* Harmen heeft hem ook!
Plextor roelt ernorm!!
Kopen dus!!!!
3
Plextor roelt ernorm!!
Kopen dus!!!!
Whatever.
Ik hebbum ook

1 woord: kopen!
1 woord: kopen!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Ik krijg hem morgen misschien binnen en anders maan of dinsdag.
dit wordt mij 3e plex brander
dit wordt mij 3e plex brander
* Diamon heeft ook een comPLEXJE 12x10
Is een echte aanrader, kopen als je het geld er voor(over) hebt.
Mmmmmm zijn er al weer nuttige Firmware update's3
Is een echte aanrader, kopen als je het geld er voor(over) hebt.
Mmmmmm zijn er al weer nuttige Firmware update's3
And The Only One
hij zit in het systeem dat is gisteren van de postbode had moeten krijgen.... het Lange Wachten moet eindigen!!
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 september 2000 23:36 schreef SuB het volgende:
dit wordt mij 3e plex brander :)[/quote]EEHHH geld teveel?
dit wordt mij 3e plex brander :)[/quote]EEHHH geld teveel?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
neuh slim verkopen 
dit waren/zijn ze trouwens:
4/2/20 (ok was van mij pa en mij)
8/4/32
12/10/32
maar ik heb ook nog een philips3210 en een hp 8100+ gehad. Ik verkoop/verkocht mijn branders op het moment dat ik er nog een redelijk bedrag voor krijg. BV: zo verkoop ik mijn 8/4 nu voor 400 piekies dan hoef ik zelf maar 200 te betalen voor een nieuwe. Dit heb ik met alle modellen gedaan en het werkt perfect! Ik heb het ook absoluut niet nodig maar het is gewoon voor de heb en dat burnproof lijkt me wel handig.
dit waren/zijn ze trouwens:
4/2/20 (ok was van mij pa en mij)
8/4/32
12/10/32
maar ik heb ook nog een philips3210 en een hp 8100+ gehad. Ik verkoop/verkocht mijn branders op het moment dat ik er nog een redelijk bedrag voor krijg. BV: zo verkoop ik mijn 8/4 nu voor 400 piekies dan hoef ik zelf maar 200 te betalen voor een nieuwe. Dit heb ik met alle modellen gedaan en het werkt perfect! Ik heb het ook absoluut niet nodig maar het is gewoon voor de heb en dat burnproof lijkt me wel handig.
edit:
hoe later he wordt hoe meer fouten ik maak
hoe later he wordt hoe meer fouten ik maak
Hij brandt echt mega-goed,...waarom zou je scsi kopen, daar zou je nog fouten mee kunnen krijgen.
ik had gelezen (weet ff geen url meer) dat ze de 12x10x32 burnproof getest hadden met het defragmenteren van twee hd's en het zippen van 500 aan data en NOG kwam de cd er goed uit,...niet op 12 speed natuurlijk,...maar goed,.....als je dus een cd niet snel nodig hebt, kun je gewoon vanalles ernaast doen, tenzij je genoeg proc power hebt, ide vraagt natuurlijk wel meer van je proc dan scsi, en als je echt snel een cd nodig hebt dan fik je hem op 12x en doe je er even niet al te veel naast, en dan heb je in 6minuten en 50 seconden een 80 minuten cd'tje helemaal vol.
nog een voordeel: deze brander kan de nieuwe platinum 90 minuten=800MB cd's branden met nero,..vind ik wel handig. (zorg wel voor de nieuwste firmware 1.2 op dit moment en de nieuwste nero 5.018 en zet in bij je preferences van nero overburning aan en op 90 minuten en zorg er voor dat je disc-at once schrijft dan gaat alles goed.
owke me gaat weer stoppen suc6
Yoda
ik had gelezen (weet ff geen url meer) dat ze de 12x10x32 burnproof getest hadden met het defragmenteren van twee hd's en het zippen van 500 aan data en NOG kwam de cd er goed uit,...niet op 12 speed natuurlijk,...maar goed,.....als je dus een cd niet snel nodig hebt, kun je gewoon vanalles ernaast doen, tenzij je genoeg proc power hebt, ide vraagt natuurlijk wel meer van je proc dan scsi, en als je echt snel een cd nodig hebt dan fik je hem op 12x en doe je er even niet al te veel naast, en dan heb je in 6minuten en 50 seconden een 80 minuten cd'tje helemaal vol.
nog een voordeel: deze brander kan de nieuwe platinum 90 minuten=800MB cd's branden met nero,..vind ik wel handig. (zorg wel voor de nieuwste firmware 1.2 op dit moment en de nieuwste nero 5.018 en zet in bij je preferences van nero overburning aan en op 90 minuten en zorg er voor dat je disc-at once schrijft dan gaat alles goed.
owke me gaat weer stoppen suc6
Yoda
Ik doe ook aan slim ver/inkopen.
Heb mijn 8x4:
* gekocht voor 595
* verkocht voor 600
* 12x10 gekocht voor 500
Dat noemt men nu Slim Verkopen & Slim Inkopen
Heb mijn 8x4:
* gekocht voor 595
* verkocht voor 600
* 12x10 gekocht voor 500
Dat noemt men nu Slim Verkopen & Slim Inkopen
And The Only One
Verwijderd
"Hij brandt echt mega-goed,...waarom zou je scsi kopen, daar zou je nog fouten mee kunnen krijgen"
Hoe bedoel je?
ik vroeg hier al even voor 12x4 x32 scsi , of deze niet beter is?is in deprijslijst van mn' comp.man en op tweakers toch duurder!?
Hoe bedoel je?
ik vroeg hier al even voor 12x4 x32 scsi , of deze niet beter is?is in deprijslijst van mn' comp.man en op tweakers toch duurder!?
in principe is scsi apparatuur altijd duurder dan ide apparatuur.
Eerst was het zo dat ide branders veel gevoeliger waren voor fouten tijdens het branden. Met scsi had je hier altijd minder last van. Maar het is met scsi ook mogelijk om een buffer underrun te krijgen.
Met de nieuwe 12x10x32 ide branden met burnproof kun je geen bufferunderruns meer krijgen want als de buffer leeg loopt dan stopt de brander met branden en gaat hij weer verder als de buffer weer vol is.
Dus je kunt nu nog vanalles naast het branden doen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je je cd'tjes verkloot. Het gaat dan natuurlijk niet meer op 12x maar gemiddeld kun je nog wel een aardige snelheid halen.
Nadeel van ide is wel dat het vrij veel processor kracht van vraagt. Dus dan kun je er misschien weer niet zo veel dingen naast doen.
Voordeel van scsi is dat het bijna geen processor kracht vraagt. Er komt nu ook een nieuwe scsi brander met burnproof geloof ik, dus die maakt geen fouten, vraagt weinig processor kracht maar is wel duurder vanwege het feit dat het scsi is.
zo duidelijker?
Yoda
*EDIT*
btw "duurder" wil natuurlijk niet altijd zeggen "beter"
Eerst was het zo dat ide branders veel gevoeliger waren voor fouten tijdens het branden. Met scsi had je hier altijd minder last van. Maar het is met scsi ook mogelijk om een buffer underrun te krijgen.
Met de nieuwe 12x10x32 ide branden met burnproof kun je geen bufferunderruns meer krijgen want als de buffer leeg loopt dan stopt de brander met branden en gaat hij weer verder als de buffer weer vol is.
Dus je kunt nu nog vanalles naast het branden doen zonder dat je bang hoeft te zijn dat je je cd'tjes verkloot. Het gaat dan natuurlijk niet meer op 12x maar gemiddeld kun je nog wel een aardige snelheid halen.
Nadeel van ide is wel dat het vrij veel processor kracht van vraagt. Dus dan kun je er misschien weer niet zo veel dingen naast doen.
Voordeel van scsi is dat het bijna geen processor kracht vraagt. Er komt nu ook een nieuwe scsi brander met burnproof geloof ik, dus die maakt geen fouten, vraagt weinig processor kracht maar is wel duurder vanwege het feit dat het scsi is.
zo duidelijker?
Yoda
*EDIT*
btw "duurder" wil natuurlijk niet altijd zeggen "beter"
ik heb er net 1 bij m'n zus geïnstalleerd, en kan maar 1 ding zeggen: kopen! dat ding is echt goed
Audio-cd op 12 speed zonder tikken en haperingen
Pagina: 1