Wie zit er in de buurt van Morroc en heeft voor mij een Tsu te leen? Ik heb er een op mijn andere account, maar ja, die chars zitten in Geffen op het moment. Dus ik kan daarop niet inloggen...
Hahaha, oke:
Bij een Got_Kassa hoort ook een Got-Club
, deze is in Prontera.

Zow, hier staat ze dus, op bepaalde momenten die ik zal aangeven op dit Got board om geld te innen. Dit zal elke maandag gebeuren.
Het word allemaal goed bijgehouden, ik zal dat ook zo hier posten, een screen van de exel bestand. (waar ik nu aan gaat beginnen, heb eerst die char helemaal van payon naar prontera moeten lopen)
Bij een Got_Kassa hoort ook een Got-Club

Zow, hier staat ze dus, op bepaalde momenten die ik zal aangeven op dit Got board om geld te innen. Dit zal elke maandag gebeuren.
Het word allemaal goed bijgehouden, ik zal dat ook zo hier posten, een screen van de exel bestand. (waar ik nu aan gaat beginnen, heb eerst die char helemaal van payon naar prontera moeten lopen)
BF1: Don-Panio
als jij een domain regelt kan ik de site gratis op de server van een vriend van me gooien... moet wel een echt domein zijn dan 
***.sirtrex.com <--- zn main site, op die server komt et dan
(als de link niet mag zeg et dan maar)
***.sirtrex.com <--- zn main site, op die server komt et dan
(als de link niet mag zeg et dan maar)
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Pred ik denk dat we dit heel makkelijk met "de" site kunnen doen.Op zondag 24 maart 2002 15:33 schreef Predator_NL het volgende:
Hahaha, oke:
Bij een Got_Kassa hoort ook een Got-Club, deze is in Prontera.
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg je gewoon admin rechten, blabla.... ik spreek vanavond wel met je.
Moet nu op visite

Woei, ik ben eindelijk over helft van alle grote plaatjes een naam geven. Wat een (&^#%@(& werk zeg
There is no magic.
heb nu wat meer gegevens over de server...
hij is 4Gbit in Amsterdam en draait op Dual P3 1GHZ met 1GB DDR Ram.....
hij is 4Gbit in Amsterdam en draait op Dual P3 1GHZ met 1GB DDR Ram.....
• Info voor de site:
Wat ik van de members van de party (momenteel) verwacht is het volgende.
• een plaatje van je char (160x220)
• Info over je char:
- Nick
- Class
- Level
- Woonplaats (respawn
)
- Favo Quote van je char
- Favo enemy
- Favo attack/spell
- Favo wapen
Dit alles mailen naar arjan@toughguy.net
Het liefst vandaag nog!
Ik peer 'm nu, als ik thuis kom verwacht ik 7 mails
(Mensen die er morgen graag inwillen kunnen er misschien alvast mee beginnen, niet opsturen!)
Wat ik van de members van de party (momenteel) verwacht is het volgende.
• Info over je char:
- Nick
- Class
- Level
- Woonplaats (respawn
- Favo Quote van je char
- Favo enemy
- Favo attack/spell
- Favo wapen
Dit alles mailen naar arjan@toughguy.net
Het liefst vandaag nog!
Ik peer 'm nu, als ik thuis kom verwacht ik 7 mails
(Mensen die er morgen graag inwillen kunnen er misschien alvast mee beginnen, niet opsturen!)
Level heeft natuurlijk weinig zin omdat je ongveer elke dag wel een level hoger wordt.
There is no magic.
oke, exel aangemaakt, er word bijgehouden:
-elke week die je betaald heb
-hoeveel je betaald heb (voor elke week)
-totaal betaald
-totaal geleend van de got-kas
-Wat er totaal in de Got-Kas zit
-Wat er totaal uitgeleend is
----------------
-je mag voorruit betalen (tot max 4 weken)
-je mag altijd meer geven!
-het bedrag word nog vastgesteld...
het lijkt mij persoonlijk oneerlijk een lvl 15 char evenveel te laten betalen als een lvl 45 char...
Bij een lvl 15'er deukt dat er veel meer in.... (1.5 k), als bij een lvl 45. Hoe gaan we dit oplossen?
-elke week die je betaald heb
-hoeveel je betaald heb (voor elke week)
-totaal betaald
-totaal geleend van de got-kas
-Wat er totaal in de Got-Kas zit
-Wat er totaal uitgeleend is
----------------
-je mag voorruit betalen (tot max 4 weken)
-je mag altijd meer geven!
-het bedrag word nog vastgesteld...
het lijkt mij persoonlijk oneerlijk een lvl 15 char evenveel te laten betalen als een lvl 45 char...
Bij een lvl 15'er deukt dat er veel meer in.... (1.5 k), als bij een lvl 45. Hoe gaan we dit oplossen?
Ligt het aan mij of lagged ie nu als de ziekte? Ik heb em maar afgesloten, viel gewoon niet meer te lopen O_o
GODVERDOMME mijn Merch is gehackt

Great, alles is pleite, 2 Karvodailnirols van Yakkie en Maarten, al zijn Equipment, ongeveer 15k zooi van Snow.
Jezus, ik wordt hier godverdomme echt ziek van, stelletje kanker hackers.
Great, alles is pleite, 2 Karvodailnirols van Yakkie en Maarten, al zijn Equipment, ongeveer 15k zooi van Snow.
There is no magic.
GdvrdmmeOp zondag 24 maart 2002 16:08 schreef The Will het volgende:
GODVERDOMME mijn Merch is gehackt![]()
![]()
![]()
...
wat had jij dan draaien dat het kon veroorzaken?Op zondag 24 maart 2002 16:08 schreef The Will het volgende:
GODVERDOMME mijn Merch is gehackt![]()
![]()
![]()
Helemaal niks, geen Arsenics hack, geen XP viewer, alleen RO + patches.
There is no magic.
*slik*Op zondag 24 maart 2002 16:12 schreef The Will het volgende:
Helemaal niks, geen Arsenics hack, geen XP viewer, alleen RO + patches.
zeker slik, en dan maar hopen dat je door een "aardige" hacker gehacked ben en die je chars niet delete....Op zondag 24 maart 2002 16:13 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
*slik*
Wat een rotzooi...., echt

Heel lullig voor je will.
Ligt het aan mij of is de character server weer is dood/down? Ik wordt nl meteen gedisconnect, maar die site zegt dat ie het gewoon doet. Hebben jullie dit ook?
Ligt het aan mij of is de character server weer is dood/down? Ik wordt nl meteen gedisconnect, maar die site zegt dat ie het gewoon doet. Hebben jullie dit ook?
Zo is de lol er snel af zeg, elke dag kun je je weer gaan afvragen "Heb ik straks mijn char nog wel?"

There is no magic.
Verwijderd
Uhhhmmm ik durf niet meer in te loggen eigenlijk....Laten we bedrag afspreken van 1000z en hoge characters moeten maar zo aardig zijn om meer te doneren(tenminste als ze niet zelf gehackt zijn
Relax dudes, het gebeurd wel vaker dat je items kwijt bent, maar dat kan net zo goed een foutje zijn in het spel. En als je echt geen hacks hebt gebruikt, en niet hebt ingelogd op de RO site dan zal het geen hacker geweest zijn hoor. Dat kan gewoon niet.
Stuur gewoon een mailtje naar Gravity om te vragen wat er gebeurd is.
Stuur gewoon een mailtje naar Gravity om te vragen wat er gebeurd is.
Ik wil best meer betalen, maar dan moet ik wel eerst onder alle schulden die ik nu heb uitkomen. Ik ga wel een tijdje elders jagen, misschien dat ik dan iedereen weer kan terug betalen als ik een Mighty vind. GVD, ik wou vandaag nog een vuurmuur er op gaan zetten, ben ik ook weer lekker te laat mee 
Edit: Ja hoor en dan is het zeker ook een "foutje" dat mijn pass is veranderd in hacked_ Yeah right, ik denk het ook. Ik weet echt wel wanneer ik gehacked ben en wanneer het gewoon een foutje is.
Edit: Ja hoor en dan is het zeker ook een "foutje" dat mijn pass is veranderd in hacked_ Yeah right, ik denk het ook. Ik weet echt wel wanneer ik gehacked ben en wanneer het gewoon een foutje is.
There is no magic.
Gravity doet iig niet aan truggeven van items of geld ensow
1 vraagje hebben jullie zelfde accountname als charname?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Jaaaaa! Geffen is back online!!!
aLLES is weer online
Nooit doen, anders is het veel te makkelijk te raden. Enne, mijn chars hebben hun spullen nog, alleen al mijn geld is weg. Maar ik heb mijn Tsu iig nog.Op zondag 24 maart 2002 16:35 schreef YakuzA het volgende:
Gravity doet iig niet aan truggeven van items of geld ensow
maakt toch geen bal uit?, ze moeten toch je pas hebben...
ik heb Preddie als username en als me char name, maar ze zullen toch echt eerst achter me passwoord moeten komen willen ze erin komen, en die is nu niet voor de hand liggend
(tis niet Preddie nee, hehehe)
Exp vieuwer is hack vrij, was toevallig een tijdje geleden een topic over, want veel vertrouwde het niet, en hebben meerdere het programma nagelopen.
Maar wel raar dat ze achter je pas kunnen komen als je niet op de RO site geweest bent, en ook geen hacks ofzo gebruikt heb....
Echt vaag....
ik heb Preddie als username en als me char name, maar ze zullen toch echt eerst achter me passwoord moeten komen willen ze erin komen, en die is nu niet voor de hand liggend
Exp vieuwer is hack vrij, was toevallig een tijdje geleden een topic over, want veel vertrouwde het niet, en hebben meerdere het programma nagelopen.
Maar wel raar dat ze achter je pas kunnen komen als je niet op de RO site geweest bent, en ook geen hacks ofzo gebruikt heb....
Echt vaag....
Tja, ik weet het ook niet. Misschien is het niet zo safe (Exp viewer) als dat ze zeiden.
Ik heb iig een nieuw account, en een nieuw char, als mijn spullen en geld (wat er nog over was) overgezet en ik ga een mailtje sturen dat ze mijn accounts mogen deleten.
Ik heb iig een nieuw account, en een nieuw char, als mijn spullen en geld (wat er nog over was) overgezet en ik ga een mailtje sturen dat ze mijn accounts mogen deleten.
M@NIC - M@NIC
The Will - The Will
Preddie - Predator_NL
Nijn-virNocte - --N9--
ItSnows - ItSnows
Haldyr - M a a r t e n
Lorien - MatthijsN
Smurvin - smurv
Eerst komt je RO nick en dan je GoT nick.
Vertel ff of het klopt.
Btw. ik heb nu van 2 mensen hun info, staat op de site.
Als mensen er geen haast achterzetten, moeten jullie niet verwachten dat het ala minuut op de site staat als je je mail hebt opgestuurd.
Btw, geen info gestuurd; besta je ook niet op de site.
Dus svp vandaag nog!
The Will - The Will
Preddie - Predator_NL
Nijn-virNocte - --N9--
ItSnows - ItSnows
Haldyr - M a a r t e n
Lorien - MatthijsN
Smurvin - smurv
Vertel ff of het klopt.
Als mensen er geen haast achterzetten, moeten jullie niet verwachten dat het ala minuut op de site staat als je je mail hebt opgestuurd.
Dus svp vandaag nog!
Ik sta er niet bij 
Heej, maar welk schild kan ik beter nemen? Een gewoon schild met def 5 of een mirror schield met def 4 en MDEF+3?
Heej, maar welk schild kan ik beter nemen? Een gewoon schild met def 5 of een mirror schield met def 4 en MDEF+3?
Schild met def 5.Op zondag 24 maart 2002 18:12 schreef obsidian het volgende:
Ik sta er niet bij
MDEF heb je nog geen ruk aan.
You've got mailOp zondag 24 maart 2002 17:50 schreef M@NIC het volgende:
M@NIC - M@NIC
The Will - The Will
Preddie - Predator_NL
Nijn-virNocte - --N9--
ItSnows - ItSnows
Haldyr - M a a r t e n
Lorien - MatthijsN
Smurvin - smurv
Vertel ff of het klopt.
Dus svp vandaag nog!
Hm...dan zou ik het adres nog maar eens nakijken.Op zondag 24 maart 2002 18:15 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
You've got mail
Ohw M@NIC heb je mijn mail ook al binnen?
Jah, is allemaal klaar.Op zondag 24 maart 2002 18:27 schreef M a a r t e n het volgende:
Ohw M@NIC heb je mijn mail ook al binnen?
[EDIT]
Als er iemand is die ook graag wil helpen met de site, graag!
Zoals FAQ-je schrijven ect.
Valt er al iets te bezichtigen, of dat nog niet ?Op zondag 24 maart 2002 18:28 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Jah, is allemaal klaar.
Jawel, maar niet dat jullie het te zien krijgenOp zondag 24 maart 2002 18:31 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Valt er al iets te bezichtigen, of dat nog niet ?
Ik vertel het adres wel als ik grotendeels klaar ben.
arjan@toughguy.net
hiernaartoe gestuurd, als die niet aangekomen is lijkt het me erg vaag
Will heb ik nu net binnen.Op zondag 24 maart 2002 18:34 schreef Predator_NL het volgende:
arjan@toughguy.net
Euh...ik wacht nog wel ff.
Doe trouwens ICQ ff aan moet het ff met je ergens over hebben.
Even tussendoor, welke game is beter, Ragnarok of Dark Age of Camelot?
Ik zou het niet weten omdat ik DAoC niet heb gespeeld, maar als er daar minder gehackt wordt is die beter!
There is no magic.
Okay ik heb nu van bijna iedereen de info.
Allen denk om de plaatjes mensen!
Als het niet ok is, stuur ik wel ff een reactie via mail.
Zet het hier maar neer, de volgende mensen voldoen niet aan de eisen
- Will
- Preddie
- smurv
Denk erom het is 160pix bij 220pix dus niet mm ofzo.
- Preddie
- smurv
- Matthijsn
GoT resized je avatar automatisch naar 60x60, onze site doet dat niet.
Dus denk daar ff om.
Ik zou eerst de paar uitzonderingen zelf resizen maar dis te veel.
Heb genoeg werk aan de site zelf, lukt het je niet vraag dan ff iemand anders van de party ofzo.
En van ItSnows moet ik nog alle info.
Allen denk om de plaatjes mensen!
Als het niet ok is, stuur ik wel ff een reactie via mail.
- Will
- Preddie
- smurv
- Preddie
- smurv
- Matthijsn
Dus denk daar ff om.
Heb genoeg werk aan de site zelf, lukt het je niet vraag dan ff iemand anders van de party ofzo.
Hm M@NIC dit is die van Matthijs,
http://members.home.nl/moderator/duck.jpg
Ok.Op zondag 24 maart 2002 20:00 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm M@NIC dit is die van Matthijs,
Hm dat Dark Age of Camelot moet je dat kopen oid?
Hm nevermind
Hm nevermind
Where can I Purchase Dark Age of Camelot?
Dark Age of Camelot will ship on October 9, 2001, and will be available in stores shortly thereafter. Several websites and retail outlets are taking pre-orders. When the the game is released, you will be able to purchase it at just about any retail software store or web site.
Verwijderd
Mijn info klopt indeed Nijn-virNocte =--N9-- Ben benieuwd wel leuk echt een beetje clanidee maar toch erg relax en niet teveel verplichtingen. Ik denk dat je de levels maar 1 keer in de maand moet refreshen anders is het niet bij te houden M@nic en Will. Het moet ook voor jullie wel leuk blijven.
Zooo, net even mijn job naar Swordsman (Woman) omgezet, jups, that right, I'm playing with a girly now. 
Gelijk maar even wat uitrusting erbij genomen. Hat, wooden armor, boots, shield en natuurlijk mijn Tsu. Gaat best lekker zo.
10/1 pas maar ja, de rest komt vanzelf wel.
Ehh, op welke plaats op de wachtlijst sta ik eigenlijk?
Gelijk maar even wat uitrusting erbij genomen. Hat, wooden armor, boots, shield en natuurlijk mijn Tsu. Gaat best lekker zo.
10/1 pas maar ja, de rest komt vanzelf wel.
Ehh, op welke plaats op de wachtlijst sta ik eigenlijk?
Is er eigenlijk al bekend, hoe laat ze gaan patchen?
nee, maar de kans is erg groot als dat gebeurt wanneer wij in ons mandje liggenOp zondag 24 maart 2002 20:55 schreef M a a r t e n het volgende:
Is er eigenlijk al bekend, hoe laat ze gaan patchen?
whoei
ben nu job lvl 9, bijna mage
ben nu job lvl 9, bijna mage
Obsidian: We zitten nu op 8, en ik dacht dat JesterRace, Clipz en Maafkloon wilde joinen. Dan zitten we dus op 11, en dan zou jij er nog in kunnen als de rest het er mee eens is.
M@NIC: Hij is idd 30 pixels ofzow te klein (hoogte), maakt dat dan uit? Anders copy/paste ik er wel een stukkie gras bij
M@NIC: Hij is idd 30 pixels ofzow te klein (hoogte), maakt dat dan uit? Anders copy/paste ik er wel een stukkie gras bij
There is no magic.
Jup het maakt uit, en verder heb ik nog van niemand weer iets ontvangen!Op zondag 24 maart 2002 21:11 schreef The Will het volgende:
Obsidian: We zitten nu op 8, en ik dacht dat JesterRace, Clipz en Maafkloon wilde joinen. Dan zitten we dus op 11, en dan zou jij er nog in kunnen als de rest het er mee eens is.
Clipz gaf toch aan al in een party te zitten?
Volgens mij niet, want nadat hij me voor scammer uitgescholden had (ja weet dat het niet serieus was
), zei die dat hij ons tog weer wou joinen.
Edit: Ennuh Manic, zo zou die wel moeten kloppen.
There is no magic.
..?Op zondag 24 maart 2002 21:14 schreef obsidian het volgende:
Clipz gaf toch aan al in een party te zitten?
* Eeruku heeft bedacht.. staat al erges in dit topic hoor
ohja... het duurde je wel 5 minuten om te raden dat ik et wasOp zondag 24 maart 2002 21:17 schreef The Will het volgende:
Volgens mij niet, want nadat hij me voor scammer uitgescholden had (ja weet dat het niet serieus was), zei die dat hij ons tog weer wou joinen.
Bijgewerkte Bot-List
Schrik niet!
Mijn bijdrage voor de GoT RO Site!
Schrik niet!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
| kiawia@ (o^.^o) Pikachu Indian Arrow K e i t a r o JonnyBoy _ _ _ _ _ silaji Dark F.P. AcolyteCarl [checKmate] Tamile R.FUAI2002 Teddy Mee Kazira Morde o teu CU Invisible Soul Goodfriend >Hisoka< Tobah <Miaka> bom@siamcafe.net looter00 sandy[^_^] THE G.SUS Hizashi blade24 Rijiko MinorThreat -Chak- Sho Saisyu Pink Floyd youngu Gatts MikeShinoda DarkMordred SexyMagi Kaziz ###TRINITY### Jenga magnetism `jo` paranoi Lord Aucife Shino Monc DiReXtEr HinagikoChan Quasimodo Magnetism Game Fever Bloody Rose GonFreeces EYeStRaIn Solareon LubedGoat -sh0ck- Hektik Killa Exhibit DuCeYaJ (o)_(o) yeahyeah Shann Inv Asia Invisible Slash Emperon Shinobu Megami MashiMarok Ryoko?s Love Rikku86 Branco -@_@- OTTO kab _CoCo_ DaRiuS' ZauberMaus ~WhiteAngel~ Son Gohan X PingZ (V)agus` Billy_The_Kid ~ Teaazza ~ GODAHND2002 *NaPoLeOn* Miricle Deado NAAN Quinzent Mr.Melee |
Mijn bijdrage voor de GoT RO Site!
ik had er ook net eentje: Hizashi
en het vages was ook nog... het was een bot met SPEEDHACK
en het vages was ook nog... het was een bot met SPEEDHACK
Ja, schrok me echt de tering, dacht dat je eoa vage hacker wasOp zondag 24 maart 2002 22:26 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
..?
* The Will heeft bedacht.. staat al erges in dit topic hoor
[..]
ohja... het duurde je wel 5 minuten om te raden dat ik et was
Moet je ook maar niet zo vaag tegen me aan gaan lullen hoor
En Maarten: JEZUS, opzich best triest dat er zoveel mensen bots gebruiken. Zeker ook allemaal in YoYo land of niet? Daar zitten volgens mij de meeste bots omdat daar Mighty's droppen.
There is no magic.
YEAH!!!!
Ik heb ff de hulp ingeroepen van een goede bekende.
Dies _nogal_ goed met PHP ect, en raad eens.
Hij heeft die klote enter bug verholpen!
Waarschijnlijk gaat de site morgen in gebruik.
En mensen stuur die ^&%$(*&%$ goede info en plaatjes nu eens op!!
Ik heb ff de hulp ingeroepen van een goede bekende.
Dies _nogal_ goed met PHP ect, en raad eens.
Hij heeft die klote enter bug verholpen!
Waarschijnlijk gaat de site morgen in gebruik.
En mensen stuur die ^&%$(*&%$ goede info en plaatjes nu eens op!!
Je hebt nu toch alles van mij?
There is no magic.
Ja van 3/4 heb ik alles.Op zondag 24 maart 2002 23:33 schreef The Will het volgende:
Je hebt nu toch alles van mij?
nog steeds geen patch... naja.. als ik terugkom misschien
)
Ik nu wel, nummer 74 en 76.Op maandag 25 maart 2002 06:08 schreef smurv het volgende:
nog steeds geen patch... naja.. als ik terugkom misschien
Leuk is dat, dus zo kunnen jullie me niet meer noemen. Is me naam een scheldwoord ofzowPatch 73 is out, but it is NOT the one everyone is waiting for. All this patch did was censor a lot of words that people shouldn"t be saying anyways. Only a few are kinda funny, like: suck, and willy. ^^
But most of them should be blocked anyways ^^
There is no magic.
Jah, das een beetje vaag woord om te sensoren O_o. Maaja, ze moeten toch wat met hun vrij tijd
Neuj het is wel een scheldwoord, maar dan nog. Naja vanaf vandaag ben ik dus een scheldwoord
There is no magic.
hmmm
DAMN zal ook wel weer geblokt bijn net zoals in koreaanse beta
DAMN zal ook wel weer geblokt bijn net zoals in koreaanse beta
Ach, voor zoveel woorden zijn er al andere woorden gekomen. Fuck->Fuk enzo...
Maare. Ik had toch echt vanmorgen patch 74, 75 en 76 op mijn scherm hoor. Maar ze zijn dus geen van alle de patch waar we op zaten te wachten?
Maare. Ik had toch echt vanmorgen patch 74, 75 en 76 op mijn scherm hoor. Maar ze zijn dus geen van alle de patch waar we op zaten te wachten?
- Preddie
- smurv
- Preddie
- smurv
- Matthijsn
Dus denk daar ff om.
- Preddie
- smurv
- Preddie
- smurv
- Matthijsn
Dus denk daar ff om.
kan iemand die 74,75,76 online gooien want mijn autopatcher van ro doet het niet
www.ro.pak0.comOp maandag 25 maart 2002 09:47 schreef CKY2002 het volgende:
kan iemand die 74,75,76 online gooien want mijn autopatcher van ro doet het niet
Signature?
Hmmm vreemd ik klikte dit keer op nee van het resumen van de download en hij deed het ineens. Nu heb ik ook patch 78? weird..... Maarruh nog steeds geen bonusstats hier. En het is daar al 6:00PM ben benieuwd of ze nog wel gaan komen...
Vreemd, ik zie oude bugs weer terugkomen. De dupe bug zit er weer in, en dat wanneer je een char delete blijft dat vakje leeg, je kan dan het char die in het volgende vakje staat niet gebruiken tot je RO afsluit en weer opnieuw opstart, verder zijn er steeds meer problemen te vinden in de trade window. Je kan vaak maar 1 item tegelijk verkopen anders gaat het fout.
Best irritant.
Best irritant.
Wholy shit, wordt opeens gedisconnect, probeer opnieuw in te loggen, gebeurt niets, na 10x proberen kom ik er opeens in....
En al me chars ineens weg!!!
Kom er nu niet meer in... zou wel chill zijn een reset, maar al me hard work en al me dolls, mvp's weg..
Wordt trouwens ook gemeldt op ro.pak0 forums hoor ik van een vriend...
Kom er nu niet meer in... zou wel chill zijn een reset, maar al me hard work en al me dolls, mvp's weg..
Signature?
Woei draaien ze weer terugOp maandag 25 maart 2002 10:03 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Wholy shit, wordt opeens gedisconnect, probeer opnieuw in te loggen, gebeurt niets, na 10x proberen kom ik er opeens in....
2 Daagjes plz !
Jah zal wel chill zijn, me merc weer ze doekoes terugOp maandag 25 maart 2002 10:05 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Woei draaien ze weer terug
2 Daagjes plz !
Maar me swordie weer 2 levels lager
Signature?
Ja daag, ik heb juist alles in 2 dagen opgebouwd, dan ben ik dus alles kwijt, mijn uitrusting (Tsu, shield, hat, boots, wooden armor) mijn geld (15k) en mijn char (lvl 13).
Klotezooi, dan kan ik dus alweer helemaal opnieuw beginnen!
Klotezooi, dan kan ik dus alweer helemaal opnieuw beginnen!
Bij mij doet alles het nog, kan der ook nog gewoon opkomen....
Raar dit...
Raar dit...
Ik heb daar niks zien staan, kan je even een linkje vragen aan die vriend van je?Op maandag 25 maart 2002 10:03 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Ik wil wel even weten of ik alles kwijt ben vanavond. Dan is voor mij dus wel de lol eraf.
En waarom zouden ze in godsnaam een rollback doen? Welk nut zou dat hebben dan???
Tis aan een rollback van een paar minuten, was paar %ten kwijt, meer niet.Op maandag 25 maart 2002 10:33 schreef Predator_NL het volgende:
Bij mij doet alles het nog, kan der ook nog gewoon opkomen....
Raar dit...
En zag een smokie vet vaag plantje droppen alleen werd et gveat door een yoyo en had ik nou net ff geen reds in me F1 staan door die patch... so i died... still not knowing what it was...
En de Bonus stats zijn nu geimplenteerd. Heb nu +2 STR +2 VIT en +2 DEX, nu is wel me vit bonus weg, GVD
En Globes hebben nu nog maar +2 dex, inplaats van 3 en ninja-suits nog maar +2 AGI inplaats van +5...

Meer nieuws volgt...
edit:
Mighty Staff = USELESS[quote]
I tried out my staff.. After it got lower then 5sp it started to hit constant 28's .. thatz it.. no lower no higher
IT has been a BAD DAY FOR ACOLYTES EVERYWHERE!!
[/quote]
Mighty Staff = USELESS[quote]
I tried out my staff.. After it got lower then 5sp it started to hit constant 28's .. thatz it.. no lower no higher
IT has been a BAD DAY FOR ACOLYTES EVERYWHERE!!
[/quote]
[b]
http://roforums.dhs.org/phpBB/viewtopic.php?topic=10346&forum=1&24Op maandag 25 maart 2002 10:37 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik heb daar niks zien staan, kan je even een linkje vragen aan die vriend van je?
Ik wil wel even weten of ik alles kwijt ben vanavond. Dan is voor mij dus wel de lol eraf.
En waarom zouden ze in godsnaam een rollback doen? Welk nut zou dat hebben dan???
Maar is al opgelost
Signature?
Trouwens even een vraagje, dat standje (huisje, hokje) naast Prontera (links van prontera in het eerste veld), stond die er altijd al? Die is me nog nooit opgevallen tot gisteren.
Groot nieuws!
Hydra and Raptice monsters!

Hydra and Raptice monsters!

Neither of these monsters exist in the game, yet, but the sprites do. I have extracted the sprites for both of them and hand compiled them into sprite sheets!
The Hydra's attack is like Mandragora's, sending tentacles into the ground and sprouting up under your thief. I have the attack sprites seperated via a green box, because the attack sprites are not in the same spr file as the monster itself. ^_^
Signature?
Die zijn best wel coolie ^_^. Ben trouwens maar 1 lvl gedropped (wel 2 yellow gemstone's kwijt...zo krijg ik nooit tsu >_<).
Haha, nog meer leuk nieuws
(Special voor Magica - Clipzje
)
OMG Golems immune to Psychokenesis (Soul Strike, Napalm Beat)
OMG Golems immune to Psychokenesis (Soul Strike, Napalm Beat)
Eindelijk wordt het weer een beetje eerlijk verdeeltI was just back in Geffen and I noticed that now, Soul Strike and Napalm beat will ALWAYS miss a golem. For christ sake, there goes the mage's Number 1 EXP building target. WTF?!
I'm really dreadding finding other monsters who are now immune to my only attack spells...
Signature?
Hm....vandaag gaat de site klaarkomen mensen!
Dus leg uw screenies maar klaar, want deze kunt u zelf toevoegen.
Ook kun je zelf links, downloads, nieuws toevoegen.
Dus ik verwacht nogal wat van jullie!
Dus leg uw screenies maar klaar, want deze kunt u zelf toevoegen.
Ook kun je zelf links, downloads, nieuws toevoegen.
Dus ik verwacht nogal wat van jullie!
Hm ik ook want hij is _errug_ mooi!Op maandag 25 maart 2002 10:54 schreef M@NIC het volgende:
Hm....vandaag gaat de site klaarkomen mensen!
Patch 79 is here
Signature?
Nog effe en iedereen komt klaar hiero
Jupz hij doet het!!! WOEI! 

---
Heej das ook wat, tights was toch altijd +5 dex ??

---
Heej das ook wat, tights was toch altijd +5 dex ??
De site ook las ikOp maandag 25 maart 2002 11:00 schreef Predator_NL het volgende:
Nog effe en iedereen komt klaar hiero
Signature?
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR< Tights is nog maar Dex + 2
Bijna alles is omlaag... Maar je heb toch stats bonus gehad?Op maandag 25 maart 2002 11:04 schreef Predator_NL het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR< Tights is nog maar Dex + 2
Signature?
Doen de butterfly wings het nu ook al of niet? Ik heb er 4 bewaart.
Ja, en raad eens, ik heb precies evenveel Dex, doordat er 3 afging door die tights, en 3 bijkwam door de bonusOp maandag 25 maart 2002 11:05 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Bijna alles is omlaag... Maar je heb toch stats bonus gehad?
Ik heb wel een puntje luk extra, hehe, en vit dacht ik...
Maar de waarde van een mighty staff is nu echt 200 zeny ofzo, hahahahha
Als jullie nou inplaats van 1min minder rokken, ff de goede info voor de site sturen
Wat klopt hier niet
Signature?
Dit topic is gesloten.