Rebuilding knowledge database
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/50899]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/50899[/url]
En lees dan ook eens waarom ze zijn gesloten.
Het is dus wel heel erg aangeraden om de FAQ nu eerst eens te lezen.
🌞🍃
Daar heb je vraag & aanbod voor op T.net.Op vrijdag 15 maart 2002 16:40 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb een verhaaltje geplaatst met de vraag of mensen nog een specifiek oud computer systeem thuis hadden liggen die ze toch niet meer gebruiken, dat mag toch wel ???
🌞🍃
En wat is dat T.net ?
Verwijderd
T.net = www.teakers.netOp vrijdag 15 maart 2002 16:43 schreef uppie83 het volgende:
Maar ik mag toch zo veel mogelijk proberen, dus ook hier.
En wat is dat T.net ?
En nee GoT (waar je nu bent) is NIET daarvoor bedoeld.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
das eng man. Keb al zoveel te lezen.
Hmm, tweakers.net dus, ok
En gelijk heb je. Maar ook hier zijn regels waar je je aan dient te houden. Wil je hier meer over weten, dan raad ik je aan om te beginnen bij de FAQ. Maar vergeet niet, dat ook ieder subforum huisregels heeft.Op vrijdag 15 maart 2002 16:43 schreef uppie83 het volgende:
Maar ik mag toch zo veel mogelijk proberen, dus ook hier.
T.net? Dat is een afkorting voor Tweakers.Net oftewel www.tweakers.netEn wat is dat T.net ?
Dit is DE 'technokrant' van Nederland. GoT is in principe een onderdeel van T.Net... (of trek ik nou dingen helemaal uit verband
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Verder heeft iedere forum op zich ook nog Faqs. Die van SP staat hier onder de streep van mijn signature
uppie83: en ik zou ze WEL lezen als je hier wilt overleven
Sorry dat ik het zeg hoor, maar als dat al te veel moeite isOp vrijdag 15 maart 2002 16:46 schreef uppie83 het volgende:
FAQ's lezen
Ga hem nou maar gewoon lezen, zul je merken dat het daarna een stuk lekkerder hier op GoT zal gaan
Ok. Mij maakt het niet uit. Maar als je dalijk een ban aan je broek heb moet je niet komen zeuren. Je wist immers niet dat het niet mocht, want je had de FAQ niet gelezen.Op vrijdag 15 maart 2002 16:46 schreef uppie83 het volgende:
FAQ's lezen
OKE ik lees ze ook niet altijd met nieuwe updates van de FAQ
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ok dan gaat ik nu maar de regels ff lezen.
Ehmz, kan gewoon bij overigen hoorOp vrijdag 15 maart 2002 16:53 schreef uppie83 het volgende:
Nou ik heb op tweakers.net gekeken bij pricewatch, maar daar kun je alleen PC rubrieken opgeven (met uitzondering van PDA's en Video) Wat ik wilde was een oude spelcomputer
Ok dan gaat ik nu maar de regels ff lezen.
Ik denk dat hij niet de enige is die zo denkt. Maar er was toch al tijden sprake van een samenvatting van de FAQ? Waarom is dat er nog niet, of komt het in het nieuwe forum?Op vrijdag 15 maart 2002 16:46 schreef uppie83 het volgende:
FAQ's lezen
🌞🍃
Mjah,,.. dat is volgens mij nog steeds een eindeloze discussie. Ik denk dat "de mannen achter GoT" er wel over na zitten te denken om daar in het nieuwe forum mee van start te gaan.Op vrijdag 15 maart 2002 17:01 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet de enige is die zo denkt. Maar er was toch al tijden sprake van een samenvatting van de FAQ? Waarom is dat er nog niet, of komt het in het nieuwe forum?(of helemaal niet
)
Ik geef je wel gelijkOp vrijdag 15 maart 2002 17:10 schreef uppie83 het volgende:
Nah zo'n lap tekst is gewoon erg, zeker als je niet goed ben in lezen (niet dat ik daar last van heb maar andere personen kunnen er wel last van hebben)
Maar voor de rest vind ik dit forum in de 3 dagen dat ik hem nu bezoek echt super !!! Wat een uitvinding. Ik zal het doorgeven aan alle mensen die ik ken
Lees gewoon de stukken die boeiende titels/kopjes hebbenOp vrijdag 15 maart 2002 17:24 schreef uppie83 het volgende:
Dit is echt worse, k ben al 3 kwartier bezig en pas op de helft. En de helft van de tekst is niet relevant.
Maar.... als een moderator vind dat het toch niet kan, dan kan je daar verder ook niks aandoen. Maar je hebt gelijk, het staat niet in de FAQ, dus daar kan in dit geval niet naar verwezen worden.
Tenzij het in de FAQ staat van een andere sub-forum, of ik er overheen heb gelezen
There is no magic.
Het feit dat je slotjes onderaan staan als je het kwijt bent, staat wel in de FAQ van LA
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Tja, ik wil niet cru overkomen, maar als je eerst eens eventje s wacht metOp zaterdag 16 maart 2002 01:40 schreef uppie83 het volgende:
Hijs fijn, nu heb ik dat hele FAQ gebeuren gelezen, maar nog steeds nergens gevonden dat ik niet mag vragen of mensen nog thuis spullen hebben liggen
totdat je een beetje de weg weet hier?Wat een uitvinding. Ik zal het doorgeven aan alle mensen die ik ken
Als je de voor jou interessante fora doorleest kom je daar geen posts tegen waar dingen te koop worden aangeboden/gevraagd, omdat dat ook niet de bedoeling is.
Hoeft niet eens letterlijk in een faq te staan, maar dat kan je deduceren (afleiden) uit de postings van de rest van je medegebruikers.
Sommige dingen zijn hier zo simpelweg duidelijk dat ze wat ons betreft niet in een faq hoeven te staan.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()