hi,
bestaan er dat jullie weten speciale toetsenborden waar bijv. ctrl v of ctrl c onder 1 toets vallen?
bestaan er dat jullie weten speciale toetsenborden waar bijv. ctrl v of ctrl c onder 1 toets vallen?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Verwijderd
hwr knippen en plakken lijkt me een veelgebruikte functie in flash of dreamweaver, en mij lijkt dit handig!Op zaterdag 16 maart 2002 12:02 schreef Prammenhanger het volgende:
Lijkt mij niet, lijkt me heel irritant. En wat heeft dat met webdesign te maken? De afstand tussen CTRL en C is hier 8 cm, prima te doen, en tussen CTRL en V is tien centimeter. Ik begrijp niet waarom je dat onder een toets zou willen
Verwijderd
Verwijderd
yup:Op zaterdag 16 maart 2002 12:04 schreef dredge het volgende:
Microsoft heeft een "office" toetsenbord met knip en plak toetsen..
zuigt IMHO
edit/ http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=22&site=10985&x=11&y=14

Cool!Op zaterdag 16 maart 2002 12:12 schreef erikotten het volgende:
Voor videobewerking en dan bijv. bij Final Cut Pro heb je speciale toetsenborden, met kleurtoetsen. Op m`n werk heeft iemand hem ook:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Dat is dus erg handig als je geen muis gebruikt, maar bijvoorbeeld een tekentablet.Op zaterdag 16 maart 2002 13:41 schreef effex het volgende:
ik gebruik dat ding links nooit, dat scroll ding ? wtf moet je daarmee?
Verwijderd
Verwijderd
Man, sloop van een oude MSX de toetsen af. Heb je er 2 meer, en de [WIN] toetsen missenOp zaterdag 16 maart 2002 14:47 schreef Booster het volgende:
Unix Type-4 keyb, standaard met cut, copy, paste, undo, etc etcAl sinds 1987 ofzo
Kan helaas niet op de PC dus dat is dan weer jammer... Niet echt nuttig voor webdesign werk dus.
Verwijderd
Next/previous application knoppen zijn wel fijn imhoOp zaterdag 16 maart 2002 12:56 schreef CroitiX het volgende:
[..]
yup:
[afbeelding]
CLICK HIER VOOR REVIEW
Verwijderd
[oftopic-mode]Op zaterdag 16 maart 2002 14:50 schreef mophor het volgende:
[compleet offtopic]
hee effex, kom jij uit w'veen? Ik heb daar nog gewoond, (sparrengaarde 15) vroeger, toen ik nog jong en ruig was
[/compleet offtopic]