Toon posts:

HHHHHHHHEEEELLLLLLPPPPPPP

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt schijt. Heb al van alles gedaan maar er is nog niet EEN persoon op deze aardbodem die mij kan laten zien(met plaatjes) hoe ik via mijn getweakte modem (alcatel)op MSN wat ken versturen. Ik zou hier graag bij geholpen willen worden, wordt er nu wel een beetje gek van. Ben niet echt een compieworm maar weet wel gelukkig een hoop. Heb ook echt naar sommige meesters gelezen maar kom er echt geen wijs uit HHHHEEEEEEEELLLPPPPPPPP me AUB.

alvast bedankt.

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Kris2904

found his match in SoaD

Volgens mij is dit niet het juiste forum, noch de juiste titel, noch de beste manier om je probleem op te lossen. Daar hebben ze hier namelijk een search functie voor. Als je die had gebruikt - met de juiste trefwoorden - dan had je kunnen lezen dat dit simpelweg niet kan. Probleem opgelost?

P.S. Welkom op GoT!

Was getekend, enz. | specs

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 12:02
Sjonge jonge zeg.. jij noemt dit advanced |:( En dan ook met zo'n topictitel... Nou ik zal je even helpen.

1. download Auto Port Mapping 2.0
2. uit de Poortmap FAQ
Filetransfer:
Om filetransfer dus vanachter een netwerk te kunnen gebruiken moet minumaal poort 6891 beshikbaar zijn, daarmee kan 1 bestand tegelijk verzonden/ontvangen worden. Wil je meerdere (maximaal 10) bestanden tegelijk kunnen verzenden/ontvangen moet portrange 6891 t/m 6900 beschikbaar zijn.
En aangezien je dit allemaal mbv. de FAQ had kunnen vinden, gooi ik deze draad op slot.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.