Snipers, campers, rushers?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 379 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

In MOHAA Stalingrad gebruik juist alleen maar dede shotgun en loop de gebouwen in. Je kan ze daar één voor één afknallen als ze zitten te snipen. Want ze zien voor de rest niets meer. Op het moment da je komt aanlopen zijn ze zwaar in het nadeel in 1 one 1. Ik maak vaak de meeste kills in stalingrad juist omdat ik niet snipe.

Destroyed village daarentegen SCHREEUWT om snipen als je het mij vraagt. Als ik vervolgens 5 keer door mijn snuffert wordt geschoten door een sniper heb ik daar alleen maar lol in. Daar draait het toch om uiteindelijk??? LOL??? Ik ben er niet goed in, maar vind snipen best wel leuk eerlijk gezegd. Campers worden altijd weer weggehaald door de betere snipers. Maar dat is mijn mening :)

Ieder zijn meug.

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een aantal jaren geleden heb ik veel UT-Facing Worlds gespeelt. Persoonlijk vond ik veel voldoening door te gaan snipen. Eerst een maximale voorraad ammo inslaan en dan van trans naar trans hoppen. Gewoon in beweging blijven.
Zag je de vijand over het pad weer vanachter dat 'bergje' aankomen, inzoomen, richten en schieten maar. De overblijvers werden op de grond wel ingemaakt. Nog beter was het snipen op de vijand die je vlag gejat had. Dacht ie er bijna te zijn en in het zicht van haven toch nog stranden. :) Krijg er gewoon weer zin in.

Ik moet toegeven, dat snipen gaf me vaak meer voldoening dan rondhoppen in een frontale aanval.

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
See my sign >:) >:) >:)
Pagina: 1 2 Laatste