topics

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 09:17
Hoe kan het dat als ik een nieuwe topic plaats, dat hij er niet komt te staan ??? Het is geen illegale handel ofzo wat ik er in schrijf. Het gekke is dat ie of niet komt, of al weg is voordat ik terug ben op het forum. |:(

Rebuilding knowledge database

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klik eens voor de gein op je naam :{

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/50899]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/50899[/url]

En lees dan ook eens waarom ze zijn gesloten.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ow en bedenk eens een topic-titel die de lading dekt...

Verwijderd

uppie83: naar ROMs vragen is niet togestaan.
En die topics zijn niet weg maar gesloten :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je hebt denk ik nog niet de regels gelezen en die staan in de FAQ.
Het is dus wel heel erg aangeraden om de FAQ nu eerst eens te lezen. :)

🌞🍃

• uppie8374
Ja maar ik heb ook nog 2 keer geprobeerd een legale te posten, maar die komt niet eens aan. Das gewoon een verzoek aan mensen.

Verwijderd

uppie83: geef eens voorbeelden van die topics?

• uppie8374
Ik heb een verhaaltje geplaatst met de vraag of mensen nog een specifiek oud computer systeem thuis hadden liggen die ze toch niet meer gebruiken, dat mag toch wel ???

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 15 maart 2002 16:40 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb een verhaaltje geplaatst met de vraag of mensen nog een specifiek oud computer systeem thuis hadden liggen die ze toch niet meer gebruiken, dat mag toch wel ???
Daar heb je vraag & aanbod voor op T.net. :)

🌞🍃

• uppie8374
Maar ik mag toch zo veel mogelijk proberen, dus ook hier.

En wat is dat T.net ?

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 16:43 schreef uppie83 het volgende:

En wat is dat T.net ?
T.net = www.teakers.net
En nee GoT (waar je nu bent) is NIET daarvoor bedoeld.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

uppie83. no offence, maar heb jij de FAQ gelezen?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• uppie8374
FAQ's lezen :?

das eng man. Keb al zoveel te lezen. :D

Hmm, tweakers.net dus, ok

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 16:06

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 15 maart 2002 16:43 schreef uppie83 het volgende:
En gelijk heb je. Maar ook hier zijn regels waar je je aan dient te houden. Wil je hier meer over weten, dan raad ik je aan om te beginnen bij de FAQ. Maar vergeet niet, dat ook ieder subforum huisregels heeft.
En wat is dat T.net ?
T.net? Dat is een afkorting voor Tweakers.Net oftewel www.tweakers.net
Dit is DE 'technokrant' van Nederland. GoT is in principe een onderdeel van T.Net... (of trek ik nou dingen helemaal uit verband :?)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

En met de FAQ word deze pagina bedoeld: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Verder heeft iedere forum op zich ook nog Faqs. Die van SP staat hier onder de streep van mijn signature ;)

uppie83: en ik zou ze WEL lezen als je hier wilt overleven ;) Users worden hier actief en preventief geweerd indien hun bijdrage dermate slecht is dat het weren van zo'n user beter is voor het forum ;) GoT is dusdanig groot dat het helaas niet anders kan >:)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:52

BrZ

Op vrijdag 15 maart 2002 16:46 schreef uppie83 het volgende:

Sorry dat ik het zeg hoor, maar als dat al te veel moeite is :{

Ga hem nou maar gewoon lezen, zul je merken dat het daarna een stuk lekkerder hier op GoT zal gaan ;)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ok. Mij maakt het niet uit. Maar als je dalijk een ban aan je broek heb moet je niet komen zeuren. Je wist immers niet dat het niet mocht, want je had de FAQ niet gelezen.

OKE ik lees ze ook niet altijd met nieuwe updates van de FAQ :o Maar ik weet iig de belangrijkste dingen, en ik weet wel wat ik zo ongeveer wel en niet kan vragen. 8-)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• uppie8374
Nou ik heb op tweakers.net gekeken bij pricewatch, maar daar kun je alleen PC rubrieken opgeven (met uitzondering van PDA's en Video) Wat ik wilde was een oude spelcomputer :'(

Ok dan gaat ik nu maar de regels ff lezen.

• BrZ
  • Laatst online: 13:52

BrZ

Op vrijdag 15 maart 2002 16:53 schreef uppie83 het volgende:
Nou ik heb op tweakers.net gekeken bij pricewatch, maar daar kun je alleen PC rubrieken opgeven (met uitzondering van PDA's en Video) Wat ik wilde was een oude spelcomputer :'(

Ok dan gaat ik nu maar de regels ff lezen.
Ehmz, kan gewoon bij overigen hoor :)

• kamerplant
  • Niet online

Ik denk dat hij niet de enige is die zo denkt. Maar er was toch al tijden sprake van een samenvatting van de FAQ? Waarom is dat er nog niet, of komt het in het nieuwe forum? :) (of helemaal niet ;))

🌞🍃

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 15 maart 2002 17:01 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet de enige is die zo denkt. Maar er was toch al tijden sprake van een samenvatting van de FAQ? Waarom is dat er nog niet, of komt het in het nieuwe forum? :) (of helemaal niet ;))
Mjah,,.. dat is volgens mij nog steeds een eindeloze discussie. Ik denk dat "de mannen achter GoT" er wel over na zitten te denken om daar in het nieuwe forum mee van start te gaan.

• uppie8374
Nah zo'n lap tekst is gewoon erg, zeker als je niet goed ben in lezen (niet dat ik daar last van heb maar andere personen kunnen er wel last van hebben)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 15 maart 2002 17:10 schreef uppie83 het volgende:
Nah zo'n lap tekst is gewoon erg, zeker als je niet goed ben in lezen (niet dat ik daar last van heb maar andere personen kunnen er wel last van hebben)
Ik geef je wel gelijk :{

• uppie8374
Dit is echt worse, k ben al 3 kwartier bezig en pas op de helft. En de helft van de tekst is niet relevant.

Maar voor de rest vind ik dit forum in de 3 dagen dat ik hem nu bezoek echt super !!! Wat een uitvinding. Ik zal het doorgeven aan alle mensen die ik ken :Y)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 15 maart 2002 17:24 schreef uppie83 het volgende:
Dit is echt worse, k ben al 3 kwartier bezig en pas op de helft. En de helft van de tekst is niet relevant.
Lees gewoon de stukken die boeiende titels/kopjes hebben ;)

• uppie8374
Hijs fijn, nu heb ik dat hele FAQ gebeuren gelezen, maar nog steeds nergens gevonden dat ik niet mag vragen of mensen nog thuis spullen hebben liggen :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:52
Daar heb je helemaal gelijk in, het staat iig niet in de Algemene FAQ en ook niet in die van Spielerij.

Maar.... als een moderator vind dat het toch niet kan, dan kan je daar verder ook niks aandoen. Maar je hebt gelijk, het staat niet in de FAQ, dus daar kan in dit geval niet naar verwezen worden.

Tenzij het in de FAQ staat van een andere sub-forum, of ik er overheen heb gelezen ;)

There is no magic.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ach, als we dat erbij gaan zetten, wordt het weer voller. Het hoort iig in vraag en aanbod :).

Het feit dat je slotjes onderaan staan als je het kwijt bent, staat wel in de FAQ van LA ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 16 maart 2002 01:40 schreef uppie83 het volgende:
Hijs fijn, nu heb ik dat hele FAQ gebeuren gelezen, maar nog steeds nergens gevonden dat ik niet mag vragen of mensen nog thuis spullen hebben liggen :?
Tja, ik wil niet cru overkomen, maar als je eerst eens eventje s wacht met
Wat een uitvinding. Ik zal het doorgeven aan alle mensen die ik ken :Y)
totdat je een beetje de weg weet hier?

Als je de voor jou interessante fora doorleest kom je daar geen posts tegen waar dingen te koop worden aangeboden/gevraagd, omdat dat ook niet de bedoeling is.

Hoeft niet eens letterlijk in een faq te staan, maar dat kan je deduceren (afleiden) uit de postings van de rest van je medegebruikers.

Sommige dingen zijn hier zo simpelweg duidelijk dat ze wat ons betreft niet in een faq hoeven te staan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• uppie8374
Of andere mensen hebben niets nodig *D

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, iig lijkt dit me duidelijk

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp