Nederland gaat kapot aan overtolerantie. Hoewel er duidelijk uit meerdere studies en onderzoeken naar voren komt dat veel problemen voortkomen uit conflicten met allochtonen, worden deze afgedaan als "incidenten" en "miscommunicatie". Als voorbeeld noem ik de uitkomst van een rapport waarin 99% van de straatroven in Rotterdam als allochtoon naar voren komt. In deze situatie lijkt het me niet onredelijk om de daders als allochtonen te bestempelen. Toch gaan mensen je dan als "rascist" bestempelen, omdat je hier volgens hen generaliseert en stigmatiseert. Is dit niet een typisch geval van je handen voor je ogen houden?
Ook vindt ik het zorgwekkend dat in de grote steden een grootdeel van de zetels voor de gemeenteraden aan allochtonen toegewezen gaan worden. Allochtonen die op een "onverkiesbare" 18e plek stonden genoteerd komen ineens op een totale 4e plek, en dus in de gemeenteraad. Mijn mening is dat er alles aan gedaan moet worden om te zorgen dat er nu en in de toekomst altijd een nederlandse meederheid is in de beslissingen omtrend onze beleidvoering, anders is er over 30 jaar geen Nederland meer, maar een "verenigd land van economische toevluchtzoekenden".
Ook vindt ik het zorgwekkend dat in de grote steden een grootdeel van de zetels voor de gemeenteraden aan allochtonen toegewezen gaan worden. Allochtonen die op een "onverkiesbare" 18e plek stonden genoteerd komen ineens op een totale 4e plek, en dus in de gemeenteraad. Mijn mening is dat er alles aan gedaan moet worden om te zorgen dat er nu en in de toekomst altijd een nederlandse meederheid is in de beslissingen omtrend onze beleidvoering, anders is er over 30 jaar geen Nederland meer, maar een "verenigd land van economische toevluchtzoekenden".