Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sinterklaas sluit topics te snel

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-11 14:45

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Sinterklaas,

prima als je niet wil dat er teveel topics over TV-out zijn, maar zou je voortaan niet naar de grote TV-out FAQ (is niet eens een echte FAQ, maar meer een gewoon topic wat later gesloten werd omdat er teveel vragen gesteld werden) willen linken aangezien die gesloten is.
Ik heb die FAQ nu al 100 keer doorgelezen en heb nog steeds geen oplossing voor mijn probleem gevonden.
Nu is verdere discussie helaas niet meer mogelijk terwijl er wel mensen met een probleem zijn.
Wat je natuurlijk ook kan doen is die FAQ weer open gooien zodat er een centraal topic is waar mensen met problemen verder kunnen praten.
Overigens staat er ook geen oplossing in voor dit probleem:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/441237

Niet?
[Specs]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:33
uh, volgens mij hoort dit in [LA]

[correctie]
Dit MOET in [LA].
[/correctie]

Dit subforum is voor Tweakers.net, als je iets hebt te zeggen over het modereren van reacties op niews en reviews/articles.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

moved TMF >> LA

ik ga zo reageren, ben ff bezig

Verwijderd

/me is benieuwd naar responses >:)

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Woops..had iets te snel geklikt..
Moest uiteraard hier in Lieve Adjes..
Naja, hij staat er nu alsnog :)

Maar goed Sinterklaas, wat vind jij van een centraal topic waar mensen toch nog kunnen reageren?
Het is zo irritant namelijk als je een probleem hebt wat niet in de grote TV out FAQ staat en dat die toch wordt gesloten.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Ik ga niet meer hier op reageren trouwens

Je topictitel slaat nergens op en je hebt hier al eens een topic over geopend, daarin heb ik gezegd dat ik een topic toesta als je heel duidelijk aangeeft wat je al geprobeert hebt (echt stap voor stap beschrijven) om replies die ook in de FAQ staan te voorkomen.

Verwijderd

"Dan moet je erbij zetten in je topic dat je de search hebt gebruikt, maar niets over je vraag kon vinden"

Dat is wat ik vorige keer te horen kreeg toen sinterklaas mijn topic gelijk dicht gooide. >:)

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 21:26 schreef Sinterklaas het volgende:
Ik ga niet meer hier op reageren trouwens

Je topictitel slaat nergens op en je hebt hier al eens een topic over geopend, daarin heb ik gezegd dat ik een topic toesta als je heel duidelijk aangeeft wat je al geprobeert hebt (echt stap voor stap beschrijven) om replies die ook in de FAQ staan te voorkomen.
Ik heb dat topic zelf niet geopend, dat deed iemand anders.
Ik heb aleen hetzelfde probleem en reageerde daarom in dat topic.
Ik heb al een keer een topic geopend waarin ik uit had gelegd wat ik allemaal al geprobeerd had maar ook die werd onverbiddelijk gesloten.
Honderd keer zeggen dat je de TV out FAQ al hebt gelezen en daar geen antwoord hebt gevonden helpt ook niet.
Die FAQ is naar mijn mening niet compleet anders had ik mijn antwoord er ook wel gevonden lijkt me.
Ik post niet zomaar een bericht, ik gebruik altijd eerst de search en lees ook de FAQ's door (de tv out FAQ heb ik letterlijk al 100 keer doorgelezen, ken 'm al bijna uit m'n hoofd!) volgens mij heb ik dan het recht om zelf een topic te openen (of in dit geval meelullen in het topic van een ander) in de hoop eindelijk mijn TV out goed te kunnen gebruiken.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Als je nou leest wat ik zeg en daar op reageert, dat heb ik in dat vorige topic ook al gevraagd

Verwijderd

Sinterklaas
Wie kent em niet
Sinterklaas Sinterklaas en natuurlijk zen goeie mod beoordeling
Hij is zo gerechtig
Hij doet nooit iets fout
Sinterklaas, je bent de beste mod die ik ken
Ookal ben je al zo oud

Lomu 2k2©

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 21:48 schreef Sinterklaas het volgende:
Als je nou leest wat ik zeg en daar op reageert, dat heb ik in dat vorige topic ook al gevraagd
Als jij dan belooft 'm niet te sluiten wil ik best een paar A4'tjes voltypen hoor.
Probleem blijft alleen bestaan: de FAQ is niet compleet en zo kunnen mensen hun antwoord niet vinden.
Dus als jij die Tv-Out FAQ eens herschrijft (zoals je in dat topic zelf gezegd hebt) dan begin ik met een zeer uitgebreidt topic over mijn TV-out.

Niet?
[Specs]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

[topic=427664/1/100]

En als je het met sint ergens over wil hebben ga je maar mailen. Elke keer hetzelfde topic openen lijkt me nogal :O enzo.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.