RABOX OVERHEERST MHUHAHAHAHAAAAA!Op woensdag 03 april 2002 14:54 schreef Mr_Hiney het volgende:
thnx voor de mail. BTW ik ga toch nog de SNS afzeiken dat dit zo lang heeft geduurd
hahahaha!
* zwahiel kreeg net mail van Darkrider!
* zwahiel heeft betaald!
* zwahiel kreeg net mail van Darkrider!
* zwahiel heeft betaald!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Mr_Hiney
King.Niek
FragFrog
Jtiegelaar
Zwahiel
PASware
Grooviee17
deze zijn nu ook compleet
en deze nog niet
Hellfighter
OverSoft
TricTrac
eero
Emphelator
BladE2k
Four
Jappie
djnielz
Enterprice_NL
Zulukop
King.Niek
FragFrog
Jtiegelaar
Zwahiel
PASware
Grooviee17
en deze nog niet
Hellfighter
OverSoft
TricTrac
eero
Emphelator
BladE2k
Four
Jappie
djnielz
Enterprice_NL
Zulukop
Kom op jongens, ga ff bellen/mailen/faxen/fietsen/sms'en/wappen/floeken/scheldenOp woensdag 03 april 2002 15:01 schreef DarkRider het volgende:
deze zijn nog niet compleet
Hellfighter
OverSoft
TricTrac
eero
Emphelator
BladE2k
Four
Jappie
djnielz
Enterprice_NL
Zulukop
naar je bank. Hoe eerder hoe beter zeg ik altijd maar
Wow, waar woon jij dan?Op woensdag 03 april 2002 10:49 schreef zwahiel het volgende:
Ik kan ze wel in de buurt kopen, maar ze zijn zo dúúr!![]()
![]()
...
30 cm voor € 59,- zonder inverter!![]()
![]()
In Rotterdam zit een zaakje Dil, daar heb je ze ook. Voor iets van 6,75euro heb je een 30cm. En voor dezelfde prijs een inverter.
Verwijderd
Als er nu per ongeluk 'iets' gebeurd met deze mensen hebben wij onze CCFL'etjes eerderHellfighter
OverSoft
TricTrac
eero
Emphelator
BladE2k
Four
Jappie
djnielz
Enterprice_NL
Zulukop
Een ongelukje zit in een klein hoekjeOp woensdag 03 april 2002 15:53 schreef Mr_Hiney het volgende:
[..]
Als er nu per ongeluk 'iets' gebeurd met deze mensen hebben wij onze CCFL'etjes eerder![]()
![]()
Mr_Hiney is Evil
Daddy of 3 :)
tja nu mag ik dan ook eindelijk mee doen aan deze actie dan hé!Op woensdag 03 april 2002 15:59 schreef QuasaR het volgende:
[..]
Een ongelukje zit in een klein hoekje
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
jeeeh, ik heb het BETAALD mailtje gekregen, thnx dude, ik hoop ze snel te onvangen
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
t*ring, wat hier wordt een mens niet blij van, die postbank is echt zo traag als dikke stront door een regenpijp omhoog

als je mn geld morge nog niet binnen is, dan gaan er ongelukken gebeuren bij de Postbank
me ->
<- een medewerker van de postbank
als je mn geld morge nog niet binnen is, dan gaan er ongelukken gebeuren bij de Postbank
me ->
<- een medewerker van de postbank Verwijderd
Het heeft FF geduurd maar toch het is binnenOp woensdag 03 april 2002 15:01 schreef DarkRider het volgende:
Mr_Hiney
King.Niek
FragFrog
Jtiegelaar
Zwahiel
PASware
Grooviee17
en idd laten we dat hoekje een beetje oprekken
Als je een overschrijvingskaart opstuurt kan het soms wel 2 weken duren voordat er überhaubt iets gebeurd...Op woensdag 03 april 2002 20:21 schreef Emphelator het volgende:
t*ring, wat hier wordt een mens niet blij van, die postbank is echt zo traag als dikke stront door een regenpijp omhoog![]()
![]()
me ->[afbeelding]<- een medewerker van de postbank
Het duurt al een kleine 4 dagen voordat het aankomt, nog eens 2 voordat het daadwerkelijk in behandling gaat en de overschrijving zelf duurt ook nog eens 4 tot 6 werkdagen voordat de ander het daadwerkelijk op de rekening heeft...
Ik weet ook niet waarom het ineens allemaal zo lang duurd, maar vroeger ging het toch wel een beetje sneller...
Hmm, ik zit (dus) bij Postbank EN ik heb het via zo'n overschrijving gedaanOp woensdag 03 april 2002 23:24 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Als je een overschrijvingskaart opstuurt kan het soms wel 2 weken duren voordat er überhaubt iets gebeurd...
Het duurt al een kleine 4 dagen voordat het aankomt, nog eens 2 voordat het daadwerkelijk in behandling gaat en de overschrijving zelf duurt ook nog eens 4 tot 6 werkdagen voordat de ander het daadwerkelijk op de rekening heeft...
Ik weet ook niet waarom het ineens allemaal zo lang duurd, maar vroeger ging het toch wel een beetje sneller...
Jongens......Wij als nieuwe generatie hoeven toch eigenlijk geen pen en papier te hebben? En al helemaal niet als het gaat om geldoverdracht e.d. Daar hebben we toch het wonderschone INTERNET VOOR?
hmmm ik heb het ook via Girotel via Internet, maar dat duurde dus ook een dikke 5 dagen voordat het op DarkRider zijn rekening stond...Op donderdag 04 april 2002 02:07 schreef Enterprice_NL het volgende:
[..]
Hmm, ik zit (dus) bij Postbank EN ik heb het via zo'n overschrijving gedaan![]()
![]()
Tijd om girotel aan te schaffen... Of gewoon contant per post geld sturen, dan heb je het de volgende dag
Als het van Postbank naar Postbank ging was het binnen 1 dag gebeurd, maar ja, van Postbank naar andere bank duurd dus gewoon zo lang...
gelukkig zitten de meeste mensen bij de Postbank!
[offtopic]
* zwahiel heeft gisteren zijn nieuwe giropas gekregen, maar WTF!!! Geen shitknip meer erop!
Nu krijg ik een aparte pas voor de chipknip!
Je hebt dus 2 passies, een PIN-pas en een Chip-pas!
Die nieuwe pas ziet er wel vet uit!
[offtopic]
Nogmaals, Rabobank ROELEERT de hele zooi nou eenmaalOp donderdag 04 april 2002 09:59 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hmmm ik heb het ook via Girotel via Internet, maar dat duurde dus ook een dikke 5 dagen voordat het op DarkRider zijn rekening stond...
Als het van Postbank naar Postbank ging was het binnen 1 dag gebeurd, maar ja, van Postbank naar andere bank duurd dus gewoon zo lang...
gelukkig zitten de meeste mensen bij de Postbank!
[offtopic]
* zwahiel heeft gisteren zijn nieuwe giropas gekregen, maar WTF!!! Geen shitknip meer erop!![]()
Nu krijg ik een aparte pas voor de chipknip!![]()
Je hebt dus 2 passies, een PIN-pas en een Chip-pas!![]()
Die nieuwe pas ziet er wel vet uit!Wel een beetje errug "blauw"!
[offtopic]
* zwahiel is person non grata bij de Rabobank...Op donderdag 04 april 2002 11:21 schreef MauriX het volgende:
[..]
Nogmaals, Rabobank ROELEERT de hele zooi nou eenmaal
het heeft helemaal niets te maken met vouten die zij maken die ik weiger terug te draaien hoor!
Ik stuur iedereen nu een mailtje waarvan ik zie dat er niet betaald is.. ik wil n.l. morgen bestellen 
en vraag hoe het er mee staat!
en vraag hoe het er mee staat!
jnbrouwer@freeler.nl <jnbrouwer@freeler.nl>; niels.buijs@ict.nl <niels.buijs@ict.nl>; Jan Philip Eigeman <jp_ownman@hotmail.com>; zulumoel@hotmail.com <zulumoel@hotmail.com>; j@four.tmfweb.nl <j@four.tmfweb.nl>; danny@bookmark.nl <danny@bookmark.nl>; eero@zeelandnet.nl <eero@zeelandnet.nl>; Nab <n.nab@chello.nl>; Laurens Leemans <OverSoft@Chello.nl>; Hellfighter ! <hellfighter_@hotmail.com>
hebben mail als goed is
hebben mail als goed is
Tijd om eens voor een andere bank te kiezen bedoel jeOp donderdag 04 april 2002 02:07 schreef Enterprice_NL het volgende:
[..]
Hmm, ik zit (dus) bij Postbank EN ik heb het via zo'n overschrijving gedaan![]()
![]()
Tijd om girotel aan te schaffen... Of gewoon contant per post geld sturen, dan heb je het de volgende dag
Verwijderd
/me heeft meel gehad, en heeft betaald 
het heb ff geduurd maar dan eindelijk is het toch aangekomen eindelijk.
misschien heeft een postbankmedewerker toch mn post gelezen gister
het heb ff geduurd maar dan eindelijk is het toch aangekomen eindelijk.
misschien heeft een postbankmedewerker toch mn post gelezen gister
DarkRider
Kan ik mijn rode CCFL ook veranderen naar een groene ?
thankz..
thankz..
JemigOp donderdag 04 april 2002 17:12 schreef TheProphet het volgende:
DarkRider
thankz..
heeft er hier een honing aan zijn kont.
1 iemand zegt : ROOD = GAY! en iedereen loopt er vrolijk achteraan..
na jah voor deze keer
SuperOp donderdag 04 april 2002 17:38 schreef DarkRider het volgende:
[..]
Jemig
heeft er hier een honing aan zijn kont.
1 iemand zegt : ROOD = GAY! en iedereen loopt er vrolijk achteraan..
na jah voor deze keer
Als je morgen besteld, wanneer kan ik het dan verw88?
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
in de week van 8 april geloof ik (ik geloof dat DarkRider dat gezegd had)Op donderdag 04 april 2002 20:01 vroeg nhimf het volgende:
Als je morgen besteld, wanneer kan ik het dan verw88?
Psies, rtft........ Read the f*cking topic
hmh, ik=(postbank & overmakingskaart) 
da's matig, maarja, je kan het geld zo snel mogelijk dus verwachten
Hee, Darkrider. Ik heb ook inmiddels een reactie meel gestuurd... Dus mijn betaling in 'onderweg' (jammergenoeg zal je het na een tijdje merken op je rekeningOp vrijdag 05 april 2002 00:29 schreef OverSoft het volgende:
hmh, ik=(postbank & overmakingskaart)
Nog een paar dagen tweakers en we kunnen weer gaan knutselen aan onze pc
Ik hoop het ook, lekker modden! Al is het wel iets voor mij dat als ik hem thuis krijg dat ik hem gelijk laat donderen ofzo.
Ze gaan snel stuk hoorde ik?
Ga gewoon naar een echte bank toe.
Ik zit zelf bij de ABN.
Via overschrijvingskaarten zijn ze traag
, maar als je internet bankieren gebruikt dan staat het nog geen 5 minuten later bij iemand anders op zijn bankrekening.
Alleen als het naar een postbank rekening moet, dan duurd het maximaal een uur. Maar dat ligt aan de postbank. 
Internet bankieren kast je niets extra's bij ABN.
Ik zit zelf bij de ABN.
Via overschrijvingskaarten zijn ze traag
Internet bankieren kast je niets extra's bij ABN.
Beetje offtopic...
Maar heb 2 groene buizen binnen van Stuut en ze zijn grandioos. Eentje is wel opgeblazen dus wel goed opletten met de plus en min. Dat Rood=Geel en Zwart=zwart is. Ook zorgen dat de buis al netjes aangesloten staat voordat je de schakelaar aanzet en niet aanzetten en dan pas buis aansluiten.
Er komt wel een vervolgtopic he? Wil benieuwd naar de resultaten
Maar heb 2 groene buizen binnen van Stuut en ze zijn grandioos. Eentje is wel opgeblazen dus wel goed opletten met de plus en min. Dat Rood=Geel en Zwart=zwart is. Ook zorgen dat de buis al netjes aangesloten staat voordat je de schakelaar aanzet en niet aanzetten en dan pas buis aansluiten.
Er komt wel een vervolgtopic he? Wil benieuwd naar de resultaten
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Verwijderd
/me zit te wachten om dit lampje in zijn pctje te hangen...
/me verveelt zich
/me vindt dit een zinloze post
/me wil ff benadrukken dat hij niet uit is op het scoren van techposts....
/me verveelt zich
Op vrijdag 05 april 2002 13:47 schreef Agony het volgende:
/me zit te wachten om dit lampje in zijn pctje te hangen...
/me verveelt zich
LOL
waar is agony wel op uit? een lekkere chick versieren hier? (sorry je zit verkeerd, tenzij je homo bent
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Ik ben geen homo en ben er ook niet op uit om een chick te scoren op dit forum! Las gewoon ff de laatste posts door over de tl buisjes en wou een bijdrage leveren aan dit topic.
* daredevil__2000 is benieuwd hoe zijn window etch eruit gaat zien met die mini-tl blacklight.
Verwijderd
Weer een onnodige replyOp vrijdag 05 april 2002 14:28 schreef Agony het volgende:
Ik ben geen homo en ben er ook niet op uit om een chick te scoren op dit forum! Las gewoon ff de laatste posts door over de tl buisjes en wou een bijdrage leveren aan dit topic.
Vervolg hierop moet er zeker komen.
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik de blacklight's in mn pc inbouw of in mn auto
Iemand een idee voor mij ?
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik de blacklight's in mn pc inbouw of in mn auto
Iemand een idee voor mij ?
Verwijderd
bij "twente" in den haag kosten die 30cm dingen 13.50 volgens mij is dat ook gewoon incl trafo.
Ik doe trouwens niet mee want je raadt het al ik woon gewoon in den haag.
* Pascal Saul vraagt zich af waarom niet iedereen op me mail heeft geantwoord! 
Dit is balen
Dit is balen
Als ik jou was, dan zou ik ze nog een herinnerings mailtje sturen en ze waarschuwen binnen twee dagen te reageren. Indien zij hierop ook niet antwoorden gewoon hun bestelling schrappen en voor de rest van de mensen gaan bestellen. Ik bedoel ze hebben nou wel lang genoeg de tijd gehad.Op vrijdag 05 april 2002 15:54 schreef DarkRider het volgende:
* daredevil__2000 vraagt zich af waarom niet iedereen op me mail heeft geantwoord!
Dit is balen
het is een soort herinnerings / vraag mailtje
Je bedoelt radio twente?Op vrijdag 05 april 2002 15:53 schreef BzrK het volgende:
bij "twente" in den haag kosten die 30cm dingen 13.50 volgens mij is dat ook gewoon incl trafo.
Stuut zit een stukkie verderop, en die verkoopt het iig voor 13,50 euro. Ik heb er vandaag eentje gekocht.
Gaaf man, en veel licht geven die dingen. Zijn alleen wel wat kleiner dan ik had verwacht qua doorsnede.
Verwijderd
lijkt me een goed ideeOp vrijdag 05 april 2002 16:00 schreef daredevil__2000 het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik ze nog een herinnerings mailtje sturen en ze waarschuwen binnen twee dagen te reageren. Indien zij hierop ook niet antwoorden gewoon hun bestelling schrappen en voor de rest van de mensen gaan bestellen. Ik bedoel ze hebben nou wel lang genoeg de tijd gehad.
* zwahiel w8 met smacht!
Het zal goed staan met de LCD die ik nu aan het bouwen ben van me oude laserprinter

Kijk er staan zelfs al pijltjes op en een menu knoppie!
Hendig wah!
Het zal goed staan met de LCD die ik nu aan het bouwen ben van me oude laserprinter

Kijk er staan zelfs al pijltjes op en een menu knoppie!
Hendig wah!
hellfighter_@hotmail.com Hellfighter
n.nab@chello.nl TricTrac
eero@zeelandnet.nl eero
niels.buijs@ict.nl djnielz
Laaste kans voor jullie om te reageren..
Anders schrap ik jullie wat heel jammer zou zijn.
n.nab@chello.nl TricTrac
eero@zeelandnet.nl eero
Verwijderd
what a man has to do, a man has to doOp zaterdag 06 april 2002 12:59 schreef DarkRider het volgende:
n.nab@chello.nl TricTrac
eero@zeelandnet.nl eero
En terechtOp zaterdag 06 april 2002 12:59 schreef DarkRider het volgende:
n.nab@chello.nl TricTrac
eero@zeelandnet.nl eero
* FragFrog wil nou wel es n keertje verder modden
Ik denk gewoon, als ze niet reageren.....DIKKE PECH!!
Verwijderd
gna gna gna gna gnaOp zaterdag 06 april 2002 16:34 schreef FragFrog het volgende:
[..]
En terecht
* FragFrog wil nou wel es n keertje verder modden
nee ik wacht op die paar gasten anders heb ik teveel tls en te weinig geldOp zaterdag 06 april 2002 21:32 schreef King.Niek het volgende:
heb je trouwens al besteld
heb wel zin om weer iets aan me keesmod te doen
moet de randen van mun raam ook nog afwerken
en eigenlijk opnieuw painten want hij is LELIJK
is nie eccht de bedoeling
Heb je ook nog een uiterste datum van wanneer je gaat bestellen.?
Want ik weet dat banken er best lang over kunnen doen maar als het na 9 dagen nog niet binnen hebt zijn ze toch echt gewoon te laat geweest met het geld over maken.
Want ik weet dat banken er best lang over kunnen doen maar als het na 9 dagen nog niet binnen hebt zijn ze toch echt gewoon te laat geweest met het geld over maken.
Verwijderd
schade vergoeding eisenOp zaterdag 06 april 2002 21:59 schreef Tweak-Freak het volgende:
Heb je ook nog een uiterste datum van wanneer je gaat bestellen.?
* zwahiel w8 met smart...
* zwahiel heeft zijn LCD gemold, de pinout verkeerd aangesloten... Normaal 16 pinnen ik heb er 26
* zwahiel heeft zijn LCD gemold, de pinout verkeerd aangesloten... Normaal 16 pinnen ik heb er 26
Verwijderd
gna gna LOp zondag 07 april 2002 02:56 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel w8 met smart...
* zwahiel heeft zijn LCD gemold, de pinout verkeerd aangesloten... Normaal 16 pinnen ik heb er 26![]()
Over aansluiten gesproken he?! Zijn normale 20X4 lcd's simpel aan te sluiten, of moet je echt zo'n soldeermenneke zijn? Kan het wel een beetje, maar ik heb het al 1231245 jaar niet meer gedaan, vandaar.
Gewoon heel voorzichtig solderenOp zondag 07 april 2002 11:11 schreef MauriX het volgende:
Over aansluiten gesproken he?! Zijn normale 20X4 lcd's simpel aan te sluiten, of moet je echt zo'n soldeermenneke zijn? Kan het wel een beetje, maar ik heb het al 1231245 jaar niet meer gedaan, vandaar.
Maar mooi Darkrider, valt nog mee dat het maar 4 man is van de zoveel die zo'n 'reageer(lichtgevend)buisje' wilt hebben
Ik merk het wel dan...
Mm solderen is niet moeilijk mits je een goed boutje hebt
en niet zon 40w bout als mij.. maar zelfs dan kan ik het nog... hihi.
Gewoon het tin lekker laten vloeien.. en eerst de te solderen draadjes vertinnen
zeer belangrijk..
Nee ik ben niet thuis. Op me bankrekening is weinig gebeurd..
Kijk vanaaaf wel wanneer ik thuis ben
Gewoon het tin lekker laten vloeien.. en eerst de te solderen draadjes vertinnen
Nee ik ben niet thuis. Op me bankrekening is weinig gebeurd..
Kijk vanaaaf wel wanneer ik thuis ben
Verwijderd
tis al een paar keer gevraagd maar heb je een uiterste datum voor wanneer het geld binne moet zijn?
met andere woorden/dus wanneer ga je bestellen?
met andere woorden/dus wanneer ga je bestellen?
Keep the ccfl rolingOp zondag 07 april 2002 18:17 schreef DarkRider het volgende:
Zostraks
Denk je dat ik ze al voor het weekend binnen heb?
Voor de 14e dus.
Want dan ga ik Lannen
[offtopic]Op zondag 07 april 2002 16:59 schreef DarkRider het volgende:
Mm solderen is niet moeilijk mits je een goed boutje hebt
Gewoon het tin lekker laten vloeien.. en eerst de te solderen draadjes vertinnenzeer belangrijk..
* zwahiel heeft een Weller Mini (12 Watt) die het perfect doet!
volgens mij brand je daarmee meteen door de printplaten heen!Op maandag 08 april 2002 00:25 schreef FuTaL het volgende:
/me leent een 100 watt, nog makkelijker
* zwahiel ziet een Laserjet 4 staan die kaduk is, en gaat daar strax ff een fluor display uitslopen! (Zwart met groene letters!
I am waiting
Wanneer denk je ze te gaan versturen??
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Nou ik had ze allang willen bestellen...
Maar je gelooft het niet.. ik kan me mail niet ophalen gisteravond en nu nog niet! TIME-OUT!!!! GRRRR
Chello weer in de bocht!
Hier baal ik heel erg van
Maar je gelooft het niet.. ik kan me mail niet ophalen gisteravond en nu nog niet! TIME-OUT!!!! GRRRR
Chello weer in de bocht!
Gecondoleerd!Op maandag 08 april 2002 17:16 schreef DarkRider het volgende:
Chello weer in de bocht!
Tja onbeperkt online met sjello hé!
leve ADSL
Nou das lekker danOp maandag 08 april 2002 17:16 schreef DarkRider het volgende:
Chello weer in de bocht!
actuele storingen
Maandag 8 april 2002
(web) De problemen met de webserver members.chello.nl zijn opgelost.
(web)Op dit moment zijn er problemen met de webserver members.chello.nl. Hierdoor is het niet mogelijk om de gebruikerspagina's op deze server te bekijken. Ook is het niet mogelijk nieuwe pagina's op deze server te plaatsen.
Hmm verbaasd me niks.. Als het ene niet doet doet het andere ook meteen maar niet
Maandag 8 april 2002
(web) De problemen met de webserver members.chello.nl zijn opgelost.
(web)Op dit moment zijn er problemen met de webserver members.chello.nl. Hierdoor is het niet mogelijk om de gebruikerspagina's op deze server te bekijken. Ook is het niet mogelijk nieuwe pagina's op deze server te plaatsen.
Hmm verbaasd me niks.. Als het ene niet doet doet het andere ook meteen maar niet
kijk ik lieg niet
en houd jullie niet voor het matje.
En bestellen?Op maandag 08 april 2002 17:53 schreef DarkRider het volgende:
oke ik heb me mail binnen
kreeg een mail van 3mb, geen wonder
nou verder niks nieuws dus ik ga ze schrappen
whoops komt er zonet nog een mail binnen.. euh goed dat ik nog net niet heb besteld
wanneer ga je dan wel bestellen? Vanavond?
ja maakt weinig uit he...
ze zijn toch gesloten nu
dus morgen vroeg
stel je voor.. komt er nog zon mail...
ze zijn toch gesloten nu
dus morgen vroeg
Die screenie _KAN_ niet waar zijn: wie heeft er nou nog zn originele windhoos achtergrond en styleOp maandag 08 april 2002 17:47 schreef DarkRider het volgende:
[afbeelding]
kijk ik lieg niet
en houd jullie niet voor het matje.
...waiting...
Neeeeeeh, dat mag niet, ik ga snel de mailserver van Chello weer hackenOp maandag 08 april 2002 19:45 schreef DarkRider het volgende:
STATUS = BESTELD!
nou hopen dat het aan de andere kant goed gaat
nou hopen dat het aan de andere kant goed gaat
zo ik ben nu naar utrect!
naar die techniek beurs
laterssss
naar die techniek beurs
laterssss
Joepie, ze zijn besteld
yezzzz besteld!
hoi hoi hoi... wordt binnenkort weer een brute lichtbron kweken hier op mijn kamertje
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Kan ik eidelijk mijn window etch gaan verlichten.
Prrrrrrrrriteledeeew! Op zijn kop is ook rechtop! We gaan spelen voor die mooie toverfluit! Komt u maar! Instappuh! Gegarandeerd tien ton staal verticaal! Dit is uw laatste kans, draait u meej????
[echomodus]
meej meej
[/echomodus]
Beetje opgewonden hè! Kunnnen we van het weekend mooi pics posten enzow! Beters!
[echomodus]
meej meej
[/echomodus]