Netjes Pred!
Die monkey dolls zijn best wat geld waard lijkt me?
Die monkey dolls zijn best wat geld waard lijkt me?
BF1: Don-Panio
Vertel!Op vrijdag 22 maart 2002 20:57 schreef Predator_NL het volgende:
Ik heb een monkey doll gevonden net, best wel leuk ding, hehehehe....
Echt superjammer dat er niet ergens in de buurt van Yoyoland een Karpa worker is...., maar hopelijk komt die stad ernaast snel.
Ik ben nu 33/25 geworden....., me agi gaat nu lekker omhoog al, en dat merk ik echt goed!, scheelt me een hoop redz.
Jah dat is waar, maar aan die van jou kan niemand tippenOp vrijdag 22 maart 2002 21:24 schreef SlaX het volgende:
Tjah, je moet ervan houden !!
Doordat me agi omhoog gaat (zit er nu in te pompen elk level), missed een "monster", ik zal het zo maar even noemen. Nu al zeker 40/50% minder. 1 klap = ongeveer 30/40 dmg. Oftewel, ongeveer 1 red. Dus per missed scheelt het me al 1 red.Op vrijdag 22 maart 2002 21:07 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Vertel!
(hoe vinden jullie m'n nieuwe icon eigenlijk?)
eh.. aan die dik gedrukte tekst te zien denk ik dat ie die stad bedoeldeOp vrijdag 22 maart 2002 21:42 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Doordat me agi omhoog gaat (zit er nu in te pompen elk level), missed een "monster", ik zal het zo maar even noemen. Nu al zeker 40/50% minder. 1 klap = ongeveer 30/40 dmg. Oftewel, ongeveer 1 red. Dus per missed scheelt het me al 1 red.
Op die manier reken ik, en hoe meer ze me missen, hoe langer ik door kan gaan in een gebied....
There is no magic.
true, maar deze info is ook zeker niet onbelangrijk!Op vrijdag 22 maart 2002 21:50 schreef Timpie het volgende:
[..]
eh.. aan die dik gedrukte tekst te zien denk ik dat ie die stad bedoelde
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
There is no magic.
hehehe, naja, het ragnarok team zegt het veld 3/4 maal zeker te willen uitbreiden. Nu staat daar heel toevallig een muur met een mannetje die zegt "Sorry, deze stad is verlaten, balbalba, ga maar weer terug waar je vandaan komt". Dit geeft mij toch zo'n gevoel van "Gompie, wat een toevalOp vrijdag 22 maart 2002 22:48 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
true, maar deze info is ook zeker niet onbelangrijk!
De nieuwe patch bedoel je? Mmm, ik verwacht er nu nog niet teveel van eigenlijk...Op zaterdag 23 maart 2002 01:45 schreef M@NIC het volgende:
Hm ik kan niet wachten tot maandag
Nou lees het lijstje maar eens door.Op zaterdag 23 maart 2002 01:46 schreef obsidian het volgende:
[..]
De nieuwe patch bedoel je? Mmm, ik verwacht er nu nog niet teveel van eigenlijk...
Same hereOp zaterdag 23 maart 2002 01:45 schreef M@NIC het volgende:
Hm ik kan niet wachten tot maandag
Ik kan erop komen ja.Op zaterdag 23 maart 2002 11:32 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Same here
Stats for everyone!!
ff een vraagje kunnen jullie op deze site komen ? http://213.51.222.11/
Das mijn servertje hier.
Neehj wilde ik gewoon even getest hebben server draait namelijk achter een gateway, vandaag.Op zaterdag 23 maart 2002 12:06 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ik kan erop komen ja.Wat heb ik nu gewonnen?
Hm... nieuwe versieOp zaterdag 23 maart 2002 12:18 schreef Predator_NL het volgende:
Voor de mensen die het nodig hebben:
http://www.castledragmire.com/ragnarok/
hier kan je dat exp programma vandaan halen...
Woei kijk dat schiet tenminste opOp zaterdag 23 maart 2002 13:12 schreef obsidian het volgende:
Thanks Maarten, ik heb nu ipv 30 dmg >100 dmg.
Gaat best lekker zo'n Tsu... Hehehehe
Payon Caves level 2Op zaterdag 23 maart 2002 13:29 schreef obsidian het volgende:
Nu nog een veld waar ik echt goed kan levellen...
Geef maar aan mij, je kan er toch niks meeOp zaterdag 23 maart 2002 16:06 schreef obsidian het volgende:
Ik heb een poring cardWat moet je trouwens met die dolls en kaarten?
PSN
There is no magic.
ach joh doe dan gelijk voor 20k ofsowOp zaterdag 23 maart 2002 17:30 schreef The Will het volgende:
Nogal ja, ga zo maar weer spelen. Ik heb al een heleboel zooi van je verkocht Snow, ik ga die Spore doll zo ff op 12k proberen. (ja kweet dat ie niet zoveel waard is)
PSN
This space is for rent!
Verwijderd
de koreaan of dat grote enge monster?Op zaterdag 23 maart 2002 19:22 schreef The Will het volgende:
Ik gok op een bug
GefeliciteerdOp zaterdag 23 maart 2002 19:19 schreef tweakhuis het volgende:
Hallo
Ik heb ff een vraagje, ik liep ergens in ragnarok rond, komt er inees een of ander beest op me af en hakt me dood met een klap (235 hp)(in dat veld waren helemaal geen agresieve beesten).
Daarna hakt een andere gast dat beest dood, en komt er allemaal koreaanse text in het beeld, (net zoiets als level up maar dan anders).
Wat was dat?
)
haha.. lijkt me ook jahOp zaterdag 23 maart 2002 21:12 schreef smurv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Je had een kans om MVP te halen bij de Mistress.
volgende keer beter
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
En dat is het laatste wat ik erover heb gehoord, misschien dat er iets staat op RO site?Author: Orthanc (m/\c - ahlor) | ICQ:
It seems some of the hackers in RO (namely daish) has learned to exploit a bug in RO official page (www.ragnarok.co.kr) to snatch the password and userid that"s being put in there.
This has been proven by few other hackers (but not malicious as daish), and one of them even reported that he almost got to database, and was able to change his email.
Please refrain from logging into RO official site AT ALL, until Gravity fixes this serious problem on their site, or risk danger of seeing your beloved chars deleted, items stripped, and Zeny-less.
Note: I notified Christy about how people are exploiting the RO mainsite to steal user ID and password.
Tnx to S0LiDsNaKe for making us aware of this (it was originaly posted on www.ragnaroksource.com)
There is no magic.
There is no magic.
kloptOp zondag 24 maart 2002 09:32 schreef SlaX het volgende:
KL*TE, ik heb net dat RagExp geïnstalleerd, en nu is me hele Ragnarok vern*ukt, Ragnarok.exe doet het nie meer
1
| blbalbal/ragnarokonline/ragexe.exe -1rag1 |
of patch gewoon de goede .exe. Jij heb ragnakrok.exe gepatched en niet ragexe.exe. Ik heb dat probleem ook gehad.Op zondag 24 maart 2002 09:51 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
klopt
maak een snelkoppeling naar ragexe.exe en voeg daaraan toe:
code:
1 blbalbal/ragnarokonline/ragexe.exe -1rag1
dan werkt ie
En hoe komen ze aan je pass dan?, zeker door die bots en die troep waar je naar op zoek was?Op zondag 24 maart 2002 10:50 schreef obsidian het volgende:
Ja dat weet ik wel, ik weet dat ik mijn password kan laten mailen, maar dat verhelpt mijn probleem niet, ze hebben dus mijn password en ze kunnen dus nog meer geintjes uithalen als ze dat willen. Dus ik wil mijn password veranderen.
Ik denk het. Maar die gebruik ik al een tijdje niet meer. Maar ja, 1 keer was genoeg he? Ik weet het, eigen schuld. Maar ja, ik baal wel.Op zondag 24 maart 2002 11:02 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan je pass dan?, zeker door die bots en die troep waar je naar op zoek was?
Woei!Op zondag 24 maart 2002 11:07 schreef ItSnows het volgende:
Verschillende servers liggen eruitDus het patchen zal wel aan de gang zijn.
En ik zit lekker te levelen in Yoyo land, iemand interesse in een mink coat, gnagnaOp zondag 24 maart 2002 11:17 schreef 3CLipZ het volgende:
w. pront, geffen en bibalan cave liggen plat
Signature?
sl3tOp zondag 24 maart 2002 11:29 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
En ik zit lekker te levelen in Yoyo land, iemand interesse in een mink coat, gnagna
Welke servers dan?, want volgens die server up en down list ligt niks eruit....Op zondag 24 maart 2002 11:07 schreef ItSnows het volgende:
Verschillende servers liggen eruitDus het patchen zal wel aan de gang zijn.
Verwijderd
Nou, ik heb een char in Prontera staan, en die kan ik gebruiken, maar ik kan daarmee niet richting Geffen lopen. Dan krijg ik een disconnect. En de char die in Geffen staan kan ik helemaal niet gebruiken.Op zondag 24 maart 2002 11:55 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Welke servers dan?, want volgens die server up en down list ligt niks eruit....
Ik denk dat je daarin gelijk hebt, het blijft gewoon hand to hand combat, en een archer daarentegen niet.. moeilijkOp zondag 24 maart 2002 12:17 schreef Predator_NL het volgende:
Ik zit gelukkig ook in dat stukje met beide chars, maar de keus is geheel aan jouw....
Ik weet niet wat jij leuk vind, in mijn ogen is een thief en swordsman kwa "saaiheidsgraad" haast aan elkaar gelijk. Maar ik kan me daarin vergissen....
There is no magic.
"kiawia@"
"(o^.^o) Pikachu"
"Indian Arrow"
"K e i t a r o"
"JonnyBoy"
"_ _ _ _ _"
"silaji"
"Dark F.P."
"AcolyteCarl"
"[checKmate]"
"Tamile"
"R.FUAI2002"
"Teddy Mee"
"Kazira"
"Morde o teu CU"
"Invisible Soul"
"Goodfriend"
">Hisoka<"
" "
Heej Will!Op zondag 24 maart 2002 12:36 schreef The Will het volgende:
Gisteravond hebben we echt te weinig verdiend Snow, dat moeten we maar een andere keer goedmaken, want 5547 kan eigenlijk gewoon niet.
There is no magic.
wtf ?!Op zondag 24 maart 2002 13:01 schreef M@NIC het volgende:
Ik kap ermee mensen het is genoeg geweest.
M'n beide chars zijn gehacked en ik ben alles kwijt, ook 100k van m'n merch.
Mzzl!
There is no magic.
Op zondag 24 maart 2002 13:04 schreef M@NIC het volgende:
Password van beide chars was keffy, alles leeg geplukt.
hmmmm, wat heb je gebruikt?, een programma?, hoe komt het dat ze je pas weten?Op zondag 24 maart 2002 13:05 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
ff mailen naar christy?
english@gravity.co.kr
Gdvrdmme !!!!Op zondag 24 maart 2002 13:01 schreef M@NIC het volgende:
Ik kap ermee mensen het is genoeg geweest.
M'n beide chars zijn gehacked en ik ben alles kwijt, ook 100k van m'n merch.
Mzzl!
En dan ?....schiet ik ook niks mee opOp zondag 24 maart 2002 13:05 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
ff mailen naar christy?
english@gravity.co.kr
Ja een proggie waarmee je RO 2x kan draaien op 1 machine.Op zondag 24 maart 2002 13:06 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
hmmmm, wat heb je gebruikt?, een programma?, hoe komt het dat ze je pas weten?
Dat is het um...., damnOp zondag 24 maart 2002 13:08 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ja een proggie waarmee je RO 2x kan draaien op 1 machine.
Zodat ik kon levellen met m'n aco en venden met m'n Merch.
Heel aardig maar het is veel geld hoor.Op zondag 24 maart 2002 13:08 schreef Predator_NL het volgende:
als iedereen nu geld bijelkaar legt en hem zo helpen?, moet het wel zeker zijn dat er geen trojans etc meer zijn....
Dus het geld echt Geven?, ala 20% van ieders geldvoorraad moet genoeg wezen om manic weer op ze oude status te zetten toch?
There is no magic.
sure! 10k als je wilt M@NIC!!Op zondag 24 maart 2002 13:08 schreef Predator_NL het volgende:
als iedereen nu geld bijelkaar legt en hem zo helpen?, moet het wel zeker zijn dat er geen trojans etc meer zijn....
Dus het geld echt Geven?, ala 20% van ieders geldvoorraad moet genoeg wezen om manic weer op ze oude status te zetten toch?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq