Toon posts:

Interesse in sportwebsite?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met het opzetten van een nieuwe Nederlands-talige sportwebsite, wat 'the place to be' voor Nederlanstalige sportliefhebbers op het internet moet worden. Zowel op interactief gebied (zoals een forum) als op informatief gebied (nieuws, voorbeschouwingen, uitslagen, enz.).

Ik heb inmiddels wat mensen gevonden die mij wat kunnen helpen met het technische gedeelte, maar een sportwebsite met ambities als deze 'run' je natuurlijk niet in je eentje en daarom zoek ik dus nog één of meer partners voor de lange termijn en dus het onderhoud van de site.

Dus ben jij een sportfanaat, heb je enige kennis van HTML(of een andere/hogere programmertaal) en lijkt het je leuk om mee te helpen aan een sportwebsite? Reageer dan hier of mail mij op: jarnokezza@hotmail.com. Of voeg me eventueel toe op MSN op dat adres.

Ik hoor het wel....

DJ

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:32
Op zaterdag 16 maart 2002 09:55 schreef Djezza het volgende:
Ik ben op dit moment bezig met het opzetten van een nieuwe Nederlands-talige sportwebsite, wat 'the place to be' voor Nederlanstalige sportliefhebbers op het internet moet worden. Zowel op interactief gebied (zoals een forum) als op informatief gebied (nieuws, voorbeschouwingen, uitslagen, enz.).

Ik heb inmiddels wat mensen gevonden die mij wat kunnen helpen met het technische gedeelte, maar een sportwebsite met ambities als deze 'run' je natuurlijk niet in je eentje en daarom zoek ik dus nog één of meer partners voor de lange termijn en dus het onderhoud van de site.

Dus ben jij een sportfanaat, heb je enige kennis van HTML(of een andere/hogere programmertaal) en lijkt het je leuk om mee te helpen aan een sportwebsite? Reageer dan hier of mail mij op: jarnokezza@hotmail.com. Of voeg me eventueel toe op MSN op dat adres.

Ik hoor het wel....

DJ
1. Staat in SU
2. Nee, ik wil niet helpen.
3. Dit mag niet
4. HTML is geen programmeertaal
5. Waar blijft die mod?
6. WAT VERDIENT "T ? :P

Verbouwing

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Hoeveel vangt ut? :+ :P

Maar zulke requests mogen niet, sorry, lees de faq

Verwijderd

Hier is W&G, en ook de rest van GoT, niet voor bedoeld.

Als je mensen zoekt, kun je beter gaan kijken op Jobsites, zoals www.monsterboard.nl, en ja, dat gaat geld kosten.

En daarom gaat dit topic dus dicht.

Dit topic is gesloten.