Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Who needs Photoshop filters? Gooi gewoon je digicam in het water 
Maar dit zijn wel mooie effecten, sommige delen blijven scherp, andere niet. Dit levert wel interessante plaatjes op, ik denk dat menig persoon ervan overtuigd zal zijn dat dit een Photoshop filter is
Maar dit zijn wel mooie effecten, sommige delen blijven scherp, andere niet. Dit levert wel interessante plaatjes op, ik denk dat menig persoon ervan overtuigd zal zijn dat dit een Photoshop filter is
Is het dus nietOp vrijdag 15 maart 2002 23:33 schreef Cheatah het volgende:
[..]dat dit een Photoshop filter is
Back In Black!
Net echt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Is de echte wereld dan niet zo?
Damn, * Mithrandir moet wat meer achter zijn computer wegkomen
Damn, * Mithrandir moet wat meer achter zijn computer wegkomen
Inderdaad erg grappig.
Wie gaat er nog meer zn camera in het water gooien?
Wie gaat er nog meer zn camera in het water gooien?
Nou, nu komen er alleen nog maar -geen- plaatjes uit 

Nee, looks good. Maar toch heb ik liever een werkende camera..
Nee, looks good. Maar toch heb ik liever een werkende camera..
ik vind het erg lelijk.(Kleuren) Geen flauw idee hoe het gemaakt is. Als de kleuren anders waren was het nog wel wat
Ik ben dus zo iemand die dat hele waterverhaal niet gelooft. Leg mij bijv maar eens uit waarom ie juist de alleen de achtergrond of alleen bepaalde objecten bewerkt en de rest niet. Een digicam (water of geen water) kan immers niet zien wat een muur is en wat niet (of wat bomen zijn en wat niet), terwijl dat wel gesuggereerd wordt.
Ik moet er wel ff bij zeggen dat ik die link nog niet bekeken heb dus dat ga ik nu even doen
[edit]
Kijk, dit vind ik dus al een stuk geloofwaardiger:
Ik moet er wel ff bij zeggen dat ik die link nog niet bekeken heb dus dat ga ik nu even doen
[edit]
Kijk, dit vind ik dus al een stuk geloofwaardiger:
Het lijkt te maken te hebben met het focus gedeelte. Aangezien alles wat relatief dichtbij is niet echt verkleurd.
Back In Black!
Pagina: 1