Ik heb een GF2MX videokaart met tv-out.. Ik wil deze op mn tv aansluiten dmv een scartkabel.. Het is me in het verleden wel gelukt, alleen nu onder XP ziet ie mn tv niet meer, wat ik ook doe.. Heb het ook via de video geprobeert, maar ook dat hielp niet..
Heb gezocht en de hele FAQ doorgelezen.. Nog wat dingen geprobeert, maar ik krijg het met geen mogelijkheid werkend... Ter verduidelijking heb ik een paar foto's genomen.. Misschien doe ik gewoon iets heel doms fout ofzo, maar ik zou het echt niet meer weten..
Dit is de kant van de kabel die ik in mn PC stop..

Dit is de andere kant van de kabel (scart), die ik in de achterkant van mn tv heb zitten

Dit is de voorkant van mn tv (momenteel niet in gebruik, merk philips)

En hier dan nog de achterkant van mn PC, waar ik de kabel in heb zitten..

Als jullie verder nog informatie nodig hebben dan geef ik dat graag..
Verder sluit 'm please niet, want ik heb gezocht en zou het heel graag weer werkend hebben
Heb gezocht en de hele FAQ doorgelezen.. Nog wat dingen geprobeert, maar ik krijg het met geen mogelijkheid werkend... Ter verduidelijking heb ik een paar foto's genomen.. Misschien doe ik gewoon iets heel doms fout ofzo, maar ik zou het echt niet meer weten..
Dit is de kant van de kabel die ik in mn PC stop..
Dit is de andere kant van de kabel (scart), die ik in de achterkant van mn tv heb zitten
Dit is de voorkant van mn tv (momenteel niet in gebruik, merk philips)
En hier dan nog de achterkant van mn PC, waar ik de kabel in heb zitten..
Als jullie verder nog informatie nodig hebben dan geef ik dat graag..
Verder sluit 'm please niet, want ik heb gezocht en zou het heel graag weer werkend hebben