Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat vinden jullie van dit systeem? Kan dat niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• HofmanJaap
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wat een onzin zeg. Wil gewoon de ervaringen delen met anderen. En dat kan niet? ONBEGRIJPELIJK.

Nou zou zeggen: doe hier maar ook een "slotje" op. Wat je ook kunt doen is mij gewoon uit het forum kicken!
Jammer hoor dat dit blijkbaar de regels zijn.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[topic=218256/1/100]

Heb je dit gelezen. Ik denk dat je het dan wat beter begrijpt. Dit is meer iets voor Lieve Adjes (LA). En evengoed welkom op dit forum. :*

Verwijderd

dit doen we/ze omdat anders het hele forum volstaat met vragen als: hoe is dit systeem etc...

dus voor de goede orde :)

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
Op maandag 18 maart 2002 21:35 schreef HofmanJaap het volgende:
Wat een onzin zeg. Wil gewoon de ervaringen delen met anderen. En dat kan niet? ONBEGRIJPELIJK.

Nou zou zeggen: doe hier maar ook een "slotje" op. Wat je ook kunt doen is mij gewoon uit het forum kicken!
Niet meteen zo'n grote bek hè :P

Powered by KPN

Verwijderd

Ik raad je aan om de Algemene FAQ (zie bovenin scherm) en de afzonderlijke FAQ's van de fora eens te lezen...

BTW, al in SU gezet...

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

RTFFAQ :P ,net geleerd btw :)

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op maandag 18 maart 2002 21:41 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Ik raad je aan om de Algemene FAQ (zie bovenin scherm) en de afzonderlijke FAQ's van de fora eens te lezen...

BTW, al in SU gezet...
Stond ie al

Verwijderd

Alles kan, maar er zijn regels (niet zo veel en niet zo spannend, maar ze zijn er) en die regels zijn er om het voor zoveel mogelijk mensen (liefts voor iedereen) zo aangenaam mogelijk te houden op Gathering of Tweakers.

De regels beginnen in de algemene FAQ:

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

en verder dit stukje:

[topic=218256/1/100]

Iedereen is hier welkom, maar we mogen daar best iets voor terug verwachten, da's toch niet zo onbegrijpelijk?

Verwijderd

Wat een bullshit en zure figuurtjes zitten hier op dit forum. Die jongen wil graag advies..... Om alleen naar de regeltjes te verwijzen is wel erg slap. Ja, ga kijken bij de fabrikantensites, of je daar wat aan hebt. Lees je alleen mooie verhaaltjes en van welke computerbladen ze allemaal mooie awards hebben ontvangen. Is toch interessant om te horen wat de ervaringen van andere gebruikers zijn? Een mededeling voor die zure figuurtjes van hierboven: Hou jullie commentaar achterwege en laat nou mensen met verstand van zaken aan het woord....

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 21:44 schreef Bartjuh het volgende:
RTFFAQ :P ,net geleerd btw :)
Eigenlijk is het RTFF, maar dat terzijde, ik vind het knap dat je het net geleerd hebt, maar iemand die nieuw is of de wegen op GoT nog niet helemaal doorheeft help je niet met zo'n opmerking...

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:52

Iedereen heeft zich aan de regels te houden, dus jij ook! :)

Als jij de FAQ niet leest, wat je blijkbaar niet gedaan hebt, is het logisch dat hij op slot gaat. En deze komt er achteraan.

Ten eerste in het verkeerde forum en ten tweede omdat je de FAQ nog steeds niet gelezen hebt.

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 21:46 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Stond ie al
Nee hoor :z Of ik ben scheel...

Kijk, het is best als iemand wat advies wil, maar aankomen met van 'wat vinden jullie hiervan' is niet zo handig. Je kan beter concreter advies vragen, bijv. van 'Goh, zou ik misschien in dit systeem beter een andere videokaart kunnen stoppen', of 'wat voor harde schijf kan je het beste icm dit mobo in raid 0 zetten'...

Verder zou ik toch even de algemene FAQ en het liefst de fora-FAQ's ook even doornemen. Dan snap je ook wat beter waarom mensen zich hier aan irriteren... Je bent hier geloof ik vrij nieuw, en dus kan je ook niet echt weten wat de richtlijnen zijn voor topics. Daarvoor zijn FAQ's handig. Dan hoeft niet iedere user het op deze manier te leren...

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op maandag 18 maart 2002 21:58 schreef Tweak-Metallica het volgende:

[..]

Nee hoor :z Of ik ben scheel...
[topic=443185/1/100] ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45
Op maandag 18 maart 2002 21:50 schreef Bomberzz het volgende:
Wat een bullshit en zure figuurtjes zitten hier op dit forum. Die jongen wil graag advies..... Om alleen naar de regeltjes te verwijzen is wel erg slap. Ja, ga kijken bij de fabrikantensites, of je daar wat aan hebt. Lees je alleen mooie verhaaltjes en van welke computerbladen ze allemaal mooie awards hebben ontvangen. Is toch interessant om te horen wat de ervaringen van andere gebruikers zijn? Een mededeling voor die zure figuurtjes van hierboven: Hou jullie commentaar achterwege en laat nou mensen met verstand van zaken aan het woord....
Advies geven is geen probleem, maar als iedereen hier z'n volledige, aan te schaffen, sysspecs neerplant voor advies loopt het natuurlijk grandioos uit de hand. Het beste is gewoon hier (of andere site's) wat rondkijken of d.m.v. de search wat info/ervaringen te vinden over de desbetreffende onderdelen. Als je vervolgens met specifieke vragen blijft zitten kun je ze hier gerust stellen. Iemand waarvan duidelijk is dat 'ie inspanningen heeft geleverd om z'n vragen te beantwoorden staan we hier in het algemeen wat welwillender te woord dan iemand die niet zoekt en rücksichtslos z'n zooi hier maar dumpt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Vind dit een beetje een onzin topic ,gaat nergens over ,kan hier geen slotje op ?

En rtffaq vind ik handiger ,faq is al een afkorting en dan van een afkorting nog een afkorting maken vind ik een beetje maf.
rtffaq (read the fucking frequently asked questions)

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 22:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]
dan iemand die niet zoekt en rücksichtslos z'n zooi hier maar dumpt.
:D
Op maandag 18 maart 2002 21:59 schreef Compubiter het volgende:

[..]

[topic=443185/1/100] ;)
Het spijt me, ik lette niet op dat soort titels. Ik dacht zelf meer aan een andere maatregel tegen dit topic :)

Verder is er volgens mij hier wel genoeg aandacht aan besteed...
Op maandag 18 maart 2002 22:11 schreef Bartjuh het volgende:
Vind dit een beetje een onzin topic ,gaat nergens over ,kan hier geen slotje op ?
Hier staan we ook niet echt om te springen. Er hebben al een aantal mensen aangegeven dat het hier nergens over gaat, het staat in SU, laat het maar aan de Moderators over...

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 21:41 schreef Packardhell het volgende:

[..]

Niet meteen zo'n grote bek hè :P
Hij mag zijn mening toch wel geven, zo,n grote bek heeft hij niet hoor. maar ik zal tegen jouw wel beleefd blijven
om een ban te voorkomen snap je, maar je begrijpt wel hoe ik nu over jouw persoon denk he!? :(

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
Aantal posts: 2
Gem. aantal posts/dag: 2
Lees effe pls de faq's en zo eer je iets post

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 22:13 schreef JJMeatloaf het volgende:

[..]

Hij mag zijn mening toch wel geven, zo,n grote bek heeft hij niet hoor. maar ik zal tegen jouw wel beleefd blijven
om een ban te voorkomen snap je, maar je begrijpt wel hoe ik nu over jouw persoon denk he!? :(
Zie je die smylie aan het eind van z'n zin? Hij bedoelt het een beetje als een geintje, niet serieus...

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op maandag 18 maart 2002 22:12 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Hier staan we ook niet echt om te springen. Er hebben al een aantal mensen aangegeven dat het hier nergens over gaat, het staat in SU, laat het maar aan de Moderators over...
Is TgF dan geen moderator ??

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 21:50 schreef Bomberzz het volgende:
geef me een hand, jij bent een man van mijn hart! :)

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op maandag 18 maart 2002 22:12 schreef Tweak-Metallica het volgende:

Het spijt me, ik lette niet op dat soort titels. Ik dacht zelf meer aan een andere maatregel tegen dit topic :)

Verder is er volgens mij hier wel genoeg aandacht aan besteed...
Dat ik het in SU postte was het topic net bezig. Maar kan idd nu wel dicht. De topicstarter zal toch wel niets meer van zich laten horen.

edit:
Het valt me trouwens wel op dat de meeste mensen die vinden dat deze vragen moeten kunnen mensen zijn met minder dan 150 posts. Jullie hebben blijkbaar nog niet door dat het superirritant is om 20 keer op een dag een topic voorbij te zien komen met dezelfde vraag. Geeft niet, ik dacht ook aan het begin: Daar erger je je toch niet aan. Maar nu weet ik wel beter :) No Flame Intended

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Tja op GoT scheiden de mannen zich van de jongens ;)

iStockphoto

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
:z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.