Ik weet dat
en
inmiddels in het forum opgenomen zijn, maar what about mijn bonk smiley enzo??? Zijn er nog meer nieuwe????
He scheermes... wat zijn dan de chars voor die twee smileys???
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 september 2000 23:51 schreef Kaj. het volgende:
Die andere weet ik niet[/quote]:? = : en ?
[EDIT] hum, mischien wel de juiste tekens gebruiken
[UPDATE] Als de submitter van een bericht chars heeft gebruikt voor een smiley dus bv : ) voor
. Dan kan je nagaan door op
te drukken. welke chars er gebruikt zijn.
Die andere weet ik niet[/quote]:? = : en ?
[EDIT] hum, mischien wel de juiste tekens gebruiken
[UPDATE] Als de submitter van een bericht chars heeft gebruikt voor een smiley dus bv : ) voor
te drukken. welke chars er gebruikt zijn.
[UPDATE-opmerkingkje]
Bij mij staat er dan alleen maar de ingevulde [ IMG ] code hoor, niet iets van 8 )
Is mij persoonlijk iets te lang om een leuke smiley in te voegen.
[UPDATE-opmerkingkje]
Wanneer komt hier -net als op tweakers- de vermelding van de smiley-codes in het posting windowtje?
Bij mij staat er dan alleen maar de ingevulde [ IMG ] code hoor, niet iets van 8 )
Is mij persoonlijk iets te lang om een leuke smiley in te voegen.
[UPDATE-opmerkingkje]
Wanneer komt hier -net als op tweakers- de vermelding van de smiley-codes in het posting windowtje?
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
Die bonkie is goed
, Thanx guys! ik denk da'k weer redelijk up to date ben. Niet een ideetje om alle smiley's in de FaQ te zetten??

[moek het wel goed doen natuurlijk :(]
[moek het wel goed doen natuurlijk :(]
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 01:28 schreef hufkes het volgende:
[UPDATE-opmerkingkje]
[UPDATE-opmerkingkje][/quote]Werkt alleen als submitter gebruik heeft gemaakt van: 8 ) =
. Als de submitter idd [ img ] code heeft gebruikt zal je dus ook [ img ] code zien.
[UPDATE-opmerkingkje]
[UPDATE-opmerkingkje][/quote]Werkt alleen als submitter gebruik heeft gemaakt van: 8 ) =
[shame-mode]you're right...[/shame-mode]
precies de verkeerde getjekt
precies de verkeerde getjekt
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Dit zijn ze allemaal:
= > : )
= : )
= : (
= : ' (
= : P
= : o
= : D
= : r
= : 9 ~
= : 9
= ; )
= : 7
= : +
= O +
= : *
= } : O
= | : (
= 8 )
= : ?
= ( 8 >
en dan zonder spaties he...
en dan zonder spaties he...
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Kijk, daar hebben we wat aan...:)
Ik ben op dit moment bezig om een hele nieuwe FAQ te schrijven, dus die komt eraan.
Ik ben op dit moment bezig om een hele nieuwe FAQ te schrijven, dus die komt eraan.
Je moet nog ff een gewone
smiley maken, deze is kwaad maar kan er ook zo een in het geel gemaakt worden?
Kwist niet dat deze bestonden:
en
en
en
en 
Deze vind ik het vetst,
Deze vind ik het vetst,
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ik vind heel erg dat hamerman van razor erin moet!
kan alleen geen mooie alias verzinnen, iets met een 7 ofzow...
kan alleen geen mooie alias verzinnen, iets met een 7 ofzow...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 22:18 schreef Mastermind het volgende:
smiley maken, deze is kwaad maar kan er ook zo een in het geel gemaakt worden?[/quote]
Verwijderd
Van wie komen die nwe smilies eigenlijk?
Ik weet dat ze op fok! al eerder zijn gebruikt, maar wie heeft ze eigenlijk gemaakt??
Ik weet dat ze op fok! al eerder zijn gebruikt, maar wie heeft ze eigenlijk gemaakt??
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 06:51 schreef Counter-Strike het volgende:
Dit zijn ze allemaal:
= > : )
= : ' (
= : P
= : o
= : D
= : r
= : 9 ~
= : 9
= ; )
= : 7
= : +
= O +
= : *
= } : O
= | : (
= 8 - )
= : ?
= ( 8 >
en dan zonder spaties he...[/quote]En dan ook nog deze
= : ~
= : Y )
= : z
= : Z
= ; (
= B - )
= * D
Dit zijn ze allemaal:
en dan zonder spaties he...[/quote]En dan ook nog deze
oww , dus dit zijn ze almaal
>:)= : > )
enz
>:)= : > )
enz
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Die
is zeker afgeleid van
(=mijnes
)?
(=mijnes Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 september 2000 10:42 schreef De-lamerizer het volgende:
En dan ook nog deze
= : ~
= : Y )
= : z
= : Z
= ; (
= B - )
= * D[/quote]Door wie zijn dezen ook alweer gemaakt? Dus, bij wie moet ik zijn als ik ze mee wil nemen in mijn software?
En dan ook nog deze
Volgens mij heeft Danny daar een paar van gemaakt.. Die Vorksmiley (ok, tuinharksmiley
) heeft 'Vork' gemaakt, van het FOK!Forum..
Voor alle duidelijkheid heb ik effe snel een overzichtje in HTML formaat gemaakt. Deze is te vinden op http://home.wanadoo.nl/anybody/GoT/
For your fun only. Greeting from the Smiley Family:
>:):(:'(:P:o:D:r:9~:9;):7:+O+:*}:O|:(8-):?(8>:Y):z:Z;(B-)*D
P.S. dit is een tijdelijke pagina!! Ook geen intentie om hem up to date te houden
For your fun only. Greeting from the Smiley Family:
>:):(:'(:P:o:D:r:9~:9;):7:+O+:*}:O|:(8-):?(8>:Y):z:Z;(B-)*D
P.S. dit is een tijdelijke pagina!! Ook geen intentie om hem up to date te houden
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Deze kan ook:
Mijn smiley-page
Dan staan ze netjes in een tabelletje en kan je ze op OV-formaat in je portemonnee stoppen.
Mijn smiley-page
Dan staan ze netjes in een tabelletje en kan je ze op OV-formaat in je portemonnee stoppen.
Als je post op t.net, dan staand de aliassen naast de textarea, maar bij GoT niet.. Kunnen ze er daar ook naast?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Pagina: 1
hihi