maand. Sterker nog, als jij in 1 week van plan bent 6 uur te internetten en de rest van de maand van plan bent niet online te gaan, om zo over die maand een gemiddelde van 120 uur te houden, wordt je nog gekicked, omdat je nu net in die week 'asociaal' en 'een lijer' bent (ik noem t gewoon gebruik maken van een dienst maar goedOp zaterdag 23 maart 2002 18:36 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
En ze snijden in principe dus niet in de uren. Mensen mogen alleen geen misbruik maken van de dienst. Net zoals je bij chello dus niet meer dan 5 gig mag downloaden, mag je hier niet ONNODIG online zijn. En daar verstaan ze ook onder downloaden van bv films als je er niet achter zit.
En ik reageer zo omdat dit verhaal toch zo helder is als wat, en er toch mensen zijn die gewoon zooooooooo kortzichtig zijn. wat begrijpen jullie nou niet??
dat het axe effect je niet stapels vrouwen oplevert?
dat friaco winst wil maken?
maw als je de markt een beetje volgt WEET je dit gewoon
jongens, blijf dan toch lekker van 18.00-8.00 online, wat kan mij het schelen. Jij wordt eraf gekicked, ik niet/ Ik zeg alleen dat iedere 3 jarige kleuter kan uitrekenen dat zolang friaco per tik betaald je dit niet kan maken. Dit in combinatie met een fair use zegt toch genoeg.Op zaterdag 23 maart 2002 21:44 schreef pinolief het volgende:
Ik zie hoe user "Maverick" over het geheel denkt en reageert.
Dat hij/zij er anders overdenkt dan wij is zijn/haar goed recht maar van die Pim Fortuynreacties wordt ik een beetje ziek.
Wat een arrogant figuur is hij/zij zeg, vooral op de manier hoe die schrijft en reageert.
Om tegewoon!
Nou Maverick : de topic is voor jouw, alsjeblieft en wees er gelukkig mee..............
(1980 reacties en 2 jaar geregistreerd....verberg je iets voor iemand ofzo??)
tja, ik heb geen idee. Zover ik nu na kan gaan zijn alleen de ECHT aso gebruikers gekicked, en bijna iedereen ( behalve deze aso's ) zijn het hiermee eens.Op zondag 24 maart 2002 00:58 schreef WilcoB het volgende:
[..]
Sterker nog, als jij in 1 week van plan bent 6 uur te internetten en de rest van de maand van plan bent niet online te gaan, om zo over die maand een gemiddelde van 120 uur te houden, wordt je nog gekicked, omdat je nu net in die week 'asociaal' en 'een lijer' bent (ik noem t gewoon gebruik maken van een dienst maar goed )
hmmz
Maar liegen kunnen ze ook! En daar walg ik van. In dit topic staan al twee mensen waartegen gezegt is dat ze dubbel hebben ingebeld. Terwijl ze beide dat nooit gedaan hebben. Tegen mij is dat ook gezegt. Verder zei men dat op 8 maart mijn verbruik 8 uur was. Dat zou nooit kunnen want ik was pas om 5 uur thuis.Op zondag 24 maart 2002 12:09 schreef DJ^ het volgende:
Helemaal met Maverick eens, alleen de echt-groot verbruikers zijn inmiddels gekickt.
Ikzelf weet niet precies waar ik aan toe ben, hoeveel mag ik nu online per dag? En is dat een gemiddelde of een maximum?
Hopelijk kunnen we allemaal nog lang gebruik maken van friaco.
tja, daar kan ik natuurlijk niks over zeggen.... Maar ik geef jullie groot gelijk als je daar kwaad om bent, maar toch. Bijna iedereen die gekicked is ontkent niet extreem veel gebruik te hebben gemaakt van de dienstOp zondag 24 maart 2002 12:17 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
Maar liegen kunnen ze ook! En daar walg ik van. In dit topic staan al twee mensen waartegen gezegt is dat ze dubbel hebben ingebeld. Terwijl ze beide dat nooit gedaan hebben. Tegen mij is dat ook gezegt. Verder zei men dat op 8 maart mijn verbruik 8 uur was. Dat zou nooit kunnen want ik was pas om 5 uur thuis.
was inderdaad niet netjes.........Op zondag 24 maart 2002 13:20 schreef hervaz het volgende:
Als ze een duidelijke grens hadden getrokken van wat wel en niet extreem was, was deze ellende niet gebeurd, ik leg de schuld nog steeds bij friaco omdat de die fup vaag houden en zonder pardon je mailadres enzo afkappen.
Heb je hier wat meer informatie overOp zondag 24 maart 2002 13:29 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
trouwens, volgens hardnekkige geruchten komen er dus binnenkort 2 nieuwe aanbieders bij
hmmz
Undertaker herinnerde zich nog een kpn patser van een maand geleden. Die gaf toen al aan dat 'kpn ergens mee bezig was' wie weet lulde die niet uit zijn nek??Op zondag 24 maart 2002 14:22 schreef DJ^ het volgende:
[..]
Heb je hier wat meer informatie over
Edit: Laat maar heb de url al gevonden: [topic=447810]
Dat zijn ze al vanaf '99 volgens mij, ik herinner me een artikel op tweakers.net hierover.Op zondag 24 maart 2002 16:36 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
Undertaker herinnerde zich nog een kpn patser van een maand geleden. Die gaf toen al aan dat 'kpn ergens mee bezig was' wie weet lulde die niet uit zijn nek??
hmmz
ja maar je moet wel bedenken dat die 06nogwat nummers pas sinds een paar maanden echt actief zijn. Dus wie weetOp zondag 24 maart 2002 16:42 schreef DJ^ het volgende:
[..]
Dat zijn ze al vanaf '99 volgens mij, ik herinner me een artikel op tweakers.net hierover.
Kan hem op dit moment niet vinden maar misschien staat ie er wel bij: kpn + opta
Verwijderd
Verwijderd
weet je wat het probleem is bij LaDot?Op zondag 24 maart 2002 18:10 schreef Remark het volgende:
Ach ja, Friaco ... Ik heb het (heel) even gehad. Kreeg idd die vage brieven over het gebruik minderen maar vond het een beetje schijnheilig om net nu ik 's nachts wat linux iso's aan het downen was opeens te gaan minderen. Niet zo slim want een afsluiting volgde.
Achteraf vind ik het niet zo'n probleem er vanaf te zijn (ik belde overigens ook veel overdag). Ik kreeg nl. niet zo'n goed gevoel van Friaco, dat gebedel om zakelijke klanten, het afsluiten zonder een enkele persoonlijke waarschuwing en het niet meer retourneren (of per webmail beschikbaar stellen) van de e-mail die voor je afsluiting nog in je mailbox stond. Dat wordt door Wanadoo blijkbaar toch wat netter en professioneler geregeld. Gelukkig heb ik een baas die wel 100 € per maand wil gaan meebetalen voor ISDN toegang.
Door bovenstaande beschrijving van hoe Friaco sommige zaken afhandelt heb ik echter het idee gekregen dat ze het niet lang gaan volhouden. Iig staan ze niet meer in mijn lijstje waaruit ik een 24/7 aanbieder ga kiezen.
Ik denk dat ik de gok maar waag met Ladot. Die staan op hosting gebied niet echt goed bekend maar ik ga toch eens testen of hun isdn allday dienst wel in orde is.
Het verschil met Demon of Euronet 24/7 isdn is me nog wat te groot (Ladot is € 119 per maand en eenmalig € 149 / Euronet en Demon zitten rond de € 200 per maand).
Ik heb in ieder geval van Ladot per mail bevestigd gekregen dat voor die € 119 je ongelimiteerd online kunt zijn. Zowel wat down en upload betreft als uren online.
Je hoeft niet in het bezit te zijn van een KvK nummer, alhoewel dat voor mij geen probleem geweest zou zijn. Er zit ook een gratis domeinnaam naar keuze bij inbegrepen.
Als e.e.a. rond is met Ladot zal ik hier nog wel eens een speedtest neerzetten.
Verwijderd
als ik jou was zou ik 1 maand wachten met het afsluiten van nieuwe abonnementenOp zondag 24 maart 2002 18:58 schreef Warezhelp het volgende:
Weet iemand al meer over LaDot ?
Wordt het wel iets of juiste niet ?
Ervaring al ? post some tests
Verwijderd
Heb je ergens een link naar deze informatie ?Op zondag 24 maart 2002 18:13 schreef the_undertaker het volgende:
weet je wat het probleem is bij LaDot?
de prijs is zo laag omdat men geen 1:1 poortverhouding heeft maar een 1:2 .. dat houdt dus in dat je met 2 leden 1 poort moet delen en als alle mensen met LaDot denken 24/7 ingebeld te kunnen zijn krijg je je raad het al "tuut-tuut-tuut"
preciesOp zondag 24 maart 2002 20:37 schreef Remark het volgende:
[..]
Heb je ergens een link naar deze informatie ?
Nu ik "zwart op wit" een bevestiging heb dat er geen limiet is maak ik me niet zo veel zorgen. Contract is contract lijkt me. Mocht het mis gaan dan kijk ik wel weer naar de nieuwe aanbieders die volgens de geruchten er aan zitten te komen. Je wordt wel een beetje een ISP nomade op deze manierBen blij dat ik al tijden een vast (betaald) e-mail adres heb met redirect etc.
Verwijderd
je vergeet wish click & dialOp zondag 24 maart 2002 20:42 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
precies
superweb, quickonline, wanadoo, friaco enz enz
Verwijderd
oh bij mij doet die het nogOp woensdag 20 maart 2002 17:38 schreef Piepeltjes het volgende:
Ik denk dat ze iedereen eraf gaan gooien. Ik ben er ook afgegooid.
verrek vergeten, heb ik ook nog een half jaar gedaanOp zondag 24 maart 2002 20:55 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
je vergeet wish click & dial
bestaat dat eigenlijk nog?
Schijnbaar nietOp maandag 25 maart 2002 12:42 schreef Alfa_33 het volgende:
Is er al weer wat meer bekent dan ,..qua afhandeling van friaco ???
[edit]quoten is moeilijkFRIACO heeft een paar abonnementen:
VOLNET, de naam zegt het al, verschaft exclusief
per gebruiker, 24 uur per dag / 7dagen in de week
toegang voor 200 EURO
( excl. BTW) per maand. Voor dat geld wordt dus
een aparte lijn helemaal gereserveerd voor 1
klant.
ZAKENNET: geeft aan zakelijke gebruikers voor 110
EURO per maand een zelfde soort toegang maar dan
alleen tijdens kantoortijden. Na zes uur s-
avonds zijn al die lijnen vrij en dus weer
opnieuw te gebruiken.
THUISNET : Als je nu aan elke particulier 25 EURO
zonder BTW ofwel 30 EURO met BTW vraagt dan
moeten THUISNETTERS de beschikbare capaciteit in
de avond en de nacht dus met elkaar DELEN
Dat houdt in dat een particulier dus niet vanaf
zes uur s-avonds die lijn constant moet
bezetten, anders kan de andere gebruiker, die ook
25 EURO betaald heeft er niet op komen. Tot nu
toe heeft FRIACO iedereen toegang verschaft
zonder beperkingen, maar zoals dat altijd al de
bedoeling is geweest gaat dat binnenkort
veranderen.
De beschikbare capaciteit kan dus alleen in alle
redelijkheid gebruikt worden en iedereen weet dat
anderen op U kunnen zitten wachten. Natuurlijk
bestaan er spitsuren aan het begin van de avond.
Een maand geleden stuurde FRIACO U ook al twee
berichten over deze 'fair use policy' van het
ThuisNet.
Helaas hebben wij moeten vaststellen dat U niet
of niet voldoende aan dit verzoek heeft voldaan.
U zal daarom aan het eind van deze maand worden
afgesloten. Dit gebeurt op basis van artikel 11
lid E van de algemene voorwaarden. Daarin wordt
het recht beschreven om ter voorkoming van
overbelasting van het netwerk of ter bescherming
van de kwaliteit en/of beschikbaarheid aan
gebruikers beperkingen te stellen of toegang tot
de FRIACO dienst te onthouden.
U kunt nu nog slechts voor 200 EURO per maand
terecht voor een VOLNET-abonnement.
FRIACO wordt tot deze stap gedwongen om de
redelijke gebruikers toegang te laten behouden
tot deze dienst.
Het spijt ons van U afscheid te moeten nemen.
Met vriendelijke groet
Uw FRIACO team
Verwijderd
Op woensdag 20 maart 2002 19:28 schreef DJErwinski het volgende:
[..]
maaruh ik zit ong 120 uur per week is dat errug??
Waarom moet zoiets er nou weer bij staan in zo'n topic??Op donderdag 21 maart 2002 11:58 schreef maartena het volgende:
[..]
* maartena download lekker met 150 kbyte/s
Ik vind het vreemd..Op donderdag 21 maart 2002 12:12 schreef xxxMaverick het volgende:
hier gaan we weer.........ik adviseer de mensen met een grote b*k eens ff het wanadoo topic door te lezen. iedereen kan nu wel schreeuwen aktie bla bla bla........ maar je hebt geen poot om op te staan. De fair use policy was er al de hele tijd!
dus.....Helemaal terecht dat ze die 18.00-8.00 mensen eraf gooien.
Je kunt ook een beetje raar overdrijven hoor!!Op zaterdag 23 maart 2002 19:04 schreef Warezhelp het volgende:
Ik vind dit echt de druppel!!!
Zowiezo erg onproffesioneel dat Fiasco zulke postings
afstruint (zijn waarschijnlijk dan stel jongelui die fiasco opgericht hebben met 0,0 verstand) a) alsof veel postings op tweakers.net af te leiden is wat het verbruik bij fiasco is b)hoe kunnen ze nu zien dat je voorheen bij fiasco heb gezet aan de hand van je nick ?!?!!?
Totaal ongeloofgelijk! tijd voor justice! Ik raad iedereen FRIACO AF! ook nieuwe abbbonement is een lokker heb ik uit zeer betrouwbare bron...gewoon iets anders zoeken,(zo lang dit er nog/wel is)
[topic=480460/10/25]Op dinsdag 30 april 2002 21:32 schreef MicroDroid het volgende:
Kun je die url misschien ffies plaatsen dan??