darkrider, you have new mail!
misschien kunnen we de cash en de lampjes persoonlijk uitwisselen, werk 100 meter van GC!
misschien kunnen we de cash en de lampjes persoonlijk uitwisselen, werk 100 meter van GC!
Verwijderd
Je moet ff deze topic doorlezen, dan weet je ook gelijk wat er speelt. Ben je op de hoogte van de stand van zakenOp dinsdag 26 maart 2002 17:46 schreef Ussie het volgende:
ik ben wel geintereseerd in een 30 cm blauwe !
sins ik vrij nieuw in dit ben (mijn eerste inkoopactie)
wat moet ik doen om em te krijgen, en wie mailen ??
als ik me mail nog niet heb ingesteld (d8 ut wel) wouter.matrix@planet.nl
sorry als ik iemand tot last ben met mijn n00b vragen
HAHAHA, RABOX RulezzzzzzzzOp dinsdag 26 maart 2002 17:58 schreef LeonM het volgende:
![]()
![]()
Is het geld NOG niet binnen, ik heb t donderdag overgemaakt
GVD klotebank, ik wil ook Telebankieren!
http://www30.brinkster.com/drnl/inkoopactie_mini_tlbuisjes.htmOp dinsdag 26 maart 2002 19:29 schreef Enterprice_NL het volgende:
Euhm,
2 blacklight (30cm)
1 inverter
Ik heb inmiddels 1 CCFL gesloopt
Zeg maar wat zo,n extra inverter erbij kost dan maak ik dat nu ff over op je rekeningOp woensdag 27 maart 2002 08:21 schreef DarkRider het volgende:
komt goed
Op woensdag 27 maart 2002 08:30 schreef DarkRider het volgende:
6/7 euro ongeveer
daarvoor heb ik een formulier gemaakt dus gebruik die aubOp woensdag 27 maart 2002 08:38 schreef jtiegelaar het volgende:
JA hoor,
hier eentje van 30cm, Blauw.
Mijn mail: Jasper.tiegelaar@stago.nl
Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon zeer simpelOp woensdag 27 maart 2002 08:44 schreef Iznogoud het volgende:
Ik heb misschien ook wel belangstelling.
Maar wie kan mij even wat info geven hoe je die dingen aan moet sluiten. Is daar een site voor die ik kan bekijken of iets dergelijks. Wil ze als kan ook uit kunnen schakelen met een switch of iets dergelijk.
Zwart op zwart en rood op geelOp woensdag 27 maart 2002 08:44 schreef Iznogoud het volgende:
Ik heb misschien ook wel belangstelling.
Maar wie kan mij even wat info geven hoe je die dingen aan moet sluiten. Is daar een site voor die ik kan bekijken of iets dergelijks. Wil ze als kan ook uit kunnen schakelen met een switch of iets dergelijk.
kheb je mail nog niet! Die hangt bij jou in je postvak uit denk ik... ?Op woensdag 27 maart 2002 08:44 schreef Mr_Hiney het volgende:
Kun jij ook kijken welke kleur ik nou had besteld, ga namelijk een beetje twijfelen aan mijzelf (tis nog vroeg). Zou je ff kunnen checken?
Verwijderd
En als je een schakelaar er tussen wilt hebben?Op woensdag 27 maart 2002 08:47 schreef DarkRider het volgende:
[..]
Gewoon zeer simpel
*klik* + *klik* = *licht*
Verwijderd
Klopt je hebt gelijk, maar als ik een groene heb bgesteld zou je er dan blauw van kunnen maken. Alvast bedankt!Op woensdag 27 maart 2002 08:58 schreef DarkRider het volgende:
[..]
kheb je mail nog niet! Die hangt bij jou in je postvak uit denk ik... ?
ja je hebt er al een terugOp woensdag 27 maart 2002 09:44 schreef Mr_Hiney het volgende:
Mail gekregen Darkrider?
Verwijderd
Converter moet je goed inpakken dmv tape of zelf een behuizing maken.... niet zo in je kast leggen want dan krijg je dus kortsluitingOp woensdag 27 maart 2002 09:49 schreef Iznogoud het volgende:
Als ik vragen mag. Hoe zijn jullie van plan om die converter in je kast te plaatsen. Neem aan dat jullie het niet zo in de kast leggen, maar toch netje's monteren.
Heb zelf zo'n Dzwarte Dragon kast en aan de voorkant zit zo'n leuke grill. Lijkt me wel leuk gezicht om daar er 1tje achter te doen. Zijn er hier mensen die al ccfl hebben gemonteerd en pics van hebben?
t werkt niet met 5 minuten hoor duurt wel ff ietsje langerOp woensdag 27 maart 2002 09:51 schreef daredevil__2000 het volgende:
He DarkRider, als het goed is staat het geld al op je bankrekening.
Heb het geld namelijk net overgemaakt met internet bankieren.
Kun je dit even controleren.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Bij ABN werkt het wel met 5 minuten.Op woensdag 27 maart 2002 09:52 schreef TheProphet het volgende:
[..]
t werkt niet met 5 minuten hoor duurt wel ff ietsje langer
Verwijderd
Dat snap ik. Maar je wou toch niet zeggen dat je een rol tape pakt en ff lekker aan het inpakken gaat en dan zo in je kast gaat leggen? Of ben ik nou de enigste die zijn kast fatsoenlijke wil hebben?Op woensdag 27 maart 2002 09:51 schreef TheProphet het volgende:
[..]
Converter moet je goed inpakken dmv tape of zelf een behuizing maken.... niet zo in je kast leggen want dan krijg je dus kortsluiting
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Butt..... hahahaOp woensdag 27 maart 2002 11:13 schreef zwahiel het volgende:
[offtopic]
Mr_Hiney
Hello.... it's me Mister Hiney
w000000t! Jij hebt een kewle nick en sub man!
* zwahiel vind dat Mr Hiney altijd roeleerde in Cow & Chicken!
Woei! Helllooooooo! It's meeee! Mister Hiney!
= Kewl!
[/offtopic!]
wat is het bestelnummer van dat ding, dan kan ik er ook een paar bestellen?Op woensdag 27 maart 2002 09:17 schreef TheProphet het volgende:
Ik schakel ze hiermee..
[afbeelding]
Te halen bij Conrad
Bestelnummer is Nr. 700568-89Op woensdag 27 maart 2002 14:32 schreef grooviee17 het volgende:
[..]
wat is het bestelnummer van dat ding, dan kan ik er ook een paar bestellen?
Ja ik mail je zoOp woensdag 27 maart 2002 15:38 schreef grooviee17 het volgende:
darkrider, heb je mijn bestelling ontvangen? Stuur dan ff een mailtje naar paap2@hotmail.com
Nooit wat van je gehad zover ik weet.. Je staat niet in de bestelling dus?Op woensdag 27 maart 2002 15:39 schreef Razer het volgende:
heej dark laat mijn bestelingen maar zitten dus die niet opsturen !!!!
me mail was
csaapje@hotmail.com
Verwijderd
Goede vraag, weet je dat ongeveer hoe laat we die dingen kunnen verwachten?Op woensdag 27 maart 2002 15:49 schreef FragFrog het volgende:
Geld gisteren overgemaakt, als't goed is heb je het binnen paar dagen
Enig id wanneer we die dingen kunnen verwachten?
Verwijderd
De OCM modjes krijguh het nog drukOp woensdag 27 maart 2002 16:19 schreef MauriX het volgende:
wOOt! Dan ken iedereen 'm in gaan bouwen, en dan is het alleen nog maar PICS () posten
Verwijderd
CSA Aapje ?Op woensdag 27 maart 2002 15:39 schreef Razer het volgende:
heej dark laat mijn bestelingen maar zitten dus die niet opsturen !!!!
me mail was
csaapje@hotmail.com
[/ouwehoermodus]Mwoahahahahaaaaaa >:)[ouwehoermodus]Op woensdag 27 maart 2002 16:23 schreef Mr_Hiney het volgende:
[..]
De OCM modjes krijguh het nog druklaten we allemaal tegelijk een topic openuh
Verwijderd
mijn betaling (girobetaalkaart) is maandag de deur uit gegaan, dus of je hebt t net voor t weekend of net ernaOp woensdag 27 maart 2002 16:14 schreef DarkRider het volgende:
dus dan hoop ik toch zeker wel dat 90% het geld heeft overgemaakt en dan kan ik gaan bestellen..
nog ffetjes w88 dusdus ik ga er vanuit als het meezit dat ik het in de week van 8 april alles de duer uit heb gedaan.
Iedereen weer blij
Verwijderd
uhm schakelaar kan handig zijnOp woensdag 27 maart 2002 16:36 schreef Mr_Hiney het volgende:
Maar wat ik nog wou vragen, ik hoor allerlei dingen over invertor en gevalletje... maar dat ding wat ik besteld heb die is kant en klaar en die werkt direct of moet ik daar nog wat voor bij hebben? (Zoals een invertor of iets anders)
Die invertor zit er gewoon bij. Als je een lampie hebt besteld, dan krijg je ook een invertor. Een soort travo. Dat is gewoon klikkerde klik, dat wijst zich vanzelf.Op woensdag 27 maart 2002 16:36 schreef Mr_Hiney het volgende:
Maar wat ik nog wou vragen, ik hoor allerlei dingen over invertor en gevalletje... maar dat ding wat ik besteld heb die is kant en klaar en die werkt direct of moet ik daar nog wat voor bij hebben? (Zoals een invertor of iets anders)
Verwijderd
Zo net als een tL buis bedeoel je? maar een schakelaar had ik wel (heb zelfs BaybusOp woensdag 27 maart 2002 16:47 schreef MauriX het volgende:
[..]
Die invertor zit er gewoon bij. Als je een lampie hebt besteld, dan krijg je ook een invertor. Een soort travo. Dat is gewoon klikkerde klik, dat wijst zich vanzelf.
Je ziet die travo toch gewoon op dit plaatje(op dat kleine printplaatje)?Op woensdag 27 maart 2002 17:00 schreef MauriX het volgende:
Uiteraard neit zo'n dikke travo... Maar wel iets in die richting ja.
[/edit]
Toch? Of heb ik dit nou helemaal fout
[edit]
Verwijderd
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
ja tis gewoon pluggen in feiteOp woensdag 27 maart 2002 22:42 schreef gitaarwerk het volgende:
ik snap er geen snars van
over die tl of ccfl (et zijn andere dingen jah) zijn diegene dieje nou bij de oc-shop haalt inclusief inverter? of kant wn klaar opgebouwd dat je ze alleen nog maar heoft te pluggen aan je power connector?
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Je kunt Darkrider beter ff zelf mailen denk ik.Op donderdag 28 maart 2002 09:56 schreef Four het volgende:
Hmpf. Ik krijg die inyternet pagina van jou niet open.De actie loopt geloof ik nog. Mail me aub even voor mijn bestelling.
j.overzier@pbcu.nl
Bedankt vast!
yeah!28-03-2002 P Saul xxxxxxxxxxx Af EUR 29,00
Verwijderd
http://www30.brinkster.com/drnl/inkoopactie_mini_tlbuisjes.htmOp donderdag 28 maart 2002 09:56 schreef Four het volgende:
Hmpf. Ik krijg die inyternet pagina van jou niet open.De actie loopt geloof ik nog. Mail me aub even voor mijn bestelling.
j.overzier@pbcu.nl
Bedankt vast!
Lees ff terug jongeOp donderdag 28 maart 2002 16:43 schreef Tweak-Freak het volgende:
En eeh vraagje: Hoe lang gaat het dan ongeveer duuren voordat ik die lampjes binnen heb?
Daddy of 3 :)
ffies danOp donderdag 28 maart 2002 17:29 schreef DarkRider het volgende:
Mag ik huilen?
Verwijderd
Nu ga ik nog harder huilenOp donderdag 28 maart 2002 17:37 schreef SeVeN het volgende:
Je kunt ook gewoon zelf emailen naar stuur en de bruin en dan vermelden wat je wilt hebben dan sturen ze het direct op! kost je wel wat meer maar dan heb je ze gelijk
ik heb er hier nu 1 blauwe van 30cm prachtig licht
Verwijderd
je kunt ook hier bestellen en het wordt voor je geregeldOp donderdag 28 maart 2002 17:37 schreef SeVeN het volgende:
Je kunt ook gewoon zelf een email naar stuut en de bruin sturen en dan vermelden wat je wilt hebben dan sturen ze het direct op! kost je wel wat meer maar dan heb je ze gelijk
ik heb er hier nu 1 blauwe van 30cm prachtig licht
allang de deur uitOp donderdag 28 maart 2002 17:52 schreef Tweak-Freak het volgende:
DarkRider kun je me ff een bevesteging mailen dat je mijn bestelling hebt.
Daddy of 3 :)
jij altijd!Op donderdag 28 maart 2002 17:40 schreef DarkRider het volgende:
[..]
Nu ga ik nog harder huilen
Waarom zit jij nou deze actie negatief te beoordelen!
kweet het ook niet maar leek mij wel leuk, dus heb ik ook besteldOp donderdag 28 maart 2002 18:25 schreef sjares het volgende:
weet iemand of blacklite leuk is en geeft dit wel licht?
Verwijderd
Verwijderd
[super melige mode!]Op donderdag 28 maart 2002 20:42 schreef Emphelator het volgende:
ik denk in me kast
nee, ik weet t nog niet, ik zie wel, ben eerst ff de stuff aan t verzamelen voor mn casemod
als je em aansluit wel jahOp donderdag 28 maart 2002 20:55 schreef zwahiel het volgende:
[..]
[super melige mode!]
Zou die blacklight licht geven als ik 'm in een dichte kast stop
Ik moet namelijk nog een ruitje maken
[/super melige mode!]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy