Hoi ik heb net een aantal foto's gemaakt en zou graag een paar vragen willen stellen :-)
Dit is de PC:

Dit is de PC als hij open is :-P

Dit is het geheugen:

Dit is dus een vage connector hij is vaag omdat ik niet weet wat het is :-)

Dit is nog zo'n rare connector ietsje groter :-)

Dit is de floppy connector op school hadden we 1 zwarte floppydrive die erop werkte die kwam uit een SparcStation 20

Dan krijgen we weer een rare connector :-)

Dit is de processor denk ik :-)

Dit is een slotje wat op het board zit ik denk dat het voor het geheugen is :-)

Hier is de HD aan gekoppeld ik vraag me af o er meer hd's op 1 scsi aansluiting kunnen worden bevestigd :-)

Nu gaan we beginnen met de achterkant :-) de volgende aansluitingen zitten allemaal aan de achterkant :-)

Zo dat was hem ;-) nu vraag ik me af of iemand kan vertellen of ik deze op een gewoon netwerk aan kan sluiten welke floppy drive er op moet wat dat geheugen geval is dat witte dingetje op het moederbord en of ik dit ding ooit aan de praat krijg :-) ennnnn of het een 19 inch kastje is en hoeveel hij ongeveer waard is :-)
zo dat zijn een hoop vragen ik hoop dat jullie medetweakers mij een klein beetje kunnen helpen ik heb trouwens nog een stuk of 3 schijven over 1 GIG allemaal als er iemand interesse hebt dan post je maar ff dat je er interesse in hebt :-)
Vriendelijke Greeeeeeeeeeeeetz Daaan
Dit is de PC:

Dit is de PC als hij open is :-P

Dit is het geheugen:

Dit is dus een vage connector hij is vaag omdat ik niet weet wat het is :-)

Dit is nog zo'n rare connector ietsje groter :-)

Dit is de floppy connector op school hadden we 1 zwarte floppydrive die erop werkte die kwam uit een SparcStation 20

Dan krijgen we weer een rare connector :-)

Dit is de processor denk ik :-)

Dit is een slotje wat op het board zit ik denk dat het voor het geheugen is :-)

Hier is de HD aan gekoppeld ik vraag me af o er meer hd's op 1 scsi aansluiting kunnen worden bevestigd :-)

Nu gaan we beginnen met de achterkant :-) de volgende aansluitingen zitten allemaal aan de achterkant :-)

Zo dat was hem ;-) nu vraag ik me af of iemand kan vertellen of ik deze op een gewoon netwerk aan kan sluiten welke floppy drive er op moet wat dat geheugen geval is dat witte dingetje op het moederbord en of ik dit ding ooit aan de praat krijg :-) ennnnn of het een 19 inch kastje is en hoeveel hij ongeveer waard is :-)
zo dat zijn een hoop vragen ik hoop dat jullie medetweakers mij een klein beetje kunnen helpen ik heb trouwens nog een stuk of 3 schijven over 1 GIG allemaal als er iemand interesse hebt dan post je maar ff dat je er interesse in hebt :-)
Vriendelijke Greeeeeeeeeeeeetz Daaan