Tony Hawk's Pro Skater 2 -- vragen topic --

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 08:37

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Ik heb nog een vraagje over tony hawk 2. Ik dacht van ik het weer us een keer spelen tijdens het wachten op versie 3 (PC)

Hangar: nosegrind the pipe > welke bedoelen ze hier mee?
School: hoe kom ik in die secret level, en hoe pak ik de tape?
New York: ollie the hydrants > wat is dit?

meer vragen zullen volgen als ik meer levels haal :)
(ben nog niet echt ver :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op donderdag 14 maart 2002 20:08 schreef EVILSalami het volgende:
Ik heb nog een vraagje over tony hawk 2. Ik dacht van ik het weer us een keer spelen tijdens het wachten op versie 3 (PC)

deze kon ik ook nooit vinden. maar hij zit dus tegenover de secret. als je uit de secret (buiten) komt, dan moet je rechtdoor die ramp op en dan doorspringen. Je komt dan op een enorm hoge grindbuis. hij is heel lastig maar wel kick.
had iets met die bellen te maken. zodra de 2e schoolbel klinkt moet je ergens over iets grinden geloof ik.
de tape ligt op het dak ergens. je moet als het level begint meteen naar rechts naar dat deel van het level. dan naar links, naar rechts de verhoging op en dan weer rechts de ramp op, je komt van de ramp af, dan ga je rechtdoor en je crosst over de planken en zet af op de plantenbak (?). Dan kom je op het dak met de tape.

meer vragen zullen volgen als ik meer levels haal :)
(ben nog niet echt ver :+)
je moet de 4 rooie waterapparaten ollien... ik wist eerst ook niet wat het was, maar dat is het in ieder geval
als je het weet, heb je ze zo...

veel plezier.

ik weet het, guides zijn moeilijk te vinden op internet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Ik ben bezig met Tony Hawk Pro Skater 3 (op de GBA), kan er alleen nix van :+ Je moet allerlei van die dingetjes pakken om het level uit te spelen, maar die liggen veel te hoog :D

(THPS2 snapte ik ook al geen bal van :P)

offtopic:
Trouwens vandaag Rainbow six voor het eerst op de GBA gespeelt en dies ook wel koel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:24
Nosegrind over the pipe: Als je naar beneden komt van die helling, over die boog over de halfpipe nosegrinden (nosegrind is dacht ik pijl omhoog+grind knopje)

Secret level: Bij het begin meteen naar rechts, daar op dat plateau in het midden staat een halve half pipe (kweenie meer hoe dat heet), daar ga je op en doe je een grab trick om snelheid te krijgen. Vervolgens rij je rechtdoor, op die plank af die daar licht. Daar spring je en dan kom je op het dak, nu moet je naar de overkant springen en dan heb je de Secret Tape en de geheime ruimte.

De tweede geheime ruimte moet je rond de 41 seconde ofzow, over de trap grinden als je in het begin naar rechts gaat, en dan links aanhoudt, en dan die trap naar beneden (is ook een roll-call)

New York: Hydrants zijn de brand kranen.

Edit: Damn you daFubar :( ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 20:08 schreef EVILSalami het volgende:

Net te laat :(

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
hmzz snelle reply's ik ga het gelijk proberen.

En oh ja ik heb nog een vraagje, speelen/speelden jullie dit met de default keys? ik vind dat best wel lastig namelijk, met numerieke gedeelte + pijltjes + spatie.... hmzz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Op donderdag 14 maart 2002 20:16 schreef The Will het volgende:

[goed advies]

De tweede geheime ruimte moet je rond de 41 seconde ofzow, over de trap grinden als je in het begin naar rechts gaat, en dan links aanhoudt, en dan die trap naar beneden (is ook een roll-call)

[meer goed advies]

Edit: Damn you daFubar :( ;)
1 minuut 41 seconde om precies te zijn.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Numeriek?

Ik speelde gewoon met:

Pijltjes: richting
Space: springen
C: Flip
V: Grind
B: Grab

En dat was het geloof ik, andere functies gebruikte ik niet echt omdat ik niet wist wat het deed.

Edit: Ow ja MrE, thanks. Naja ik had de 41 iig goed ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Op donderdag 14 maart 2002 20:23 schreef MrE het volgende:

[..]

1 minuut 41 seconde om precies te zijn.
Ok als je dat dan gedaan hebt waar komt de geheime ruimte dan waar zit die percies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Die zit als je dan die trap af komt, en dan naar links, daar is dan onder het afdakje een deur opengegaan.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Op donderdag 14 maart 2002 20:22 schreef EVILSalami het volgende:

En oh ja ik heb nog een vraagje, speelen/speelden jullie dit met de default keys? ik vind dat best wel lastig namelijk, met numerieke gedeelte + pijltjes + spatie.... hmzz..
Ik speelde het altijd met een gamepad. Dat vond ik zelf een stuk makkelijker.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hmmm Gamepad heb ik geprobeerd maar ik kon er gewoon niet aan wennen. Misschien als ik meteen met Gamepad was begonnen was het wel relext, maar het lukte mij gewoon niet.

Ik heb het ook op de Playstation, maar daar kan ik er echt geen reet van ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Gewoon met de goedkoopste gamepad die je kunt krijgen :D werkt perfect
ik had er eentje van 5 gulden van de media markt (een oranje!!) en nu heb ik de gravis gamepad pro voor €11 :+ echt geweldige pads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaah, dierbare herinneringen komen weer boven... Ik heb THPS 2 echt 3 maanden lang zowat elke dag gespeeld: ik was er compleet aan verslaafd! En dan altijd career mode. Super. Eén van de beste games ever. Ik kan dus echt haast niet wachten tot deel 3 uitkomt!!!

Trouwens, hoe snel kunnen jullie een complete career spelen? Dus met één character van de Hangar tot aan de Bull Ring en dan alles 100 % halen? Mijn record is 43 minuten. Hebben jullie wel eens de tijd opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Snel, maar iig _niet_ in 43 minuten. Jezus dat is echt ziek. De bullring vind ik trouwens altijd erg moeilijk om op 100% te hebben vanwege die briefjes geld aan de zijkant.

En Pensylvania ofzow, waar je ook dat fontein moet drainen, haal ik meestal de sick score net zo snel :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 17:46
Ollie the hydrants: gewoon over die waterpompen jumpen, staan wel op de stoep (zijn rood)

Er zijn der 3 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Saekerhett ben je een beetje laat mee :z

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
[School] Ok de tape is me gelukt was best easy, maar de secreat area nog steeds niet.... Als je van dat pleintje afkomt zegmaar waar je de tape haalt en dan naar dat tarppetje gaat waar je naar beneden kan he daar moet ik toch zijn? en moet ik na 1.41 of percies op dat tijdstip om de deur, waarvan ik nogsteeds niet weet waar die zit, open te kijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dat trappetje moet je om 1:41 afgrinden. En er zit ook een Secret Area bij de Secret Tape, aan de kant waar de vlaggemasten vast zitten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 14 maart 2002 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
Er zijn der 3 van.
Ik dacht 4? (just wondering :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Zijn er maar 3 hoor.... toch? :?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik heb tony hawk 3 op de ps2 uitgespeeld :7

En ik moet zeggen dat dit deel echt ownt!
Ik heb deel 2 vet veel gespeeld en ik moest echt wennen aan 3. Het gaat allemaal veel sneller, maar als je daar eenmaal aan gewend bent dan is het echt vet.. je scheurt overal in een rotgang voorbij en de banen zijn supervet.. kortom.. een aanrader :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 maart 2002 21:52 schreef The Will het volgende:
Te lang geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 21:52 schreef The Will het volgende:
Ja, drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 21:27 schreef The Will het volgende:
Snel, maar iig _niet_ in 43 minuten. Jezus dat is echt ziek. De bullring vind ik trouwens altijd erg moeilijk om op 100% te hebben vanwege die briefjes geld aan de zijkant.

En Pensylvania ofzow, waar je ook dat fontein moet drainen, haal ik meestal de sick score net zo snel :(
Om die bullring makkelijker te halen, moet je niet vergeten je skateboard op te waarderen in de shop! Per career waardeer ik alleen maar m'n stats op, maar voor de bullring ga ik naar de shop en waardeer m'n skateboard op voor de volle 100%. Dat scheelt echt!

In Philadelphia (zo heet die stad :)) heb ik een vaste combo geleerd. Ik begin gelijk een manual en ga met grinds, sprongen en meer manuals helemaal naar de half pipe links achterin. Het heeft me een paar dagen gekost om die combo te leren (en nog gaat 'ie vaak fout), maar met een beetje mazzel kom ik met ongeveer 80.000 punten bij die half pipe. Als je dat eenmaal hebt, is die sick score ook niet meer zo moeilijk: daar heb je dan nog tijd genoeg voor. Maar, nogmaals, zonder dikke combo haal ik die sick score daar ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
hehe eindelijk het is me gelukt je moet er dus percies rond 1.41 grinden en dan gaat er een deur open :) kewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 02-10 17:46
Op donderdag 14 maart 2002 21:45 schreef The Will het volgende:
Saekerhett ben je een beetje laat mee :z
STFU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hoe doe je manuals? Die lukken mij namelijk nooit als ik het wil doen, en als ik het niet probeer lukken ze opeens wel :?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 22:49 schreef The Will het volgende:
Hoe doe je manuals? Die lukken mij namelijk nooit als ik het wil doen, en als ik het niet probeer lukken ze opeens wel :?
De richtingknoppen snel naar voren en dan gelijk naar achteren drukken (of omgekeerd: dan manual je op de andere kant). Kan ook als je gewoon op de grond skate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daftpunk
  • Laatst online: 24-09 20:40
Nog 11 dagen!

Haha, THPS3 zal wel weer weinig slapen en veel RSI betekenen. Dat je echt met kracht op die grab knop zit te douwen om de 720 nog net te halen.

Maar de 250k in philly in anderhalve minuut is toch niet zo lastig? Beetje verschillende grabs met kicks afwisselen...

Oh ja, en de ESC, down, Enter combo is mijn fav... Restart level ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Manuals kon ik ook nooit. THPS ook nooit op 100% uitgespeelt (wel alle levels 'gehaald').

Ik ben benieuwd of deel 3 ook leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Ik gebruik altijd www.gamefaqs.com voor mijn thps3 problemen. Er zijn ook genoeg faqs voor 2.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22:11

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Deel 3 is errug vet (op de PS2 althans :) ).

In THPS3 moet je meer gebruik maken van manuals en de (in THPS3 nieuwe) revert om combo's aan elkaar door te linken. Maar dan zijn met een beetje oefening combo's van 70.000+ goed te doen (en met een beetje meer oefening nog hoger). Maar zonder gebruik te maken van manuals worden de sick scores al snel erg moeilijk.

THPS2 vindt ik ook erg vet.. mis nog 2 dingen voor 100%, de sick score in het 1 na laatste level, en 1 geld icoontje in de bullring (1 van de 2 die zo hoog hangen, naast de draden bovenin waar je op kan grinden). Heb toch alles helemaal vol (zowel skater als board stats). Binnenkort maar weer eens gaan proberen.....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 10:45 schreef Creepy het volgende:
THPS2 vindt ik ook erg vet.. mis nog 2 dingen voor 100%, de sick score in het 1 na laatste level, en 1 geld icoontje in de bullring (1 van de 2 die zo hoog hangen, naast de draden bovenin waar je op kan grinden). Heb toch alles helemaal vol (zowel skater als board stats). Binnenkort maar weer eens gaan proberen.....
Voor de eerste heb je een goede combo nodig.
Dat hoog hangende geld is een kwestie van vaart maken. Gewoon heen en weer gaan tussen de rand van de ring en de quarter pipe achtige rand of (als je het andere geld bedoelt) de omhoog staande buitenkant van de grote half pipe waarin je start. En dan springen en grond indrukken: met een beetje mazzel komt je op de draad terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op vrijdag 15 maart 2002 11:20 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Voor de eerste heb je een goede combo nodig.
Dat hoog hangende geld is een kwestie van vaart maken. Gewoon heen en weer gaan tussen de rand van de ring en de quarter pipe achtige rand of (als je het andere geld bedoelt) de omhoog staande buitenkant van de grote half pipe waarin je start. En dan springen en grond indrukken: met een beetje mazzel komt je op de draad terecht.
Die OP de draad zijn het probleem niet :) Maar er zijn er 2 die net zo hoog hangen, maar niet boven de draad.. daarvan heb ik er 1... dus de tweede moet ook nog wel gaan lukken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt THPS 2 op de pc echt een :r spel die verhoudingen kloppen niet eens (mannetje -> omgeving) ook kunnen die gasten wel honderd meter hoog ollieën in een half pipe (zonder cheats) echt een gaarspel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch ook zo arcade als wat, het gaat om de fun, het is gvd toch geen skate-sim |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nosegrind over the pipe:
als je begint vanaf de roll-in(die heuvel in ut begin)
moet je tegen de ramp van de zijkant van de vert rijden.
als het goed is zie je bolle railen boven de vert(half-pipe)
hangen.
als je daar tegen op rijd moet je naar vooren drukken en dan grinden.
en ollie the hydrants in NYC:
je moet tegen die rode paaltjes ollieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Weet iemand ook hoe je Muziek kan toevoegen aan het spel...zegmaar dat je onder het skaten je eigen favo muziek hoort 8-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 20:15 schreef devv05 het volgende:
Ik ben bezig met Tony Hawk Pro Skater 3 (op de GBA), kan er alleen nix van :+ Je moet allerlei van die dingetjes pakken om het level uit te spelen, maar die liggen veel te hoog :D

(THPS2 snapte ik ook al geen bal van :P)
HOE KOM JIJ AAN THPS3 VOOR DE GBA???
Die moet ik ook hebben :9~
Ik heb 2 namelijk al uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 20:13 schreef daFubar het volgende:

[..]

deze kon ik ook nooit vinden. maar hij zit dus tegenover de secret. als je uit de secret (buiten) komt, dan moet je rechtdoor die ramp op en dan doorspringen. Je komt dan op een enorm hoge grindbuis. hij is heel lastig maar wel kick.
[..]

had iets met die bellen te maken. zodra de 2e schoolbel klinkt moet je ergens over iets grinden geloof ik.
de tape ligt op het dak ergens. je moet als het level begint meteen naar rechts naar dat deel van het level. dan naar links, naar rechts de verhoging op en dan weer rechts de ramp op, je komt van de ramp af, dan ga je rechtdoor en je crosst over de planken en zet af op de plantenbak (?). Dan kom je op het dak met de tape.
[..]

je moet de 4 rooie waterapparaten ollien... ik wist eerst ook niet wat het was, maar dat is het in ieder geval
als je het weet, heb je ze zo...

veel plezier.

ik weet het, guides zijn moeilijk te vinden op internet :+
1 van de 3 goed... niet slecht :P

Nosegrind is gelijk bij de start... op naar voren drukken en grind indrukken..... (over de metalen buizen van de eerste halfpipe)

secret tape..... de schans waar je de T van SKATE vind.... daar vaart maken en dan terug rijden richting dat gebouw...
bij de bloembakken zie je planken liggen... als je daar op rijd en dan net de bloembak raakt... jump.... en dan kom je boven op dat gebouw... dor skaten en dan zie je de secret tape liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Als het goed is staat toch ook op planettonyhawk ook een online guide?

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Ja dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Ik ben ff wat verder gekomen, en nu zit ik nog met een paar dingen ik denk dat jullie me wel kunnen helpen hierbij...

Een lijstje:

-School: een blauw briefje ik denk $50 bij TC roof gap => hoe pak ik deze?

-Venice Beach: Olie magix bum 5x => wat is dit en waar vind ik ze?
-Venice Beach: Tailslide venice ledge => waar is dit?
-Venice Beach: Hit 4 VB Transfers => ik heb er 3 laatste kan ik niet vinden, waar zitten deze?

-Philadelphia: Drain the fontain => hoe doe ik dit?
-Philadelphia: Blunt slide the Awining => wat/waar is dit?
-Philadelphia: Liptrick 4 skatepark lips => wat is liptrick en waar moet ik dat doen?
-Philadelphia: Hoe pak ik de "E" => Via de plante bak haal ik het net niet, mijn skate board is helemaal upgegrade mijn skater bijna alles zit helemaal vol.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 30-09 15:54

Canis Lupus

Vosbot

Kijk ook eens op www.planettonyhawk.com :P Hier staat een guide die 10x uitgebreider is dan dat wij je kunnen vertellen. Het wiel hoeft niet nog een keer te worden uitgevonden ;)

Maar vooruit, hier de dingen die je nu wil weten, de rest kun je beter daar opzoeken *D
Op maandag 18 maart 2002 13:59 schreef EVILSalami het volgende:
Je kan hem óf van het roof af halen door te boneless te jumpen (2x up en jump) of door via de daken van de gebouwen te gaan als je gelijk naar de start bij de 1e bel het dak opgaat :P
Dit is de zwerver die in het level ligt te slapen. De plekken zijn herkenbaar aan de kartonnen doos die er al ligt. Je moet 5x over hem heen springen, hij verplaatst na elke keer.
De Venice Ledge is in het 'geheime' gedeelte. Je kan er op een paar manieren komen.
-Venice Beach: Hit 4 VB Transfers => ik heb er 3 laatste kan ik niet vinden, waar zitten deze?
Waarschijnlijk mis je de 1e: na de start helemaal naar rechts, dan van de meest rechtse quarterpipe naar de linkse. [dus 1tje overslaan :P ] Dit is vrij lastig... Veel snelheid maken van te voren.

Iets wat heel vaak van pas komt is een 'boneless' jump: 2 keer naar voren en dan jump. Je springt dan hoger als normaal en bovendien telt hij ok mee voor je score multiplier :P

Veel succes!

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ff wat verder gekomen, en nu zit ik nog met een paar dingen ik denk dat jullie me wel kunnen helpen hierbij...

Een lijstje:

-Philadelphia: Drain the fontain => hoe doe ik dit?
-Philadelphia: Blunt slide the Awining => wat/waar is dit?
-Philadelphia: Liptrick 4 skatepark lips => wat is liptrick en waar moet ik dat doen?
-Philadelphia: Hoe pak ik de "E" => Via de plante bak haal ik het net niet, mijn skate board is helemaal upgegrade mijn skater bijna alles zit helemaal vol.

Gaat in het begin v/h school level meteen naar rechts --> Wallgrind bij de schans dan zit daar eenstuk waar je gewoon kan rijden --> spring rechtddor (door glas :?) komt op een dak --> immer gerade aus aan het eind v/h laatste dak naar links richting briefje springen

De BUM veranderd elke keer van plaats nadat je eroverheen gesprongen bent (volgorde is steeds hetzelfde maar weet hem niet uit mijn hoofd :))
't is gewoon een ventje dat slaapt en loopt te snurken, gewoon overheen springen

Bij het begin draai je je om en gaat de pool in springt eruit langs de muur en ziet daar een pad (langs het zand) volg dat --> je komt bij een veldje met 2 schansen (1 v/d transfers !!) daar is ook een trapleuning tailslide die en tada :)

1 staat hier boven
Als je rechts vooruit gaat en je neemt die schans en gaat voorbij de kleine tussenschans = 2
Rechtdoor daarna en je ziet 2 schansen dan neem je die 2 (of als je die genomen hebt de 2 aan de andere kant weet ff niet zeker)
laatste is bij de bum (waar hij begint) spring daar over het kleine stukje heen en je hebt hem

Ik doe het meestal op de volgende manier: je neemt die lange lijn waar ook de secret tape op zit en die grind je helemaal af (spring,grind,spring,grind etc) tot het gebouw en dan spring je op het gebouw je ziet daar een paar wielen (draaihendels) rij daar overheen en de fountain is drained
Ik ken iemand die rijd naar de muur en grind de muur op daar naar boven (is mij niet gelukt)
Beide manieren zijn lastig -> veel oefenen

Awing is bij de 2 witte schansjes voor de fontijn --> je springt mbv een schans omhoog en je doet een Bluntslide op de witte rand en klaar is kees

Je gaat naar het stuk waar je het hek heb laten vallen en je doet daar op 4 plekken een liptrick (bijv fakie, disater, handplant) (beneden + grind als je recht aankomt )

De E hmm volgens mij moets je dat gewoon via het snoer richting het hek doen
Gewoon grinden en je komt er vanzelf
Zit ie ergens anders zeg het dan ff

Ik denk dat je nu wel weer ff verder komt :)

:edit damm ik moet toch maar eens gaan werken ipv hier rond hangen kost me veel te veel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een bluntslide lukt me nooit, hoe doe je dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op maandag 18 maart 2002 18:37 schreef d_v_pelt het volgende:
een bluntslide lukt me nooit, hoe doe je dit??
2 keer op naar onder, en dan op de grind knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 30-09 15:54

Canis Lupus

Vosbot

Op maandag 18 maart 2002 19:05 schreef Creepy het volgende:

[..]

2 keer op naar onder, en dan op de grind knop.
Of 2x naar boven :P
[nose/tail bluntslide ;)]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe haal je in New York now 150000 punten scoren??

Je hebt niet eens een halfpipe :? terwijl ik met het laatste level meer dan een miljoen kan halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 20:33 schreef d_v_pelt het volgende:

Je hebt niet eens een halfpipe :? terwijl ik met het laatste level meer dan een miljoen kan halen >:)
Ik ging altijd meteen rechts en dan tussen dat gebouw en die kleine halfpipe. Haal je ook veel punten mee.

Mijn vraag:

In het laatste level (bull) Ik moet die geldbriefjes pakken die op een soort reclame borden staan. Het schijnt te moeten met veel vaart een dan grinden, maar het lukt me nooit :'(
Iemand een makelijkere methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 20:57 schreef Driver-x het volgende:
In het laatste level (bull) Ik moet die geldbriefjes pakken die op een soort reclame borden staan. Het schijnt te moeten met veel vaart een dan grinden, maar het lukt me nooit :'(
Nee... Zorg er voor dat je in de shop je skateboard helemaal geupgrade hebt: dat scheelt echt. Als je heen en weer gaat om vaart te maken, zorg er dan voor dat je geen bochten maakt: hoe rechter, hoe sneller. Als je helemaal op de kop hangt de grind-button indrukken: met een beetje geluk grind je opeens op die draden (hopelijk in de goede richting...!) en kan je het geld pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik in New York do is het volgende :
Je gaat op het muurtje aan de linkerkant grinden , springt over de gap , grind en springt totdat je of naar rechts richting schans gaat en daar een vette truuk maakt of naar links doorgrinden via de banken (:?) dan weer of rechtdoor richting de Qpipe of weer verder naar links en op die manier de hele tijd rondjes rijden

Een kameraad van mij heeft op die manier de 1.000.000 gehaald (ben zelf maar tot de ± 900.000 gekomen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:54

Daniel

Kapitein NCC-1701
In New York moet je beneden op dat pleintje zijn (bij de muur met de grafitti, vanaf de startpositie direct links, dus niet aan de rechterkant met dat kunstwerk-geval)
Daar is een half pipe tegen een muur aan...als je daar hoog genoeg komt kun je heel veel punten scoren.
't is wel irritant dat je steeds moet omdraaien om weer te kunnen springen trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 11:44 schreef Daniel het volgende:
In New York moet je beneden op dat pleintje zijn (bij de muur met de grafitti, vanaf de startpositie direct links, dus niet aan de rechterkant met dat kunstwerk-geval)
Daar is een half pipe tegen een muur aan...als je daar hoog genoeg komt kun je heel veel punten scoren.
't is wel irritant dat je steeds moet omdraaien om weer te kunnen springen trouwens :P
Je kan veel beter lange comboŽs met manuals en grinds maken en dan pas de half pipe in dan heb je een hogere multiplier en dus een hogere score
Als je de hele tijd opdezelfde plek dezelfde truuk doet wordt hij steeds minder waard

Probeer ook zoveel mogelijk je grinds te varieren (nose-, blunt-,crookedgrind etc) net als je manuals
Op maandag 18 maart 2002 20:57 schreef Driver-x het volgende:

Nee maar er is wel een moeilijkere :)
Ga vanaf de start naar links daarna rechtdoor de tribune op
neem de ramp, draai om en spring op de lijnen in de lucht,
grind die helemaal af en spring op het laatste moment naar links om op de borden te komen (deze metode is errrrug lastig en is me ook maar 1 of 2 keer gelukt :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou goeroes, hier komt de vraag der vragen.

ik heb het hele spel cheatloos 100% uitgespeeld. elke money en alle secrets e.d. gevonden. ik ken alle tricks en ik ben vooral fijn blij met mijn max score in één set: 980.000 punten (en een beetje)

dus toen ik pas de cd tegenkwam heb ik hem weer geinstalleerd, want het is zo fijn spelen als je moet wachten op je downloads (hoera, isdn :'( )

ik draai nu helaas windows XP.
die vind het geen manier om applicaties te schrijven, wat ze ook hebben uitgevreten bij neversoft :(

niemand weet hoe ik het werkend ga krijgen en ik ga NIET dualbooten voor THPS : ik ben naar XP gegaan omdat deze machine chronisch ruzie maakt met 98.

dus mijn vraag:
Hoe krijg ik THPS2 werkend onder Win XP Pro UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en gelijk er even achteraan om me nuttig te maken en zo de hoop op nuttige replies te verhogen:

salami gabber. muziek toevoegen aan tony hawk doen we als volgt:

ga naar http://www.radgametools.com/
en download de Bink and Smacker toolkitje (download the free bink tools today! think bink!)

extract de audio files in je music dir naar een nuttig formaat van je keuze (ik kan je WAV aanbevelen, kun je d'r later nog mp3tjes van bakken ;) ) en bepaal welke file welke track herbergt.

kies een aantal fijne mp3tjes van je keuze en maak d'r WAVs van. daarna de wavjes binken. kies goeie hoge bitrates, voor de maximale soundfun. daarna de files renamen naar de juiste filenames voor de tracks die je wilt vervangen (je kan de oude files overschrijven, je hebt tenslotte de CD nog :) )

je kan de filmpjes ook vervangen, maar ik kan het je niet aanraden. (ze zijn nogal stoer)

suc6 ermee.

-edit-
om de films te vervangen moet je GEEN repeat GEEN films van een sterk afwijkend formaat gebruiken, dat komt echt ultra-fucked-up op je scherm dan. of half, of mini, of linksboven, enzovoorts. nie doen.

je kunt je trouwens ook bezig houden met de muziek in THPS uitzetten en gewoon een leuke winamp lijst maken die je dan afspeelt. just a plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 20:31 schreef KnetterGek het volgende:
nou goeroes, hier komt de vraag der vragen.

ik heb het hele spel cheatloos 100% uitgespeeld. elke money en alle secrets e.d. gevonden. ik ken alle tricks en ik ben vooral fijn blij met mijn max score in één set: 980.000 punten (en een beetje)

dus toen ik pas de cd tegenkwam heb ik hem weer geinstalleerd, want het is zo fijn spelen als je moet wachten op je downloads (hoera, isdn :'( )

ik draai nu helaas windows XP.
die vind het geen manier om applicaties te schrijven, wat ze ook hebben uitgevreten bij neversoft :(

niemand weet hoe ik het werkend ga krijgen en ik ga NIET dualbooten voor THPS : ik ben naar XP gegaan omdat deze machine chronisch ruzie maakt met 98.

dus mijn vraag:
Hoe krijg ik THPS2 werkend onder Win XP Pro UK
Jij hebt ALLES 100% uitgespeeld (je hebt dus ALLE gaps gevonden zonder te cheaten) IŽm not worthy

THPS2 doet het alleen onder Win XP met een patch voor Win2000 en die kan je hier http://shrimpwars.be/tonyhawk/ vinden

Nog meer vragen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Gamegod: Sheep dog 'n wolf 4 life? Ik kom niet langs het rode monster. Jij wel? Ik weet wat ik moet doen maar ben blijkbaar niet goed genoeg. En dat terwijl ik toch echt wel kan gamen (ik was bv. bij de introductie van de X-box in Brussel (Bill was er niet de bastard))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps. de regular maps. de bonus maps heb ik niet alle gaps op gevonden. (dat zijn er ook veeeeel te veel die ECHT moeilijk zijn)

hee, die patch! goeroe! :* kiss!

ff bookmarken ten thuis bekijken of ie t nou doet :)
lekker skeeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 21:57 schreef KnetterGek het volgende:
oeps. de regular maps. de bonus maps heb ik niet alle gaps op gevonden. (dat zijn er ook veeeeel te veel die ECHT moeilijk zijn)
Godzijdank ik was al onder een steen gekropen vanwege de schande dat het mij niet gelukt was en jou wel :)

Nu kan ik in iig weer gelukkig sterven :+

Veel plezier verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die chopperdrop is me nog wel gelukt, en alle normale maps...

steentje nodig? :)

pokke patch is undownloadable volgens IE. vanavond nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cablecarp
  • Laatst online: 22-04-2024
ff een search doen naar" tony hawk XP"
dan vind je nog enkele url's waar ie staat

Keep on rolling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 11:11 schreef KnetterGek het volgende:
die chopperdrop is me nog wel gelukt, en alle normale maps...

steentje nodig? :)

pokke patch is undownloadable volgens IE. vanavond nog een keer proberen.
Heb ff de search hier gebruikt en vond hier op t.net de volgende link :
http://members.home.nl/saekerhett/PATCH.COM

Dus je moet Saekerhett er voor bedanken :-)

Nou ik heb wel ff een vraagje over 1 gap
Ik geloof dat hij de precision gap :? heette
Het is in de bullring als je dan over die rand grind (bij de stier) dan moet je om een pilaar heen springen en dan grinden en dat is de gap die ik bedoel

Hoe haal je die een beetje makkelijk :?
Hij is mij tot nu toe 1 keer gelukt maar toen ik er later weer mee ben begonnen is ie niet meer gelukt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makkelijk?
niet :)
de meeste gaps haal je toch per ongeluk een keertje, op het laatst. ze zijn gewoon best pittig.
de enige reden dat ik ze op een gegeven moment allemaal had is omdat ik het altijd speelde tijdens downloads (je moet toch was, als je met isdn drie uur moet wachten) of tijdens cd fix acties ( :Z )
dan vind je de moeilijke stunts een keer.
dus eh...

veel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Grinden, manual, grinden, manual enz enz..
Dat doe je zo vaak mogelijk, en als het kan moet je het op het laatst in een quaterpipe de trick afmaken.
Das mijn tactiek :)

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 06:34
Ik heb alles uitgespeeld behalve 1 ding. Die @&*#^@*(#*(& secret tape in New York (GBA).
Ik heb die guides al bekeken, maar ik krijg het echt niet voor elkaar om op het lichtgevende uithangbord te grinden of uberhaubt iets te doen (wallride ofzo), je hebt namelijk al een keer gesprongen en moet van zo'n hoge buis nog een keer springen, maar dan kan je toch nooit meer een wallride doen :? Ik heb het al 300 keer geprobeert, maar hij lukt gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:38

me1299

$ondertitel

1 Poppetje alle levels halen gaat op den duur echt wel snel. 45min ofzo.

Nog ff over die gymzaal in level2. Je moet gewoon grinden op dat stuk zodra je schoolbel hoort. Dan kun dus op verschillende momenten. :)

Ik had er geen last van dat ik dat ding niet kon vinden. Zodra ik het level begon te spelen had ik een vaste routine voor een aantal stunts en kwam ik ook altijd precies op tijd over die rail :D

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Wat is een Tony Hawk's Pro Skater 2?

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de professionele skater die Tony Hawk in een kooitje in zijn tuin heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een lijstje:

Goed nieuws voor je :)
Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd en heb een replay gemaakt van jouw 3 problemen (in 2 runs) en die zet ik morgen on-line zodat je precies kan zien waar alles zit :)

Voor jou heb ik morgen ook een replay met een test run waar ik 480K punten hallde :)

Als er nog meer mensen koole replays hebben post ze :)

Ik moet weer ff THPS2 spelen omdat ik nog zit te twijfelen of ik hem voor de PC of voor de GC ga kopen :?
Iemand goed idee wat ik moet doen ?
Ik ga hem niet 2x kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had eerst thps 2 op win ME gewoon lopen en nu op win 2k werkt hij niet :? ik krijg 1 of andere vage error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een patch voor win2k, staat wel op de site van activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt de patch nodig
Staat een paar berichten hoger wel *D

:edit net te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 11:02 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Ik moet weer ff THPS2 spelen omdat ik nog zit te twijfelen of ik hem voor de PC of voor de GC ga kopen :?
Iemand goed idee wat ik moet doen ?
Ik ga hem niet 2x kopen
ik zou hem voor de gc kopen, want die is speciaal gemaakt voor games te spelen. ik koop hem ook voor de gc, maar kijk wel voor een iso'tje voor de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 16:39 schreef DJSonGoten het volgende:

[..]

ik zou hem voor de gc kopen, want die is speciaal gemaakt voor games te spelen. ik koop hem ook voor de gc, maar kijk wel voor een iso'tje voor de pc :)
Het probleem is dat ik aan het afkicken van iso ben.
Ik heb er nog wel een paar maar ik wil geen nieuwe meer

Ik koop hem waarschijnlijk ook wel voor de GC maar het is de vraag of ik zolang kan w88.
Ik wil niet meer zondigen :(
Weet iemand of er een demo komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat je in Philadelphia het hek vallen ?
hoe doe je een 50-50 in New York, dit heb je nodig bij een driehoekig standbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 06:34
* Shagura wil ook graag geholpen worden want hij snept er geen reet meer van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op dinsdag 26 maart 2002 18:47 schreef DJSonGoten het volgende:
(1)hoe laat je in Philadelphia het hek vallen ?
(2)hoe doe je een 50-50 in New York, dit heb je nodig bij een driehoekig standbeeld
(1)Moet je bij dat gebouwtje aan het einde eraf springen (zit ook een letter ergens) en daar over die kabel grinden. Als dat lukt valt er aan het einde een lantarenpaal.

(2)Ik kwam gewoon aan het drukte op de grindknop. Geen pijltje erbij ofzo. Werkte hier gewoon perfect. Anders nog es proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben alweer fijn op weg :)
heb alle levels behalve de bullring al weer minstens 1x op 100% gezet, en heb in de hangar alle gaps te pakken :)

was d'r nou een makkelijkere manier voor die laatste 2 cashicons in de bullring? die zijn echt irritant lastig, bijna ondoenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn 4 REPLAYS waarmee je de volgende dingen kan zien:

Waar zit de Bum
Hoe haal je de 4 VB Transfers , secret tape & de tailslide
Hoe haal je 480 K punten in New York (brakke run)
En nog een run weet niet meer precies wat erop stond :?

ze staan hier
members.home.nl/spock6942/1.sav
members.home.nl/spock6942/2.sav
members.home.nl/spock6942/3.sav
members.home.nl/spock6942/4.sav

Ik weet niet meer welke wat was |:( maar ze zijn allemaal wel grappig :)

Met dank aan Nephilium voor de webspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanavond gelijk TH 2 installeren.
maar n u college tot 5 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na veel gezoek op het internet kwam ik eindelijk de cracked exe tegen die het mij mogelijk maakt mijn originele THPS2 op XP te spelen.

ik heb em al meerdere malen uitgespeeld, hoewel ik op een stukje gecheat heb elke keer dat ik em uitspeelde en dat is op de beach dat je die VB transfers moet maken.

2 lukken zonder problemen, maar die ene grote achterin... ik heb Lunar gravity aangezet om hem te halen.

iemand ideeen hoe ik dit zonder cheat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*D ik heb thps 3x helemaal (ja helemaal)
uitgespeeld *D
voor vragen mail maar naar da_haaz@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:13 schreef dahaaz het volgende:
*D ik heb thps 3x helemaal (ja helemaal)
uitgespeeld *D
voor vragen mail maar naar da_haaz@hotmail.com
nou mijn vraag staat hierboven :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:11 schreef Nosfer@tu het volgende:
na veel gezoek op het internet kwam ik eindelijk de cracked exe tegen die het mij mogelijk maakt mijn originele THPS2 op XP te spelen.

ik heb em al meerdere malen uitgespeeld, hoewel ik op een stukje gecheat heb elke keer dat ik em uitspeelde en dat is op de beach dat je die VB transfers moet maken.

2 lukken zonder problemen, maar die ene grote achterin... ik heb Lunar gravity aangezet om hem te halen.

Kijk maar naar 1 v/d replays 5 berichten hoger *D

Je moet gewoon flink vaart maken en als je een manual doet tot vlak voor de ramp behouw je meer vaart

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:15 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Kijk maar naar 1 v/d replays 2 berichten hoger *D

Je moet gewoon flink vaart maken en als je een manual doet tot vlak voor de ramp behouw je meer vaart

suc6
overheen gelezen :D omdat ik persoonlijk niet zoveel aan savegames heb :D

maar thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:17 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

overheen gelezen :D omdat ik persoonlijk niet zoveel aan savegames heb :D

maar thanx
Het zijn geen save's het zijn replays ff text aanpassen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke keek naar de extensie .sav....

maar je hebt helemaal gelijk...

zal wel komen omdat ik de hele nacht op ben geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:26 schreef Nosfer@tu het volgende:
ikke keek naar de extensie .sav....

maar je hebt helemaal gelijk...

zal wel komen omdat ik de hele nacht op ben geweest :D
In de text stond eerst ook savegames dus het ligt niet aan jouw slaaptekort :)

Wat vond je ervan (ben een beetje nieuwsgierig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vraag me af, waarmee kan ik ze bekijken :D :P

edit: ow en 4.sav doet ut niet met downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:14 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

nou mijn vraag staat hierboven :D :)
O?
k zie m nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou deze: (over de 4 VB transfers, hoewel ik al antwoord heb gehad eigenlijk
Op donderdag 28 maart 2002 11:11 schreef Nosfer@tu het volgende:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:34 schreef Nosfer@tu het volgende:
Nou ik vraag me af, waarmee kan ik ze bekijken :D :P

edit: ow en 4.sav doet ut niet met downloaden
Je moet ze gewoon in de map van THPS2 zetten (waar ook je eigen saves en replays staan
Dan kun je onder opties --> saved data en play replay ze bekijken :)

hmmm nummer 4 word vanavond naar gekeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Op donderdag 28 maart 2002 11:36 schreef 2 lukken zonder problemen, maar die ene grote achterin... ik heb Lunar gravity aangezet om hem te halen.

als je in het level start meteen naar die vb toerijde (onder weg wat grinden aan rechter kant om vaart te maken)
en dan als je sprinkt zowat horizontaal de schans nemen
dan moet het lukken..
kk heb er nog nooit probleme mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:40 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Je moet ze gewoon in de map van THPS2 zetten (waar ook je eigen saves en replays staan
Dan kun je onder opties --> saved data en play replay ze bekijken :)

hmmm nummer 4 word vanavond naar gekeken :(
ik zet ze in de hoofdmap van THPS
als ik nar options, saved data ga, staat er dat er geen saved data/replays zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:47 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

ik zet ze in de hoofdmap van THPS
als ik nar options, saved data ga, staat er dat er geen saved data/replays zijn
Ook niet je eigen save's :?
vreemd
misschien moet je de bestanden ff renamen
Nephilium heeft de bestanden gerenamed omdat er spaties in zaten en dat was niet te bereiken als je dat in de url zette

De oorspronkelijke namen waren:
THPS2 REPLAY - 4 TRANSFERS.SAV
THPS2 REPLAY - BUMMER.SAV
THPS2 REPLAY - RELAXT.SAV
en
THPS2 REPLAY - TEST 1 480K.SAV
alles is in hoofdletters (mijn caps lock zit niet vast :))

Ik weet niet welke welk was maar probeer er eens 1 in die naam te veranderen
Als je zelf een replay maakt en opslaat gooit hij die dan in dezelfde dir ? (zit nu op het werk kan het niet uittesten)
Als dit niet werkt laat ik ze wel ff zippen zodat de originele namen goed zin maar dat word dan vanavond :(

:edit @ Nosfer@tu heb jij toevallig webspace dan mail ik ze naar jou en dan kan jij ze on-line zetten (Ik kan ze zowiezo wel naar je toe mailen als je dat wil :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen probleem, maar dat werkte ook niet, ik kan wel naar saved data gaan en dan me eigen save game laden, mar daar staan geen replays in :?

maar die van jou stan helemaal niet in het lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps ff edit, dat was in het engels |:(

tis gelukt met die VB transfers... grind trick hielp daarbij

dat ik daar niet eerder op gekomen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 12:30 schreef Nosfer@tu het volgende:
oeps ff edit, dat was in het engels |:(

tis gelukt met die VB transfers... grind trick hielp daarbij

dat ik daar niet eerder op gekomen was
Ach het is niet zo moeilijk als je het weet :)

BTW ik heb je de save's opgestuurd
werken die wel :?
Pagina: 1 2 Laatste